اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دفتر پیشخوان دولت تجریش نمایندگی 1565-16-72

دفتر پیشخوان دولت تجریش نمایندگی 1565-16-72  یکی از بهترین دفاتر پیشخوان دولت در منطقه تجریش قرار دارد. این دفتر پیشخوان ارائه دهنده انواع متنوعی از خدمات با بالاترین سطح کیفیت به شما عزیزان میباشد. هدف کاری این مجموعه دفتر پیشخوان ارائه کلیه خدمات مد نظر در اسرع وقت به شما عزیزان میباشد.

امروزه بعلت تنوع بالای کاری انجام شده توسط دفاتر پیشخوان، وجود این دفاتر پیشخوان در هر محله ای از تهران واجب و ضروری بوده و باعث سهولت دسترسی مردم به این دفاتر و انجام راحت تر و سریع تر کارهای اداری انها میشود.

اقای بیژن میرزا علی اکبر

اقای بیژن میرزا علی اکبر مدیریتدفتر پیشخوان دولت تجریش نمایندگی 1565-16-72 بعهده دارند. اقای میرزا علی اکبر با دقت نظر خاصی بهترین تیم اجرایی و متخصص را برای سهولت خدمات رسانی به شما عزیزان گلچین کرده اند.

اقای میرزا علی اکبر نیز خود با وجود سابقه چندین ساله فعالیت در دفاتر پیشخوان ، ارائه دهنده بهترین خدمات به شما عزیزان میباشند و با توجه و دقت خاصی کلیه اخبار روز مرتبط با ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان را پیگیری کرده که بهترین مشاوره ها را برای انجام سریع و دقیق کارها به شما بدهند.

اهمیت کاری دفاتر پیش خوان دولت

بعلت گستردگی خدمات دولتی و گاها بعلت فساد اداری موجود در ادارات، دولت تصمیم به واگذاری بخشی از فعالیت های خود در ادارات برق و گاز و اب و پست بانک و مخابرات و اطلاعات هویتی مثل ثبت نام کارت ملی به بخش خصوصی شد. در ابتدا میزان این فعالیت کم و مختصر بود ولی بعلت پیشبرد مثبت این طرح میزان فعالیتهای واگذار شده از بخش دولتی به بخش خصصوی پیشخوان بیشتر شد.

بطوری که امروزه طیف وسیعی از کارهای دولتی در این دفاتر پیشخوان انجام شده و بعلت دسترسی بیشتر و راحت تر مردم به این خدمات نسبت به تعداد کم ادارات دولتی، با استقبال چشم گیری از طرف مردم روبرو شده است. از طرف دیگر اجرای این طرح خصوصی سازی باعث افزایش اشتغال و کارافرینی بیشتری شده است.

شرایط  ایجاد دفتر پیشخوان

اگر شما هم تمایل به ایجاد دفاتر پیشخوان دارید میتوانید در صورت دانش و صلاحیت های لازم از طریق مراجع ذی صلاح اقدام کرده و زمینه اشتغال تعدادی جوان و ارائه خدمات عالی به مردم منطقه خودتان را فراهم کنید. خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان خیلی متعدد میباشد ولی در ادامه مطلب ما به تعدادی از انها بطور خلاصه اشاره میکینم.

انجام خدمات هویتی و خدماتی که دفتر پیشخوان به شما ارائه میکند

کارهای هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی و برگه طلاق و گواهی تجرد. کارهای مخابرات مانند ارائه انواع سیم کارتهای اعتباری و دائمی و کارهای اداری مربوطه ، انجام کارهای پستی و پست بانکی، ثبت نام سجام و امور سهام و کارگزاری ها، انجام کارهای صندوقهای بازنشستگی، انجام کارهای مربوط به گواهینامه وظایف مدیر دفاتر پیشخوان ،  استخدام تعدادی نیروی با تجربه برای انجام دقیق کارها.

نظارت بر انجام دقیق کارهای مشتریان ، خوش قولی و انجام سریع کارهای ارباب رجوع قیمت گذاری مناسب برای اجرای کارهای ارباب رجوع ،  برگزاری کلاس ها و دورهای اموزشی کارکنان برای افزایش کیفیت کارهای مردم ، در دفتر پیشخوان اقای میرزا علی اکبر خدمات مربوط به سیم کارت های اعتباری و دائمی و خدمات مربوط به کارت ملی با دقت کافی و در اسرع وقت برای شما عزیزان انجام میشود. در مطلب زیر به توضیح این خدمات میپردازیم.

خدمات مربوط به سیم کارت در دفتر پیشخوان اقای میرزا علی اکبر:

سیم کارت اعتباری

سیم کارت دائمی

امور مشترکین

در دفتر پیشخوان اقای میرزا علی اکبر خدمات امور مشترکین و خدمات مربوط به سیم کارت اعتباری و دائمی انجام میشود. این  خدمات سیم کارت شامل ثبت نام سیم کارت های اعتباری و دائمی با مناسب ترین قیمت ها نسبت به بازار ازاد در سریعترین زمان ممکن انجام میشود که شما میتوانید در اسرع وقت سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود را از دفتر پیشخوان ما تحویل بگیرد.

اگر برای مدتی خاص به هر علتی بخواهید خدمات سیم کارت اعتباری و دائمی خود را قطع کنید نیز از ما بخواهید که در اسرع وقت برای شما عزیزان انجام بدهیم. ارائه پرینت ریزمکالمات سیم کارتهای اعتباری و دائم نیز از خدمات ما به شما میباشد. در صورت سوختن یا دزدیده شدن سیم کارتهای اعتباری یا دائمی خود با اطلاع سریع هنگام به ما از سواستفاده های ممکن جلوگیری کنید.

فعال و غیر فعال کردن سرویس های سیم کارتی

همچنین برای فعال یا غیرفعال کردن سرویس های سیم کارتهای اعتباری یا دائمی مانند اس ام اس یا اینترنت نیز به ما مراجعه کنید. تیم کاری دفتر پیشخوان اقای میرزا علی اکبر با داشتن بهترین تجربه های کاری، ارائه دهنده بهترین مشورت های کاری به شما عزیزان برای انجام دقیق و سریع کارهای اداری شما در ارتباط با سیم کارت میباشند.

کلیه کارهای اداری مربوط به سیم کارتهای اعتباری و دائمی خودتان را از این دفتر مشترکین بخواهید. بعلت انجام دقیق و بدون مشکل و سریع کارهای اداری شما توسط تیم ما، پس از یک بار مراجعه به دفتر پیشخوان ما مشتری دائمی ما شده و تمام کارهای اداری خودتان را در دفتر ما انجام میدهید.

نکته مهم خرید سیم کارت

برای خرید مطمعن سیم کارت بهتر است به دفاتر مطمعن پیشخوان دولت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر این خرید خودتان را انجام بدهید. بعلت سواستفاده بعضی افراد در بازار سیم کارت ایران، ممکن است سیم کارت را به قیمت خیلی بالاتر به شما بفروشند بنابراین بهتر است به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید که نمایندگی های اپراتورهای تلفن همراه را نیز دارند .

کارت ملی هوشمند و گرفتن آن در دفتر پیشخوان دولت تجریش نمایندگی 1565-16-72

از انجا که امروزه بسیاری از کارهای اداری از طرف نهادهای دولتی مانند بانک و…. ما با داشتن کارت ملی هوشمند انجام میشود و احتمالا دراینده این کارت ملی های هوشمند کاربردهای بیشتری در زندگی شهری و دیجیتالی داشته باشند پس اگر تا این زمان اقدام به گرفتن ان نکرده اید هر چه سریعتر به این دفتر پیشخوان مراجعه کرده و با دقت و در اسرع وقت کارت هوشمند خودتان را تحویل بگیرید.

کارت ملی هوشمند ( صدور، تعویض، المثنی) در دفتر پیشخوان تجریش

برای انجام کارهای مربوط به کارت ملی هوشمند ، بهترین گزینه دفتر پیشخوان اقای میرزا علی اکبر میباشد. ابتدا در سایت های مربوط به ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده و اطلاعات اولیه هویتی خودتان را تکمیل کنید .

در مرحله بعد دفتر پیشخوان اقای میرزا علی اکبر را انتخاب کنید. بعد از ثبت اولیه و انجام کارهای اولیه و دریافت اس ام اس مربوطه به دفتر پیشخوان اقای میرزا علی اکبر مراجعه کرده و کارهای عکسبرداری شما توسط کارشناسان ما گرفته شده و بقیه مراحل اداری ان انجام شده و پس از دریافت اس ام اماده شدن کارت ملی تان، برای دریافت کارت ملی هوشمندتان مراجعه کنید.

دفتر پیشخوان اقا میرزا علی اکبر علاوه بر انجام کارهای صدور کارت ملی هوشمند شما، انجام کارهای تعویض و المثنی کارت هوشمند شما را نیز با دقت تمام و سرعت انجام میدهد.

 

دفتر پیشخوان دولت تجریش نمایندگی 1565-16-72

مدیریت: جناب آقای بیژن میرزا علی اکبر

ساعت کار : شنبه تا پنجشنبه 9 الی 20 و روزهای جمعه 1 الی 19

تماس :

09121579344 

02122747703

02122717704

آدرس : تجریش، خ شهرداری، مجتمع تجاری نیکو، طبقه اول واحد 45

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر پیشخوان دولت تجریش نمایندگی 1565-16-72”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *