اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5516
اصناف شهر
دکتر مسعود رستگاری

توضیحات آگهی

مطب آقای دکتر مسعود رستگاری

دکتر مسعود رستگاری یکی از بهترین پزشکان متخصص در منطقه پونک تهران میباشد. آقای دکتر رستگاری متخصص انواع بیماریهای داخلی در منطقه 5 تهران میباشد. شناخت دقیق و صحیح و زود هنگام آقای دکتر زبانزد خاص و عام میباشد که با تجربه پزشکی عالی خود راهگشای دردهای بیماران خود میباشند.

 

بهترین متخصص داخلی در پونک

اگر در منطقه پونک تهران ساکن هستید و بدنبال بهترین پزشک  متخصص مربوط به بیماریهای داخلی میباشید بهترین گزینه پیشنهادی دکتر مسعود  رستگاری میباشند. اولین و مهمترین قدم در درمان بیماری های مختلف ابتدا شناخت بیماری میباشد. مراجعه به پزشک متخصص و باتجربه امری مهم و حیاتی میباشد چون تشخیص اشتباه بیماری باعث طولانی شدن روند درمان و گاها خطرات جبران ناپذیری میشود.

آشنایی با پزشکی متخصص و باتجربه یکی از موارد مهم در درمان زود هنگام بیماری های مختلف میباشد. آقای دکتر رستگاری یکی از پزشک های معتمد و شناخته شده در منطقه پونک تهران میباشند که پرونده های پزشکی متعددی را با موفقیت های درمانی به انجام رسانده و باعث خوشحالی بیمار و خانواده های بیمار زیادی شده اند.

 

تخصص های مختلف آقای دکتر رستگاری

متخصص بیماری های غدد در پونک

متخصص غدد به درمان بیماریهای مختلف مربوط غدد داخلی بدن میپردازد. عملکرد صحیح غدد بدن باعث کارکرد صحیح و دقیق اندام ها در بدن میشود. غده های مختلف بدن با ترشح مواد مختلف باعث عملکرد طبیعی بدن میشوند و نقص در عملکرد طبیعی هر کدام از این غدد زمینه ساز بیماری های مختلفی میشود که مکانیسم طبیعی بدن را مختل میکنند. متخصص غدد با شناخت نشانه های بیماری های غدد، کار درمان را شروع کرده و با درمان های مختلف به انجام روال طبیعی بدن بیمار کمک میکند.

آقای دکتر رستگاری با توجه به تحصیلات مرتبط در زمینه بیماری های داخلی در درمان بیماری های مرتبط با غدد متخصص بوده و از تجربه کافی در درمان بیماران برخوردار بوده و در کوتاهترین زمان ممکن بیماری های غدد را شناسایی و درمان میکنند.

 

بهترین مطب برای درمان بیماری های غده تیروئید در پونک

غده تیروئید یکی از مهمترین غدد در بدن ما میباشد که با ترشح مواد لازم باعث صحت و سلامتی و کارکرد طبیعی مابقی اعضای بدن میباشد. آقای دکتر مسعود  رستگاری با توجه به سابقه پزشکی متعدد در درمان بیماری تیروئید کمک و یاور شما در هنگام بیماری ها میباشد و با معاینه دقیق و انجام تست های پزشکی متعدد و آزمایشات خون نوع تیروئید شما را تشخیص داده و با درمان های دارویی باعث بهبود شما عزیزان میباشد.

 

درمان و دیابت تحت کنترل در مطب آقای دکتر رستگاری 

یکی از تخصص های آقای دکتر مسعود رستگاری درمان و کنترل بیماری دیابت میباشد. دیابت چیست؟ به افزایش قند خون دیابت میگویند. در این بیماری بعلت نبود گیرنده های انسولینی و یا کمبود آنها در بدن، قند غذاها بعد از تجزیه در بدن جذب سلولها نمیشود و در خون تجمع پیدا میکند و با توجه به مصرف مواد غذایی متعدد بعلت جذب سلول نشدن فرد بیمار، لاغر و ضعیف شده و بعلت کاهش ایمنی و سیستم ایمنی بدن و تجمع قند در خون مستعد بیماری های مختلف دیگر از جمله بیماری های قلبی و عروقی متعدد میشود. بیماری دیابت بیماری خاموش نام دارد چون بدون هیچ علایم خاصی باعث تحلیل فرد میشود و در صورت عدم درمان باعث مشکلات متعددی در بدن میشود.

آقای دکتر رستگاری متخصص بیماری های دیابت در منطقه پونک میباشند و با تشخیص علائم ظاهری و تست های آزمایشی بیمار، نوع دیابت بیمار را تشخیص داده و درمان های دارویی و یا انسولینی را برای بیمار تشخیص داده و با چکاپ دائمی بیمار باعث بهبود وضعیت قند خون بیمار شده و با همکاری خود بیماری باعث کنترل این بیماری خطرناک میشوند که با ادمه درمان، این افراد میتوانند سالیان سال به کارهای طبیعی و زندگی عادی خود ادامه بدهند.

 

بهترین پیشنهاد دکتر متخصص برای درمان بیماری های ریوی

ریه عضوی مهم و کلیدی در بدن ما میباشد که کار اکسیژن رسانی را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد. از دست رفتن عملکرد صحیح ریه باعث پایان زندگی فرد میشود، بنابراین نیاز است که برای درمان بیماریهای مرتبط با ریه کمال دقت را داشته باشیم و از توصیه های بهترین متخصصین ریه برای درمان استفاده کنیم و برای درمان تحت نظر بهترین متخصصین ریه باشیم.

یکی از بهترین متخصصین ریه در منطقه  شمال غرب تهران اقای دکتر رستگاری میباشد که با توجه به سابقه متعدد در درمان بیماریهای ریه از تخصص کافی در این حوزه برخوردار میباشند و باعث کمک به روند بهبود درمان ریه شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن میشود. اگر به دکترهای متخصص ریه مختلف مراجعه کرده اید و هنوز در ریه خود احساس خفگی و درد میکنید حتما به اقای دکتر رستگاری مراجعه کنید که با بهترین توصیه های پزشکی ایشون روند درمان خودتان را در کمترین زمان ممکن تکمیل کنید .

 

بهبود بیماری های گوارشی با توصیه های آقای دکتر رستگاری

سیستم گوارش یکی از اعضای مهم بدن میباشد که کار هضم و جذب مواد غذایی را بعهده دارد. سیستم گوارش از دهان و مری و معده تا روده امتداد دارد و عملکرد صحیح دستگاه گوارش باعث سلامتی کلی بدن میشود. هر نقصی در کارکرد این دستگاه باعث عوارض شدیدی در بدن میشود که یکی از شایع ترین این عوارض رفلاکس معده و یبوست میباشد. رژیم غذایی درست و سرشار از فیبر و میوه ها و سبزی ها در کنار ورزش باعث کمک به کارکرد صحیح سیستم گوارش در بدن میشود.

آقای دکتر رستگاری با توجه به تجربه فراوان در مداوای بیماران مبتلا به مشکلات گوارشی ، تبحر و مهارت خاصی در این زمینه دارند و با تشخیص درست این بیماری با روش های تشخیصی علمی و دقیق، باعث بهبود سریع و موثر بیماران گوارشی میشوند. اگر از دردهای مزمن گوارشی رنج میبرید پیشنهاد ما به شما مراجعه به مطب آقای دکتر رستگاری میباشد که تجربه و دانش فراوانی در این زمینه دارند

 

چرا باید به آقای دکتر رستگاری در درمان بیماری ها اعتماد داشته باشیم

  • دانش فراوان در علم پزشکی و داشتن تخصص داخلی
  • تجربه فراوان در زمینه بیماری های داخلی متنوع
  • تجربه مداوا و درمان تعداد زیادی از بیماران گوارشی
  • ویزیت و بهبود بیماری های ریوی
  • متخصص در درمان بیماری های غدد از جمله تیروئید و دیابت
  • داشتن حوصله و صبر فراوان در درمان بیماران
  • مشاوره های عالی برای آشنایی بیمار با نوع بیماری و روش های موثر برای بهبود بیماری
  • اولویت داشتن جان انسان ها و نجات آنها از بیماری ها
  • مطب آقای دکتر مجهز به کلیه وسایل و تجهیزات لازم برای تشخیص و درمان بیماری
  • های مختلف میباشد

 

راه های ارتباطی با مطب دکتر مسعود رستگاری

مدیریت: جناب آقای دکتر مسعود رستگاری

شماره تماس:

02144483370

02146017028

02144405801

09129228623

آدرس:

تهران، پونک، خیابان میرزابابایی، بین سردار جنگل و عدل، طبقه فوقانی داروخانه شبانه روزی جهان درمان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر مسعود رستگاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *