اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4751
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دکتر امیر مولایی فر متخصص زیبایی

دکتر امیر مولایی فر متخصص زیبایی می باشند که در این عرصه نسبت به سایر همکارانش حرفه ای تر و با تجربه تر عمل کرده اند. آقای مولایی فر به عنوان مدیر این مرکز زیبایی به همه خواسته های مشتری توجه می کنند و برای ایشان بسیار حائز اهمیت است که مشتری ها  از کیفیت خدمات این کلینیک کاملا راضی باشند

دکتر-امیر-مولایی-فر-متخصص-زیبایی
دکتر-امیر-مولایی-فر-متخصص-زیبایی

خدمات دکتر امیر مولایی فر متخصص زیبایی

با توجه به این آقای دکتر تخصص زیبایی دارند، در زمینه های مختلفی از خدمات مربوط به زیبایی مانند تزریق فیلر و ژل، فوق العاده توانمند و حرفه ای هستند. خدماتی که در مرکز آقای مولایی فر انجام می شود، محدود به چند مورد نمی باشد و تقریبا بیشتر خدمات مراکز زیبایی به طور یک جا در این محل وجود دارد.

به طور مثال شما اگر قصد انجام لیزر و تزریق فیلر را داشته باشید، دیگر نیازی نیست برای انجام این دو مورد به دو مرکز مجزا مراجعه کنید، بلکه در کلینیک زیبایی آقای مولایی فر تمامی این خدمات در بخش های جدا اما در یک مرکز برای شما انجام می شود.

خدمات-دکتر-امیر-مولایی-فر-متخصص-زیبایی
خدمات-دکتر-امیر-مولایی-فر-متخصص-زیبایی

لیزر اندولیفت توسط دکتر مولایی فر

پیشرفت تکنولوژی های مختلف باعث شده است، راهکارهای جدید و موثری برای از بین بردن غبغب وجود داشته باشد. لیزر های اندولیفت دستگاه لیزری است که به این منظور به کار می روند. این لیزر با سفت کردن قسمت هایی از بدن مانند گردن و زیر بغل از افتاده شدن پوست جلوگیری می کند.

استفاده از این دستگاه حتما باید در کلینیک های پزشکی و تحت نظر پزشکان حرفه ای صورت بگیرد، که در کلینیک زیبایی آقای مولایی فر تمامی این شرایط وجود دارد. دستگاه های لیزر اندولیفت بدون هر گونه نیاز به بیهوشی و یا داشتن خونریزی می باشد و مانند بسیاری از عمل های جراحی زیبایی دوره نقاهت و زخم و خونریزی ندارد.

لیزر-اندولیفت-توسط-دکتر-مولایی-فر
لیزر-اندولیفت-توسط-دکتر-مولایی-فر

مزوتراپی پوست و مو در مطب دکتر امیر مولایی فر

مزوتراپی پوست باعث می شود بیشتر لک های پوستی و جوش های پوست شما از بین برود. همچنین مزو کردن مو باعث پر پشت تر شدن موهای سر و جلوگیری از ریزش آن ها می شود. مزو یک فرایند درمانی جدید است که با استفاده از دستگاه مزونیدلینگ انجام می شود و روش های مختلف تهاجمی و غیر تهاجمی دارد.انجام مزو تراپی پوست و مو نیز هیچ نیازی به بیهوشی ندارد و درد شدید و غیر قابل تحملی را برای شما ایجاد نمی کند.

مزوتراپی-پوست-و-مو-در-مطب-دکتر-امیر-مولایی-فر
مزوتراپی-پوست-و-مو-در-مطب-دکتر-امیر-مولایی-فر

فیلر با بهترین مواد با متخصص زیبایی دکتر امیر مولایی فر

تزریق فیلر در قسمت هایی از صورت مانند زیر چشم برای بر طرف کردن گودی چشم پر کاربرد میباشد. مدت زمان ماندگاری فیلر به کیفیت مواد استفاده شده بستگی دارد، هر چه این فیلر مرغوب تر باشد و مراقبت های بعد از تزریق به خوبی رعایت شود، فیلر های تزریق شده برای مدت طولانی تری ماندگار خواهند بود. در تزریق فیلر توانمندی دکتر نیز بسیار پر اهمیت است چون متخصص زیبایی باید بتواند مواد را دقیقا در حالتی که زیبا جو می خواهد در صورت فرم بدهد.

فیلر-با-بهترین-مواد-با-متخصص-زیبایی-دکتر-امیر-مولایی-فر
فیلر-با-بهترین-مواد-با-متخصص-زیبایی-دکتر-امیر-مولایی-فر

لیزر مو های زائد با جدید ترین دستگاه های روز دنیا در مطب دکتر مولایی فر

گذراندن مراحل لیزر یکی از اصلی ترین روش های خلاص شدن از شر مو های زائد مزاحم است. انتخاب دستگاه های مناسب با طول موج های موثر، باعث میشود زودتر به نتیجه دلخواهتان برسید. در مطب دکتر مولایی فر از دستگاه های متنوعی برای لیزر استفاده میشود، شما پس از دریافت مشاوره کامل می توانید نوع دستگاه متناسب را انتخاب نمایید. اگر مراقبت های بعد لیزر را به خوبی رعایت کنید نتایج دلخواه خودتان را خواهید گرفت.

لیزر-مو-های-زائد-با-جدید-ترین-دستگاه-های-روز-دنیا-در-مطب-دکتر-مولایی-فر
لیزر-مو-های-زائد-با-جدید-ترین-دستگاه-های-روز-دنیا-در-مطب-دکتر-مولایی-فر

بوتاکس با مواد با کیفیت خارجی توسط دکتر امیر مولایی فر

بوتاکس یکی از اصلی ترین روش های درمان چین و چروک پوستی در قسمت هایی از صورت مانند گوشه چشم و خط اخم می باشد. استفاده از مواد با کیفیت خارجی باعث ماندگاری اثرات بوتاکس میشود. اگر مواد بوتاکسی به اندازه کافی با کیفیت و مرغوب نباشد ممکن است باعث اختلال های پوستی برای شما شود و نتیجه عکس بدهد.

بوتاکس-با-مواد-با-کیفیت-خارجی-توسط-دکتر-امیر-مولایی-فر
بوتاکس-با-مواد-با-کیفیت-خارجی-توسط-دکتر-امیر-مولایی-فر

ارتباط با ما

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتر درباره کلینیک آقای مولایی فر را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی ای که در این صفحه برای شما قرار داده شده است با این کلینیک تماس بگیرید و برای خدمات مورد نظر خودتان نوبت دریافت کنید.

مدیریت: جناب آقای دکتر امیر مولایی فر

تماس: 09302747479 _ 02126610147

آدرس: تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، به سمت شمال ، بعد از کوچه اخلاقی شرق، ساختمان پزشکان کیمیا، طبقه اول ، واحد 4

 

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر امیر مولایی فر متخصص زیبایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *