اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2317
اصناف شهر

توضیحات آگهی

داروخانه شبانه روزی بابک در نیاوران یکی از بهترین داروخانه های شبانه روزی به مدیریت اقای دکتر اشکان تبیانیان میباشد. اقای دکتر تبیانیان یکی از بهترین دکترهای متخصص داروساز با تجربه کار عالی و چندین ساله در حوزه دارویی میباشد. اقای دکتر دانش اموخته رشته داروسازی میباشند.

داروخانه ی شبانه روزی بابک در نیاوران

تخصص و تجربه بالای اقای دکتر در شناخت داروهای مختلف قابل ستایش و تحسین میباشد. اقای دکتر تبیانیان در مصاحبه با ما اعلام کردند که از ابتدای ورود به این حرفه مقدس هدف و تلاششون برای کمک به جامعه بیمار کشور و خدمت رسانی بهتر به بیماران برای تهیه داروها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها بوده و خدا رو شاکرن که در این هدف تا حد زیادی موفق بوده و باعث افزایش دسترسی راحت تر بیماران به داروها شده اند و دعای خیر مردم همیشه برای خدمت رسانی بهتر پشت سرشون بوده و روز به روز خدمات بیشتری را برای رفاه و راحتی بیشتر مردم در داروخانه شبانه روزی بابک فراهم اورده اند.

اهمیت کار داروخانه ها بعلت تامین داروهای مورد نیاز مردم در نظر همه ما مهم میباشد، بعلت دسترسی تمام وقت مردم به داروخانه های شبانه روزی و تامین نیازهای دارویشان در تمام طول شبانه روز اهمیت دو چندانی دارند. یکی از مهمترین نیازهای هر محله ای داشتن داروخانه های شبانه روزی میباشد که باعث دسترسی بهتر و راحت تر بیماران به نیازهای دارویی خودشان میشود. داروخانه شبانه روزی بابک به همت اقای دکتر تبیانیان و تیم اجرایی و پزشکی ، ارائه دهنده بهترین خدمات دارویی و درمانی و بهداشتی و ارایشی میباشند.

محصولات-ارتوپدی
محصولات-ارتوپدی

داروخانه ی شبانه روزی بابک در نیاوران سه راه اقدسیه

داروخانه شبانه روزی بابک یکی از بهترین داروخانه های شبانه روزی در منطقه نیاوران تهران میباشد. اگر از مردم محله نیاوران تهران باشید حتما با داروخانه بابک اشنایی دارد و از خدمات عالی این داروخانه استفاده کرده و رضایت کامل دارید. اگر در محله نیاوران بدنبال داروخانه شبانه روزی باشید مطمعنا مردم این محله داروخانه شبانه روزی بابک را به شما معرفی میکنند.

چون واقعا از نحوه خدمات رسانی این داروخانه رضایت کامل دارند. داروخانه های شبانه روزی یکی از مراکز مهم هر محله ای میباشند که در تمام ساعات شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم جامعه میباشند.

محصولات-ارایشی-و-بهداشتی
محصولات-ارایشی-و-بهداشتی

نسخه های پزشکی

داروخانه شبانه روزی بابک اکثر داروهای نسخه های پزشکی شما را موجود دارد و در کمترین زمان ممکن کلیه داروهای نسخه شما عزیزان را تحویل میدهد. اقای دکتر اشکان تبیانیان با دقت نظر خاص علمی بهترین تیم پزشکی و اجرایی داروخانه را برای بهترین خدمت رسانی به شما عزیزان گزینش کرده اند و این تیم علمی با دقت و حوصله فراوان به صحبت های شما عزیزان گوش داده و در کوتاهترین زمان ممکن نسخه های پزشکی و داروهای مکملی را تحویل شما عزیزان میدهند. کامل بودن موجودی داروهای مورد نیاز شما عزیزان از جمله داروهای نسخه ای و داروهای ویتامین و مکمل و ترکیبی و داروهای خاص از مزیت های مهم داروخانه بابک میباشد.

قیمت-مناسب-و-کیفیت-عالی
قیمت-مناسب-و-کیفیت-عالی

داروهای خاص

بیماران خاص بعلت درگیری با بیماری های خاص مشکلات زیادی در جامعه دارند ، داروخانه بابک برای همدردی با این بیماران و همراهان عزیز این بیماران اکثر داروهای خاص مورد نیاز شما عزیزان را موجود داشته و در اسرع وقت با مناسب ترین قیمت ها تقدیم شما میکند.

تهیه ی دارو با تعرفه ی دولتی

گاها بعضی افراد و داروخانه های سود جو به دنبال سود بیشتر بوده و از عرضه این داروها با قیمت مناسب خودداری کرده و این داروها را با قیمت های گزاف دربازار ازاد عرضه میکنند. با خیالی راحت برای تهیه این داروهای خاص به داروخانه بابک مراجعه کرده و با تعرفه دولتی و مناسب انها را تامین کنید. داروخانه بابک ارائه داروهای خاص را وظیفه خود برای بهبود سلامت و ارتقای جامعه پزشکی میداند.

طرف-قرارداد-کلیه-بیمه-ها
طرف-قرارداد-کلیه-بیمه-ها

داروهای ترکیبی

گاهی اوقات پس از مراجعه به دکتر، دکتر بجای تجویز داروهای موجود در بازار از داروهای ترکیبی برای بهبود بهتر و درمان سریعتر شما استفاده میکند. این داروهای ترکیبی بیشتر برای بهبود بیماریهای پوستی کاربرد دارد. تهیه این داروهای ترکیبی نیاز به شناخت اجزا و تک تک داروها و مواد شیمیایی و توانایی و مهارت لازم برای روشهای ترکیب این اجرا با همدگیر باشد و شرایط نگه داری و نحوه استفاده نیز باید توسط پزشک متخصص دقیقا به بیمار توضیح داده شود تا بهترین پاسخ بهبود بیماری در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد شود.

تهیه-ی-دارو-با-تعرفه-ی-دولتی
تهیه-ی-دارو-با-تعرفه-ی-دولتی

بهترین کیفیت و نسخه داروهای ترکیبی

داروخانه ی  شبانه روزی بابک در نیاوران به همت علم و تجربه اقای دکتر اشکان تبیانیان ارائه کننده بهترین نسخه های ترکیبی شما عزیزان میباشد. تیم پزشکی داروخانه بابک با داشتن تخصص کافی در شناخت داروها و روش های ترکیبی، با بهترین کیفیت کار تولید داروهای ترکیبی شما عزیزان را به عهده دارد و در سریعترین زمان ممکن این کار را برای شما عزیزان انجام میدهد.

بهترین-کیفیت-و-نسخه-داروهای-ترکیبی
بهترین-کیفیت-و-نسخه-داروهای-ترکیبی

محصولات آرایشی و بهداشتی

یکی از بخش های هر داروخانه ای عرضه محصولات ارایشی و بهداشتی میباشد. از انجا که محصولات ارایشی و بهداشتی در ارتباط مستقیم با پوست و موی شما عزیان میباشد همیشه در خرید این محصولات دقت کافی را داشته باشید و از بهترین برندهای موجود خرید کنید.

چون متاسفانه بعلت سود زیاد محصولات ارایشی و بهداشتی گاها تعدادی افراد سود جو اقدام به عرضه محصولات تقلبی به عنوان محصولات اصل با قیمت های چند برابر میکنند. راه مطمعن خرید محصولات ارایشی و بهداشتی تهیه این محصولات از داروخانه ها و از برندهای با کیفیت بازار میباشد.

بهترین-داروخانه-دکتر-بابک
بهترین-داروخانه-دکتر-بابک

انواع برند های مختلف موجود

اقای دکتر اشکان تبیانیان اشکان تبیانیان با دقت نظر و وسواس خاصی اقدام به خرید از محصولات با کیفیت موجود در بازار کرده و انواع متنواعی از برندهای با کیفیت بازار را برای احترام به سلیقه شما عزیزان گلچین نموده اند. محصولات ارایشی شامل محصولات مراقبتی مانند انواع کرم های ضد افتاب و مرطوب کننده و محصولات ارایشی مانند انواع کرم پودر و پنکیک و انواع متنوع رژ لب های جامد و مدادی و مایع و انواع رژ گونه و خط چشم و ابزارالات ارایشی مانند موچین و فرمژه و برس و براش های مختلف میباشد.

بهترین-داروخانه-در-شمال-تهران
بهترین-داروخانه-در-شمال-تهران

قیمت مناسب و کیفیت عالی

محصولات بهداشتی نیز در انواع با کیفیت و متنوع در مناسب ترین قیمت ها خدمت شما عزیزان ارائه میشود. انواع محصولات بهداشتی مانند انواع شامپو و سرم ها و انواع لوسیون ها و فوم های شستشو میباشد.

تیم ارایشی و بهداشتی داروخانه اقای دکتر اشکان تبیانیان با حوصله و صبر فراوان ارائه کننده بهترین مشاوره های ارایشی و بهداشتی به شما عزیزان میباشند که با شناخت نوع پوست مانند خشک و مرطوب و نوع رنگ پوست شما مانند سفید و سبزه بهترین انتخاب ها را داشته باشید

محصولات ارتوپدی

محصولات ارتوپدی به انواع متنوعی از محصولات پزشکی گفته میشود که برای بهبود و اصلاح حرکتی اندام های مختلف بدن استفاده میشود. گاها بعلت تصادفات و ضربه های مختلف به اندام های مختلف بدن، این اندام ها دچار اسیب شده و مانند حالت اولیه نمیتوانند حرکت داشته باشند.

بنابراین برای اصلاح این اندام ها و برگشت انها به حالت اولیه و عادی باید تا مدتی از وسایل کمکی استفاده کرد. بسته به نوع اندام اسیب دیده محصولات متنوعی در بازار موجود میباشد. داروخانه شبانه روزی بابک عرضه کننده متنوع ترین محصولات ارتوپدی میباشد که از لحاظ کیفیت در بالاترین درجه کیفی قرارر داشته و با مناسب ترین قیمت ها خدمت شما عزیزان تقدیم میگردد.

انواع متنوع اتل ها و مچ بند و زانوبند و قوز بند و کمربندهای شکم و کمر و کفش ها و دمپایی های طبی و جوراب های واریس در داروخانه شبانه روزی بابک موجود میباشد.

انواع-برند-های-مختلف-موجود
انواع-برند-های-مختلف-موجود

طرف قرارداد کلیه بیمه ها

داروخانه شبانه روزی بابک برای راحتی شما عزیزان و کمک به سبد اقتصادی شما، اقدام به انعقاد قرارداد با کلیه بیمه های درمانی کرده است. با این کار شما عزیزان میتوانید از خدمات درمانی بیمه ای خودتان استفاده کرد و با هزینه های کمتری داروهای مورد نیازتون را تامین کنید. اقای دکتر اشکان تبیانیان در مصاحبه با ما اعلام کردند که هدف ایشون کمک هر چه بیشتر به بیماران و افزایش سلامتی و تندرستی در جامعه میباشد. به امید سلامتی همه بیماران عزیز و خوشحالی خانواده های انها .

آدرس و اطلاعات داروخانه ی شبانه روزی بابک در نیاوران

مدیریت: آقای دکتر اشکان تبیانیان

تماس:

26126148 021

09196344624

02122820000

09197681709

آدرس:

تهران ، نباوران ،سه راه اقدسیه

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داروخانه شبانه روزی بابک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *