اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5586
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دکتر احمد موسیوند

در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین دکترهای تغذیه و داخلی در منطقه تجریش تهران بپردازیم. دکتر احمد موسیوند با شماره نظام پزشکی ۱۵۵۷۱۲ یکی از باتجربه ترین پزشکان داخلی تهران میباشد که در کار شناسایی و درمان کلیه بیماری داخلی متخصص اند و همچنین آقای دکتر در زمینه تغذیه تخصص کافی را دارند. ایشون به صداقت و دلسوزی و متخصص بودن در مقابل بیماران خودشان شهره هستند و بهترین پزشک داخلیدر تجریش میباشند.

آقای دکتر احمد موسیوند در مصاحبه با ما اعلام کردند که از ابتدا هدفشان از تحصیل در رشته پزشکی، کاهش آلام و رنج بیماران بوده است و  همیشه از دیدن رنج بیماران  و خانواده های آنها ناراحت می‌شدند و تصمیم گرفتند با تخصص در زمینه داخلی و تغذیه قدمی هر چند کوچک برای بهبود سلامت جامعه بشری داشته باشند و با تخصص و علم شون در شناسایی به موقع بیماری ها و درمان آنها کمکی به جامعه پزشکی و بیماران باشند.

 

اهمیت علم پزشکی

از ابتدای پیدایش نسل بشری، طبابت با نسل آدمی همزمان شروع شده و گسترش پیدا کرده است. از ابتدا هدف بشر پیدایش علل بیماری ها و برطرف کردن انها و افزایش طول عمر بشری بوده است.‌با پیشرفت سالها، علوم پزشکی نیز مانند سایر علوم پیشرفت های چشمگیری داشته است تا بتواند از رنج بشر در این چند صباح زندگی بکاهد و باعث سلامتی و افزایش طول عمر بشر بشود.

با پیشرفت علم پزشکی و گسترده شدن آن ، برای تحقیقات بیشتر پزشکی رشته های متعددی در پزشکی پدیدار شد تا تحقیقات تخصصی تر با سرعت بیشتری انجام شود. از شاخه های مهم این علم پزشکی به دکترای داخلی و تخصص تغذیه می‌توان اشاره کرد که راهگشای درمان و شناسایی بیماری های مختلف می‌باشند.

 

پزشک داخلی

پزشک داخلی بنظر شما کیست؟ آیا  بنظر شما فرقی بین پزشک داخلی و عمومی هست؟ پزشک عمومی به کسی گفته می‌شود که دوره هفت ساله پزشکی خودش را به اتمام رسانده ولی پزشک داخلی پس از اتمام دوره پزشکی عمومی،در دوره تخصص چند ساله نیز شرکت کرده و در این دوره به کسب علم مشغول می‌شود.  پس از گذراندن دوره داخلی، متخصص داخلی می‌تواند در یکی از زمینه های مورد علاقه خودش مثلا قلب، ریه تخصص بگیرد.

پزشک داخلی متخصص کلیه اندام ها و بافت های بدن است و در شناسایی و تشخیص و درمان کلیه بیمارها تخصص دارد. اگر در قدم اول متوجه حالت عجیبی در بدن خودتان شدید و متوجه ناهماهنگی در بدن و خدای نکرده دردی داشتید با مشاهده اولین علائم مشکل در بدن که حتی علت و دلیل آن را نمی‌دانستید، می‌توانید به متخصص داخلی مراجعه کنید.

متخصصین داخلی در درمانگاه و مطب و کلینیک ها اولین دکترهایی هستند که بیماران را ویزیت می‌کنند و علائم اولیه بدن مانند ضربان قلب و نفس و درجه حرارت بدن و کلیه علائم حیاتی بیمار را چک کرده و سوالات خاص و مورد نیاز را برای تشخیص دقیق بیماری از بیمار میپرسند، اگر در این مرحله متوجه علت بیماری شدند اقدام به تجویز دارو و شروع پروسه درمان کرده و در طول زمان بیمار را ویزیت کرده و تا با مشاهده کامل علائم بهبود، درمان را ادامه می‌دهند .

 

بهترین پزشک داخلی در شریعتی 

در اولین دیدار اگر پرونده پزشکی از دکتر قبلی خودتون دارید و یا داروهای خاصی مصرف میکنید با پزشک معالج خودتان در میان بگذارید. اگر دکتر پس از چک علائم حیاتی شما متوجه علت بیماری نشود و کارهای تشخیصی بیشتری نیاز باشد برای شما انواع آزمایش های لازم خون و ادار را می‌نویسد که به شناخت نوع بیماری کمک کند تا پس از تشخیص علت بیماری، روند درمان را ادامه بدهد. پزشک متخصص داخلی وظیفه دارد که در هر مرحله از درمان متوجه بشود که بعلت پیشرفته بودن بیماری و یا عدم تشخیص بیماری، بیمار را به پزشک متخصص معرفی کند که روند درمان بهتر و سریع تر انجام شود.

پزشک داخلی می‌تواند انواع بیماری های مختلف را شناسایی و به روند درمان آنها کمک کند از جمله فشار خون و دیابت و کبد چرب و مشکلات گوارشی و مشکلات کبدی و آلرژی و غیره .بطور کلی دکتر داخلی کلیه تخصص های لازم برای شناسایی بیماری اندام ها و بافت های مختلف بدن را دارد و کارهای مراقبتی بیمار را انجام می‌دهد.کلیه کارهای پزشکی به جز جراحی را می‌تواند انجام بدهد و بنوعی اولین دکتر ویزیت کننده بیمار در بیمارستان ها و بعنوان مشاور در کنار دکترهای متخصص به انجام وظایف پزشکی خودش اقدام می‌کند.

تزریقات-دکتر-موسیوند
تزریقات-دکتر-موسیوند

خصوصیات پزشک داخلی

  • با اخلاق و اخلاق مدار باشد و مانند همه پزشکان به سوگند پزشکی خودش وفادار باشد
  • صداقت پزشکی داشته باشد و بهبود بیمار را بر هر چیز دیگری از جمله مسائل مالی ترجیح بدهد
  • تخصص کافی و تجربه کافی برای درمان داشته باشد
  • از آنجا که علم پزشکی روز به روز در حال پیشرفت است مدام علم خودش را بروز کند
  • در درمان بیمار صبور باشد و سعه صد داشته باشد .
  • اجازه صحبت به بیمار بدهد و حالت روحی و جسمی بیمار را درک کند
  • ترس بیجا به بیمار ندهد

 

تغذیه

هر کدام از این مواد غذایی مورد نیاز بدن باید به مقدار معین جذب بدن بشوند ،نه بیشتر از مقدار مورد نیاز، نه کمتر از مقدار مورد نیاز بدن. شاید علم پزشکی ثابت کرده است که علت بسیاری از بیماریها، کمبود و یا افزایش این مواد در بدن است مثلا کمبود کربوهیدرات باعث ضعف سیستم ایمنی بدن و افزایش آن باعث بیماری دیابت می‌شود. برای این که تغذیه اصولی داشته باشیم بهتر است زیر نظر دکتر تغذیه باشیم تا بر اساس واحد بندی و کالری شماری که می‌کنند  و بر اساس سبک زندگی مان بگویند از هر ماده غذاییچقدر باید استفاده کنیم .

 

لاغری و چاقی

اگر هر کاری را که بنظرتون برای داشتن اندامی مناسب لازم بوده است انجام داده اید ولی هنوز خیلی چاق و یا خیلی لاغر هستید بهتر است به دکتر تغذیه مراجعه کنید. اگر مثلا برای لاغری خیلی رژیم سختی بگیرید و خودتان را ازهمه چیز محروم کنید مطمعن باشیداین رژیم  خیلی ادامه دار نیست ولی دکتر تغذیه با سبک غذای خودتون رژیمی برای شما در نظر می‌گیرد که با خوردن به اندازه همه مواد غذایی لاغرتر بشوید و یا اگر از همه مواد غذایی استفاده می‌کنید ولی بازهم لاغر هستید حتما به دکتر تغذیه مراجعه کنید شاید بیماری یا مشکلی در سوخت و ساز بدنتان دارید.

 

بیماری های خاص

اگر بیماری های خاصی مانند دیابت یا کبد چرب یا هر بیماری دارید با مراجعه به پزشک تعذیه به وزن متناسب خودتون برسید. دکتر تغذیه با کالری شماری و میزان انرژی دریافتی و با توجه به سبک غذایی تان، بهترین رژیم غذاییی را به شما می‌دهد. برای کودکان و افراد سالمند و افراد باردار و افراد ورزشکار نیز رژیم غذایی خاصی مورد نیاز است  که پزشک تغذیه می‌تواند بهترین رژیم غذایی را برای هر کدام از این افراد بنویسد و به سلامت بهتر آنها کمک کند.

 

مزیت های برتری دکتر احمد موسیوند

  • بهترین دکتر داخلی در منطقه تجریش
  • صداقت و تجربه کاری بالا در زمینه تشخیص کلیه بیماری های داخلی مانند ریه و گوارش و دیابت و چربی
  • داشتن کلیه تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری ها
  • پیگیری های مستمر پرونده های پزشکی بیماران
  • صبر و سعه صدر بالا در زمینه کارهای تشخیصی و درمانی بیماران
  • بهترین دکتر تغذیه در منطقه تجریش
  • بهترین برنامه های رژیم غذای با توجه به سبک زندگی بیماران
  • ارائه بهترین رژیم های غذایی برای تناسب اندام و درمان چاقی و لاغری
  • مشاوره به شما برای بهترین رژیم غذایی برای بیماری های خاص مانند دیابت و چربی 

دکتر احمد موسیوند یکی از بهترین دکترهای داخلی و تغذیه در منطقه تجریش تهران میباشد. ایشون در مصاحبه با ما اعلام کردند هدف نهایی ایشون کمک به جامعه بشری و نظام سلامت کشور میباشد.م. انشالله که همیشه سلامت باشید.

دکتر-احمد-موسیوند-در-شریعتی-تهران
دکتر-احمد-موسیوند-در-شریعتی-تهران

تماس با مطب دکتر احمد موسیوند

مدیریت: دکتر احمد موسیوند

تماس:

02122769365

02122769377

09109777717

آدرس: تهران ، خیابان شریعتی ، خیابان کلاهدوز (دولت ) ، نبش کوچه حسینیه ، پلاک 1 ، طبقه همکف ، زنگ 3 ، واحد 3

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. محمد شرافت

    واقعا کارشون بی نظیره، یکی از نکته هایی که خیلی مارو به خودش جذب کرد کارهای خیری بود که دکتر انجام میدادن و بدون گرفتن هزینه از افرادی که قدرت پرداخت نداشتن هم ویزیت رایگان انجام میدادن و هم داروی رایگان.
    واقعا خدا خیرشون بده، همه ازشون رضایت کامل دارند.
    پیروز و موفق باشید

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما، خدارو شکر میکنیم توانسته ایم خدمتی به شما عزیزان ارائه نماییم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *