اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

خشکبار شهدانه در اکباتان

خشکبار شهدانه در اکباتان یکی از بهترین فروشگاه های خشکبار فروشی در اکباتان تهران است، که به مدیریت آقای نبی گل اداره می شود. آقای نبی گل در قیمت گذاری بسیار منصف بوده. شهرک اکباتان تعداد زیادی خشکبار و شیرینی فروشی دارد، شیرینی فروشی و خشکبار اقای نبی گل یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین محصولات را عرضه میکند.

خشکبار-شهدانه در-اکباتان
خشکبار-شهدانه در-اکباتان

بهترین خشکبار در اکباتان

به علت عرضه محصولات با کیفیت و تازه در کنار قیمت منصفانه ، خشکبار شهدانه به عنوان بهترین خشکبار اکباتان معروف شده است .به علت فله ای و باز بودن بسیاری از محصولات خشکبار، بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که مسائل بهداشت را کاملا رعایت می کنند. تنها با یک بار انتخاب ما، قطعا مشتری همیشگی و دائمی این فروشگاه خواهید شد.

بهترین-خشکبار-در-اکباتان
بهترین-خشکبار-در-اکباتان

محصولاتی که در خشکبار شهدانه ارائه می گردد

در خشکبار شهدانه انواع آجیل ها مانند تخمه، پسته، بادام زمینی و بادام هندی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.همچنین این محصولات علاوه بر مناسب بودن قیمتشان بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند و تلخی ندارند. در خشکبار اقای نبی گل علاوه بر آجیل، انواع شیرینی ها هم موجود می باشد، شما می توانید متنوع ترین مدلهای شیرینی تر و خشک را انتخاب نمایید.

تمامی محصولات خشکبار شهدانه با توجه به فروش خوبی که دارند تازه هستند و بوی کهنگی به خود نگرفته اند یا خراب نشده اند. با خرید شکلات های فله ای و انواع راحت الحلقوم های خشکبار فروشی شهدانه میتوانید بهترین میان وعده خوشمزه را انتخاب کنید.

محصولاتی که در خشکبار شهدانه ارائه می گردد
محصولاتی که در خشکبار شهدانه ارائه می گردد

عرضه محصولات شیرینی سنتی شهرستان ها

یکی دیگر از پر طرفدار ترین محصولات خشکبار شهدانه شیرینی های سنتی شهرستان ها می باشد که در این فروشگاه با همان کیفیت فوق العاده سنتی موجود می باشد. پیدا کردن شیرینی های سنتی با کیفیت در تهران معمولا کار راحتی نیست و آن لذت ویژه ای که در شهرستان ها دارند را برای شما تداعی نمی کنند، اما شیرینی های خشکبار شهدانه به قدری مرغوب و خوش مزه هستند که دقیقا همان مزه ی شیرینی های شهرستان را می دهند و برای شما لذت بخش می باشند

عرضه-محصولات-شیرینی-سنتی-شهرستان-ها
عرضه-محصولات-شیرینی-سنتی-شهرستان-ها

فروش خرده و عمده آلو غیثی در اکباتان با بهترین کیفیت

از دیگر محصولاتی که در خشکبار شهدانه به فروش می رسد می توان به انواع آلو ها و قیسی ها اشاره کرد. این آلو ها مصارف مختلفی دارند. این آلوها قیسی ها را میتوانید به عنوان میان وعده میل نمایید یا اینکه به عنوان چاشنی در انواع غذاها استفاده نمایید.

از اصلی ترین نشانه های با کیفیت بودن یک آلو قیسی می توان به گوشتی بودن آن، تلخ نبود و سالم بودن داخل آلو اشاره کرد، آلو هایی که در فروشگاه آقای نبی گل موجود هستند، تمام این ویژگی های مثبت را داشته و بهترین درجه از کیفیت یک آلو قیسی ممتاز را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. شما هم می توانید به اندازه ی مصارف خانگی از این آلو ها را خریداری کنید و هم اگر خودتان فروشگاه دارید می توانید به صورت عمده آلو قیسی تازه و مرغوب بخرید.خرید عمده ی محصولات باعث می شود تا قیمت آن برای شما مناسب تر بیفتد و به ازای هر کیلو هزینه کمتری را پرداخت کنید، تا برای شما به صرفه باشد

فروش-خرده-و-عمده-آلو-غیثی-در-اکباتان-با-بهترین-کیفیت
فروش-خرده-و-عمده-آلو-غیثی-در-اکباتان-با-بهترین-کیفیت

عرضه گل و غنچه با عرقیات درجه 1 دو آتیشه

انواع عرق های گیاهی و درمانی تازه و مرغوب را می توانید از خشکبار شهدانه در اکباتان تهیه کنید. همچنین انواع گل و غنچه ها مانند غنچه های گل محمدی در این فروشگاه موجود می باشد و با قیمت مناسب به فروش می رسد

عرضه-گل-و-غنچه-با-عرقیات-درجه-1-دو-آتیشه
عرضه-گل-و-غنچه-با-عرقیات-درجه-1-دو-آتیشه

بهترین کیفیت و تنوع در آجیل ، انجیر و انواع کشمش

در فروشگاه شهدانه در اکباتان انواع آجیل ها موجود هستند و شما برای خرید هر نوع آجیلی که می خواهید می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و بادام، پسته، تخمه و غیره را با کیفیت عالی و مرغوب تهیه کنید. همچنین انواع کشمش و انجیر هم  با طعم بسیار خوب و شیرین موجود است؛ این کشمش ها خواص درمانی زیادی دارند، برای مثال در پیشگیری از دیابت بسیار موثر است، همچنین افراد دیابتی هم می توانند از کشمش به جای قند های مصنوعی و شکر استفاده کنند تا بیماری خود را کنترل کنند.

شما می توانید برای مصرف روزانه تان این محصولات را خریداری کنید و به عنوان یک میان وعده ی مغذی از این کشمش و انجیر ها استفاده کنید و در بعد از ظهر ها مصرف تعدادی از این کشمش ها یا انجیر ها باعث تقویت بدن شما می شود و نیاز شما را به قند جبران می کنند تا از شکر های مصنوعی برای بر طرف کردن این نیاز ها استفاده نکنید.

بهترین-کیفیت-و-تنوع-در-آجیل-،-انجیر-و-انواع-کشمش
بهترین-کیفیت-و-تنوع-در-آجیل-،-انجیر-و-انواع-کشمش

ارتباط با ما :

همانطور که گفته شد مدیریت این فروشگاه خشکبار و شیرینی، آقای نبی گل می باشد و این فروشگاه در شهرک اکباتان واقع شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید حضوری از فروشگاه شهدانه از طریق راه های ارتباطی درج شده با این فروشگاه تماس بگیرید و یا از طریق آدرس به صورت حضوری به فروشگاه تشریف ببرید و هر محصولی را که می خواهید پس از بررسی کیفیت و تست مزه تهیه کنید.

مدیریت : جناب آقای علیرضا نبی گل

تماس : 09127932890 _ 02144695142 _ 02144697006

آدرس : تهران ، اکباتان ، خیابان نفیسی ، خیابان ورزش ، مجتمع تجاری سوپر 8 ، راهروی پایین ، پلاک 6

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خشکبار شهدانه در اکباتان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *