اصناف شهر
اصناف شهر
دفتر وکالت و مشاوره زهرا ابراهیمی

توضیحات آگهی

دفتر وکالت و مشاوره زهرا ابراهیمی

در بیزینس های اقتصادی متعددی فعال هستید؟ احساس میکنید اگر با یک وکیل خبره در ارتباط باشید، سود بیشتری خواهید کرد؟ دفتر وکالت و مشاوره زهرا ابراهیمی با ارائه بهترین مشاوره های حقوقی در خدمت شما عزیزان میباشد. بسیاری از مراجعین این دفتر وکالت، قبل از امضای هر قرارداد تجاری، ابتدا با خانم زهرا ابراهیمی مشورت میکنند، تا بهترین تصمیم های پر سود اقتصادی را بگیرند.

 

بهترین دفتر وکالت در شهران

چه عاملی باعث میشود شما یک دفتر وکالت را برای پیگیری کارهای خود انتخاب کنید؟ تجربه و تخصص کاری، اولین عامل مهم در انتخاب یک وکیل و مشاور حقوقی عالی میباشد. خانم زهرا ابراهیمی با تجربه کاری خوب در تمامی پرونده های محوله، رزومه خوبی برای کارنامه کاری خود جمع آوری نموده اند. این موفقیت های کاری باعث تبلیغ عملی ایشان در منطقه شهران شده است. موکلین راضی، ایشان را به سایر دوستان و بستگان خود معرفی میکنند.

 

در انتخاب وکیل و مشاور حقوقی چه ویژگی هایی مهم تر است

به نظر شما یک مشاور حقوقی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ فکر میکنید افراد خبره چه ویژگی هایی را برای انتخاب بهترین مشاور حقوقی در نظر می گیرند؟ افراد خبره، مشاوری را انتخاب میکنند که به طور اختصاصی تری در حوزه مورد نظر آنها فعال باشد. مثلا اگر مشکل ملکی دارند، ترجیح میدهند وکیل و مشاوری را انتخاب کنند که در حوزه مشکلات ملکی پرونده های بیشتری داشته است.

به این طریق احتمال پیروزی و موفقیت بیشتری دارند. در درجه بعدی بهترین مشاور حقوقی باید دلسوز و مسئولیت پذیر باشد و به هر طریقی به دنبال  کسب امتیاز بیشتر برای موکل خود باشد.

 

خدمات دفتر وکالت

خانم زهرا ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و علم بالا، وکالت کلیه پرونده های کیفری و مالی و خانوادگی را قبول کرده و با جسارت و اطلاعات بالا پرونده شما را پیگیری و به نفع شما مختومه میکنند. آیا در مورد مشارکت و یا پروژه پیش فروش ملکی با شریک تان به مشکل برخورده اید؟ خانم زهرا ابراهیمی در اسرع وقت مشکلات شما را حل و فصل میکند. بهترین توصیه های مشاوره ای زوجین و خانواده و نفقه و مهریه را در جلسات مشاوره خانواده، دفتر وکالت و مشاوره زهرا ابراهیمی خواهید شنید.

قدرت بیان و تجزیه و تحلیل بالای خانم ابراهیمی باعث شده است در جلسات دادگاه، قاضی را به طور کامل قانع کرده و باعث صدور رای نهایی به نفع شما بشوند. تسلط کامل و کافی ایشان به تمامی مفاد قانونی و تبصره ها نجات بخش شما خواهد بود و جریان پرونده را به نفع شما پیش خواهد برد.

 

دفتر مشاوره در شهران

در انتخاب بین چند پروژه فعال اقتصادی مردد هستید؟ نمی دانید برای محکم کاری چه مفادی را در قرارداد خود اضافه کنید؟ بهترین مشاوره های حقوقی را از خانم زهرا ابراهیمی دریافت خواهید کرد. ایشان با تجربه کاری بالا، با بهترین توصیه های حقوقی باعث افزایش سود و سرمایه گذاری مطمئن تر شما خواهند شد.

برای ادامه یک کار مشارکتی به بن بست و مشکل خورده اید، نمیدانید به چه طریقی حق خود را مطالبه کنید؟ تنها کافی است هر آنچه که رخ داده را به طور شفاف و کامل برای خانم ابراهیمی بیان کنید، بهترین توصیه های عملی را برای احقاق حق تان را به شما خواهند گفت. در ادامه با وکالت شما، تمامی تلاش خود را برای گرفتن تمامی حق و حقوق شما خواهند داشت.

 

خدمات دفتر مشاوره حقوقی

مشاوره های تخصصی ملکی، حقوقی، کیفری و بحث های خانوادگی را در دفتر وکالت خانم ابراهیمی خواهید شنید. ایشان با ذهنی خلاق و پویا به مسئه نگاه کرده و بهترین راه حل های منطقی را به شما ارائه میکنند. با تجربه کاری بالا در تمامی زمینه های ملکی و حقوقی و کیفری بهترین خدمات مشاوره ای را به مراجعین خود ارائه میکنند.

برای راحتی، مراجعین عزیز میتوانید خدمات مشاوره ای را به صورت تلفنی و یا در بستر فضای مجازی در شبکه های اجتماعی دریافت کنید. اگر از نظر زمان مشکلی ندارید، میتوانید به صورت حضوری به دفتر وکالت مراجعه کرده و بهترین خدمات را به صورت حضوری دریافت نمایید.

 

چرا نیاز است یک مشاور حقوقی داشته باشیم

  • برای حل و فصل مشکلات خانوادگی مانند انحصار وراثت، مشکلات زوجین مانند طلاق و مهریه و حضانت فرزندان
  • مشکلات ملکی و سرمایه گذاری مانند خرید و فروش و رهن و اجاره و مشارکت در ساخت و پیش خرید
  • مشکلات کیفری مانند پرونده های مربوط به امنیت داخلی و خارجی و قاچاق مواد مخدر

فکر کنید اکنون درگیر یک پرونده قضایی شده اید، در آن زمان آنقدر مستاصل هستید که به اولین وکیلی که سر راهتان قرار بگیرد اعتماد میکنید و پرونده خود را به او میسپارید. ولی بهتر است همیشه کارهای خود را قبل از رسیدن به مراحل حاد تحت نظر یک مشاور خبره پیش ببرید تا خدای نکرده به مشکلات بزرگ تری دچار نشوید. مثلا قبل از اینکه قرارداد شروع کار جدیدی را امضا کنیم، مفاد آن را با یک وکیل و مشاوره آگاه در جریان بگذاریم و آگاهانه و حساب شده کار جدید مشارکتی خود را آغاز کنیم.

 

بهترین مشاور حقوقی در منطقه شهران تهران

خانم ابراهیمی از نظر بسیاری از موکلین خود به عنوان بهترین مشاور حقوقی در منطقه شهران تهران میاشد. چون از نزدیک علم و پیگیری کارهای ایشان را دیده اند و به شخصیت کمال گرای ایشان در پیگیری پرونده ها واقف هستند. خانم ابراهیمی در پرونده های خود تنها به مسائل مالی تمرکز نداشته و پیروزی نهایی موکل بیشتر باعث خوشحالی ایشان میشود.

همین قدر که بتوانند کلیه حق و حقوق شما را بگیرند و نگذارند حق شما پایمال بشود به هدف نهایی شغل خود رسیده اند. همیشه مراجعین ایشان در صحبت های محبت آمیز خود خانم ابراهیمی را ناجی خود میدانند که با دریافت تعرفه های معمولی بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه میکنند.

 

برتری های خانم ابراهیمی نسبت به سایر همکاران وکیل شان

  • صبوری و سه صدر
  • تجربه کاری بالا
  • دقت و تمرکز کاری بالا
  • بیشترین تعداد پرونده های موفق
  • رضایت تمامی مراجعین
  • بهترین مشاوره حقوقی در منطقه شهران
  • تسلط بالا به مفاد قانونی
  • مسئولیت پذیری و پشتکار بالا در پیگیری مراحل پرونده
  • امین و قابل اعتماد

 

مراحل ارتباط با دفتر وکالت و مشاوره زهراه ابراهیمی

مدیریت: سرکار خانم زهرا ابراهیمی

تماس:

02155728266

09121467554

آدرس: تهران- شهران شمالی- بالاتر از میدان دوم- جنب بانک آینده- پلاک 169- طبقه دوم- واحد 8

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر وکالت و مشاوره زهرا ابراهیمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *