اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 

دخانیات نوید بلوار فردوس

دخانیات نوید بلوار فردوس بهترین فروشگاه قابل اعتماد برای خرید انواع ذغال و تنباکو اصل و با کیفیت اعلا می باشد. متنوع ترین مدل های قلیان را از قلیان ارزان قیمت تا مدل های لوکس و گران قیمت را برای مشتریان عزیز خود گلچین کرده ایم. دوست دارید زیباترین قلیان سلطنتی گران قیمت را برای مصارف خانگی و دورهمی های دوستانه خود انتخاب کنید، حتما مدل مورد نظر خود را از میان مدل های متنوع نوید دخانیات خواهید دید.

قهوه های اصل و خوش طعم و عطر را برای عاشقان قهوه با قیمت های مناسب عرضه می کنیم. تمامی لوازم جانبی قهوه را در کیفیت بالا و قیمت های مناسب از نوید دخانیات خرید خواهید کرد، تجهیزاتی که تا چندین سال با همان کیفیت روز اول برای شما کار خواهند کرد.

 

بهترین فروشگاه دخانیات در بلوار فردوس

کییفت بالای تنباکو ها و ذغال های موجود در فروشگاه دخانیات نوید، هر مشتری را که بار اول به فروشگاه ما مراجعه می کند را به مشتری چند ساله ما مبدل می کند. کیفیت بالای محصولات به همراه قیمت های مناسب و تنوع بالا رضایت حداکثری مشتریان ما را جلب نموده است. نوید دخانیات به عنوان برندی مشهور و خوش نام در عرضه انواع قلیان و تنباکو و ذغال در بلور فردوس شناخته شده است.

کمتر فروشگاهی در غرب تهران این مقدار تنوع از دخانیات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کرده است، تنها با یک بار سفارش ذغال و تنباکو از این دخانیات سرا مشتری همیشگی آنها خواهید شد.

 

بزرگترین مجموعه فروش انواع ذغال

هر نوع ذغالی که مد نظر مشتری باشد حتما در دخانیات نوید موجود می باشد. از ذغال های ارزان قیمت با کیفیت معمولی تر تا ذغال های با کیفیت و اعلایی مانند زغال جهرم شیراز. حتما نام ذغالی لیموی جهرم را از زبان خیلی افراد شنیده اید که در کیفیت حرف ندارد.

برای تنوع بیشتر ذغال های چینی و مالزی نیز در بیشترین تنوع کیفیتی و قیمتی عرضه می شود. بهترین کیفیت زغال نارگیل را با قیمت های پایین تر از بازار را در نوید دخایانیات تهیه خواهید کرد. در صورت خرید عمده می توانید ذغال مورد نظر خود را با بهترین قیمت ها برای رستوران و دخانیاتی خود خرید کنید.

 

فروش انواع تنباکوهای ایرانی و خارجی

تنباکو در جنس ها و درجه بندی های کیفی مختفی در بازار عرضه می شود. هر چه کیفیت تنباکو بهتر باشد معتاقبا با قیمت های بالاتری نیز در بازار معامله می شود.

ولی همیشه نیز نمی توان گفت که هرچه قیمت تنباکو بالاتر باشد مسلما از کیفیت بیشتری برخوردار می باشد، برای تهیه بهترین کیفیت تنباکوهای اصل همیشه خرید خود را از فروشگاه های قابل اعتماد و خوش سابقه انجام بدهید. دخانیات نوید یکی از بهترین قدیمی های عرضه انواع تنباکو در بلوار فردوس غرب می باشد. با اعتماد کامل می توانید بهترین کیفیت تنباکو آمریکایی و اماراتی را از نوید دخانیات خرید نمایید.

 

 ارائه انواع قهوه و تجهیزات قهوه در فردوس

بهترین کیفیت قهوه ترک و فرانسه را با ارزان ترین قیمت ها می توانید از دخانیات نوید تهیه کنید. سال ها تجربه حضور در بازار خرید و فروش انواع قهوه باعث شده بهترین کیفیت ها و برندها را بشناسیم و با قیمت های مناسب به مشتریان خود ارائه کنیم. از بهترین برندهای عرضه شده در این فروشگاه می توان به نام های نسکافه، مولتی کافه و علی کافه اشاره نمود.

بهترین کیفیت قهوه های پودری را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. قهوه عربی یکی از خاص ترین طعم های قهوه در سرتاسر جهان می باشد، بهترین کیفیت قهوه عربی را  با قیمت های مناسب از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد می کنیم.

 

فروش انواع لوازم جانبی قهوه در فردوس غرب

از مشتری های همیشگی کافه نزدیک محل کار و یا منزل خود برای خوردن قهوه هستید؟ به تازگی به سرتان افتاده برای منزل خود یک قهوه ساز و یا اسپرسو ساز تهیه کنید؟ اطلاعات کافی در مورد بهترین برندهای عرضه شده در بازار را ندارید؟ فروشنده های دخانیات نوید به شما بهترین راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی را در مورد تمامی برندهای مطرح ارائه می کنند تا بسته به مقدار بودجه پیشنهادی تان بهترین ست دم آوری حرفه ای قهوه را انتخاب کنید.

بهترین کیفیت دستگاه آسیاب قهوه، قهوه جوش و اسپرسو ساز و ابزار سرو قهوه را از بهترین برندهای بازار گلچین کرده ایم تا بهترین ها را به مشتریان خود عرضه کنیم.

 

بهترین فروشگاه خرید قلیان در بلوار فردوس

متنوع ترین مدل های قلیان را از ارزان ترین قیمت تا قلیان های چند میلیونی را برای انتخاب بیشتر مشتریانمان موجود داریم. هر مدل قلیانی که مد نظر مشتریان عزیز باشد در ارزان ترین قیمت ها عرضه میشود. از مدل های پر تقاضای قلیان می توان به مدل های الجمیرا، ریچمن، میا جرمنی و مایکل اشاره کرد. بهترین نمونه های قلیان را در متنوع ترین طرح ها عرضه می کنیم. تمامی لوازم جانبی قلیان نیز در بهترین کیفیت و قیمت موجود می باشد.

زیباترین تنه های قلیان چوبی را با کنده کاری های خوش طرح را برای مشتری های خاص پسند خود موجود کرده ایم. خلاصه هر مدل قلیان شیشه ای، چوبی و طرح برندی که مد نظر شما باشد را به راحتی می توانید در میان مدل های فراوان قلیان فروشگاه نوید پیدا نمایید.

 

 

فروش قلیان های سلطنتی در بلوار فردوس غرب

متنوع ترین مدل های قلیان سلطنتی را در جنس های چوبی و برنجی در دخانیات نوید خواهید دید. زیباترین طرح های قلیان سلطنتی را با ارزان ترین قیمت ها می توانید در فردوس غرب از این فروشگاه خرید نمایید. خاص ترین قلیان های سلطنتی را با طرح های مینا کاری و قلم زنی برای مشتری های خاص پسند خود عرضه می کنیم.

دوست دارید بدنه اصلی قلیان شما از بهترین جنس چوب های گردو  باشد، طرح مورد نظر قلیان خود را حتما در این فروشگاه خواهید دید. قیمت بعضی از این قلیان های سلطنتی نیز شاید از چند میلیون نیز فرا برتر برود، البته مهم است این است در میان جوان های بالا شهر این قلیان ها مشتری خاص خود را پیدا کرده است.

 

راه های ارتباط با دخانیات نوید بلوار فردوس

مدیریت: جناب آقای نوید ندایی فر

تماس:

02144158985

09128394486

آدرس:

تهران- بلوار فردوس غرب- بهار شمالی- منوچهری غربی 2- پلاک 9/5

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ دخانیات نوید بلوار فردوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *