اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6112
اصناف شهر
دفتر پیشخوان دولت کد 72162581

توضیحات آگهی

دفتر پیشخوان دولت کد 72162581

دفتر پیشخوان دولت کد 72162581 با پرسنل مجرب و حرفه ای کلیه خدمات ثبتی اطلاعات هویتی مشتریان مانند صدور المثنی و تغییرات شناسنامه و کارت ملی را انجام می دهد. دوست دارید نام و یا نام خانوادگی خود را تغییر بدهید، به این دفتر پیشخوان مراجعه کنید. انجام کلیه کارهای مربوطه را به کارشناسان ما بسپارید. در کمترین زمان ممکنه کلیه کارهای شما را انجام خواهیم داد. سرعت و دقت در انجام خدمات از برترین ویژگی های این دفتر پیشخوان می باشد، که باعث رضایت تعداد زیادی از مراجعین ما شده است.

تماس:

02122346812

02122075925

دفتر پیشخوان در بلوار فرحزادی

دفتر پیشخوان در بلوار فرحزدای از قدیمی ترین دفاتر فعال این منطقه میباشد، که در تمامی طول سال های فعالیت بهترین خدمات را به مراجعین عزیز خود ارائه کرده است. برای راحتی مراجعین و انجام تمامی کارهای آنها در همین شعبه، سعی کرده ایم مجوزهای قانونی طیف وسیعی از خدمات را کسب نماییم. دیگر لازم نیست برای انجام کارهای خود به چندین مرکز دفتر پیشخوان مراجعه کنید، با مراجعه به دفتر پیشخوان با کد 72162581 تمامی آن خدمات را در کمتر از یک روز برای شما انجام خواهیم داد.

به عنوان نمونه در این مرکز میتوانیم کارت ملی هوشمند برای شما صادر کنیم، کارهای عکس دار کردن شناسنامه را انجام بدهیم. قصد دارید خانه ویلایی خود را بسازید، نیاز به درخواست انشعاب جدید برای هر واحد آپارتمانی دارید، انشعاب های آب و برق و گاز را برای هر واحد شما صادر می کنیم. قصد دارید قدرت کنتور خود را افزلیش بدهید،  انجام صحیح امور را به همکاران ما بسپارید. همکاران ما کلیه کارهای پستی شما را در سریع ترین زمان ممکن پیگیری می کنند. با انتخاب این دفتر پیشخوان در یک روز به چندین کار خود خواهید رسید.

 

دفتر پیشخوان دولت چیست

بر اساس بخشنامه های دولتی مقرر شده است که بخشی از وظایف اداره ها و نهادهای دولتی به بخش خصوصی واگذار شود. این امر برای راحتی و سرعت انجام امور مردم صورت گرفته است. دولت نیز در ابتدا انجام صحیح امور مردم را به افراد واجد صلاحیت واگذار نموده است. هر فرد حقیقی و یا حقوقی با احراز شرایط خاص میتواند مدیریت دفاتر پیشخوان را گرفته و با استخدام بهترین نیروهای کارشناسی، بهترین خدمات مربوطه را برای مردم انجام بدهد.

 

دفتر پیشخوان کد 72162581

دفتر پیشخوان دولت کد 72162581 به عنوان بهترین دفتر پیشخوان فرحزادی انتخاب شده است. در این دفتر تمامی پرسنل با رعایت برخورد محترمانه انجام کارهای مراجعین را پیگیری می نمایند. دقت عمل و تسلط کاری و دلسوزی از ویژگی های بارز تمامی کارکنان این مجموعه می باشد. همین امور نیز باعث شده است بیشترین در صد رضایت مراجعین از دفاتر پیشخوان را در نظر سنجی های دوره ای کسب نماییم.

 

نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت

همه ما برای انجام خدمات دولتی خود، همواره به دنبال نزدیک ترین دفاتر خدماتی میباشیم. برای تعویض شناسنامه و یا عکس دار کردن مدارک هویتی خود به دنبال بهترین دفاتر پیشخوان در منطقه فرحزادی میباشید، دفتر پیشخوان دولت کد 72162581 بهترین می باشد. با مراجعه به این دفتر پیشخوان، همکاران ما تمامی روال و مراحل قانونی را برایتان به طور کامل توضیح خواهند داد. در ادامه نیز با جدیت و تجربه کاری که دارند کارهای شما را پیگیری کرده و با موفقیت به سرانجام میرسانند.

 

دفتر پیشخوان معتبر در بلوار فرحزادی

برای اینکه کارهای خدماتی قانونی خود را با دقت و سرعت بالا به انجام برسانید، معتبرترین دفتر خدمات پیشخوان فرحزادی را به شما معرفی می کنیم. کوچکترین اشتباهی در انجام کارها باعث اتلاف زمان زیادی از شما خواهد شد. در این دفتر پیشخوان مجرب ترین نیروهای کارشناسی، پیگیری پرونده های مشتریان را با دقت کافی انجام می دهند. حتی اگر اطلاعاتی در مورد نحوه انجام کارهای خود نداشته باشید، بهترین مشاوره ها و راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهیم کرد که با سرعت بالا کارهای خود را به انجام برسانید.

 

بهترین زمان انجام کارها

شاید تجربه حضور طولانی مدت و چند روزه در دفاتر پیشخوان متعددی را داشته اید، که به علت کمبود نیروهای متخصص کارهای شما را با تعویق انجام داده اند. برای راحتی مراجعین عزیز خود و انجام به موقع کارها از بیشترین تعداد نیروهای با تجربه و متخصص استفاده کرده ایم. تمامی نیروهای این مرکز با شرکت در دوره های ضمن خدمت از تمامی قوانین به روز اطلاعات کافی را داشته و به بهترین شیوه کارهای ارباب رجوع را انجام می دهند. بهترین فضای اداری بزرگ و آرام را نیز برای ساعاتی که در دفتر حضور دارید طراحی کرده ایم که در کمال آرامش پیگیری کارهای خود را به انجام برسانید.

 

خدمات دفتر پیشخوان

  • تاییدیه تحصیلی
  • تعویض شناسنامه، صدور المثنی و عکس دار کردن
  • صدور کارت ملی
  • تغییر نام و نام خانوادگی
  • مالیات و عوارض
  • امور مشترکین
  • انجام کارهای سجام
  • احراز هویت در کارگزاری های مختلف
  • عوارض خودرو
  • خدمات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل
  • ثبت ازدواج و طلاق
  • درخواست گواهی تجرد
  • کارهای قانونی مربوط به انشعاب آب و برق و گاز
  • درخواست وصل مجدد انشعباب به علت بدهی قبلی
  • بیمه سلامت
  • انجام خدمات پستی
  • پیگیری کارهای بیمه بیکاری

 

صدور مدارک هویتی

با وجود محدویت هایی که در انجام خدمات صدور کارت ملی هوشمند در کشور وجود دارد، تنها شعبه دفتر پیشخوان فرحزادی هستیم که کارهای مربوط به ثبت و صدور کارت ملی هوشمند را در کمترین بازه زمانی برای شما عزیزان انجام می دهیم.

 

خدمات مربوط به شهرداری

نوسازی سالانه ملک مورد نظر خود را از طریق دفتر پیشخوان ما بپردازید. خدمات مربوط به تفکیک و یا تجمیع پلاک های ثبتی شما را به سرعت و دقت بالا برایتان انجام خواهیم داد. از دیگر خدماتی که میتوانید در این دفتر پیشخوان انجام بدهید پرداخت عوراض انواع وسایل نقلیه می باشد. بسیاری از پیمانکاران خوش نام منطقه برای انجام خدمات پایان کار ملک های خود به دفتر پیشخوان ما مراجعه می نمایند. علت را می دانید؟ به خاطر سرعت و دقت بالای انجام خدمات پایان کار.

 

علت انتخاب دفتر پیشخوان دولت کد 72162581

  • پرسنلی مجرب
  • انجام طیف وسیعی از خدمات
  • سرعت عمل در انجام خدمات
  • دقت بالای انجام امور
  • رضایت اکثر مراجعین

 

راه های ارتباط با دفتر پیشخوان دولت کد72162581

مدیریتجناب آقای سید رسول بیات غیاثی

تماس:

02122346812

02122075925

آدرس:

تهران- بلوار فرحزادی- نرسیده به میدان کتاب- برج افق- طبقه اول– واحد+3

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر پیشخوان دولت کد 72162581”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *