اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5540
اصناف شهر
دفتر ترجمه رسالت معصومی

توضیحات آگهی

دفتر ترجمه رسالت معصومی

امروز در این مطلب میخواهیم به معرفی بهترین دارالترجمه در شرق تهران بپردازیم، دفتر ترجمه به مدیریت آقای محمد رضا معصومی،  به ترجمه اسناد و مدارک و کلیه متون شما به زبان های مختلف با تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه میپردازد. آقای معصومی از بهترین دارالترجمه در منطقه رسالت تهران میباشند که به خوشنامی و  مترجمی عالی شهره هستند.  قدمت و تخصص از مشخصه های بارز دفتر اقای معصومی میباشد . شعار همیشگی ایشون کسب رضایت مشتری در هر حالی میباشد .

از آنجا که تمامی  دفاتر ترجمه، به ترجمه متون شما میپردازند ولی دقت در ترجمه و ترجمه صحیح و دقیق و روان یکی از اصول مهم در ترجمه میباشد . رعایت امانت در ترجمه دقیق متن و اضافه و کم نکردن اصول کلی متن نیز مهم و حیاتی میباشد . گاها دیده شده که در ترجمه متن بعضی بخش های متن حذف شده و یا بخش هایی بنا به فهم مترجم به  متن اضافه  شده است که درست نمی باشد.  در ترجمه متون تخصصی رشته های مختلف اصل امانت و ترجمه دقیق متن خیل مهم و مورد توجه میباشد . که همگی موارد بالا در دفتر ترجمه آقای معصصومی به درستی کامل انجام میشود.

 

دفاتر ترجمه

اولین مرحله برای انجام کارهای پذیرش تحصیلی و یا بورسیه و یا انجام کارهای مهاجرت و سرمایه گذاری در کشورهای دیگر، داشتن ترجمه مدارک حقوقی شما به زبان های مختلف میباشد . انجام این امور در تخصص دفاتر ترجمه تخصصی میباشد که کار ترجمه شما به نحو احسنت انجام شود . مشخص است افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را  دارند  مسلما خودشان از سطح خاصی از تخصص زبان ان کشور برخوردارند ولی به علت کارهای قضایی نمیتوانند خودشان کارهای ترجمه مدارک خودشان را انجام بدهند و باید به دفاتر ترجمه مورد تایید وزارت خارجه مراجعه کنند .

بهترین دفاتر ترجمه از نظر شما چه مشخصاتی دارند ؟ دفاتری که کار ترجمه را با دقت و سرعت انجام میدهند و البته این خدمات را با مناسب ترین قیمت انجام بدهند  و بهترین خدمات پشتیبانی و مراکز پاسخگویی را در حین انجام کار داشته باشند.

دفاتر ترجمه به دو دسته دفاتر ترجمه رسمی و دفاتر ترجمه غیر رسمی تقسیم میشوند . دفاتر ترجمه رسمی  بیشتر به ترجمه مدارکی میپردازند که در ادارات دولتی و نهادهای دولتی  به آن مدارک ترجمه شده مورد نیاز است که باید توسط اداره قوه قضاییه و وزارت دادگستری آن کشور خاص تایید شود.

 

نمونه ای از مدارکی که برای ترجمه آنها به دفاتر ترجمه مراجعه میکنیم

  • مدارک شناسایی مانند :
  • شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، مدارک ازدواج و طلاق،
  • مدارک دانشگاهی و تحصیلی:
  • دانشنامه، ریز نمرات
  • مالکیتی :
  • سندهای مالکیتی منزل یا ماشین
  • شرکتی :
  • شامل اساسنامه و یا روزنامه رسمی شرکت

 

مدارک مورد ترجمه در دفتر آقای معصومی 

دارالترجمه آقای معصومی با کمال دقت و سرعت با توجه به بهره گیری از کارشناسان زبان های مختلف به ترجمه کلیه مدارک مورد نیاز شما میپردازد . این مدارک شامل:

  • کلیه مدارک دانشگاهی، مدارک تحصیلی
  • مربوط به اقامت دائم و موقت
  • مدارک شخصی شما
  • مربوط به پرونده های پزشکی
  • قضایی و حقوقی شما
  • اسناد مالکیت
  • ترجمه متون علمی

نتیجه زحمات چند ساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مقاله علمی میشود در چند صفحه .  مقاله های علمی پس از  نوشتن ، در مجلات فارسی و انگلیسی چاپ میشود . برای ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی و زبان های دیگر میشود از خدمات  دفترهای ترجمه استفاده کرد . دفاتر ترجمه مقالات شما  را در اسرع وقت با بهترین کیفیت ترجمه میکند.

 

تعرفه انجام خدمات ترجمه

نرخ ترجمه مدارک  اصولا به صورت نرخ مصوب توسط سازمان های ذی صلاح اعلام میشود و شاید برای زبان های مختلف کمی اختلاف قیمت باشد و در کل قیمت ها توسط اداره اسناد و مترجمان رسمی کشور اعلام میشود

 

نحوه انجام خدمات ترجمه ای

ابتدا باید مدارک مورد نظر در سر برگ قوه قضاییه ترجمه شود، سپس برای برخی کشورهای خاص نیاز به مهر و تایید وزارت امور خارجه  و قوه قضاییه برای تایید بیشتر دارد که دارالترجمه های رسمی این مراحل را با کمال دقت و سرعت برای رفاه حال شما عزیزان انجام میدهند .

 

مزیت رقابتی دفتر ترجمه آقای معصومی

آقای معصومی با دقت و وسواس خاصی اقدام به جمع اوری تیمی عالی از مترجمین زبان های مختلف برای ارائه خدمات رسانی بهتر به شما عزیزان کرده است . تیم حرفه ای ما با  داشتن کارشناسان زبان های مختلف اماده ارایه انواع پیشنهادات کارشناسی برای کارهای ترجمه ای شما عزیزان میباشد .

  • تیم آقای معصومی در کمترین زمان ممکن فایل  های درخواستی شما عزیزان را ترجمه کرده
  • دارالترجمه آقای معصومی دارای مجوز رسمی از قوه قضاییه و وزارت امور خارجه میباشد

تیم آقای معصومی، با گرد هم اوردن جمعی از متخصصین ترجمه متون دانشگاهی در رشته های مختلف، آماده ارایه خدمات ترجمه مقالات علمی شما دانشجویان به زبان های مختلف میباشد . این خدمات در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام میشود .

از آنجا که ترجمه متون تخصصی در رشته های مختلف  دانشگاهی کاری تخصصی بوده و نیاز به کارشناسان رشته های مختلف دارد بطوری که فرد در حین ترجمه باید اطلاعاتی هر چند کم از آن رشته داشگاهی داشته باشد که بتواند صحیح و روان و با لغات تخصصی آن رشته ، متن را ترجمه کند و از ترجمه تحت الفظی و بدون درجه علمی مقاله جلوگیری شود و تا بتواند در مجلات بروز دنیا اکسپت و چاپ شود. تیم ما با گرد هم اوری کارشناسان رشته های مختلف علوم دانشگاهی برای ترجمه متون تخصصی بهترین خدمات علمی را به شما ارائه میکنیم. مطمع باشید پس از دریافت خدمات اولیه از موسسه ما رضایت خاطر خواهید داشت وما را به سایر دوستان دانشگاهی خودتان معرفی میکنید .

برای پیشنهاد آخر برای اینکه در کلیه خدمات ترجمه ای کاملا تخصصی و با دقت و با سرعت کارهای تخصصی شما انجام شود ، ما دفتر ترجمه آقای معصومی را به شما پیشنهاد میکنیم . به امید موفقیت های روز افزون شما عزیزان

 

راه های ارتباطی با دفتر ترجمه رسالت معصومی

مدیریت: جناب آقای سیدمحمدرضا معصومی

شماره تماس

09121822603

02177207434

02177203323

آدرس:

تهران، بزرگراه رسالت، بین میدان رسالت و چهارراه سرسبز، بالای داروخانه، پلاک: 688 طبقه 4 واحد 11

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر ترجمه رسالت معصومی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *