اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4060
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دفتر ثبت احوال کد 1496

دفتر ثبت احوال کد 1496  در بزرگراه ارتش به مدیریت آقای ارجمند زاده کلیه کارهای تغییرات و اصلاحات شناسنامه و کارت ملی را برای شما عزیزان با دقت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

این مجموعه در بهترین فضای اداری شیک کارهای قانونی شما را ثبت کرده و کارشناسان با تجربه این دفتر ثبت احوال با اطلاع از کلیه قوانین و دستورات اداری ثبت و تغییرات مدارک هویتی شما را با دقت بالا انجام میدهند. تنها کافی است مدت زمان کوتاهی در فضای اداری آرام و شیک این دفتر منتظر بمانید تا کارهای اداری قانونی شما به انجام برسد.

کارهای-لازم-برای-ثبت-دفاتر-خدمات-الکترونیک-انتظامی
کارهای-لازم-برای-ثبت-دفاتر-خدمات-الکترونیک-انتظامی

دفتر ثبت احوال در بزرگراه ارتش

برای ثبت مدارک هویتی خود بهتر است به دنبال بهترین مرکز مورد تائید مراجع ذی صلاح باشید، تا کارهای اداری شما در صحت کامل و با دقت بالا انجام شود چون اگر اطلاعات هویتی شما مانند املاء صحیح نام خانوادگی به اشتباه درج شود برای سایر مدارک هویتی شما مانند گذرنامه و پاسپورت نیز مشکل ایجاد میشود و رفع این مشکل نیز سخت بوده و زمان زیادی از شما میگیرد، بنابراین با انتخاب بهترین دفتر ثبت احوال با خیال راحت صفر تا صد کارهای تغییر هویتی خود را به آنها بسپارید.

در دفتر ثبت احوال به شماره 1496 با گلچین کردن بهترین کارشناسان باتجربه در اسرع وقت با دقت کافی کارهای اداری قانونی شما را انجام داده و بهترین خدمات را به شما ارائه میکنند.

 

امتیاز دفتر ثبت احوال به کد 1496

آقای ارجمند زاده مدیریت این دفتر ثبت احوال برای راحتی مراجعین محترم و انجام سریع تر کارهای الکترونیک آنها در سه طبقه پاساژ ابریشم واقع در بزرگراه ارتش، مینی سیتی ، دفاتر پیشخوان و دفتر ثبت احوال و پلیس +10 را تشکیل داده و بهترین خدمات الکترونیکی را به شما عزیزان ارائه میکنند. تشکیل این سه واحد دفاتر خدمات الکترونیک در مجاورت یکدیگر باعث ارائه سریع تر و بهتر خدمات به مراجعین عزیز میباشد.

چون گاها برای هر یک از ما پیش آمده است که باید به دفاتر ثبت احوال مراجعه کنیم ولی به اشتباه فکر کرده ایم که این خدمات در دفاتر پیشخوان ارائه میشود و پس از مراجعه به دفاتر پیشخوان تازه متوجه اشتباه خود شده ایم و برای پیدا کردن دفاتر ثبت احوال در منطقه خود درگیر ترافیک شده ایم و یک روز کاری ما به هدر رفته است. ولی به لطف آقای ارجمند زاده در منطقه مینی سیتی شما این سه واحد خدمات را در کنار یکدیگر دریافت خواهید کرد.

 

لیست خدماتی که از دفتر ثبت احوال به کد 1496 دریافت میکنیم  

کلیه کارهای اداری مربوط به ثبت اطلاعات هویتی شما مانند کارت کلی و شناسنامه و صدور شناسنامه و کارت ملی جدید و صدور مدارک هویتی المثنی و تغییر اطلاعات شما با دقت بالا در دفتر ثبت احوال در بزرگراه ارتش برای شما عزیزان انجام میشود. در ادامه مطلب به طور خلاصه و مفید کارهای این دفتر بیمه را توضیح میدهیم به امید اینکه روزی گرهی از کار شما عزیزان بگشاید.

 

تعویض شناسنامه های جدید

شناسنامه های جدید علاوه بر شیک بودن، دیگر در بسیاری از مراکز قانونی و اداری مورد نیاز میباشد. با در دست داشتن شناسنامه قدیمی خود و سایر مدارک هویتی به دفتر ثبت احوال شعبه  1496 مراجعه کرده و کارهای تعویض شناسنامه قدیمی شما انجام میشود. شناسنامه های جدید به زیبایی پاسپورت میباشند و به صورت شناسنامه هوشمند عمل میکنند.

 

صدور شناسنامه المثنی

اگر به هر علتی شناسنامه شما گم شده است و یا به دلایل دیگر مانند حذف نام همسر قبلی تمایل دارید شناسنامه المثنی برای شما صادر شود روی خدمات عالی دفتر ثبت احوال شعبه  1496 حساب ویژه ای باز کنید تا بهترین خدمات مربوطه را با مناسب ترین تعرفه های ممکن دریافت کنید. صدور شناسنامه المثنی نیاز به دریافت اجازه از مراکز مربوطه دارد که ما تمامی این کارهای اداری را برای شما عزیزان انجام میدهیم.

 

اصلاح اطلاعات شناسنامه

اگر میخواهید هر تغییراتی در اطلاعات هویتی شناسنامه خود ایجاد کنید میتوانید به نزدیک ترین واحد ثبت احوال خود در منطقه مینی سیتی واحد ثبت احوال به شماره 1496 مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن کارهای اداری هویتی خود را ثبت کنید.

اگر علاقه مندید که نام زیباتری برای خود انتخاب کنید، پس از انتخاب نام مد نظرتان تنها کافی است به دفتر خدمات ثبت احوال مینی سیتی مراجعه کرده و مابقی کارهای اداری را به کارشناسان با تجربه ما بسپارید تا با دریافت تعرفه های معمول کارهای اداری این تغییر نام را برای شما عزیزان انجام بدهند. روال کارهای اداری تغییر نام خانوادگی شما نیز به راحتی و سهولت برای شما عزیزان انجام میشود.

 

عکسدار کردن شناسنامه

اگر سن نوجوان شما به حدی رسیده است که میتواند شناسنامه خود را عکس دار کند و یا عکس شناسنامه شما به هر علتی خراب و مخدوش شده است بهترین خدمات مربوط به تغییر عکس شناسنامه خود را از دفتر ثبت احوال بزرگراه ارتش دریافت کنید. در کسری از زمان با بهترین دوربین های مجهز کار عکاسی انجام شده و به صورت سیستمی کارهای عکس دار کردن شناسنامه شما عزیزان انجام میشود.

 

  صدور کارت ملی جدید

بیشتر مراکز اداری از ارائه خدمات با کارت ملی قدیمی خودداری مینمایند و باید کارت ملی جدید هوشمند داشته باشید، مثلا در زمان مراجعه به شعبات بانک باید کارت ملی جدید را ارائه کنید. در دفتر ثبت احوال آقای ارجمند زاده روال کارهای قانونی صدور ثبت کارت ملی هوشمند برای شما عزیزان انجام میشود و در اسرع وقت کارت ملی هوشمند شما صادر میشود و از آن پس به راحتی میتوانید سایر کارهای اداری خود را به انجام برسانید.

 

 صدور کارت ملی المثنی

اگر تازه متوجه شده اید کارت ملی تان را گم کرده اید اصلا نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید، کارشناسان دفتر ثبت احوال شعبه مینی سیتی به سرعت اطلاعات شما را در سامانه الکترونیکی ثبت کرده و درخواست صدور کارت ملی المثنی شما را صادر میکنند. بهترین توصیه ها و راهنمایی های لازم برای دریافت صدور کارت ملی المثنی خود را از کارشناسان با تجربه ما دریافت میکنید و در کنار ما به سادگی درخواست  مدارک خود را ثبت کرده و به زودی به دست شما میرسد.

 

اصلاح کلیه اطلاعات کارت ملی

اگر اطلاعات هویتی شما در کارت ملی تان به اشتباه درج شده است تنها کافی است به دفتر ثبت احوال آقای ارجمند زاده مراجعه کرده تا کارشناسان این دفتر خدمات الکترونیک با دقت و سرعت بالا کارهای ویرایش اطلاعات هویتی شما انجام دهند. بهترین خدمات ویرایش اطلاعات کارت ملی شما با مناسب ترین تعرفه های قیمتی در دفتر ثبت احوال به شماره 1496 انجام میشود.

 

خدمات برتر دفتر ثبت احوال به کد 1496

  • فضای اداری شیک و آرام
  • داشتن دستگاه های مجهز کامپیوتری برای تسریع انجام کارها
  • بیشترین تعداد نیروی کارشناس با تجربه
  • رضایت بالای مراجعین
  • مشتری مداری و رعایت حال مشتری
  • انجام سریع امور
  • دریافت تعرفه طبق قیمت های مصوب

تماس با دفتر خدمات الکترونیک انتظامی :

مدیریت: جناب آقای ارجمند زاده

شماره های تماس:

09191408535

02122465328

آدرس:بزرگراه ارتش، مینی سیتی، شهرک قائم،پاساژ ابریشم

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر ثبت احوال کد 1496”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *