اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5542
اصناف شهر
دندانپزشکی دکتر فکر آزاد

توضیحات آگهی

دندانپزشکی دکتر فکر آزاد

در این مطلب قصد داریم به معرفی دندانپزشکی دکتر فکر آزاد، بهترین دندانپزشکان معروف در منطقه بلوار افریقا تهران بپردازیم. دکتر رضا فکر ازاد از متخصصین دندانپزشکی با تجربه میباشد. دکتر رضا فکر ازاد از متخصصین جراح، بیماری های لثه، ایمپلنت میباشند. مطب ایشون از بهترین مطب های دندانپزشکی در شمال تهران میباشد . دکتر رضا فکر ازاد به تخصص و تجربه بالا در زمینه دندانپزشکی و جراحی شهره میباشند. ایشون همچنین به صداقت و دقت و کاردرستی معروف هستند .

 

علم پزشکی

از ابتدای زندگی بشر علم پزشکی اهمیت زیادی برای بشر داشت و پیشرفت های این علم باعث یافتن علت بیماری ها  و کاهش مرگ و میر نسل بشری میشود. به علت گستردگی زیاد علم پزشکی، شاخه های زیادی در این علم به ارائه خدمت به بشر مشغول اند. یکی از این شاخه ها رشته دندانپزشکی میباشد که خدمات زیادی به نسل بشری ارائه میکند .

 

دندانپزشکی در بلوار آفریقا

علم دندانپزشکی در چند دهه اخیر پیشرفت های زیادی برای ارتقا خدمات به بیماران خود داشته است. بطوری که شاخه های زیادی در این علم پیشرفت های شگرفی داشته است منجمله در زمینه ایمپلنت های دندانی بجای دندان های مصنوعی و تشخیص و درمان بیماری های مختلف دندانی و لثه ای .

 

 پیشگیری بهتر از درمان

قدم اول در علم پزشکی، پیشگیری از بیماری ها هست، قدم بعدی در صورت بیماری، شناسایی بیماری و درمان ان میباشد. پس ابتدا باید مراقب سلامت دهان و دندان باشیم. بنظر شما مراقبت از دهان و دندان به چه صورت بهتر انجام میشود؟ با مصرف مواد قندی و شیرینی جات کمتر، با مسواک زدن مرتب و استفاده از مواد دهانشویه و نخ دندان

 

دکتر متخصص

پس از رعایت نکات پیشگیری، اگر خدای نکرده بنا به هر علتی مشکلات دندانی پیدا کردیم بهترین راه رفتن پیش متخصص دندانپزشکی میباشد. در حرفه دندانپزشکی مانند هر حرفه ای، متاسفانه عده ای افراد بدون تخصص و تجربه کافی اقدام به انجام کارهای پزشکی میکنند که نه تنها مشکل ابتدایی را حل نکرده بلکه مشکلات دیگری هم بعلت کار بدون تخصص خودشان اضافه میکنند.

ما در این مطلب قصد داریم از این مشکل جلوگیری کنیم و بهترین دندانپزشک را در منطقه شمال تهران به شما معرفی کنیم، تا با خیال راحت به مطب ایشون مراجعه کرده و صفر تا صد کارهای دندانپزشکی خودتون را با خیال راحت به ایشون بسپارید و از تخصص و تجربه عالی ایشون در این حرفه بهره ببرید .

 

کارهای تخصصی مطب دندانپزشکی دکتر  فکر ازاد

انجام کارهای جراحی

شعار امروز جامعه دندان پزشکی حفظ دندان بیمار به هر قیمتی میباشد، در زمان های نه چندان دور پس از مراجعه به دندان پزشک در بیشتر مواقع کار با کشیدن دندان به اتمام میرسید ولی امروزه دندان پزشکان برای حفظ دندان اصلی بیمار تلاش زیادی میکنند، یکی از این کارها انجام کارهای جراحی برای حفظ دندان بیمار است. علت های مختف نیاز به جراحی :

  • پوسیدگی زیاد دندان
  • جراحی دندان های نهفته
  • دندان عقل
  • انجام کارهای ارتودنسی
  • درمان بیماری های مختلف لثه

سلامت لثه برای بهداشت دهان و دندان خیلی موثر است. رنگ لثه سالم به رنگ صورتی کم رنگ میباشد، تغییر رنگ لثه میتواند نشانه بروز بیماری های لثه باشد. بانبراین به محض تغیر رنگ لثه مثلا سفید یا سیاه شدن لثه به دندانپزشک مراجعه کنید. در صورت مراجعه زود هنگام با رعایت اصول بهداشتی ساده و دستورالعمل دندانپزشکی میتوان جلوی بیماری های لثه را گرفت .

 

ایمپلنت های دندانی در مطب دکتر فکر آزاد

با پیشرفت علم پزشکی بجای دندان های مصنوعی که برای افراد حس ناخوشایندی دارند یا بجای پروتزهای ثابت و متحرک، ایمپلنت های دندانی برای بیماران استفاده میشود . ایمپلنت های دندانی کاملا حس مانند دندان های طبیعی را به انسان میدهند. این ایمپلنت های دندانی از پایه های فلزی با جنس های مختلفی ساخته میشوند. در ابتدا با جراحی های دندانپزشکی، این پایه های فلزی در لثه بیمار جایگزاری میشوند و پس از طی مدت زمان خاص روکش دندانی که کاملا ظاهری مانند دندان واقعی دارد بر روی پایه های فلزی سوار میشود و دندان طبیعی مانند بجای دندان های مصنوعی برای بیمار گذاشته میشود.

درست است که این ایمپلنت های دندانی از لحاط قیمتی اصلا قابل مقایسه با دندان های مصنوعی و پروتز ها نیستند ولی بعلت حس خوشایند بیشتری که بیمار میدهند بیشتر مورد اقبال قرار گرفته اند.

 

برتری اقای دکتر فکر آزاد در کارهای دندانپزشکی

  • اقای دکتر در کنار تخصص عالی شون در حرفه دندانپزشکی از تجربه کافی نیز برخوردار هستند
  • تجربه و تخصص عالی در زمینه های جراحی دندانپزشکی
  •  تخصص عالی در زمینه ایمپلنت های دندانی
  • متخصص در زمینه بیماری های لثه
  • تهیه مواد دندانپزشکی از بهترین برندهای باکیفیت
  • داشتن دستگاه ها و ابزار الات پیشرفته مورد نیاز
  • داشتن تیم دندانپزشکی و دستیاران متخصص و با تجربه
  • ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی با بهترین کیفیت و مناسب ترین تعرفه
  • همکاری و انعقاد قرارداد با بیمه های تکمیلی موسسات مختلف برای راحتی شما عزیزان
  • داشتن دستگاه های پیشرفته و دقیق عکس برداری و رادیولوژی برای تشخیص دقیق مشکل
  • داشتن تایم کاری مناسب برای راحتی شما عزیزان شاغل

کلام اخر

با توجه به تجربه و تخصص بالای اقای دکتر رضا فکر ازاد در زمینه های مختلف دندانپزشکی از جمله جراحی و ایمپلنت های دندانی و بیماری لثه، پیشنهاد میکنیم حتما از تخصص ایشون در زمینه های دندانپزشکی استفاده کنید و بهترین خدمات دندانپزشکی را با مناسب ترین تعرفه ها از مطب ایشون دریافت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن سلامت و بهداشت دهان و دندان خودتان را تضمین کنید و مطمعن باشید پس از یکبار مراجعه به علت ارائه خدمات عالی، انتخاب همیشگی شما مطب اقای دکتر رضا فکر ازاد میباشد و به خاطر رضایت خاطر، اقای دکتر را به سایر دوستان و اشنایان خودتان نیز معرفی میکنید. به امید سلامتی همه افراد جامعه

 

راه های ارتباط با دندانپزشکی دکتر فکر آزاد

مدیریت: جناب آقای دکتر فکر آزاد

تماس:

02188878713

09123143138 

آدرس: تهران، بلوار افریقا، بالاتر از چهار راه جهان کودک، برج امیر پرویز، طیقه 10 واحد 101

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دندانپزشکی دکتر فکر آزاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *