اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3526
اصناف شهر

توضیحات آگهی

سالن زیبایی خاطره در جردن

سالن زیبایی خاطره در جردن بهترین خدمات آرایشی و زیبایی را به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. اگر بدنبال خاص ترین خدمات آرایشی میباشید به سالن زیبایی خاطره سر بزنید.

سالن-زیبایی-خاطره-در-جردن
سالن-زیبایی-خاطره-در-جردن

بهترین سالن زیبایی در جردن

اگر بدنبال بهترین سالن زیبایی میباشید که کلیه خدمات زیبایی را با کیفیت بالا برای شما انجام بدهد، حتما آکادمی زیبایی خاطره در جردن را انتخاب کنید. طبق نظرات خانم خاطره رستم نژاد، مدیریت سالن زیبایی، سرمایه این سالن وجود مشتریان ثابت و وفادار آن میباشد و بدون شک جذب این تعداد مشتری های ثابت بعلت کیفیت بالای کارهای آرایشگرهای حرفه ای این سالن زیبایی میباشد. کیفیت اتفاقی نیست و نشان دهنده تجربه و تخصص بالای تیم و شرکت مداوم در ورکشاپ های آموزشی و همراهی با علم روز آرایشگری میباشد.

بهترین-سالن-زیبایی-در-جردن
بهترین-سالن-زیبایی-در-جردن

خدمات آرایشگری در سالن زیبایی خاطره

لاین میکاپ و شینیون سالن خاطره

یکی از دلایل شهرت و اعتبار آرایشگاه خاطره در جردن به علت کیفیت بالای میکاپ و شینیون این مرکز میباشد. زیبایی حق مسلم همه خانم های زیبای ایرانی میباشد و ما صورت زیبای شما را به زیباترین شکل ممکن آرایش میکنیم. همراهی با سالن زیبایی خاطره باعث درخشش و یونیک بودن شما در مهمانی ها و جشن ها میشود. میکاپ کارها و شینیون کارهای با تجربه و خوش ذوق سالن زیبایی خاطره با استفاده از بهترین مواد آرایشی برند و آشنایی با علم چهره شناسی، بهترین میکاپ را برای مشتریان عزیز انجام میدهد.

خدمات-آرایشگری-در-سالن-زیبایی-خاطره
خدمات-آرایشگری-در-سالن-زیبایی-خاطره
لاین-میکاپ-و-شینیون-سالن-خاطره
لاین-میکاپ-و-شینیون-سالن-خاطره

آرایش تخصصی عروس

لاین تخصصی عروس ما بهترین خدمات زیبایی را در بهترین شب زندگی به عروس خانم های نازنین ارائه میکند. اگر طرفدار سبک های آرایشی لایت و اروپایی میباشید از نمونه عروس های میکاپ شده ما بازدید کنید، مطمعنا پس از دیدن عروس های سالن زیبایی خاطره با خیال راحت سالن ما را برای عروسی انتخاب میکنید.

آرایش-تخصصی-عروس
آرایش-تخصصی-عروس

بهترین خدمات ابرو در جردن

  • ریمو

  • لیفت

  • میکروبیلیدینگ

بهترین-خدمات-ابرو-در-جردن
بهترین-خدمات-ابرو-در-جردن

میکروبیلیدینگ حرفه ای

  • نچرال و طبیعی
  • ماندگاری بالا
میکروبیلیدینگ-حرفه-ای
میکروبیلیدینگ-حرفه-ای

ریمو ابرو

آیا از کاشت ابروی خود در سایر سالن های زیبایی ناراضی هستید؟ مدت هاست که از باقی ماندن رنگ اثرات تتو ابروی قدیمی خود حس خوبی ندارید؟ آرایشگرهای آکادمی خاطره با دقت بالا ابروی قدیمی شما را ریمو کرده و لبخند رضایت را بر لبان شما می آورند. تجربه بالای تیم ما و استفاده از بهترین متدهای روز باعث حذف کامل رنگ تتو قدیمی شما میشود.

اگر دوست دارید ابروهای پرتر و گیرا تری داشته باشید حتما میکروبیلیدینگ را در سالن زیبایی خاطره انجام بدهید. آرایشگرهای دوره دیده ما با استفاده از با کیفیت ترین مواد به زیباترین شکل ممکن ابروهای شما را طراحی میکنند. آرایشگرهای ما با توجه به فیس شما بهترین مدلهای ابرو را برای شما طراحی میکنند، تا با داشتن ابروهای زیبا، چشم های زیبای شما خوش حالت تر بنظر برسند.

 

لیفت ابرو

دوست دارید ابروهای خوش حالت تر و یکدست داشته باشید و نظم بیشتری داشته باشند؟ میدانید بهترین تکنیک برای این منظور چیست؟ آری، درست حدس زدید با لیفت ابرو تا مدت ها ابروهای خوش حالت و زیبا خواهید داشت. بعلت حساسیت کار بهتر است لیفت را در مراکز حرفه ای انجام بدهید تا خوش فرم ترین حالت ابرو را داشته باشید. در کنار خوش فرمی خیالتان از بابت مواد اولیه مصرفی آرایشگاه نیز راحت و آسوده میباشد.

لیفت-ابرو
لیفت-ابرو

برای خدمات مو در جردن کدام سالن زیبایی را انتخاب کنیم

  • کراتین

  • بافت

  • رنگ و هایلایت

  • کوتاهی

برای-خدمات-مو-در-جردن-کدام-سالن-زیبایی-را-انتخاب-کنیم
برای-خدمات-مو-در-جردن-کدام-سالن-زیبایی-را-انتخاب-کنیم

داشتن موهای خوش رنگ و صاف آرزوی بیشتر افراد میباشند و حاضرند مبالغ زیادی برای رسیدن به موهای زیبا هزینه کنند. در آرایشگاه خاطره در جردن با مناسب ترین هزینه ها بهترین خدمات آرایشی و مراقبتی مو را دریافت میکنید. مدت هاست دوست دارید موهای خود را کوتاه کنید، دیگر تعلل نکنید و با راهنمایی آرایشگرهای با تجربه ما بهترین مدل مویی که به چهره شما می آید را انتخاب کنید و از داشتن موهای کوتاه و مرتب لذت ببرید.

از بچگی موهای وزی داشته اید و همیشه برای شانه کشیدن اذیت می شدید، آیا میدانید کراتین چیست؟ اطلاع دارید تا مدتها میتوانید از داشتن موهای صاف لذت ببرید، آری با روش احیای مو با تزریق مواد کراتینی و پروتئینی میتوانید موهای صاف و براقی داشته باشید. در سالن زیبایی خاطره با رعایت کلیه نکاتی که برای سلامت مو مهم میباشد، با استفاده از بهترین مواد اولیه احیا و کراتین موهای شما با بالاترین کیفیت انجام میشود.

 

زیباترین بافت مو در سالن خاطره

  • آفریقایی
  • تیغ ماهی
  • فرانسوی
  • چهل گیس
  • تل

 

دوست دارید برای یک دورهمی دوستانه خاص باشید؟ با بافتی ساده و شیک در مهمانی میدرخشید و زیباتر و شیک به نظر میرسید. این بافت ها تا مدت ها ماندگاری و زیبایی خود را خواهند داشت. مدلهای آفریقایی و چهل گیس و تل از پرطرفدارترین طرح های بافت در میان مشتریان سالن زیبایی خاطره میباشد. مشتریانی که در ابتدای کار ذوق چندانی از بافت مو نداشتند ولی پس از اتمام کار از خوشحالی اشک شوق ریختند و از آرایشگرهای هنرمند سالن زیبایی ما تشکر فراوان داشتند. با بافت مو در عین سادگی شیک هستید.

زیباترین-بافت-مو-در-سالن-خاطره
زیباترین-بافت-مو-در-سالن-خاطره

طراحی جدیدترین مدلهای ناخن در جردن

  • مانیکور

  • کاشت

زیبایی ناخن ها و انگشتان بر کسی پوشیده نیست و همگی ما دوست داریم دستانی زیباتر داشته باشیم. آرایشگرهای حرفه ای سالن زیبایی خاطره از بهترین مواد اولیه تحت شرایط کاملا بهداشتی برای طراحی زیبای ناخن های شما استفاده میکنند. ازم به یادآوری میباشد که اگر علاقه ای به کاشت ناخن ندارید و ناخن های شما با کیفیت و بلند میباشند با استفاده از خدمات مانیکور ما، زیباترین ناخن های طبیعی را خواهید داشت. روی خدمات تخصصی کاشت ناخن سالن زیبایی خاطره حساب ویژه ای باز کنید.

طراحی-جدیدترین-مدلهای-ناخن-در-جردن
طراحی-جدیدترین-مدلهای-ناخن-در-جردن

مراقبت های پوستی در سالن خاطره

  • آبرسانی و پاکسازی پوست

  • فشیال

مراقبت-های-پوستی-در-سالن-خاطره
مراقبت-های-پوستی-در-سالن-خاطره

آکادمی خاطره در کنار ارائه بهترین خدمات زیبایی، مراقبت های پوستی را در بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. آبرسانی و لایه برداری پوست با استفاده از مواد طبیعی و شیمیایی برند داخلی و خارجی برای مشتریان عزیز انجام میشود. با استفاده از خدمات فیشیال صورت در مجموعه زیبایی خاطره پوستی صاف و شفاف مثل آینه خواهید داشت و از شر جوش های سر سیاه خود خلاص می شوید

درست است که با میکاپ چهره زیباتری خواهیم داشت ولی توصیه آرایشگرهای با تجربه سالن زیبایی خاطره به مشتریان عزیز انجام روتین های پوستی مرتب میباشد. با انجام این مراقبت های پوستی تحت نظر بهترین آرایشگرهای با تجربه و با استفاده از بهترین مواد، پوستی همیشه زیبا خواهید داشت و دیگر برای پوشاندن جوش ها و لک های خود نیاز به استفاده دائمی از کرم های آرایشی ندارید.

فیشیال-در-جردن
فیشیال-در-جردن

خدمات برتر سالن زیبایی خاطره

  • تجربه و تخصص بالای تیم آرایشگاه
  • کیفیت بالای کارهای آرایشگاه
  • مناسب ترین تعرفه ها
  • رضایت بالای مشتریان
  • شرکت در ورکشاپ های بروز و همگام بودن با متدهای جدید
  • محیط بهداشتی و سالم
  • سالنی شیک و امروزی
  • خدمات متنوع در سالن زیبایی
خدمات-برتر-سالن-زیبایی-خاطره
خدمات-برتر-سالن-زیبایی-خاطره

ارتباط با سالن زیبایی خاطره در جردن

مدیریت: سرکار خانم خاطره رستم نژاد

تماس:

02126216828

09123018730

آدرس:

تهران- جردن- کوچه تابان غربی- پلاک 57

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. رویا جوانمرد

    سلام
    من تتو قدیمی داشتم که دیگه حس خوبی بهش نداشتم و ناراضی بودم.برای ریمو ابرو و میکروبیلیدینگ سالن زیبایی خاطره رو به من معرفی کردند.با دقت بالا ابروی قدیمی من رو ریمو کردند و میکروبیلیدینگ حرفه ای و نچرال و طبیعی برای من انجام دادند.

    • asnafshahr

      با سلام و تشکر از نظر مثبتتون
      ما با توجه به قدمت و سابقه ای که در طول این مدت به دست آورده ایم سعی کرده ایم از بهترین تیم همکاری همکارانمان را تشکیل دهیم تا بالاترین رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، تا شما عزیزان همیشه از ما رضایت کامل را داشته باشید و ما هم با تلاش بسیار بتوانیم بهترین خدمات یک سالن زیبایی خوب را به شما بدهیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *