اصناف شهر
اصناف شهر
دفتر اسناد رسمی شماره 1467 در نیاوران

توضیحات آگهی

دفتر اسناد رسمی شماره 1467 در نیاوران

دفتر اسناد رسمی شماره 1467 در نیاوران یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین دفاتر اسناد رسمی در منطقه نیاوران تهران میباشد. این دفتر اسناد رسمی ارائه دهنده کلیه خدمات ثبتی و قانونی شما عزیزان در اسرع وقت میباشد. بهترین و دقیق ترین خدمات قانونی و ثبتی خودتان را با خیال راحت به مابسپارید.

تماس:

09121779312

02122823135

02126130043

02126132170

معرفی تیزر دفتر اسناد رسمی شماره 1467 

خانم ربابه عرب بدوی، مدیریت دفتر اسناد رسمی 1467

مدیریت و تمامی پرسنل این دفتر اسناد رسمی  بهترین مشاوره های قانونی را به شما عزیزان میدهند. خانم عرب بدوی با گلچین کردن بهترین تیم اجرایی و قانونی بهترین خدمات مد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو میباشند.

خانم عرب بدوی و همکاران ایشون بعلت تجربه و سابقه بالا و انجام تعداد زیادی از پرونده های مختلف ثبتی و قانونی، به تمام مراحل کار از ابتدا آشنایی کامل داشته و با بهترین مشاوره های تخصصی طبق نظر شما عزیزان به بهترین شیوه کارهای اداری شما را پیگیری کرده و با موفقیت در کوتاهترین زمان ممکن به انجام میرسانند.

 

بهترین دفتر اسناد رسمی در منطقه 1

دفتر اسناد رسمی به شماره 1467 یکی از بهترین دفاتر اسناد رسمی در منطقه یک تهران میباشند و اهالی منطقه یک تهران از صحت و دقت کارهای قانونی انجام شده در این دفتر رضایت کامل داشته و همه کارهای ثبتی خودشان را در این دفترخونه انجام میدهند. دفتر اسناد رسمی 1467 در بهترین منطقه نیاوران با دسترسی عالی قرار دارد و در دفتری شیک و بزرگ با بیشترین  تجهیزات اداری برای انجام سریع تر کارهای شما مشغول به خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند. بیشترین کادر اجرایی باتجربه و صبور نیز در این دفتر اسناد رسمی اماده ارائه بهترین خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.

 

خدمات دفتر اسناد رسمی 1467

دفاتر اسناد رسمی برای دسترسی راحت تر مردم به خدمات دولتی ایجاد شده اند. این دفاتر به طور مستقل از قوه قضائیه فعالیت کرده و در سریع ترین زمان ممکن کارهای قانونی مردم را انجام میدهند.  دفاتر اسناد رسمی نیز با داشتن تیمی متخصص در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

 

ثبت قانونی معاملات در دفاتر اسناد رسمی

بیشتر مشکلات قانونی که حین معاملات مختلف خرید و فروش بین مردم رخ میدهد، بعلت انجام معامله بین دو طرف خریدار و فروشنده به طور غیر رسمی میباشد. اگر یکی از طرفین معامله به مفاد قرارداد فی مابین دو طرف عمل نکند و باعث ضرر و زیان به طرف دوم شود، بعلت رسمی نبودن نمیتواند حق خود را براحتی بگیرد و متحمل ضرر و زیان مالی و اتلاف وقت بعلت مراجعه مکرر به دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف میشود.

تنها راه حل این مشکل مراجعه به دفاتر رسمی مورد تائید قوه قضاییه و رسمی کردن معاملات و قراردادهای خودتان میباشد. دفتر اسناد رسمی 1467 مورد تائید قوه قضاییه بوده و در کمترین زمان ممکن کلیه کارهای ثبتی و خرید و فروش و قراردادهای شما را بطور قانونی و صحیح ثبت میکند. اگر هیچ اطلاعاتی برای انجام کارهای قانونی خود ندارید، برای اطمینان خاطر به دفتر اسناد رسمی شماره 1467 در نیاوران مراجعه کنید و از صفر تا صد کارها را به تیم متخصص و حقوق دان ما بسپارید.

تنظیم سند خودرو در دفتر اسناد رسمی 1467

اگر ساکن منطقه یک تهران هستید و قصد دارید ماشینی بفروشید یا ماشین جدیدی بخرید بهترین دفترخانه برای انجام سریع تر کارهای قانونی تغییر مالکیت شما، دفترخانه شماره 1467 در خیابان نیاوران میباشد. بعد از تعیین مبلغ مورد توافق و توافقات اولیه با طرف دوم با در دست داشتن مدارک هویتی خودتان و طرف دوم قرارداد به این دفترخانه مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن کارهای ثبت سند جدید وسیله نقلیه خودتان را بصورت قانونی و معتبر انجام بدهید. در دفترخانه شماره 1467 برای راحتی شما عزیزان، خلافی و بدهی های مالیاتی صاحب قبلی ماشین چک میشود و معامله به شفاف ترین صورت ممکن برای شما عزیزان ثبت میشود.

 

ثبت وکالت نامه های مختلف در دفاتر اسناد رسمی منطقه یک

برای ثبت وکالت نامه های کاری حود به افراد حقیقی یا وکیل های قانونی خودتان از خدمات دفترخانه 1467 بهره ببرید. در دفتر اسناد رسمی 1467 برای نوشتن این وکالت نامه های مخت  به شما عزیزان مشورت های کامل و دقیق داده میشود. دقیقا بسته به نوع نیاز شما بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکنند.

 

تنظیم بهترین تعهدنامه در بهترین دفتر اسناد رسمی

یکی دیگر از خدمات دفترخانه اسناد رسمی شماره 1467 به شما عزیزان تنظیم بهترین تعهدنامه های بین شما و طرف دوم قراداد میباشد. برای تنظیم تعهد نامه بهترین مفاد لازم را در تعهدنامه درج میکینم و پس از موافقت دوطرف کارهای ثبتی آن را بصورت قانونی نهایی میکنیم. تمامی این تعهدات پس از تنظیم سند لازم الاجرا میباشد و در صورت تخلف هر یکی از طرفین قابل پیگیری از مراجع قانونی کشور میباشد.

 

مشاوره حقوقی و ثبتی توسط تیم خانم ربابه عرب بدوی

دفتر اسناد رسمی شماره 1467 با تیمی از بهترین مشاوره های حقوقی و ثبتی ارائه کننده بهترین خدمات قانونی به شما میباشد و کارهای قانونی شما را از مجرای صحیح و دقیق پیگیری کرده و بهترین نظرات تخصصی حقوقی را در حین اجرای پرونده به شما عزیزان میدهد و طبق نظر شما تصمیمات قانونی را اتخاذ میکند. بسیاری از گرفتاریهای مردم در دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف بعلت آگاه نبودن از مفاد قانونی و انجام کارهای قانونی غیر رسمی میباشد.

بعلت تخصصی بودن کارهای قانونی مختلف و اصطلاحات تخصصی آن، بهتر است صفر تا صد کارهای قانونی خودتان را با تیم مشاوره حقوقی دفتر اسناد رسمی 1467 انجام بدهید که در کلیه مراحل اداری آن کاملا خیالتان راحت باشد و در کوتاهترین زمان ممکن با کمترین هزینه با موفقیت به پایان برسانید. روی خدمات حقوقی و ثبتی دفتر اسناد رسمی 1467 حساب باز کنید و به تیم حقوقی و متخصص و باتجربه ما اعتماد کنید.

 

تنظیم قراردادها به بهترین شکل در دفاتر اسناد رسمی

برای تنظیم قراردادهای کاری و شراکتی و یا ساخت و ساز و مشارکت نیز بهترین تصمیم را بعد از مشورت با وکلای قانونی ما بگیرید. ما طبق وظیفه بهترین قراردادهای قانونی را به نفع شما ثبت میکنیم. قبل از ثبت قرارداد هر سوال و نکته مبهمی که در قرراداد وجود داشته باشد، تیم حقوقی ما به بهترین شیوه به شما توضیح میدهند.

 

راه های ارتباط با دفتر اسناد رسمی شماره 1467 در نیاوران

مدیریت: سرکار خانم ربابه عرب بدوی

تماس:

09121779312

02122823135

02126130043

02126132170

آدرس:

تهران ، نیاوران، بین جماران و جمشیدیه، جنب آشپزخانه نایب ، پلاک 741 ، طبقه 2 ، واحد 1

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر اسناد رسمی شماره 1467 در نیاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *