اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

خرازی لوازم خیاطی دکمه پرستو در سهروردی که خدمات فروش انواع نخ های رنگی، کاموا، قرقره، قیچی های خیاطی، انواع نخ و سوزن، تیکه پارچه، و کلی اجناسی که خانم ها دنبالش هستند تا هم برای تولید و هم برای سرگرمی بتوانند یک کار خوب را تولید بکنند و یا جهت آموزش بخواهند استفاده بکنند در این خرازی موجود میباشد.

خرازی لوازم خیاطی دکمه پرستو

خرازی لوازم خیاطی دکمه پرستو از انواع مختلف کاموا تا نخ و سوزن و دکمه و همه جور لوازم خیاطی که نیاز داشته باشی داره.

بهترین خرازی در منطقه 7

خرازی دکمه پرستو به مدیریت خانوم معصومه خدامی تو سهروردیه در منطقه 7 و یکی از بهترین خرازی ها هست اگه آدرس دقیق رو می خوای اینجا تو این صفحه براتون گذاشتیم.

محصولات خرازی دکمه پرستو

همه جور لوازم خیاطی از کاغذ الگو گرفته تا نخ، سوزن، متر خیاطی، لایه چسب، لایه حریر و پرشین،کاموا، نخ گلدوزی، نخ مکرومه، انواع مختلف نوار اریب، دکمه های  رنگارنگ، پایه های چرخ خیاطی و … هر چیزی که از بین لوازم خیاطی که فکرشو بکنی تو خرازی دکمه پرستو پیدا می شه.

از کسی که مزون داره تا خیاط های کوچیک و بزرگ و حتی کسایی که تو خونه کارهای هنری می کنن می تونن به خرازی دکمه پرستو برن و حضوری خریدهای خودشونو انجام بدن.

فروش-انواع-کاموا-در-سهروردی
فروش-انواع-کاموا-در-سهروردی

تنوع لوازم خیاطی در دکمه پرستو

خرازی لوازم خیاطی دکمه پرستو در سهروردی از نظر تنوع لوازم خیاطی سعی کرده همه ی چیزهای لازم رو داشته باشه و به مشتریاش ارائه بده. این یعنی وقتی وارد مغازه میشی علاوه بر برخورد خوب فروشنده و مغازه دار محترمشون، اول از همه اون دکمه های رنگارنگ و کلی کاموا و نخ های رنگی نظرتو جلب میکنه و وقتی اون همه تنوع رو میبینی مطمئن میشی که حتما چیزی که می خوای اینجا پیدا میشه.

کیفیت عالی محصولات خرازی

وقتی یک بار ازشون خرید کنین، امکان نداره سری های بعد پیششوننرین و بدون شک مشتری دائمیشون میشین و با قیمت های خوب و کیفیت خوب وسایلی که برای فروش دارن همیشه تونستن رضایت مشتریای خودشونو جذب کنن.مگه کسی که دنبال لوازم خیاطی و خرازی باشه بجز اینا چی می خواد.

محصولات موجود در این خرازی

خرازی پرستو هرچیزی که یک کلاس خیاطی، یک مزون دوزی و حتی خیاطی های کوچک و بزرگ نیاز دارن رو و داره و می فروشه. حتی ابزار آلات چرخ مثل انواع پایه ها برای چرخ خیاطی های ژانومه، کاچیران و انواع چرخ های راسته دوز رو تو فروشگاه خودش داره.

قیمت عمده محصولات خرازی

در خرازی پرستو همه محصولات با قیمت عمده و ارزان به مشتریان ارائه میشه یکی از ویژگی های مهم این خرازی اینه که تو همه ی فصل ها کلی نخ های کاموا و قلاب بافی و مکرومه بافی و گلدوزی میاره،که همه هم جدید و به روز بوده و قیمت های مناسبی دارن.

انواع مختلف کاموا ترک و ایرانی داره که هم مناسب برای قلاب بافیه هم برای بافت های دستی و ماشینی کاربرد داره.انواع مختلف کتاب های خیاطی و گل دوزی و کاموا بافی هم داره، حتی مجله های مختلف خیاطی هم میاره.تو یه کلام بخوام بگم خرازی دکمه پرستو بهشت عاشقای کارای خیاطی و دوزندگیه.

فروش-انواع-قرقره-نخ-در-سهروردی
فروش-انواع-قرقره-نخ-در-سهروردی

کاموا قیمت مناسب در منطقه 7

برای کسایی که دنبال لوازم بافتنی هستن هم چی ازین بهتر که بتونن انواع مختلف کاموا در خرازی دکمه پرستو در منطقه 7، از جنس ترک و ایرانی رو پیدا کنن.

کلی تنوع رنگ های مختلف هم بین کامواهاش وجود داره،از رنگ های شاد و جیغ تا رنگ های ساده و سنگین.هرجور کاموا بخوای با ضخامت کم تا زیاد برای بافتنی دستی و حتی ماشین رو داره.کاموا مناسب قلاب بافی داره و همه محصولاتش هم با قیمت های خیلی خوبی میفروشه.

انواع میل و کاموا در سهروردی

خرازی پرستو شماره های مختلف میل کاموا هم برای فروش داره.قلاب های ریز و درشت یکی دیگه از وسایلیه که تو سری لوازم بافتنیش می تونی پیدا کنی.از همه مهم تر اینکه بین انواع مختلف کامواهاش جنس مناسب بافتنی کودک هم وجود داره و اگه دنبال کاموا برای سیسمونی نوزاد هستی و مسیرت به خرازی دکمه پرستو نزدیکه
می تونی بری ازشون بهترین خریدی که فکرشو می کنی داشته باشی.

فروش انواع مختلف دکمه در منطقه 7

در کنار انواع کاموایی که گفتیم خرازی دکمه پرستو فروش انواع مختلف دکمه هم داره. انواع مختلف مدل های فانتزی، کودک، دکمه فلزی، چوبی، دکمه های پیراهن مردانه، دکمه پالتو و کت و مدل های فشاری و مخفی تو این سری از لوازمش برای فروش وجود داره.

جدیدترین دکمه با تنوع رنگ

تنوع رنگ خیلی بالا ، قیمت های مناسب در کنار جدیدترین مدل ها که با توجه به نوع و جنسشون متغیره اونجا موجوده و هرچی که لازم داشتی از هر نوع جنس دکمه می تونه در اختیارت بذاره. یه بخش از ویترین مغازه به کاموا تعلق داره یه قسمت دیگه هم جعبه های دکمه رو روی هم چیده و شما به راحتی می تونی اون طرحی رو که می خوای ببینی و انتخاب کنی.اگه گشتن و پیدا کردن برات سخت باشه نمونه پارچه رو به فروشنده میدی و خودش بهت کمک میکنه تا یه دکمه مناسب بخری.

خرازی-خوب-در-سهروردی
خرازی-خوب-در-سهروردی

انواع مختلف ابزار خیاطی در خرازی دکمه پرستو

در کنار خرید دکمه و کاموا کسایی که کار خیاطی هم می کنن می تونن انواع مختلف ابزار خیاطی رو تو خرازی دکمه پرستو پیدا کنن. اگه دستی تو خیاطی داشته باشین می دونین چه ضد حالی ه که وسط کار، سوزن چرخ خیاطی بشکنه یا نخ تون پاره شه، پس شما بهتر از همه میدونین کیفیت خوب وسایل خیاطی چقد می تونه کارتون رو راحت تر و تمیزتر کنه.

لوازم مخصوص خیاطیقیمت مناسب در سهرودی

تو خرازی دکمه پرستو هم می تونین انواع کاغذهای الگو تا صابون خیاطی، انوع مختلف قیچی، نخ، سوزن، انواع مختلف نوار ریب، انواع مختلف لایه چسب ، فنرهای خیاطی، لایه پرشین، زانفیکس ها در عرض های مختلف و …هر چیزی که برای خیاطی لازم دارین رو با بهترین جنس در اختیارتون بذاره.

شما حتی دفتر خیاطی، خط کش های خیاطی، کاربن، رولت پایه های چرخ خیاطی هم می تونی تو دکمه پرستو پیدا کنی. پس با همه این حرف ها خرازی دکمه پرستو یکی از بهترین ها در فروش لوازم خیاطی، کاموا و دکمه بوده و شما هرچی که لازم دارین و فکر می کنین که تو خرازی پیدا میشه رو می تونین تو فروشگاه دکمه پرستو پیدا کنین.

خرازی-ارزان-در-سهروردی
خرازی-ارزان-در-سهروردی

اطلاعات تماس با خرازی دکمه پرستو

همین الان شماره تماس و آدرس خرازی و بردارین و یه جا مطمئن یادداشت کنین تا وقتی که نیاز به خرید لوازم خیاطی و غیره داشتین حتما یه سری بهشون بزنین و ازشون خرید کنین.

 

تماس با خرازی لوازم خیاطی دکمه پرستو در سهروردی

آدرس : تهران خیابان سهروردی جنوبی ، پلاک 37

تماس : 09939854802

ادرس سایت : kharazi_dokme.prasto

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرازی لوازم خیاطی دکمه پرستو در سهروردی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *