اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4042
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دفتر پیشخوان کد 72161496

دفتر پیشخوان به شماره 72161496 کلیه خدمات مربوط به ثبت احوال و تائیدیه تحصیلی و امور مربوط به انشعابات آب و گاز و ثبت عوارض و خلافی و مالیات ماشین را با مناسب ترین تعرفه ها انجام میدهد. اگر به دنبال دفتر پیشخوانی هستید که بیشترین خدمات را در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام بدهد حتما به دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده مراجعه کنید . رضایت بالای مراجعین این دفتر نشانگر کیفیت بالای انجام امور میباشد، مشتری مداری و حسن برخورد پرسنل این مرکز باعث مشتری های ثابت و وفادار برای این دفتر پیشخوان شده است.

دفاتر پیشخوان

دولت برای انجام سریع تر کارهای اداری مردم بخشی ار فعالیت های اداری خود را به بخش خصوصی واگذار نموده است، افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط میتوانند اقدام به دریافت امتیاز دفاتر پیشخوان نمایند و بسته به نیروهای خود و فضای اداری لازم تعدادی از این کارهای اداری را برای مردم انجام بدهند، توجه داشته باشید در کلیه دفاتر پیشخوان کلیه خدمات انجام نمیشود و در هر دفتر پیشخوان تعدادی از این خدمات ارائه میشود، بنابراین برای دریافت خدمات مورد نیاز خود باید به دفاتر پیشخوانی که آن خدمات مورد نظر را ارئه میکنند مراجعه نمائید.

آیا میدانید تفاوت خدماتی که در دفاتر پیشخوان با پلیس بعلاوه ده ویا مراکز ثبت احوال انجام میشود در چیست؟  شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای انجام کاری به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده اید و پرسنل دفاتر پیشخوان در پاسخ به سوال شما، بیان نموده اند که این خدمات در دفاتر پیشخوان ارائه نمیشود و برای انجام آن کار به خصوص باید به پلیس بعلاوه ده و یا مراکز ثبت احوال کشور در منطقه خودتان باید مراجعه کنید.

شاید آن روز کلی در ترافیک مانده اید که مرکز ثبت احوال و یا پلیس بعلاوه ده منطقه خود را پیدا کنید. اگر در منطقه بزرگراه ارتش ساکن هستید، خبر خوشی برای شما عزیزان داریم، آقای ارجمند زاده برای راحتی شما عزیزان در پاساژ ابریشم در طبقات مختلف شعبه دفتر پیشخوان و پلیس بعلاوه ده و مرکز ثبت احوال را تاسیس نموده اند و در هر سه شعبه بهترین و بیشترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکنند. در کمتر منطقه ای از تهران تمامی این خدمات سه گانه در مجاورت یکدیگر به مردم ارائه میشود.

 

شرایط لازم برای دریافت امتیاز دفاتر پیشخوان

برای ایجاد دفتر پیشخوان یا شما شخص حقیقی هستید و یا شخص حقوقی. شرایط شخص حقیقی برای ایجاد دفاتر پیشخوان این است که در هیچ اداره دولتی مشغول به کار نباشید و تابعیت ایرانی داشته باشید و هیچ سوء سابقه کیفری نداشته باشید و حداقل مدرک تحصیلی لیسانس نیز داشته باشید. ا

ز شرایط افراد حقوقی نیز میتوان به موادر زیر اشاره نمود: شرکت ثبت شده باید هیچ گونه بدهی دولتی و یا مالیاتی نداشته باشد. مدیریت شرکت باید توان مالی جهت اجاره یا خرید واحدی برای تاسیس دفتر پیشخوان را داشته باشد و تعداد نیروی کار کافی و با تجربه را نیز برای انجام عالی امور استخدام نماید. حداقل تحصیلات ذکر شده برای مدیریت مجموعه نیز لیسانس ذکر شده است.

 

خدماتی که میشود از دفتر پیشخوان به شماره 72161496 دریافت می کنیم

امور مربوط به ثبت احوال

کلیه امور قانونی مربوط به ثبت احوال کشور در دفاتر پیشخوان ارائه میشود، اگر به هر علتی میخواهید شناسنامه المثنی صادر کنید و یا دوست دارید نام و نام خانوادگیتان را تعویض کنید به دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده در بزرگراه ارتش مراجعه کنید. سایر خدمات ثبت احوال مانند صدور کارت ملی المثنی و گواهی تجرد و ثبت طلاق و ازدواج بدون نیاز به مراجعه به مراکز شلوغ ثبت احوال در دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده برای شما عزیزان انجام میشود.

 

 انجام کارهای قانونی مربوط به انشعابات گاز و آب

کلیه کارهای اداری مربوط به انشعاب گاز و آب  واحد مسکونی و یا اداری شما از قبیل وصل گاز و آب مشترکان با بدهی و قطع گاز و آب برای ساخت و ساز واحد و یا تغییر نام صاحب کنتور برای شما در این دفتر پیشخوان انجام میشود. تغییر مقدار میزان انشعاب شما نیز در اسرع وقت برای شما عزیزان انجام میشود.

 

ثبت عوارض و مالیات ماشین های سواری و سنگین

استعلام میزان خلافی و مالیات ماشین های سواری و سنگین شما در دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده برای شما انجام میشود. قبل از سند زدن ماشین مورد نظرتان میتوانید تمامی این موارد را صفر کرده و با خیال راحت کارهای انتقال سند را انجام بدهید، چون ممکن است پس از انتقال وجه خرید ماشین دیگر صاحب قبلی ماشین را نتوانید پیدا کرده و این مبالغ را باید خود شما بپردازید.

 

دریافت تائیدیه تحصیلی

برای دریافت تائیدیه تحصیلی برای سربازی و اشتغال به کار و یا شرکت دردوره های تحصیلی بالاتر میتوانید به دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده مراجعه کرده و با پرداخت کمترین مبالغ ممکن این کارهای اداری خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام بدهید.

 

ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت در سامانه های بورسی

اگر برای ورود به بازار سرمایه نیاز به ثبت نام و تائید در سامانه یکپارچه سجام را دارید، دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده در بزرگراه ارتش تمامی کارهای ثبت نامی شما را در این سایت انجام داده و در کمترین زمان ممکن تائیدیه های شما را صادر میکند.

پس از ثبت نام در سامانه سجام انجام کلیه امور مربوط به احراز هویت شما در کارگزاری های مختلف بورسی با دقت کافی انجام میشود و پس از این مرحله شما میتوانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به کارگزاری های بورسی خرید و فروش سهام خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام بدهید.

 

انجام کارهای مربوط به سهام عدالت متوفی

اگر قصد دارید سهام فرد فوت شده از خانواده را به وراث قانونی منتقل کنید تنها کافی است با حضور در دفاتر پیشخوان و دریافت راهنمایی ها و مشورت های پرسنل با تجربه دفتر دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده، کارهای قانونی مربوطه را انجام داده و در نتیجه در کمترین زمان ممکن کار انتقال سهام برای شما انجام میشود. فقط توجه داشته باشید در زمان حضور در دفاتر پیشخوان اطلاعات هویتی تمام وراث مورد نیاز میباشد.

 

خدمات برتر دفتر پیشخوان آقای ارجمند زاده

  • تجربه بالای کاری
  • اطلاع از کلیه روال قانونی انجام کارها
  • داشتن بیشترین تعداد نیروهای با تجربه
  • بهترین راهنمایی ها و مشاوره های لازم در حین انجام کارها
  • رضایت بالای مراجعین
  • مشتری مداری و سعه صدر در انجام کارها
  • دریافتی طبق تعرفه های مصوب
  • انجام بیشترین امور در این دفتر پیشخوان

 

تماس با دفتر پیشخوان کد 72161496 :

مدیریت: جناب آقای ارجمند زاده

شماره های تماس:

09191408535

02122465328

آدرس:بزرگراه ارتش، مینی سیتی، شهرک قائم،پاساژ ابریشم

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر پیشخوان کد 72161496”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *