اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4160
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دکتر شاهرخ آبادیان متخصص مغز و اعصاب

دکتر شاهرخ آبادیان متخصص مغز و اعصاب با بیش از سه دهه فعالیت مستمر در حوزه تشخیص و درمان بیماری های اعصاب و مغزی بهترین خدمات پزشکی را ارائه میکنند. آقای دکتر آبادیان با حوصله و سعه صدر به توضیحات بیماران گوش داده و با بهترین توصیه های علمی راه های درمانی را بررسی کرده و سلامتی را به شما هدیه میدهند.

دکتر-شاهرخ-آبادیان متخصص-مغز-و-اعصاب
دکتر-شاهرخ-آبادیان متخصص-مغز-و-اعصاب

دکتر شاهرخ آبادیان متخصص مغز و اعصاب در کرج

تعدد دکترهای متعدد در حوزه مغز و اعصاب در شهرهای بزرگ از جمله شهر کرج باعث میشود انتخاب و پیدا کردن دکترهای متعهد و متخصص کاری سخت و زمان بر باشد، به خاطر همین بر این شدیم بهترین پزشک متخصص مغز و اعصاب در کرج را به شما معرفی نمائیم تا هر چه سریعتر روند بهبودی را طی کرده و به سلامتی کامل برسید.

دکتر-شاهرخ-آبادیان-متخصص-مغز-و-اعصاب-در-کرج
دکتر-شاهرخ-آبادیان-متخصص-مغز-و-اعصاب-در-کرج

دکتر شاهرخ آبادیان متخصص نورولوژی

اگر به تازگی کمی احساس سرگیجه و یا سر درد دارید و دچار ضعف عضلانی شده اید و گاهی اوقات تاری دید دارید حتما به متخصص نورولوژی مراجعه کنید. متخصص نورولوژی در درمان تمامی موارد بالا  به شما کمک کرده و با تجویزهای داروئی مشکلات مربوط به سیتم اعصاب را برطرف مینمایند. دکتر شاهرخ آبادیان متخصص نورولوژی با تجربه کافی بالا با مشاهده کوچکترین علائم بالینی نوع بیماری اعصاب را تشخیص داده و در کوتاهترین زمان ممکن روند بیماری را متوقف کرده و به زودی سلامتی خود را باز می یابید.

 

تشخیص صحیح و درمان کامل توسط دکتر شاهرخ آبادیان

اولین قدم در درمان بیماری های مختلف، شناخت دقیق بیماری و مرحله پیشرفت بیماری میباشد. آقای دکتر شاهرخ آبادیان ابتدا با معاینات بالینی به همراه انجام آزمایشات پزشکی به طور قطعی بیماری و مرحله آن را تشخیص داده و پس از آن از بهترین روش های درمانی پرونده های پزشکی بیماران را پیگیری کرده و سلامتی را به بیماران باز میگردانند.

 

بهبود کامل استرس توسط متخصص اعصاب دکتر شاهرخ آبادیان

زندگی شهری با همه راحتی ها و آسودگی هایی که برای بشر به همراه دارد ولی زندگی نسل بشری را با استرس و اضطراب همراه کرده است. استرس و اضطراب باعث کاهش عملکرد و کارایی افراد در کارهای روزمره و فعالیت های مفید شان میشود. برای داشتن حضور مثبت و مفید در جامعه و اجرای هر چه بهتر نقش های اجتماعی مان باید از سلامت روان و آسودگی ذهن برخوردار باشیم.

آقای دکتر شاهرخ آبادیان با تجربه کافی در درمان استرس بهترین کمک های تخصصی را به بیماران عزیز ارائه میکنند و به خاطر آشنایی کامل با مباحث روان شناختی و گفتار درمانی استرس بیماران را مداوا کرده و در مرحله های حاد بیماری از درمان های داروئی مورد تایید برای درمان سریعتر بیماری استفاده مینمایند.

 

درمان سکته مغزی توسط دکتر شاهرخ آبادیان

برخلاف تصور عموم افراد که فکر میکنند درمانی برای مشکلات مربوط به سکته های مغزی وجود ندارد، بهترین روش های درمانی سکته های مغزی را میتوانید از آقای دکتر آبادیان دریافت کنید. اگر علائم مشکوک به سکته مغزی را در اطرافیان خود مشاهده کردید سریعا به مراکز درمانی مراجعه کرده تا اقدامات اورژانسی به سرعت انجام گیرد.

از این علائم ابتدایی میتوان به ضعف در قدرت تکلم و کج شدن عضلات صورت اشاره نمود. با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین و جدیدی برای درمان سکته های مغزی ابداع شده است که آقای دکتر آبادیان با تجربه کافی در این حوزه درمانی بهترین روش های درمانی را برای شما به کار میگیرند و سلامتی را به شما باز میگردانند. تمامی مشکلات بعد از سکته های مغزی به علت انسداد و گرفتگی عروق خونی میباشد که در عملکرد بخش های مختلفی از بدن نقص و اختلالی ایجاد میکند.

درمان-سکته-مغزی-توسط-دکتر-شاهرخ-آبادیان
درمان-سکته-مغزی-توسط-دکتر-شاهرخ-آبادیان

درمان های اولیه در درمان سکته های مغزی

بسته به شدت سکته مغزی و علائم ایجاد شده روش های تهاجمی و غیر تهاجمی توسط پزشک متخصص اتخاذ میشود. اگر سکته های مغزی خفیف و در حد انسداد رگ های خونی باشد با درمان های داروئی جلوی انسداد عروق خونی گرفته میشود.

اگر درصد سکته های مغزی شدید باشد اثرات بیشتری نیز در بدن بیمار داشته و اعضای بیشتری را درگیر میکند و باید از روش های جراحی برای جلوگیری از لخته های خونی و سایر آسیب های بعدی استفاده نمود. پس اولین نکته مهم پس از احتمال وقوع سکته های مغزی، رساندن هر چه سریع تر بیمار به مراکز درمانی میباشد.

 

درمان مشکل صرع و سردرد های عصبی

از آنجا که بیماری صرع در زندگی عادی و روزمره افراد اختلال ایجاد مینماید برای کنترل و یا کاهش تعداد دفعات صرع در بازه های زمانی معین بهتر است این افراد تحت نظر پزشک معالج باشند تا با دادن دستورات تغذیه ای و تمرین های ورزشی و استفاده از داروهای مجاز جلوی پیشروی بیماری را گرفته و زندگی شادتری را تجربه نمایند. این بیماری اکثرا بیشتر زمینه ارثی و زنتیکی داشته ولی بر اثر حوادث طبیعی و ضربه به ناحیه سر نیز این بیماری امکان بروز دارد.

از آنجا که سردرد های عصبی و مزمن باعث میشود توان عملکردی ما در زندگی و کار کاهش چشمگیری داشته باشد بنابراین باید راه های قطعی و جدی برای درمان آنها اندیشیده شود. با مراقبت های درمانی عالی آقای دکتر شاهرخ آبادیان این سر دردهای شما کنترل شده و از شدت میزان درد شما کاسته میشود.

درمان-مشکل-صرع-و-سردرد-های-عصبی
درمان-مشکل-صرع-و-سردرد-های-عصبی

درمان سرطان با دکتر شاهرخ آبادیان در کرج

سرطان نام بزرگی دارد ولی اگر تحت نظر و درمان دکترهای متخصص و با تجربه باشید سرطان پیشگیری شده و قابل درمان میباشد. موفقیت آمیز ترین روش های درمانی سرطان اگر در مراحل اولیه بیماری اجرایی شود  اثرات مثبتی در سلامتی بیماران دارد. آقای دکتر شاهرخ آبادیان بیشترین تجربه عملی در درمان بیماری سرطان را داشته و بهترین روش های درمانی را برای بهبود بیماران در پیش میگیرند.

اگر به دنبال دکتری متخصص و متعهد در درمان انواع سرطان ها  میباشید پیشنهاد ما به شما آقای دکتر شاهرخ آبادیان میباشد که در این سه دهه فعالیت در حوزه پزشکی پرونده های بیماران متعددی را با موفقیت به اتمام رسانیده و باعث خوشحالی خانواده های آن ها شده اند.

درمان-سرطان-با-دکتر-شاهرخ-آبادیان-در-کرج
درمان-سرطان-با-دکتر-شاهرخ-آبادیان-در-کرج

اطلاعات تماس با آقای دکتر آبادیان:

مدیریت : جناب آقای دکتر شاهرخ آبادیان

آدرس : کرج ، بلوار طالقانی جنوبی، نبش کوچه طهماسبی، ساختمان پزشکان نیک، طبقه دوم، اتاق اول

تماس :

09121698415 – 02632775618 – 02632770307

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر شاهرخ آبادیان متخصص مغز و اعصاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *