اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6872
اصناف شهر
دکتر حسن آبادی متخصص قلب

توضیحات آگهی

دکتر حسن آبادی متخصص قلب

دکتر حسن آبادی متخصص قلب متخصص قلب فارغ التحصیل نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خدمت جامعه پزشکی کشور می باشند. تشخیص درست و دقیق بیماری های قلبی و درمان به موقع از ایشان چهره مشهوری در درمان بیماری های قلبی ساخته است. سعه صدر و حوصله فراوان در بیان تمامی مطالب لازم به بیمار حس خوب و نوع دوستی را به تمامی بیماران منتقل می کند و آرامش را که اصلی مهم در درمان می باشد به بیمار منتقل می کند.

آقای دکتر در بیمارستان های قلب تهران، مدائن و گلستان فعالیت چشمگیری دارند و در تایم های آزاد در مطب خود در بلوار کشاورز با روی گشاده پذیرای تمامی بیماران عزیز می باشند. علم و تخصص بالای آقای دکتر و خوش رویی و حوصله فراوان باعث تقویت جسمی و روحی بیماران آنها می شود.

 

فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیو پلاست

آقای دکتر حسن آبادی علاوه بر تخصص قلب و عروق که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل شده اند، دارای برد تخصصی یا فلوشیپ قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند. تخصص آقای دکتر آنژیوگرافی و آنژیوپلاست می باشد. در طول سال های فعالیت مشکلات قلبی بیماران بسیاری را از طریق تست های آنژیوگرافی متوجه شده و با اتخاذ بهترین روش های درمانی از مشکلات حاد قلبی از قبیل سکته جلوگیری نموده اند.

پس از آنژیوپلاست نیز چکاپ دوره ای بیماران را با دقت بالا پیگیری می نمایند تا وضعیت کلی بیمار ثابت و استیبل باشد. با وجود دکتری با تجربه مانند آقای دکتر حسن آبادی از وضعیت بهبودی بیمار خود کاملا خاطر جمع خواهید بود.

 

نشانه های جدی نیاز به مراجعه به دکتر قلب

  • احساس درد در قفسه سینه
  • خستگی زیاد و مفرط
  • تپش قلب
  • سرگیجه

هر کدام از علائم بالا به تنهای می تواند زمینه بسیاری از بیماری ها باشد. در صورت داشتن هر کدام از موارد بالا می توانید با مراجعه به دکتر قلب و عروق و چکاپ از لحاظ سلامتی قلبی خود مطمئن شوید. آقای دکتر حسن آبادی با انجام تست های قلبی از تمامی لحاظ سلامت قلب شما را بررسی کرده و نتایج را به شما اطلاع می دهند.

 

خدمات جناب آقای دکتر حسن آبادی متخصص قلب شامل

در این قسمت متن سعی می کنم به زبان خیلی ساده تمامی خدماتی را که آقای دکتر برای تشخیص بیماری های قلبی بیماران تجویز می کنند را توضیح بدهیم. درست است که شاید از بار علمی متن کمی کاسته شود، ولی فقط برای آشنایی اولیه و مختصر این قسمت را توضیح می دهیم و در مراجعه حضوری آقای دکتر با سعه صدر و بار علمی بیشتر تمامی این موارد و مراحل کار را برای شما عزیزان توضیح خواهند داد.

مطمئن هستیم که با آرامش قلبی که آقای دکتر به شما در حین انجام این تست ها می دهند به راحتی آنها را انجام داده و با اقدامات بعدی درمانی سلامتی را به طور کامل به شما عزیزان بازمی گردانند.

 

قلب

قلب حساس ترین عضو بدن انسان می باشد، ادامه حیات قلب و کارکرد موثر آن باعث زنده مانی می باشد. بنابراین در صورت وجود کوچکترین درد و ناراحتی در ناحیه قفسه سینه به پزشک متخصص مراجعه نمایید، زیرا درمان در مراحل اولیه موثرتر و کاراتر می باشد. آقای دکتر حسن آبادی با تخصص بالا در زمینه تمامی بیماری های قلبی و عروقی بهترین تست های پزشکی را تجویز می کنند.

در کنار انجام تست ها و معاینه شرایط کلی بیمار بهترین روش های درمانی را اتخاذ می کنند آقای دکتر با توجه به شرایط کلیاز بیمار می خواهد اکو و یا تست های ورزشی را انجام بدهد. تا با دقت بالاتری مشکلات قلبی را تشخیص بدهند و روش های درمانی موثر را پیشنهاد بدهند. آقای دکتر پس از مشاهده جواب این تست های ورزشی، بهترین روش های درمانی را آغاز می کنند.

اکو

پس از مراجعه به مطب آقای دکتر، ممکن است برای تشخیص دقیق تر سلامتی قلب و دریچه های آن اکو قلب یا همان اکوکاردیوگرام را برایتان تجویز کنند.اکو بسته به دستور پزشک معالج به روش های مختلفی انجام می شود، ولی اساس کار تصویربرداری از قلب و حرکات آن به وسیله امواج صوتی می باشد. با این تست دکتر متوجه میزان پمپاژ خون از قلب می شود. به اکو قلب همان سونوگرافی قلبی نیز گفته می شود که تصویری واضح از میزان حرکات و ضربان قلب و اندازه قلب به پزشک معالج می دهد.

از انواع اکوهای متداول می توان به داپلر و استرس اشاره نمود. در شرایط استرس با تزیرق دارو و یا ورزش، قلب را در شرایط تحت فشار قرار می دهند تا عملکر آن را در ضربان و پمپاژ خون بررسی نمایند.

 

تست قلب

پیشگیری بهتر از درمان می باشد. قلب مهم ترین عضو بدن برای زنده مانی میباشد و کوچکترین نقصی در عملکر آن سایر بافت های بدن را با مشکلات جدی مواجه می کند. بنابراین بهتر است در صورت مشاهده علائم غیرطبیعی مانند سوزش در قفسه سینه و یا بی حالی و خستگی مفرط و ورم پا برای انجام چکاپ به پزشک قلب مراجعه نمایید. اصولا با بالا رفتن سن بهتر است به صورت دوره ای چکاپ های لازم را انجام بدهیم و در صورت داشتن مشکلات زمینه ای مانند سابقه خانوادگی و یا دیابت و چربی بالا هر چند وقت یک بار به پزشک متخصص قلب مراجعه نماییم و سلامت بدنی خود را چک نماییم.

در تست های قلبی از روش های متداولی برای تعیین گرفتگی رگ ها و عروق استفاده می شود. مثلا ابتدا نبض بیمار چک میشود، فشار خون اندازه گیری می شود، نوار قلب و تست تیلت برای بیمار انجام می شود. با ام ار آی نیز می توان به نتایج خوبی در مورد بررسی وضعیت کلی  قلبی بیمار رسید.

 

تست ورزش

نام دیگر تست ورزش همان تست استرس می باشد. با بررسی میزان فشار خون و ضربان قلب بیمار در شرایط استرسی ورزشی، می توان متوجه قدرت قلب در انجام صحیح عملکردش شد. در این شرایط وضعیت بدنی فرد قبل از انجام ورزش و در حین ورزش و پس از ورزش ثبت می شود. از مقایسه این داده ها  می توان مشکلات قلبی بیمار را تشخیص داده و روش های درمانی موثر را برای حل این مشکلات شروع نمود.

نیاز به هیچ گونه نگرانی برای انجام تست های ورزش نمی باشد، تنها کافی است شما روی دوچرخه ثابت یا همان تردمیل ورزش های خواسته شده را انجام بدهید و به دستورات پزشک دقت داشته باشید. پزشک فقط می خواهد با افزایش فشار به بدن متوجه میزان مقاومت قلب به شرایط استرسی و تنشی بشود.

 

بهترین دکتر قلب در بلوار کشاورز

از نظر بسیاری از پزشکان معتبر، بهترین پزشک در زمینه بیماری های قلبی باید بتواند با روش های داروئی به بهبود وضعیت قلبی بیمار کمک کند. پزشکی که در جلسه اول ملاقات به شما پیشنهاد عمل های جراحی را می دهد مسلما نمی تواند گزینه خوبی برای درمان باشد. زیرا روش های جراحی تهاجمی ممکن است عوارضی در آینده برای بیمار ایجاد کنند. پس پزشک با تجربه و متخصص ابتدا درمان های داروئی را برای بیمار شروع می نماید و در صورت نگرفتن جواب موثر به دنبال روش های جراحی می باشد.

اگر در منطقه بلوار کشاورز به دنبال بهترین متخصص قلب با تجربه می باشید، بهترین گزینه پیشنهادی جناب آقای دکتر حسن آبادی می باشد. آقای دکتر با تجربه بالایی که در درمان بسیاری از بیماران قلبی دارند به سرعت و با دقت بالا مشکلات قلبی بیمار را تشخص می دهند و از روش های کم خطر برای درمان عالی استفاده می کنند. در صورت نیاز به عمل های جراحی شما را به بهترین بیمارستان های تهران از جمله بیمرستان قلب تهران معرفی می کنند. آقای دکتر از بهترین کادر مجموعه بیمارستان قلب تهران هستند و با امکانات مجهز این بیمارستان کارهای درمانی شما را پیگیری می نمایند.

 

در بلوار کشاورز کدام دکتر قلب از همه بهتر است 

آقای دکتر حسن آبادی به عنوان بهترین پزشک متخصص قلب در بلوار کشاورز تهران شناخته شده اند. تخصص و علم بالای آقای دکتر باعث شده است که نعمت ادامه زندگی را به بسیاری از بیماران قلبی خود هدیه بدهند و باعث شادی و خوشحالی خانوداه های آنها می شوند. اگر علاقه مندید که زیر نظر یک پزشک متخصص قلب و عروق باشید، جناب آقای دکتر حسن آبادی بهترین گزینه پیشنهادی می باشد. پس از مدتی که به مطب ایشان مراجعه کردید خودتان نیز متوجه تبحر آقای دکتر در تشخیص به موقع بیماری های و درمان عالی خواهید شد.

سعه صدر و خوش اخلاقی نیز از دیگر دلایل رضایت بیماران از ایشان می باشد. آقای دکتر با حوصله و صبر به تمامی سوالات بیماران در زمینه مرحله بیماری و درمان پاسخ می دهند و با بیشترین انرژی مثبت امید را در بیماران تقویت می کنند. از دیگر برتری های آقای دکتر داشتن تیم قوی از همکاران می باشد که در جلسات کاری با همکاری یکدیگر بهترین روش های درمانی را برای بیماران خود اتخاذ می کنند و در صورت لزوم بیماران خود را برای درمان بهتر به پزشکان متخصص از همکاران خود ارجاع می دهند.

 

بهترین دکتر آنژیوگرافی بیمارستان قلب تهران

سال ها است که آقای دکتر حسن آبادی بهترین خدمات پزشکی را به بیماران قلبی و عروقی در بیمارستان قلب تهران ارائه می کنند. علم و تخصص بالای آقای دکتر و مهارت فوق العاده ایشان در تشخیص بیماری های قلبی مختلف مورد رضایت تمامی بیماران و همراهان آنهامی باشد. آقای دکتر با معاینه و مشاهده اطلاعات پرونده بیمار ، دستور انجام آنژیوگرافی دست و یا پا را برای بیمار تجویز می کنند.

برای اطمینان از نبود هیچ خطری کلیه تست های فشار قلب و اکوکاردیوگرام و آنژیوگرافی برای بیمار انجام می شود. به این طریق از طریق آنژیوگرافی دست که روشی بی خطر و دقیق می باشد می توان متوجه گرفتگی عروق کرونری قلبی شد. در ادامه روند درمان بر اساس میزان گرفتگی عروق، آقای دکتر حسن آبادی بهترین تصمیم های علمی لازم را اتخاذ می کنند. با پیگیری های علمی ایشان مطمئن هستیم که به زودی زود از سلامتی کامل برخوردار خواهید شد.

 

نکات مهم در انتخاب بهترین دکتر قلب

  • تخصص و علم
  • تجربه کاری
  • تشخیص به موقع و سریع
  • پیشنهاد راحت ترین روش های درمانی
  • اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری
  • صبر و حوصله در جوابگویی به بیمار و همراهان بیمار
  • درمان با جدیدترین روش های درمانی به روز
  • توجه به شرایط مالی بیمار
  • انتقال حس امید و انرژی به بیماران
  • رضایت بیشترین تعداد بیماران از مراحل درمان و پیگیری های دکتر

 

دکتر بسیار خوب جهت آنژیوپلاست در بلوار کشاورز

قلب مهم ترین عضو بدن برای زندگی هر کدام از ما انسان ها می باشد. اگر نتایج آنژیوگرافی گرفتگی عروق کرونری را نشان بدهد برای رفع آن از آنژیوپلاستی استفاده می شود. اصلا آنژیوپلاست می دانید چگونه انجام می شود؟ اگر بخواهیم به زبان خیلی ساده این عمل غیر تهاجمی را توضیح بدهیم، باز کردن عروق بوسیله بالونی از هوا است.

زندگی مهم ترین چیزی که هر کدام از ما برای  آن تلاش می کنیم. به نظر شما آیا می شود پیش اولین دکتری که می رویم آنژیوپلاست را انجام بدهیم؟ همه ما موافق هستیم که برای پیدا کردن پزشکی حاذق باید تما تلاش خود را بکنیم. سلامتی و عمر بیمار بعد از نظر خداوند ماشی از تلاش های پزشک معالج می باشد.

 

فعالیت در بیمارستان های

  • گلستان
  • مدائن
  • بیمارستان قلب تهران

آقای دکتر حسن آبادی در درمان بیماری های قلبی مشهور می باشند و بسیاری از بیماران تمایل دارند زیر نظر ایشان روند درمانی خود را پیگیری نمایند. قابل ذکر است که آقای دکتر در بیمارستان های گلستان، مدائن و بیمارستان قلب تهران مشغول به طبابت می باشند و بهترین تشخیص ها و روش های درمانی را برای بیماران اتخاذ می کنند. طبق برنامه کاری، از یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 15 تا 20 در بیمارستان حضور دارند و شما می توانید برای ویزیت ایشان را ملاقات نمایید.

بسیاری از بیمارانی که به بیمارستان قلب تهران مراجعه می نمایند با وجود دکترهای ماهر زیادی که در این بیمارستان مشغول به طبابت هستند، اصرار دارند بیمار شان زیر نظر آقای دکتر حسن آبادی باشد.

راه های ارتباط با جناب آقای دکتر حسن آبادی متخصص قلب

مدیریت: جناب آقای دکتر حسن آبادی

تماس:

09194831287

09120310537

09037976242

آدرس:

تهران ، بلوار کشاورز، جنب بیمارستان ساسان، کوچه رویان، بن بست رویانا ، ساختمان امیرعلی، طبقه اول

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر حسن آبادی متخصص قلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *