اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دکتر ویدا شکیبا پزشک پوست مو و زیبایی در زعفرانیه

دکتر ویدا شکیبا از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست مو و زیبایی در محله زعفرانیه در تهران میباشد. دکتر ویدا شکیبا علاوه بر بیش از 20سال تجربه کاری دراین زمینه همواره در ارتقاء و به روزرسانی دانسته های تئوری و عملی خود از طریق شرکت در بهترین و معتبرترین دوره ها و سمینارها و در ورکشاپهای آموزشی علمی وکاربردی در زمینه پزشکی پوست مو و زیبایی (cosmetic medicine)  در داخل و خارج از کشور ، توجه و کوشش بسیار داشته است.

گشاده رویی و حوصله در مواجهه با بیماران و مراجعین، تعهد کاری و پیگیری موثر تا حصول نتیجه ی رضایت بخش در فرایند درمانی مربوط  به بیمار همراه با رعایت انصاف در هزینه های  درمانی، که همگی در قالب ( اخلاق حرفه ای ) تعریف می شوند، هدف اصلی در فعالیت های درمانی دکتر ویدا شکیبا می باشد.

خدمات برتر زیبایی در مطب دکتر ویدا شکیبا 

تزریق ژل و بوتاکس با برندهای معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت:

ژل نوعی فیلر سازگار با بدن بوده که باعث حجیم سازی ناحیه تزریق شده میشود و چروک هایی را که به علت عوامل محیطی و افزایش سن ایجاد میشوند را از بین می برد. بوتاکس نیز با فلج کردن عضلات ناحیه پیشانی از انقباض و انبساط پوست جلوگیری کرده و باعث از بین رفتن خطوط داینامیک واستاتیک ناحیه پیشانی، خط اخم و خطوط دور چشم میشود. بدون شک هرچه نوع ژل و بوتاکس مصرفی بهتر باشد و پزشک تجربه کاری در زمینه تزریق داشته باشد، نتیجه کار تزریق بهتر و زیباتر خواهد شد. در مطب دکتر ویدا شکیبا از بهترین برندهای مورد تایید وزارت بهداشت برای تزریق ژل و بوتاکس استفاده میشود.

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یکی از رایج ترین درمان ها جهت کشیدگی پوست صورت و از بین بردن چروک های این ناحیه میباشد. این نخ ها مدتی بعد از قرار گیری در زیر پوست جذب شده وباعث کلاژن سازی و سپس کشیدگی وسفتی ناحیه مورد نظر میشوند. در مطب دکتر ویدا شکیبا یکی از بهترین متدهای لیفت بانخ را می توان تجربه کرد.

تزریق چربی

چربی نوعی فیلر است که باعث ایجاد حجم دهی در ناحیه مورد تزریق میشود. دراین روش ابتدا پزشک از بافت های منتخب بدن مثل شکم وران، چربی مورد نظر را استخراج کرده و بعداز مراحل آماده سازی، آن را به محل مورد نظردرصورت تزریق میکند. به علت تبحر و تجربه بالای دکتر ویدا شکیبا در زمینه تزریق چربی، متقاضیان زیادی جهت این کار به مطب ایشان مراجعه میکنند.

لیفت با آراف فرکشنال

یکی از بهترین روش های غیر تهاجمی در لیفت و کشیدگی پوست صورت و اندام، استفاده از آراف فرکشنال است. در این روش با استفاده از امواج رادیو فرکوئنسی هم انقباض رشته های کلاژن قدیمی وهم کلاژن سازی جدید انجام میشود. در مطب دکتر ویدا شکیبا لیفت با آر اف فرکشنال به تعداد جلسات لازم برای هر فرد، با بهترین نتیجه ی ممکن انجام میشود.

تزریق مزوژل

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد جوان سازی در صورت و گردن و دستها، تزریق مزوژل ها است .مزوژل ترکیبی از عمدتا هیالورونیک اسید به همراه انواعی از مواد معدنی، آمینو اسیدها و ویتامین ها و کوآنزیم ها و آنتی اکسیدان ها میباشد که همگی خاصیت ترمیم کنندگی دارند و میتوانند به بهبود انواع آسیب های پوستی، کمک کنند. تزریق مزوژل باعث رطوبت رسانی پوست های خشک شده و از بروز لک های پوستی جلوگیری میکند. در مطب دکتر ویدا شکیبا از انواع مزوژل های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت جهت آبرسانی و جوان سازی پوست، استفاده میشود.

سایرخدمات انجام شده در مطب دکتر ویدا شکیبا

مزوتراپی وتزریق پی آر پی (پلاسمای غنی از پلاکت)  و لیزر موهای زائد، درمان ریزش مو و رشد مجدد مو، میکرونیدلینگ تراپی، کاهش سایز موضعی در شکم و اندام، امبدینگ(کاشت نخ های مخصوص قابل جذب در نقاط طب سوزنی برای ایجاد کاهش سایز موضعی و کاهش وزن و کاهش اشتها)، طب سوزنی که برای کاهش و درمان انواع درد های مزمن کاربرد دارد و  ویزیت و درمان بیماریهای پوست و مو.

 

راه های ارتباطی با مطب دکتر ویدا شکیبا پزشک پوست، مو و زیبایی در زعفرانیه

مدیریت: خانم دکتر ویدا شکیبا

تماس:

021-26201286

021-26293055

09381855454

آدرس:

تهران-خیابان مقدس اردبیلی- جنب سفارت ژاپن و بانک ملی- پلاک 158- ساختمان مهر- طبقه چهار- واحد 416

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. ویدا سلمان

    بهترین مطب پوست و زیبایی هستند و واقعا کارشون حرف نداره.
    به نظر من بهترین مطب زیبایی در زعفرانیه خانم دکتر شکیباست و اخلاق بسیار حرفه ای و کم نظیر در بین دکترهای منطقه.
    بازم تشکر

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبتتون.
      واقعا ما سعی میکنیم همیشه در زعفرانیه بهترین باشیم و بهترین خدمات را خدمتتون ارائه کنیم.
      استفاده از تجهیزات و مواد درجه یک خدمات اصلی کار ما میباشد که برای حضور شما عزیزان در مطب ما احترام زیادی در نظر میگیریم.

  2. پریسا

    خدمات مطب خانم دکتر ویدا شکیبا بینظیره من پیش ایشون لیفت بانخ انجام دادم بقدری پوستم خوب شد که ۵ نفر از دوستان وآشنایان هم پیش خانم دکتر آمدند

    • asnafshahr

      تشکر از نظر مثبت و خوبتان، ما همیشه سعی میکنیم بیشترین رضایتمندی هارا برای مشتریان داشته باشیم و از خدمات ما راضی باشند.
      استفاده از مواد و خدمات درجه یک را شعار خود میدانیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *