اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد

رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد اگر می خواهید یک اکبرجوجه بی نظیر با طعمی لذیذ و منحصربه فرد را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می دهیم که در سفر خود حتما سری به این رستوران بزنید.

با مدیریت محترم جناب آقاب جعفر میردار یکی از بهترین رستوران های اکبر جوجه در شهر مرزن آباد می باشد.

در این رستوران از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای پخت اکبر جوجه ها استفاده می شود. از بهترین و تازه ترین مرغ ها و همچنین برنج های صد در صد ایرانی برای تهیه و پخت اکبر جوجه استفاد می گردد.

با انتخاب این رستوران یکی از بهترین اکبر جوجه های عمرتان را تجربه خواهید کرد. مدیریت این رستوران فردی بسیار منصف می باشد و یکی از مهم ترین اهداف این رستوران ارائه بهترین غذا ها با کمترین قیمت می باشد.

همچین برای رفاه حال مشتریان فضایی برای پارک خودرو ها در نظر گرفته شده است.

این رستوران ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که در ادامه این مطلب برخی از این ویژگی ها را برای شما بر می شماریم

معرفی تیزر رستوران اکبرجوجه مرزن آباد

ویژگی های رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد

  • تهیه گوشت مرغ های تازه و مرغوب برای پخت اکبر جوجه
  • استفاده از برنج های خوش عطر و بوی ایرانی برای پخت چلو
  • تهیه رب انار های طبیعی و خوش مزه برای اکبر جوجه
  • دارای مدیریتی بسیار منصف و خوش برخورد
  • به کار گیری از کارکنان و پرسنل مودب و حرفه ای
  • رعایت اصول بهداشتی توسط سرآشپز و همه پرسنل و کارکنان رستوران
  • به کار گیری از یکی از بهترین سر آشپزان منطقه مرزن آباد
  • استفاده از سیستم تهویه هوای مناسب برای داخل سالن غذا خوری و آشپزخانه
  • دارای پارکینگ مناسب برای رفاه حال مشتریان و مسافران
  • امکان ارائه خدمات به گروه ها و اکیپ هایی با تعداد بالا
  • دارای سالن غذا خوری بزرگ و شکیل می باشد
  • طراحی داخلی و دیزاین بسیار زیبایی دارد
  • صندلی هایی زیبا راحت برای راحتی و آسایش مشتریان فراهم شده است

کیفیت غذاهای در شعبه اصلی مرزن آباد

ما سعی کرده ایم تا  یکی ازبهترین اکبر جوجه ها منطقه شمال و مرزن آباد را به شما معرفی کنیم که از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران ارائه رب انار های تازه و طبیعی می باشد و به هیچ عنوان رب انار های شرکتی را برای سرو اکبر جوجه در نظر نمی گیرند.

همه مراحل تهیه و پخت اکبر جوجه ها، از خرید و تهیه مواد اولیه گرفته تا پخت اکبر جوجه توسط یک سر آشپز حرفه ای و مجرب انجام می شود. مدیریت این رستوران، جناب آقای جعفر میردار و همه پرسنل و کارکنان تمام تلاش خود را می کنند تا با ارائه غذای با کیفیت به مشترین و نهایت ادب و احترام، رضایت مشتریان را جلب کند.

نکته قابل توجه دیگر این است که از اصولی ترین روش ها برای طبخ و پخت اکبر جوجه ها به کار گرفته می شود.

فضای دل نشین هم دارای محیط باز و هم محیط سربسته

فضای داخلی رستوران فضایی زیبا و دل نشین می باشد و بسیار آرام بخش است. دیزان و طراحی داخلی این رستوران به سبک مدرن و کاملا حرفه ای می باشد.

دارای سالن بزرگی می باشد که در آن جا تعداد زیادی میز و صندلی چیده شده است. یکی از ویژگی های یک رستوران خوب چیدمان صحیح و با فاصله میز و صندلی ها می باشد که در این رستوران به بهترین شکل چیدمان شده است.

چیدمان با فاصله میز و صندلی ها نشان دهنده احترام به حریم خصوصی مشتریان می باشد. همچنین چیدمان با فاصله میز ها سبب سهولت در رفت و آمد مشتریان و پرسنل می شود.

با انتخاب این رستوران شما می توانید در فضایی دنج و زیبا، طعم لذیذ و بی نظیر اکبر جوجه های این رستوران را تجربه کنید و لحظات زیبایی را برای خود و همراهانتان بسازید.

در این رستوران با وجود اینکه روزانه پذیرای مسافران و مشتریان زیادی می باشد ولی همیشه تمیز و نظافت شده است و رعایت بهداشت و نظافت یکی از مهم ترین اصول رعایت ما برای غذایی سالم تر و محیطی زیباتر می باشد.

بهترین رستوران اکبر جوجه مرزن آباد

با وجود یک مدیریت منصف و حلال خور رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد یکی از محبوب ترین رستوران های رامسر می باشد که مسافران با انتخاب این رستوران برای صرف ناهار یا شام، از انتخاب خود بسیار خشنود خواهد شد.

همان طور که گفته شد هدف اصلی این رستوران ارائه با کیفیت ترین غذا و بیشترین خدمات با هزینه کم و مقرون به صرفه به مشتریان و مسافران می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های یک رستوران خوب، آماده کردن پرس های غذایی با اندازه مناسب می باشد. حجم هر پرس غذا باید متناسب با غذای یک نفر باشد و نه بیشتر و نه کمتر باشد. نباید حجم غذا انقدر کم باشد که مشتریسیر نشود و نه باید انقدر زیاد باشد که حجم زیادی از غذا باقی بماند یا اینکه مشتری احساس سنگینی کند.

این نکته در رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد به خوبی رعایت شده است و بابت هر پرس غذا و خدماتی که ارائه می دهد هزینه منصفانه ای را دریافت می کند.

بهترین اکبر جوجه در مرزن آباد

سالانه مسافران زیادی به شهر های شمالی کشور سفر می کنند و از شهر زیبای مرزن آباد عبور می کنند. اکثر مسافران تمایل دارند که در سفر های خود غذا های محلی شهر های مقصد را تجربه کنند و با غذا های آن شهر ها آشنا شوند.

اکبر جوجه نیز یکی از غذا های محلی شمالی می باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار است. رب انار را که در کنار اکبر جوجه سرو می شود یکی از سوغاتی های خوش مزه شمال می باشد که در رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد بهترین و مرغوب ترین رب انار های طبیعی و تازه برای مشتریان تهیه می شود.

به شما پیشنهاد می دهیم که در سفر خود به مرزن آباد حتما حتما طعم لذیذ و خوش مزه اکبر جوجه های این رستوران را تجربه کنید.

 

راه های ارتباط با رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد

مدیریت: جناب آقای جعفر میردار

تماس:
01152655385
09113914549
آدرس:
مرزن آباد، خیابان امام خمینی، به سمت شمال دست چپ (به سمت تهران دست راست)، پایین هتل میخک سفید

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران اکبرجوجه اصلی مرزن آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *