اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4765
اصناف شهر
دفتر ازدواج 32 پونک

توضیحات آگهی

دفتر ازدواج 32 پونک 

دفتر ازدواج 32 پونک از سال 1310 هجری شمسی، شاهد زیباتری لحظات شروع زندگی عاشقان زیادی بوده است. با تجربه کافی، در محیطی آرام و شاد در کنار شما عزیزان میباشیم تا دستان شما را در دستان یکدیگر قرار بدهیم. با دعای خیر بدرقه راه شما در زندگی عاشقانه و زیبایتان هستیم .

 

بهترین دفتر ازدواج در منطقه پونک

دفتر ازدواج 32 پونک تهران به دلایل متعددی به عنوان بهترین دفتر ازدواج این منطقه شناخته شده است. از این دلایل میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سالن های بزرگ و مجهز
  • محیطی شیک و امروزی
  • فضایی آرام و شاد
  • پرسنلی مودب و خوش رو
  • عاقدی خوش اخلاق و خوش خنده
  • انجام مراسم در سر ساعت و احترام به وقت میهمانان
  • موسیقی زنده
  • گل آرایی های شیک و جدید
  • پارکینگ های متعدد

 

دفتر رسمی ازدواج و طلاق پونک

دفتر ازدواج 32 پونک تهران، دفتر رسمی ازدواج و طلاق در پونک میباشد. درست است ما در لحظات زیبای ازدواج شاهد و ناظر شما هستیم. اگر خدای نکرده، در مسیر زندگی همراه درستی انتخاب نکرده بودید، ما در این دفتر کارهای طلاق شما را انجام میدهیم. در روزهای شادی و غم در کنار شما هستیم و دعاگوی خیر و خوشی برای زندگی آینده شما میباشیم.

 

معتبرترین دفتر ازدواج در پونک

دفتر ازدواج 32 پونک تهران با داشتن تاییدیه های لازم از مراجع ذی صلاح کلیه کارهای قانونی ازدواج و عقد شما عزیزان را انجام میدهد. کلیه کارهای ثبتی شما را با دقت و سرعت انجام میدهیم. تنها کافی است مدارک شناسنامه ای و هویتی خود را به همراه داشته باشید. ما شاهد زیباترین لحظات زندگی شما هستیم، با لبخند و شادی همراه شما هستیم.

 

خدماتی که دفتر ازدواج ارائه میکند

  • ثبت رسمی عقد ازدواج
  • دفتر خدمات پیشخوان مهریه
  • اجرای عقد موقت در پونک

 

عقد موقت

عاقدهای محترم این دفتر رسمی، عقد موقت را در صورت رضایت طرفین میخوانند. اگر برای اجرای عقد موقت به دنبال دفتری رسمی در غرب تهران میباشید، به صورت تلفنی و یا حضوری با دفتر ازدواج 32 تهران هماهنگ کنید تا در اسرع وقت صیغه عقد موقت برای شما جاری شود.

 

سفره عقد

زیباترین و شیک ترین سفره های عقد را به نیت خوشبختی و عاقبت بخیری تمامی عزیزانمان چیده ایم. بهترین طراحان تهران، زیباترین سفره ها را طراحی نموده اند. از جدیدترین هنرهای دیزاین استفاده نموده ایم تا شیک ترین و امروزی ترین کارها را برای شما طراحی نماییم. عروس خانم های نازنین میتوانند با مشاهده سفره های عقد ما، سفره عقد مد نظر خود را انتخاب نمایند. ما نیز با بهترین خدمات رسانی در کنار شما عزیزان میباشیم.

 

عقد آریائی

اگر حس خوبی از اجرای عقد آریایی دارید و دوست دارید زندگی زیبایتان این گونه آغاز شود، ما در کنار و همراه شما هستیم. در بهترین لوکیشن این دفترخانه و به همراهی مهمانان عزیزتان، عقد آریایی را برایتان اجرا میکنیم. تا با قلبی سرشار از عشق، به همدیگر برای ادامه زندگی آری بگویید.

 

روف گاردن

شاعرانه ترین محیط را در روف گاردن این دفتر ازدواج برای شما عشاق فراهم کرده ایم . تا در این محیط شاعرانه و زیبا، زندگی عاشقانه تان را آغاز کنید. بهترین طراحان حرفه ای و با تجربه، کار دیزاین روف گاردن را به عالی ترین شکل ممکن انجام داده اند. خاص ترین لوکیشن را در خاص ترین روز زندگی تان برای شما فراهم آورده ایم.

 

پذیرائی ناهار و شام

دفتر ازدواج 32 پونک تهران در سالنی شیک و زیبا، پذیرایی مهمان های عزیز شما را به عهده میگیرد. با منوی متنوع غذایی در وعده های ناهار و شام در خدمت شما بوده و بهترین میزبان برای مهمان های عزیز شما میباشیم. بهترین وعده های غذایی اصلی را در کنار پیش غذاهای متنوع خدمتتان عرضه میکنیم. با ارائه بهترین کیفیت غذاها، بهترین پذیرایی از مهمان های شما را انجام میدهیم.

 

دارای سالن های متعدد با ظرفیت بالا

امروزه به علت کوچک بودن فضاهای آپارتمان ها، بسیاری از افراد ترجیح میدهندکه پذیرایی از مهمانان های خود را در سالنهای پذیرایی انجام بدهند. مدیریت این دفتر ازدواج برای راحتی شما عزیزان و ارائه بهترین خدمات پذیرایی، سالن های متعددی با ظرفیت های بالا را طراحی نموده اند . شما میتوانید به صورت حضوری از تمامی این سالنها بازدید نموده و بسته به نظر خودتان و تعداد مهمان هایتان، سالن مورد نظرتان را رزرو نمایید.

 

گل آرائی

کارشناسان طراحی و گل آرایی ما با استفاده از متنوع ترین و زیباترین گل های طبیعی، گل آرایی سالن عقد را انجام میدهند. از گل های طبیعی رز، آنتوریوم و ارکیده و غیره در گل آرایی ها استفاده میکنیم. بوی خوش گل های طبیعی پیچیده در سالن عقد، روح بخش و انرژی بخش میباشد. تمام شرایط را به گونه ای فراهم آورده ایم، تا لحظات خوش و شادی برای شما فراهم بیاوریم.

از گل آرایی های زیبا و شیک در سر میزهای پذیرایی مهمانان نیز قرار داده میشود تا پذیرای مهمانان شما به بهترین شکل ممکن باشیم. اگر سبک خاصی از گل آرایی مد نظر شما باشد، یا به گل خاصی علاقه دارید، ما طبق نظر شما بهترین دیزاین را برایتان ایجاد میکنیم.

 

موسیقی زنده

موسیقی شور و شعف خاصی به مراسم های شادی میبخشد. اگر از طرفداران موسیقی سنتی هستید و دوست دارید در مراسم عقدتان، دف نوازی داشته باشید، ما با بهترین تیم دف نوازی در خدمت شما عزیزان میباشیم. زیباترین دف نوازی و سنتور نوازی را برای شما اجرا میکنیم. میتوانید قطعه مورد نظر را خودتان انتخاب نمایید، تا زیباترین لحظات را برای شما خلق نماییم.

 

فیلمبرداری و عکاسی از مراسم

دفتر ازدواج 32 تهران برای ارائه بهنرین خدمات به شما عزیزان و ثبت زیباترین لحظات زندگی شما، با بهترین و حرفه ای ترین تیم فیلمبرداری قراداد همکاری بسته و بهترین خدمات فیلمبرداری را به شما عزیزان ارائه میکند. این تیم حرفه ای، از مجهزترین و به روز ترین دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری استفاده میکنند تا بهترین کیفیت کار را به شما عزیزان تحویل بدهند. فیلمبرداری از صحنه آری گفتن تا آخر عمر برای شما خوشایند و دلپذیر میباشد، ما بهترین کیفیت فیلمبرداری را  از این لحظه زیبا برای شما ارائه میکنیم.

 

جهت تماس با دفتر ازدواج 32 تهران

مدیریت: جناب آقای گرامیان

تماس:

02122119325

09128893715

آدرس:

تهران- پونک- بلوار همیلا- میدان استاد نظر- کوچه صدف- جنب مجموعه حیدربابا

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر ازدواج 32 پونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *