اصناف شهر
اصناف شهر
سازنده درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه

توضیحات آگهی

سازنده درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه

سازنده درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه به مدیریت جناب آقای محمدی بهترین تولید کننده نمونه انواع درب و پنجره های آلومینیوم می باشد. اگر قصد دارید بهترین کیفیت پنجره های UPVC را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب کنید، حتما به فروشگاه ما در فلکه دوم صادقیه، خیابان سلیمی مراجعه کنید. مطمئن هستیم از تنوع کارهای ما غافلگیر خواهید شد و به راحتی میتوانید سبک درب و پنجره مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از دیگر خدمات تخصصی ما نصب تمامی درب و پنجره ها در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

 

بهترین سازنده درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه

جناب آقای محمدی درتمام سال های فعالیت خود با استخدام بهترین نیروهای فنی کار بلد سعی نموده اند که بهترین محصولات آلومینیومی را برای مشتریان خود تولید نمایند. استفاده از مجهزترین دستگاه های پیشرفته و دانش فنی باعث شده است همواره جدیدترین طرح ها و مدل ها را در بازار عرضه کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم که بهترین کیفیت را برای مشتریان خود تولید کنیم. امکان ندارد فروشگاهی مشابه فروشگاه آقای محمدی از لحاظ کیفیت و تنوع در محصولات درب و پنجره ای را پیدا کنید. با هر سلیقه و توان مالی که وارد فروشگاه شوید، محصول مد نظر خود را انتخاب خواهید کرد.

 

معروف ترین سازندگان درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه

دوست دارید لیستی از معروفترین سازندگان درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه را به شما عزیزان معرفی کنیم، تا در مواقع لزوم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب کنید. در صدر این لیست تولیدی درب و پنجره خیابان سلیمی به مدیریت آقای محمدی میباشد. با انتخاب این فروشگاه مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت را در متنوع ترین طرح ها با بهترین قیمت ها خواهید خرید.

در ادامه به معرفی چند فروشگاه دیگر تولید کننده نیز می پردازیم که کیفیت کارهای فروشگاه آقای محمدی را با آنها مقایسه کنید، ولی مطمئن هستیم که پس از مشاهده نمونه کارهای تمامی این فروشگاه ها، در نهایت فروشگاه  آقای محمدی را برای خرید انتخاب خواهید کرد. شرکت های پنجره ایرانیان ترک و ایران پنجره و پنجره اکباتان نیز از تولید کننده های برتر حوزه خود در منطقه صادقیه میباشند.

 

6 دلیلی که چرا بهتر است درب و پنجره از آلومینیوم باشد؟

  • سبکی در وزن
  • قابلیت شکل پذیری بالا
  • استحکام بالا
  • عدم محدودیت در اندازه های متنوع
  • قابلیت رنگ پذیری بالا
  • مقاومت در مقابل پوسیدگی، برخلاف درب های چوبی

 

یو پی وی سی چیست

یو پی وی سی همان  پلی وینیل کلراید است که در پروسه های متعددی از مشتقات نفتی تولید میشود. این ماده، پیش ساز درب ها و پنجره های یو پی وی سی میباشد. با تولید این ماده پیشرفت های زیادی در صنعت ساختمان سازی ایجاد شده است. به علت غیرقابل منعطف بودن و سخت بودن این ماده،  برای استفاده در مصارف مختلف مانند درب و پنجره و لولا و دستگیره به آن مواد مختلفی اضافه میشود تا بهترین کارایی را داشته باشد.

 

ساخت سفارشی درب و پنجره یو پی وی سی

اگر سبک و مدل خاصی از درب و پنجره با ابعاد مختلفی را نیاز دارید، میتوانیم آن را به صورت سفارشی برای شما تولید کنیم. سفارش ها را دقیقا مطابق نظر شما طراحی و تولید می کنیم. هر تغییرات خاصی که مد نظر شما باشد با دقت و سرعت بالا انجام میشود، از جمله ساخت پنجره های بزرگ برای نورگیری بیشتر منزل و یا ساخت پنجره های با رنگ بندی خاص برای هماهنگی با دکوراسیون منزل .

 

مزیت های درب و  پنجره های یو پی وی سی

  • ضد آب
  • امنیت بیشتر
  • مقاوم در مقابل عوامل محیطی مانند باران و گرد و غبار
  • شکل ظاهری زیباتر
  • ماندگاری و دوام بالاتر
  • ضد حریق و نسوز
  • عایق در برابر گرما و سرما
  • مصرف انرژی پایین تر
  • مقاوم در برابر ضربه
  • کمترین شرایط نگه داری
  • عایق صوتی

 

بهترین سازنده یو پی وی سی در صادقیه تهران

همگام با پیشرفت های دنیا در زمینه ساخت انواع درب و پنجره های یو پی وی سی، متنوع ترین مدل های آن را تولید نموده ایم تا رضایت مشتریان عزیز خود را جلب نماییم. در تمامی مراحل تولید از بهترین مواد اولیه استفاده کرده ایم تا بهترین کیفیت را تولید کنیم. متنوع ترین پنجره های یو پی وی سی را در طرح ها و اندازه های متنوع تولید کرده ایم. متنوع ترین پنجره های لولایی، کشویی، تک حالت باز شو، دو حالت باز شو و بالا باز شو را در فروشگاه ما خواهید دید. بهترین کیفیت درب های حیاط و بالکن یو پی وی سی را در زیباترین طرح ها و رنگبندی ها در بهترین کیفیت تولید نموده ایم.

 

خدمات تخصصی

 

بهترین مشاوره های تخصصی خرید

اگر در انتخاب بین پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی مدل های مختلف مردد هستید و بسته به نوع محل کاربری تان نمیدانید کدام یک بهترین هستند، تیم ما بهترین مشاوره های تخصصی را به شما ارائه می کنند. تمامی مزایا و معایب احتمالی نمونه های انتخابی را به شما یادآوری می کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

 

نصب درب و پنجره در صادقیه

حالا که با انتخاب فروشگاه ما در صادقیه، تصمیم گرفته اید بهترین کیفیت درب و پنجره های آلومینیومی و یوپی وی سی را خرید کنید، بهتر است نصب آن را نیز به همکاران با تجربه ما بسپارید. ما با رعایت تمامی نکات لازم درب و پنجره ها را به صورت اصولی و ایمن برای تان نصب خواهیم کرد و به قول معروف برایتان آب بندی خواهیم نمود.

 

خرید لوازم جانبی درب و پنجره

کلیه لوازم جانبی یراق آلاتی که برای نصب انواع درب و پنچره مورد نیازتان است را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه ما تهیه کنید.  با خرید از تولید کننده مسلما خرید خود را با پایین ترین قیمت ها انجام خواهید داد. متنوع ترین طرح های دستگیره و قاب و لولا را برایتان تولید کرده ایم.

 

راه های ارتباط با سازنده درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه

مدیریت : جناب آقای محمد محمدی

تماس:

09129347582

09128982969

02144058892

آدرس :

تهران ، فلکه دوم صادقیه ، خیابان آیت الله کاشانی ،خیابان سلیمی ، جهرمی شمالی ، جنب اداره آموزش و پرورش استثنائی ، پلاک 51/2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سازنده درب و پنجره آلومینیوم در صادقیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *