اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6085
اصناف شهر

توضیحات آگهی

خدمات کامپیوتری موبایل تک گیشا

خدمات کامپیوتری موبایل تک گیشا با بهره مندی از بهترین متخصصین کامپیوتر، در سریعترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیرات سیستم شما را انجام می دهند. در تک گیشا می توانید  بهترین سیستم های کامپیوتری را با  مناسب ترین قیمت ها انتخاب کنید. بهترین عرضه کننده  کلیه قطعات جانبی کامپیوتر و لپ تاپ هستیم.

کارشناسان ما  کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی را با دقت نصب می نمایند.  علاوه بر خدمات کامپیوتری، عرضه کننده بهترین مدل های گوشی می باشیم.  تعمیرات تخصصی موبایل را از همکاران ما بخواهید. متنوع ترین مدل های بازی را  برای شما گلچین کرده ایم

خدمات کامپیوتری در گیشا

دوست دارید به طور خلاصه خدماتی را که در مرکز کامپیوتری تک به شما ارائه می‌کنیم را بیان نماییم؟  برای این که بهترین سیستم کامپیوتری را جمع آوری کنید، بهترین مشاوره های تخصصی را به شما  ما می دهیم. ابتدا در مورد نوع کار و نیازتان از شما سوال هایی را می پرسیم  که متوجه شویم چه سیستمی مورد نیازشما می باشد.  در انتها نیزبسته به  توان مالی تان بهترین سیستم را به شما پیشنهاد می دهیم. دوست دارید سیستم قدیمی خود را ارتقا بدهید،  این کار تخصصی را به ما بسپارید.

فروشگاه-تک
فروشگاه-تک

تعمیرات انواع کامپیوتر نرم افزار و سخت افزار 

کامپیوتر و لپ تاپ برای اینکه بسیاری از کارهای مورد نیاز ما را انجام بدهند، نیاز به نرم افزار دارند. تمامی نرم افزارهای عمومی و تخصصی مورد نیاز شما را نصب میکنیم. ازاولین نرم افزار های ضروری در هر کامپیوتری، نصب ویندوز و برنامه های آفیس می باشد. کلیه نرم افزارهای تخصصی  مثلاً مانند فتوشاپ، اتوکد را برای مشتریان عزیز خود نصب می کنیم.  سیستم شما هر مشکل نرم افزاری که داشته باشد، تعمیرات تخصصی آن را برایتان انجام خواهیم داد. اگر نرم افزار شما به هر علتی ویروسی شده است، با بهترین آنتی ویروس ها مشکل آن را حل میکنیم.

اگر به طور ناخواسته فایل های مهم شما پریده است برایتان بازیابی می نماییم. از دیگر خدمات این فروشگاه، تعمیرات مشکلات سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ می باشد. به طور مثال  تعمیرات کیس و مادربورد را با بهترین کیفیت انجام میدهیم.  متخصصین ما در زمینه تعمیرات هارد حرفه ای و با تجربه می باشند.

 

فروش انواع قطعات کامپیوتر

درخدمات کامپیوتری تک کلیه قطعات سخت افزاری مانند مادربورد، کارت گرافیک، رم، هارد، کیس و پردازنده  عرضه می شود. با انتخاب این فروشگاه، مطمئن باشید بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها خرید کرده اید.  کلیه خرید های خود را با اطمینان از اصالت و ضمانت، با بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر انجام خواهید داد.

فروشگاه-تجهیزات-موبایل-تک
فروشگاه-تجهیزات-موبایل-تک

بهترین خدمات موبایل در گیشا

آیا مدت هاست که به دنبال بهترین خدمات موبایل در منطقه گیشا میباشید؟  فروشگاهی که عرضه کننده  تمامی مدل های گوشی باشد؟  بهترین مشاوره های تخصصی را در مورد خرید گوشی به شما ارائه کند؟  بهترین فروشگاه،  خدمات موبایل تک گیشا می باشد. همکاران ما  بسته به  بودجه پیشنهادی شما،  بهترین مدل های گوشی را به شما عزیزان معرفی می نماید.

اگر در انتخاب بین دو برند، یا دو مدل گوشی مختلف  از یک برند مردد هستید،  ما به شما  بهترین پیشنهادهای خرید را ارائه می کنیم.  همکاران با تجربه و متخصص ما تمامی تعمیرات انواع گوشی ها را با سرعت و دقت کافی انجام میدهند.

فروش-کابل-اورجینال-گوشی-در-گیشا
فروش-کابل-اورجینال-گوشی-در-گیشا

تعمیرات انواع موبایل و خدمات جانبی گیشا 

در خدمات موبایل تک گیشا، بهترین خدمات تخصصی تعمیرات انواع گوشی های آیفون، سامسونگ و هواوی را انجام می دهیم.  کلیه کارشناسان این مرکز علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در بهترین مراکز خصوصی دوره های لازم برای تعمیرات موبایل را گذرانده اند. با انتخاب تک گیشا، با تجربه ترین متخصصین کارهای تعمیرات موبایل شما را انجام می دهند.

تعمیرات حرفه ای  تاچ ال سی دی گوشی را با ارزانترین قیمت ها از تیم ما بخواهید. تعمیرات باطری، شارژر و قطعات الکترونیکی مدل های مختلف گوشی را با بهترین کیفیت برای مشتریان عزیز خود انجام میدهیم. مطمئن باشید اگردر حین تعمیرات نیاز به تعویض قطعه داشته باشیم، از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنیم. .

فروش-جدیدترین-تجهیزات-کامپیوتری-در-گیشا
فروش-جدیدترین-تجهیزات-کامپیوتری-در-گیشا

فروش تجهیزات و لوازم

فروش-بازی-های-گیم-برای-ps4-در-گیشا
فروش-بازی-های-گیم-برای-ps4-در-گیشا

موبایل

همواره تلاش کرده ایم که بهترین کیفیت و جدیدترین مدلهای تجهیزات جانبی موبایل را برای مشتریان خود گلچین نمایم. مقاوم ترین محافظ گلس را  با ارزانترین قیمت ها عرضه کرده‌ایم. اطمینان داریم که مدل قاب گوشی موردنظرتان را از میان مدل های متنوع و زیبای ما انتخاب خواهید کرد. کیفیت شارژر در سرعت شارژ گوشی خیلی موثر می باشد، با توجه به این عامل مهم بهترین مدل های شارژ را برای تمامی مدل های گوشی موجود کرده ایم. جدیدترین مدل های پاوربانک را در فروشگاه ما خواهید دید.

انواع متنوع هندزفری را از جمله هندزفری های بیسیم و باسیم را عرضه کرده ایم. از دیگر لوازم جانبی که می توانید درفروشگاه ما با مناسب ترین قیمت ها و بهترین کیفیت انتخاب نمایید، هولدر گوشی، باتری و کارت حافظه میباشد.

 

فروش انواع ps4 و ps5 در گیشا

اگر قصد  خرید انواع ps4 , ps5  را دارید، فروشگاه تک گیشا عرضه کننده متنوع ترین مدل ها میباشد. با مشاوره های تخصصی تیم فروش ما بهترین خرید را خواهید داشت. مدلی را به شما معرفی خواهیم کرد که از بازی با آن لذت خواهید برد.

کلیه لوازم جانبی را برای خرید عالی شما عرضه کرده ایم. هر مدلی که مد نظر شما باشد، برایتان باز خواهیم کرد و از لحاظ مشخصات کاربردی با سایر مدل ها مقایسه خواهیم نمود. در نهایت مدلی را انتخاب خواهید کرد که هم از لحاظ قیمتی با بودجه شما بخواهند و هم عالی ترین مشخصات بازی را از لحاظ حافظه و کارت گرافیگی داشته باشد.

فروش-انواع-هدفون-و-ساعت-هوشمند-تک
فروش-انواع-هدفون-و-ساعت-هوشمند-تک

فروش انواع بازی برای کنسول و کامپیوتر در گیشا تهران

متنوع ترین بازی های پر هیجان را برای مدل های مختلف کنسول و کامپیوتر جمع آوری کرده ایم. امکان ندارد بازی به تازگی عرضه شده باشد و در فروشگاه تک گیشا موجود نباشد. ما خودمان نیز عاشق انواع بازی های مهیج هستیم و بهترین بازی ها را گلچین کرده ایم. تنها کافی است شما مدل دستگاه بازی خود را به ما اعلام کنید، تا لیستی از بازی های مهیج و جدید را برایتان معرفی کنیم.

 

راه های ارتباط با خدمات کامپیوتری موبایل تک گیشا

مدیریت: جناب آقای علیرضا رضایی

تماس:

09125840863

09373797604

02188258065

آدرس:

تهران- گیشا- بین خیابان 13و 15- پاساژ فرتاک- پلاک 14

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات کامپیوتری موبایل تک گیشا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *