اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2038
اصناف شهر

توضیحات آگهی

داروخانه دکتر حجازی بهترین داروخانه در غرب تهران که ارائه دهنده انواع داروهای ترکیبی، محصولات ارتوپدی، محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی می باشد. انواع مختلف داروهای ایرانی و خارجی در این داروخانه پیدا می شود. انواع داروهای نسخه ای کمیاب را می توانید از داروخانه دکتر حجازی خریداری کنید. در کنار فروش داروهای کم یاب انواع لوازم ارتوپدی و بهداشتی و آرایشی در این داروخانه موجود می باشد.نمونه های مختلف شیشه شیر، شیر خشک و پوشاک نوزاد و بزرگسال را هم می توانید از اینجا تهیه کنید.

فروش انواع دارو در داروخانه دکتر حجازی

فروش انواع دارو در داروخانه دکتر حجازی  از جمله داروهای با نسخه و داروهای کمیاب ایرانی و خارجی را شامل می شود. داروهای شیمی درمانی، دارو دیابت، دارو تالاسمی، فشار و قند خون را می توانید از داروخانه دکتر حجازی خریداری کنید. نمونه های مختلف دارو مسکن، داروهای اعصاب و روان، آرامبخش و سرم و آمپول را نیز برای فروش دارند. تمام داروهای این داروخانه با نرخ مصوب فروخته شده و همچنین در کنار خرید دارو می توانید نمونه های مختلف لوازم بهداشتی و آرایشی را نیز باقیمت بسیار مناسب را  از اینجا تهیه کنید.

فروش-انواع-دارو-در-داروخانه-دکتر-حجازی
فروش-انواع-دارو-در-داروخانه-دکتر-حجازی

انواع مولتی ویتامین

فروش انواع مختلف دارو  در داروخانه دکتر حجازی مانند، داروی تنظیم فشار خون، دارو دیابت، تالاسمی، دارو آسم و تنگی نفس، انواع مختلف چرک خشک های ایرانی و خارجی، مدل های مختلف آمپول و سرم تقویتی زیر نظر افراد متخصص انجام می شود. مولتی ویتامین های گوناگون مناسب برای کودکان، بانوان و آقایان را نیز از اینجا می توانید تهیه کنید. خانم های باردار هم می توانند مولتی ویتامین بارداری و قرص های آهن از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را از داروخانه دکتر حجازی خریداری کنند. اگر به دنبال داروهای ضد نفخ و کولیک و شیر خشک های خاص خارجی برای نوزاد خود می باشید هم می توانید سری به داروخانه دکتر حجازی بزنید.

فروش-انواع-دارو-در-شهر-زیبا
فروش-انواع-دارو-در-شهر-زیبا

فروش انواع لوازم بهداشتی و آرایشی

در کنار قفسه های بزرگ دارو،در این داروخانه ویترین بزرگی برای فروش برندهای مختلف از لوازم بهداشتی و آرایشی در نظر گرفته شده است. از فروش ماسک های صورت، شامپو و صابون گرفته تا فروش پوشک کودک، بزرگسال، پد بهداشتی بانوان، شیشه شیر و پستانک و غیره را در این داروخانه می توانید بیابید. در کنار خرید دارو اگر به دنبال خرید لوازم بهداشتی و لوازم شخصی مانند مسواک و نواربهداشتی می باشید می توانید به داروخانه دکتر حجازی مراجعه کنید.

فروش-انواع-محصولات-آرایشی-و-بهداشتی
فروش-انواع-محصولات-آرایشی-و-بهداشتی

انواع کرم ضد افتاب و مرطوب کننده

انواع کرم دست و صورت، کرم های مرطوب کننده، ضدآفتاب و کرم زیر چشم از برندها خارجی و ایرانی در اینجا به فروش می رسد. تمام محصولات دارای تائیدیه سازمان بهداشت بوده و دارای تاریخ مصرف می باشند. شما می توانید لوازم بهداشتی آرایشی خارجی برندهای مطرح را با خیال راحت خریداری کنید. همه محصولات آرایش خارجی ماند کرم پودر، پنکیک، کانتور صورت، پرایمر، هایلایتر، رژ گونه، مداد و سایه چشم و موارد دیگر را نیز می توانید در اینجا پیدا کنید.

لوازم ارایشی و بهداشتی

هیچ جایی بهتر از یک داروخانه برای خرید لوازم بهداشتی و آرایشی نیست پس اگر شما هم می خواهید با خیال راحت از جنس محصول و تاریخ مصرف آن، خریدی انجام دهید بهترین گزینه پیش رو شما مراجعه به داروخانه دکتر حجازی می باشد. عرضه تمام این محصولات تضمین شده از سوی سازمان بهداشت بوده و با تاریخ مصرف معتبر در اختیار مشتری قرار داده می شوند. مدل های مختلف شامپو سر و بدن مخصوص بانوان، آقایان و کودکان، فروش انواع لوسیون بدن، روغن بچه و اسپری و رول بهداشتی را نیز دارند.

هر آنچه که برای مصرف ماهانه و سالانه از وسایل بهداشتی و آرایشی نیاز دارید را می توانید از اینجا تهیه کنید.

فروش-انواع-لوازم-بهداشتی-و-آرایشی
فروش-انواع-لوازم-بهداشتی-و-آرایشی

بهترین داروخانه در غرب تهران شهرزیبا

داروخانه دکتر حجازی بهترین داروخانه در غرب تهران بوده که هر زمان به دنبال خرید نسخه دارو می باشید می توانید بهترین داروها را از اینجا خریداری کنید. از انواع مختلف دارو برای بیماری های سرماخوردگی، کرونا، آنفولانزا، اسهال و استفراغ گرفته تا داروهای کمیاب برای جراحی ها، درمان سرطان و ناراختی های کلیه، قلب و ریه را برای فروش دارند. در کنار عرضه دارو فروش انواع محصولات بهداشتی و آرایشی نیز باعث شده تا داروخانه دکتر حجازی بهترین داروخانه در غرب تهران باشد.

انواع ماسک و خمیر دندان

نمونه های متنوعی از، خمیردندان، خمیر ریش، افتر شیو، بادی اسپلش دارند تا انواع گوناگون ماسک مو، نرم کننده مو، اسپری دو فاز و بسیاری از موارد دیگر . تمام لوازم بهداشتی برای مراقبت پوست و مو، داروهای درمان جوش و آکنه و همه و همه را در قفسه های فروش این داروخانه مشاهده می کنید. همچنین پرسنل فعال این مجموعه تمام تلاش خود را نموده اند تا قفسه های لوازم بهداشتی و آرایشی خود را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی پر کنند و معمولا محبوب ترین و پر استفاده ترین مارک ها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

در کنار تمام این ها، محصولات ارتوپدی نیز در داروخانه دکتر حجازی به فروش می رسد که در بند بعدی به آن اشاره خواهیم کرد. برای تماس با داروخانه و کسب اطلاع از موجودی دارو می توانید با شماره های زیر که در پایین صفحه آمده است تماس بگیرید.

فروش-انواع-داروهای-دارای-مجوز
فروش-انواع-داروهای-دارای-مجوز

فروش انواع محصولات ارتوپدی

یک داروخانه کامل در کنار فروش  دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی لازم است که فروش لوازم ارتوپدی را نیز داشته باشد. این لوازم ارتوپدی می توانند شامل انواع: بازوبند، مچ بند، گردن بند طبی، انواع اسپری و پماد تسکین درد، عصا و واکر باشند.علاوه بر تمام مواردی که به آن اشاره کردیم، فروش شکم بند طبی، بارداری، توکفی های طبی، توالت های فرنگی متحرک هم می توانند جزو محصولات ارتوپدی یک داروخانه باشند.

شما می توانید آتل های مختلف که از سوی پزشک ارتوپد برایتان تجویز می شود را نیز از داروخانه دکتر حجازی خریداری کنید. برای خرید بهترین محصولات ارتوپدی با قیمت مناسب و جنس خوب، داروخانه دکتر حجازی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

آدرس و اطلاعات

مدیریت: جناب آقای دکتر حجازی

شماره های تماس:

09122931210

02144314508

آدرس داروخانه دکتر حجازی: تهران، شهر زیبا، نبش بلوک 8، پلاک 2

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داروخانه دکتر حجازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *