اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2308
اصناف شهر

توضیحات آگهی

داروخانه دکتر تقی بیدگلی به مدیریت اقای دکتر بابک فیروز یکی از بهترین داروخانه های تهران میباشد. اقای دکتر بابک فیروز یکی از بهترین و متخصصین در حوزه داروسازی میباشد. علم و تجربه دارویی اقای دکتر در زمینه شناخت داروها و نحوه کارکرد انها در بدن بعلت تجربه چندین ساله ایشون در حوزه صنعت دارویی میباشد. اقای دکتر از علم خودشان برای کمک به بیماران و افزایش میزان سلامتی و تندرستی در جامعه استفاده میکنند و هدف ایشون کمک به جامعه پزشکی میباشد.

داروخانه دکتر تقی بیدگلی در هفت تیر

داروخانه دکتر تقی بیدگلی یکی از بهترین داروخانه های تهران در منطقه هفت تیر، کریمخان میباشد. این داروخانه بعلت علم سرشار و مدیریت عالی اقای دکتر و همراهی تیم متخصص پزشکی و اجرایی ایشون از بهترین داروخانه های تهران میباشد.

آقای دکتر با دقت نظر خاصی بهترین تیم علمی و اجرایی را برای ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات دارویی گلچین کرده اند که بهترین خدمات دارویی را با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت خدمت شما عزیزان ارادئه بدهند.

داروخانه-دکتر-تقی-بیدگلی-در-هفت-تیر
داروخانه-دکتر-تقی-بیدگلی-در-هفت-تیر

داروهای خاص

تهیه داروهای خاص یکی از مشکلات جامعه پزشکی ما میباشد. رنج بیماری های خاص بهمراه تهیه سخت و گران این داروهای خاص از مشکلات بیماران خاص کشور ما میباشد. بعضا بعضی افراد سود جو از رنج این بیماران و همراهان انها سواستفاده کرده و این داروهای خاص را به چندین برابر قیمت واقعی در بازار ازاد عرضه میکنند و یا داروهای تاریخ گذشته را بجای داروهای اصلی در بازار عرضه میکنند و زمینه مشکلات بیشتر را برای این بیماران فراهم میکنن.

اقای دکتر با دیدن این مشکلات در جامعه پزشکی کشور خیلی ناراحت هستند و تمام تلاش خودشان را برای عرضه بهترین کیفیت این داروهای خاص با مناسب ترین قیمت ها دارند تا زمینه رفاه و ارامش بیشتر بیماران را فراهم کنند. اقای دکتر در مصاحبه با ما بیان کردند که از بدو ورود به جامعه پزشکی و دارویی هدف خود را خدمت رسانی عالی به بیماران قرار داده اند و در طی این چند سال برای ادامه این هدف سعی و تلاش فراوانی داشته اند

محصولات آرایشی و بهداشتی در داروخانه دکتر بیدگلی

از انجا که همه خانم ها به زیباترشدن و پوشش دادن عیوب ظاهری چهره خود اهمیت زیادی می دهند محصولات ارایشی و بهداشتی در کشور ما طرفداران زیادی دارد. در استفاده از این محصولات ارایشی و بهداشتی خیلی باید به کیفیت و تاریخ انها توجه نمود . ازانجا که این محصولات در پوست صورت استفاده میشوند در صورت تقلبی یا بی کیفیت بودن مشکلات زیادی ایجاد میکنند.

محصولات-آرایشی-و-بهداشتی-در-داروخانه-دکتر-بیدگلی
محصولات-آرایشی-و-بهداشتی-در-داروخانه-دکتر-بیدگلی

خرید مطمئن محصول با کیفیت

بعضی افراد سود جو به علت سود زیاد این محصولات ارایشی و بهداشتی اقدام به عرضه محصولات بی کیفیت و یا تاریخ گذشته به عنوان محصولات اصل با قیمت های گزاف میکنند. پس چاره کار و راه تشخیص محصولات با کیفیت چیست؟ مطمعن ترین وراحت ترین راه خرید از داروخانه میباشد.

زیبایی ، سلامت و بهداشت

داروخانه اقای دکتر بیدگلی تا از اصالت و کیفیت محصولات ارایشی مطمعن نشود دستور خرید و ثبت سفارش این محصولات ارایشی و بهداشتی را صادر نمیکنند و همیشه متنوع ترین و با کیفیت برندهای ایرانی و خارجی را برای احترام به سلیقه شما عزیزان گلچین کرده که به بالاترین کیفیت های محصولات ارایشی دسترسی داشته باشید و با مناسب ترین قیمت ها از بهترین برندها اقدام به خرید کنید و در کنار زیبایی ، سلامت و بهداشت خودتان را هم داشته باشید.

انواع محصولات آرایشی

انواع محصولات ارایشی مراقبتی مانند انواع کرم های ضد افتاب از بهترین برندهای خارجی و ایرانی در طیف رنگ های مختلف و انواع متنوع با کیفیت کرم پودرها و پنکیک ها و انواع متنوع رژ لب های مدادی و جامد و مایع در تناژهای رنگی مختلف و رژ گونه ها و مداد های چشم با کیفیت و ریمل های اصل در داروخانه اقای بیدگلی با مناسب ترین قیمت ها موجود میباشد.

انواع-محصولات-آرایشی
انواع-محصولات-آرایشی

انواع محصولات بهداشتی

انواع محصولات بهداشتی مانند انواع مسواک و خمیردندان و شامپو و صابون های مختلف و ژل های شستشوی صورت و فیس واش ها در بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها خدمت شما عزیزان ارائه میشود.

انواع لوازم ارایشی مانند انواع موچین و فرمژه و انواع بورس ها و ناخن گیر هم درداروخانه اقای دکتر بیدگلی موجود میباشد. داروخانه اقای بیدگلی عرضه کننده با کیفیت ترین محصولات ارایشی و بهداشتی در مناسب ترین قیمت ها میباشد .

انواع-محصولات-بهداشتی
انواع-محصولات-بهداشتی

محصولات ارتوپدی

محصولات ارتوپدی برای کمک به اعضای اسیب دیده بدن کاربرد دارند. اگر بعلت ضربه ورزشی یا هر ضربه افتادن و شکستن و تصادفات هر اندامی دچار نقص یا عیوبی شود میتوان با استفاده از محصولات ارتوپدی باعث بهبود سلامتی ان عضو و برگشت ان به حالت طبیعی در طول زمان شد.

انواع با کیفیت محصولات ارتوپدی مانند انواع اتل و مچ بند و زانوبند و انواع کمربندهای کمر و شکم و کفش ها و دمپایی های طبی و جوراب واریس در داروخانه اقای دکتر بیدگلی با مناسب ترین قیمت ها موجود میباشد.

ساخت انواع داروهای ترکیبی توسط دکتر بیدگلی

گاهی اوقات دکتر برای درمان بهتر و موثرتر شما از ساخت انواع داروهای ترکیبی برای شما استفاده میکنند. دکتر متخصص با تجویز ساخت داروی ترکیبی، ادامه کار درمان را به دکتر داروساز برای ساخت داروی ترکیبی شما واگذار میکند. دکتر داروساز باید از تخصص و تجربه کافی برای ساخت این داروهای ترکیبی برخوردار باشد تا بهترین درمان را برای شما در پی داشته باشد.

داروخانه اقای دکتر بیدگلی با بهترین کادر متخصص علمی قادر به ساخت داروهای ترکیبی شما با بالاترین دقت و بیشترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها میباشد. در ضمن ساخت این داروها در اسرع وقت برای شما عزیزان صورت میگیرد که هر چه سریع تر کار درمان خودتان را شروع کرده و بعلت کیفیت بالا هر چه سریعتر جواب مثبت درمانی خودتان را بگیرد.

ساخت-انواع-داروهای-ترکیبی-توسط-دکتر-بیدگلی
ساخت-انواع-داروهای-ترکیبی-توسط-دکتر-بیدگلی

ساخت داروهای هومیوپاتی

داروهای هومیوپاتی پیرو طب سنتی المان میباشد که طبی مکمل درمان های سنتی رایج میباشد. در داروهای هومیوپاتی از مواد گیاهی و معدنی موجود در طبیعت و زنبور استفاده میشود که کلیه این مواد منشا طبیعی داشته و هیچ عوارضی ندارند.

اساس علم هومیوپاتی بر این اصل استوار است که با تقویت سیستم ایمنی بدن فرد بیمار تلاش دارد باعث مقاومت بیشتر بدن فرد بیمار در مقابل بیماری های و مقاومت بیشتر بیمار شود. در هومیوپاتی دکتر پس از معاینه جسمی بیمار علاوه بر جسم به روح و روان بیمار نیز توجه کرده و مسائل روحی بیمار را نیز در نظر میگیرد.

کاربرد داروهای هومیوپاتی

متاسفانه داروهای هومیوپاتی در ایران خیلی کم و سخت پیدا میشود. بعلت اهمیت این علم جدید در درمان بیماری ها داروخانه اقای بیدگلی اقدام به عرضه با کیفیت ترین این داروهای هومیوپاتی کرده است که جای تقدیر دار دارد.

درمان هومیوپاتی میتواند در درمان سرماخوردگی و فشار خون و الرژی و … بعنوان علمی مکمل کنار علم پزشکی کاربرد داشته باشد .در این روش دارو با دوز خیلی کم و رقیق و به مقدار کم استفاده میشود که باعث مقاومت بدن در مقابل بیماری ها شود .

طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی و نیروهای مسلح

داروخانه دکتر بیدگلی برای راحتی شما عزیران و کاهش هزینه های درمان شما اقدام به انعقاد قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی و نیروهای مسلح کرده است. شما با مراجعه به داروخانه اقای بیدگلی میتوانید کلیه داروهای خودتان را تحت پوشش بیمه با هزینه های مناسب تر تهیه کرده و کمک به سبد اقتصادی شما عزیزان بشود.

آدرس و اطلاعات داروخانه ی اقای دکتر بیدگلی

مدیریت: جناب اقای بابک فیروزی

تماس:

09124359472 

02188946485

آدرس: تهران خیابان کریم خان زند ، ابتدا خیابان حافظ ، پلاک 486

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داروخانه دکتر تقی بیدگلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *