اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 9448
اصناف شهر
داروخانه شبانه روزی لقمان گلشهر

توضیحات آگهی

داروخانه شبانه روزی لقمان گلشهر

همه ما بارها و بارها وارد داروخانه شده ایم بهترین حالتی که به داروخانه نگاه کنیم این است که آن را یک فروشگاه بنامیم اما با سیستم مخصوص به خود.
داروخانه یک مرکز دارویی پزشکی است که اصلی ترین کار آن فروش دارو است،
داروخانه زیر نظر دکتر داروساز اداره میشود که باید به صورت مداوم در محل حضور داشته باشد حضور داروساز در داروخانه در وهله اول جز قوانین داشتن داروخانه است.

در مرحله بعدی از این نظر اجباری است که مراجعین و بیماران در خصوص چگونگی مصرف دارو و عوارض جانبی آن نیاز به مشورت دارند.
در داروخانه تعدادی افراد با وظایف مختلف مشغول به کار هستند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

 داروخانه شبانه روزی لقمان در گلشهر

داروخانه شبانه روزی لقمان در محله گلشهر کرج واقع شده است از لحاظ موقعیت جغرافیایی در محدوده خاصی قرار گرفته و دسترسی های مناسبی دارد.
این داروخانه در نزدیکی یک بیمارستان و یک درمانگاه شبانه روزی واقع شده است.
مدیریت داروخانه به عهده خانم دکتر پگاه باغچه سرای است.
ایشان فردی صبور و خوش برخورد هستند و بسیار با متانت و صبوری با مراجعین برخورد کرده و به سوالهایشان پاسخ میدهند.

داروخانه لقمان جز بهترین مراکز گلشهر به شمار می آید،از مزیتهای این داروخانه وجود داروهای نایاب است که زحمت شما را از گشتن میان داروخانه های مختلف کم میکند.
اگر دنبال داروهای کمیاب هستید اولین انتخابتان مراجعه به داروخانه شبانه روزی لقمان باشد از دیگر خدمات این مرکز فروش انواع مکمل های اورجینال و برند میباشد همراه با مشاوره برای انتخاب بهتر برای خرید.

 

 انواع محصولات دارویی داروخانه

داروهای نسخه دار:داروهای نسخه ای داروهای شیمیایی هستند که باید برای تهیه آن از داروخانه نسخه پزشک داشته باشید چرا که مصرف سرخود داروها عوارض جانبی خطرناکی را در پی خواهد داشت.

داروهای نسخه دارهم به دو دسته تقسیم میشوند:

داروی نسخه داربیمه:
بسیاری از داروهایی که پزشکان تجویز میکنند تحت پوشش بیمه هستند البته برای کسانی که دفترچه بیمه دارند و بیمه مربوطه درصدی از مبلغ دارو را متقبل میشود.
و بیمار فقط قسمتی از هزینه را پرداخت میکندمورد دیگری هم وجود دارد که دارو تحت پوشش بیمه میباشد اما بیمار هیچگونه بیمه ای ندارد و با دستور پزشک داروها تهیه میشود اما بیمار تمام مبلغ را باید پرداخت کند.

 

داروهای نسخه دار آزاد:
داروهایی هستند که تحت پوشش بیمه نیستند و هیچ سازمانی سهم بیمه را پرداخت نمیکند چه بیمار تحت پوشش بیمه باشد چه نباشد هزینه دارو به صورت آزاد محسوب میشود.

اقلام بدون نسخه پزشک:
گاهاً بیماریهای جزئی پیش میاد که دارای علائم سطحی آزاردهنده هستند داروهای عمومی که برای این نوع درمان وجود دارد این امکان را به بیمار میدهد.
بدون تجویز پزشک برای درمان سطحی دارو را از داروخانه تهیه کند البته قابل توجه مراجعین که سعی شود حتماً برای تهیه  این داروها هم با دکتر داروساز حاضر در داروخانه یا پرسنل آنجا مشورت به عمل آید

 داروهای پرمصرف بدون نسخه:
مسکن ها،داروهای سوزش سر دل و معده،ملین ها،داروهای ضد اسهال،استروئیدهای بینی،آنتی هیستامین ها،انواع پمادها و قطره های چشمی.

 

پرسنل داروخانه

به نسبت به مساحت و محصولات داروخانه کم و بیش افرادی در داروخانه مشغول به کار هستند.
که هر کدام وظایف و تخصصی دارد برخی از آنها قبل از ورود به این کار دوره های تخصصی را گذرانده و برخی هم به صورت تجربی آموخته اند.
پرسنل داروخانه بودن نیازمند علاقه است هم تخصص و به روز بودن کسانی که در قسمت دارویی درمانی مشغول هستند باید اطلاعاتشان نسبت به دارو همیشه به روز باشد.

در برخورد با بیماران و مراجعه کنندگان سعه صدر داشته باشند هر کدام از افراد در هر بخشی اگر در وظایف کوتاهی کنند در تمامی بخش ها خلل به وجود می آید.

داروساز:
اصلیترین و کلیدی ترین نقش در داروخانه مربوط به داروساز از هیچ داروخانه از لحاظ قانونی اجازه ندارد بدون حضور داروساز فعالیت داشته باشد.
بدون حضور دارو دکتر داروساز غیر قانونی محسوب میشود.داروساز دوره علمی آموزشی خود را در زیر شاخه پزشکی در دانشگاه گذرانده است.

فرد میتواند داروخانه خود را تاسیس کند یا در داروخانه ای دیگر به صورت استخدام مشغول به فعالیت باشد.
اگر داروخانه متعلق به خود است که وظایف سنگین تری به عهده دارد باید نقش نظارت مدیریت را هم ایفا کند.
اگر به صورت استخدام در مرکزی مشغول باشد فقط در نقش یک داروساز میباشد،بررسی نسخه وحتی مشاوره به بیمار از وظایف داروساز است.

 نسخه پیچ:
پس از داروساز مهمترین وظیفه بر عهده نسخه پیش میباشد این شخص زیر نظر مستقیم  داروساز فعالیت میکند.
تکنیسین باید بسیار کارزموده دوره دیده و خبره باشد و از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار باشد چرا که ساعتها باید سر پا بماند از وظایف نسخه پیچ باید به مواردی اشاره کنیم.
از قبیل امور مربوط به نسخه اطلاع از تداخل دارویی بررسی داروها اطلاع از موجود یا ناموجود بودن دارو و جهت تهیه دارو    توجه به تاریخ داروها و شمارش داروهای تجویز شده.

صندوقدار:
معمولاً صندوقدار شخصی است که در بدو ورود به آن مواجه میشویم صندوق علاوه بر وظیفه اصلی که به عهده دارد باید با روی گشاده به بیماران مراجعه کنندگان خوش آمد بگوید.
در صورت شلوغی و ساعات پیچ کار آرامش خود را حفظ کرده  کار آرا و باصبوری به مراجعه کنندگان برخورد داشته باشد و همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد.

مسئولین بخش آرایشی و بهداشتی:
فردی با تجربه و آگاهی بالا در زمینه آرایشی بهداشتی در این بخش مشغول به فعالیت است این اپراتور با هوش بالا باید با دقت با مشتری برخورد داشته و پیشنهادهای سازنده را به مراجعه کننده بدهد.
به صورت علمی و با دانایی مشاوره لازم را ارائه ده و بداند با هر فردی با هر خصوصیاتی بداند چه نوع محصولی را پیشنهاد دهد.

مکمل های اورجینال داروخانه شبانه روزی لقمان

هر زمان بخواهید ورزش حرفه ای را شروع کنید و از مکمل های بدنسازی استفاده کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید.
حتی جنسیت فرد و از همه مهمتر و ارجع تر نوع و برند مکمل است که باید از جای مطمئنی خرید کرد.
داروخانه شبانه روزی لقمان انواع مکمل های اورجینال را به مشتری ارائه میدهد چرا که مکمل ها باید بتواند نیازهای پروتئینی و ویتامینی بدن را تامین کند مکمل ها میتوانند برای چربی سوزی و لاغری باشند.
یا جهت افزایش حجم و وزن در هر صورت با خیال آسوده از داروخانه شبانه لقمان خرید کنید.

 

راه های ارتباط با داروخانه شبانه روزی لقمان در گلشهر

مدیریت: خانم دکتر پگاه باغچه سرایی

تماس :

02633535290

آدرس: البرز – گلشهر – چهارراه گلزار غربی -جنب درمانگاه شبانه روزی دکتر شاهرخی – داروخانه شبانه روزی لقمان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داروخانه شبانه روزی لقمان گلشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *