اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6385
اصناف شهر
دندانپزشکی میر معینی پونک

توضیحات آگهی

دندانپزشکی میر معینی پونک

دندانپزشکی میر معینی پونک بهترین انتخاب برای لمینت و ایمپلنت دندانی می باشد. خانم دکتر میرمعینی با تخصص و تجربه کافی بهترین خدمات دندانپزشکی را برای بیماران خود انجام می دهند. استفاده از بهترین مواد و دستگاه های به روز دندانپزشکی باعث ارائه بهترین خدمات به بیماران عزیز شده است. خانم دکتر تخصصی ترین خدمات دندانپزشکی کودکان را با بهترین کیفیت انجام می دهند. با یک بار استفاده از خدمات این مجموعه، مشتری همیشگی آنها خواهید شد.

 

بهترین دندانپزشکی در پونک

به تجربه به ما ثابت شده است که بهترین دندانپزشکی در پونک، مطب خانم دکتر معینی می باشد. با بررسی اولیه دقیق مشکلات دندانی، بهترین و کم خرج ترین روش های درمانی را به بیماران پیشنهاد می دهند. کیفیت بالای مواد دندانی این مجموعه بیشترین کیفیت و ماندگاری را برای شما خواهد داشت.

چکاپ های دوره ای را با دقت بالا انجام می دهند تا جلوی پیشرفت خرابی دندان گرفته شود و در مراحل ابتدایی بهترین اقدام های درمانی را انجام می دهند. اگر انجام درمان به چند روش امکان پذیر باشد، بهترین مشاوره های تخصصی را به بیماران ارائه می کنند تا با شناخت و آگاهی قبلی روش مورد نظر را انتخاب کنند.

 

خدمات دندانپزشکی میرمعینی شامل

  • عصب کشی دندان
  • ترمیم ریشه دندان
  • کشیدن دندان
  • روکش های دندانی
  • ایمپلنت
  • ارتودنسی
  • تخصصی کودکان
  • لمینت
  • جرم گیری

 

بهترین دندانپزشک کودکان در پونک

اولین خاطره کودکان از دندانپزشکی تا بزرگسالی در خاطرشان باقی می ماند، ترس خیلی از افراد بزرگسال از دندان پزشکی ریشه در دوران کودکی دارد. خانم دکتر معینی در این مجموعه دندانپزشکی با رعایت حال کودکان و بازی و سرگرم کردن آنها کلیه کارهای دندان پزشکی کودکان را انجام می دهند. ترمیم دندان های شیری و پر کردن و عصب کشی را با بهترین کیفیت مواد انجام می دهند. خانم دکتر پس از اتمام کار بهترین آموزش های لازم را برای بهداشت بهتر دهان و دندان در قالب بازی و شعر به کودکان می آموزند. سعه صدر خانم دکتر در درمان کودکان مثال زدنی و ستودنی می باشد.

چون دندان های شیری کودکان بعد از سنی خاص می ریزند، یک باور اشتباه در مورد درمان آنها وجود دارد. بعضی از والدین بنا بر همین باور غلط دندان های شکسته و کرم خورده کودکان را ترمیم نمیکنند. سلامت دهان و دندان در سلامت و ایمنی کلی بدن کودک خیلی مهم می باشد، لطفا در درمان دندان های خراب کودکان سهل انگاری نکنید. در مطب میر معینی کلیه خدمات درمانی دندان های شکسته و لکه دار شده و پوسیده با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها انجام میشود.

 

لمینت کار حرفه ای

همه ما دوست داریم لبخندی زیباتر داشته باشیم و برای داشتن دندان های یکدست و سفید حاضریم هزینه های زیادی نیز بپردازیم. تجربه ثابت کرده است برای اینکه بهترین خدمات را دریافت کنیم، بهتر است در انتخاب بهترین مطب دندانپزشکی برای لمینت دقت نظر و وساس بیشتری به خرج بدهیم. همه ما در اطرافیان و دوستان خود شاهد کسانی بوده ایم که با پرداخت هزینه های بالا از کیفیت کار لمینت خود راضی نیستند. انجام بی دقت کار دکتر باعث شده است که دندان های اصلی فرد نیز آسیب ببیند.

برای انتخاب بهترین مجموعه دندانپزشکی به نظرات بیماران آنها دقت کافی داشته باشید، مثلا حتی یک روز به صورت اتفاقی به آن مطب سر زده و نظرات بیماران را پرس و جو کنید. یا به صورت اینترنتی نظرات مثبت و منفی افراد را در مورد کیفیت خدمات رسانی آن مجموعه مطالعه کنید. کمتر مجموعه ای در پونک لمینت را تا این سطح به صورت تخصصی و عالی برای بیماران خود انجام می دهد.

پس از انجام لمینت خانم دکتر معینی به این همه تاکید ما برای مراجعه به مطب خانم دکتر آگاهی بیشتری پیدا می کنید.بعد از این خود شما مبلغ کیفیت بالای کارهای لمینت ایشان در نزد دوستان و آشنایان خود خواهید بود، چون بهترین ها را برای همه می خواهید.

 

بهترین ایمپلنت کار در منطقه پونک

تجربه کشیدن دندان و جای خالی آن برای همه افراد ناخوشایند و ناراحت کننده می باشد. برای جبران بی دندانی می توان از دندان های مصنوعی ثابت و متحرک که همان پروتزهای دندانی می باشند استفاده کرد. بسیاری از بیماران از داشتن دندان های مصنوعی چه نوع ثابت و چه متحرک احساس خوبی ندارند.

در مطب دندانپزشکی میر معینی پونک از بهترین کیفیت پایه های ایمپلنت خارجی برای بیماران استفاده می شود. تاج دندان نیز با بیشترین تناسب با دندان های بیمار انتخاب می شود، به گونه ای که به جز خودتان کسی نمیتواند تشخیص بدهد که کدام دندان شما ایمپلنت شده است.

برای ماندگاری بیشتر ایمپلنت های دندانی بهتر است بیشترین مراقبت های دهان و دندانی را رعایت کرده و در فواصل هر شش ماه یک بار حتما چکاپ های لازم را نزد متخصص انجام بدهید. با مشاهده نمونه های قبل و بعد ایمپلنت سایر بیماران به مهارت خانم دکتر در ایمپلنت های دندانی ایمان خواهید آورد. اگر در بعضی موارد خاص نیاز به پیوند لثه باشد بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه خواهیم کرد و نیازی نیست به درمانگاه های تخصصی تر مراجعه نمایید.

 

دندانپزشک شبانه روزی پونک

برای رعایت حال مشتریانمان و پاسخگویی بیشتر به بیماران، در دندانپزشکی میر معینی پونک کلیه خدمات به صورت شبانه روزی انجام می شود. در هر ساعت شبانه روز که به مطب مراجعه کنید، ما بهترین خدمات تخصصی دندان پزشکی را به شما ارائه خواهیم کرد. برای معطلی کمتر بهتر است از قبل نوبت خود را رزو کنید تا بدون انتظار کار شما دقیقا در ساعت معین انجام شود. ما به وقت و زمان بیمارانمان اهمیت زیادی می دهیم.

 

خدمات برتر دندان پزشکی میر معینی

  • تجربه خانم دکتر
  • تخصص در تمامی زمینه های دندان پزشکی
  • خدمات تخصصی دندان پزشکی کودکان
  • مجهزترین مطب به دستگاه های پیشرفته
  • استفاده از بهترین برند مواد دندان پزشکی
  • کیفیت بالای انجام خدمات
  • رضایت تمامی مشتریان
  • انجام خدمات با تعرفه های مصوب
  • قرارداد با بیشترین بیمه های تکمیلی
  • انجام چکاپ های دوره ای دندان پزشکی
  • بهترین دندان پزشکی در پونک

 

راه های ارتباط با دندانپزشکی میر معینی پونک

مدیریت: خانم دکتر معینی

تماس:

09122432833

آدرس:

تهران- ضلع جنوب غربی میدان پونک- لاین کندرو- خیابان هفت لنگ (گلزار یکم )- پلاک 3- طبقه 4- واحد 9

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دندانپزشکی میر معینی پونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *