اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

خدمات کامپیوتری بایت نت در حکیمیه

خدمات کامپیوتری بایت نت در حکیمیه ارائه کننده کلیه خدمات کامپیوتری و چاپ و تکثیری میباشد. عرضه انواع لوازم التحریر و وسایل اداری نیز در این فروشگاه با مناسب ترین کیفیت و قیمت ها انجام میشود.

 

بهترین خدمات کامپیوتری در حکیمیه

اگر در منطقه 4 تهران بدنبال بهترین مرکز خدمات کامپیوتری و تکثیری میباشید بهترین گزینه پیشنهادی ما خدمات کامپیوتری بایت نت در حکیمیه میباشد. در این فروشگاه کلیه خدمات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتری برای شما عزیزان انجام میشود. همچنین مرکز خدمات کامپیوتری بایت نت بهترین مرکز خدمات چاپ و تکثیری در منطقه 4 تهران میباشد که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در خدمت شما عزیزان میباشد.

خدمات-فتوکپی-در-شرق-تهران
خدمات-فتوکپی-در-شرق-تهران

آقای حسین نظاره

آقای حسین نظاره مدیریت مجموعه خدمات کامپیوتری بایت نت را به عهده دارند. آقای نظاره با توجه به سابقه چندین ساله اشتغال در حرفه خدمات کامپیوتری ارائه کننده بهترین خدمات کامپیوتری در منطقه 4 تهران میباشند. آقای نظاره همیشه ابتدا کیفیت کار را مد نظر قرار داده و با کسب سود حداقلی به فکر رضایت خاطر مشتریان خود میباشند. وجود مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه خدمات کامپیوتری نشان از رضایت خاطر مشتریان از خدمات عالی این مجموعه خدمات کامپیوتری میباشد.

معرفی تیزر خدمات کامپیوتری بایت نت در حکیمیه

انجام کلیه خدمات کامپیوتری و تکثیری  در منطقه 4

خدمات کامپیوتری بایت نت در حکیمیه کلیه خدمات کامپیوتری شما عزیزان را با دقت و سرعت بالا انجام میدهد. این خدمات شامل کلیه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری میباشد که توسط افراد باتجربه و متخصص انجام میشود. در ادامه مطلب بطور خلاصه به معرفی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری مرکز خدمت کانپیوتری بایت نت میپردازیم :

خدمات-چاپ-و-تکثیری-بایت-نت
خدمات-چاپ-و-تکثیری-بایت-نت

خدمات کامپیوتری : 

 

خدمات نرم افزاری

خدمات نرم افزاری مرکز خدمات کامپیوتری بایت نت شامل موارد زیر میباشد :

  • نصب ویندوز و کلیه برنامه های نرم افزاری مورد نیاز
  • نصب بازی
  • نصب فیلتر شکن
  • نصب آنتی ویروس
  • نصب کلیه نرم افزارها
خدمات-برتر-مجموعه-کامپیوتری-بایت-نت
خدمات-برتر-مجموعه-کامپیوتری-بایت-نت

سخت افزاری

  • بررسی و مشکل یابی سیستم های کامپیوتری لب تاب شما در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان باتجربه و متخصص
  • تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری خراب شده سیستم شما
  • نصب هارد و رم برای سیستم کامپیوتری شما
  • عرضه انواع هاردها و رم
تکیر-و-چاپ-در-شرق-تهران
تکیر-و-چاپ-در-شرق-تهران

خدمات کامپیوتری

انجام کلیه کارهای ثبت نامی شما در سایت های مختلف توسط مجموعه خدمات کامپیوتری بایت نت با دقت بالا انجام میشود. از این موارد ثبت نامی میتوان به ثبت نام کنکورهای سراسری و سهام عدالت و ثبت نام ماشین و غیره اشاره کرد. انجام کلیه تحقیق های علمی دانش آموزان و دانشجوهای عزیز در کمترین زمان ممکن با بالاترین سطح کیفیت انجام میشود.

 

خدمات چاپ و تکثیری بایت نت

 

کپی

مجموعه خدمات کامپیوتری بایت نت با بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های فتوکپی رنگی و سیاه و سفید ارائه دهنده بهترین خدمات فتوکپی به شما عزیزان میباشد. انجام فتوکپی با بهترین جنس کاغذهایA3, A4,A5  در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها انجام میشود. انجام فتوکپی های رنگی نیز با بهترین کیفیت در خدمات کامپیوتری بایت نت انجام میشود، برای کاهش هزینه های مشتریان انجام خدمات کپی به صورت پشت و رو نیز بنابه درخواست مشتریان عزیز انجام میشود.

 

پرینت

انجام پرینت های رنگی و سیاه و سفید در بالاترین کیفیت با بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های پرینت در خدمات کامپیوتری بایت نت انجام میشود. پرینت های سیاه و سفید بیشتر برای متون و پرینت های رنگی برای تصاویر و نمودارها و شکل ها انجام میشود. دستگاه های پرینت رنگی مجموعه بایت نت از بهترین کارتریج های رنگی بازار استفاده نموده و بالاترین سطح کیفیت پرینت را به شما میدهند.

 

کارت ویزیت

طراحی زیباترین و شیک ترین کارت ویزیت های خود را از خدمات کامپیوتری بایت نت بخواهید. همکاران بایت نت با تجربه و تخصص بالا بهترین کارت ویزیت های مشاغل شما را تهیه کرده و با کلماتی خلاصه و جذاب در کنار تصاویری زیبا به بهترین شکل ممکن به معرفی مشاغل شما میپردازند.

 

پلات

پلات نوعی از چاپ دیجیتال میباشد که برای چاپ نمونه های تبلیغاتی و نمایشگاهی کاربرد دارد. این نمونه های پلات با طول های متنوع و عرض تقریبا ثابت، حداکثر تا یک و نیم متر چاپ میشوند. نمونه های پلات بیشتر برای تبلیغات داخل ساختمانی بکار میروند. برای زیبایی و دوام بیشتر پلات از لیمنت های محافظ استفاده میشود که این لایه های لمینت توسط سلفون و یا انواع چسب ها روی پلات قرار میگیرند.

انواع باکیفیت و زیبای طراحی و چاپ لمینت را از مرکز چاپ بایت نت تهیه کنید. استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های پلات در کنار نظارت بهترین کارشناسان باتجربه باعث برتری خدمات پلات مجموعه بایت نت در مقایسه با سایر همکاران میباشد. شما لایق دریافت بهترین خدمات میباشید و تمام تلاش ما بر ارائه بهترین خدمات باکیفیت در تمامی زمینه ها به شما عزیزان میباشد، روی خدمات حرفه ای بایت نت حساب ویژه ای داشته باشید.

بهترین-خدمات-کامپیوتری-در-شرق-تهران
بهترین-خدمات-کامپیوتری-در-شرق-تهران

بنر

طراحی انواع بنرهای باکیفیت تبلیغاتی خود را از بایت نت بخواهید. اگر برای تسلیت و سایر مراسمات خود نیاز به سفارش بنر در کمترین زمان ممکن دارید روی خدمات حرفه ای بایت نت حساب کنید. ما بهترین و ارزان ترین بنرهای مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت طراحی میکنیم و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل میدهیم.

 

لوازم التحریر

مجموعه بایت نت ارائه کننده بهترین لوازم التحریر در منطقه 4 تهران میباشد. انواع مدادهای رنگی و مشکی و مدادهای طراحی و خودکارهای با رنگ بندی متنوع و خودنویس های شیک و روان نویس های با کیفیت و پاک کن و تراش های معمولی ورومیزی در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در فروشگاه بایت نت موجود میباشد. کاغذهای با کیفیت در سایزهایA3,A4,A5  با مناسب ترین قیمت ها را از فروشگاه بایت نت خرید کنید. فروشگاه بایت نت عرضه کننده انواع متنوع کاغذهای کشی و رنگی با طرح ها و رنگبندی های زیبا میباشد.

بهترین-خدمات-کامپیوتری-در-حکیمیه
بهترین-خدمات-کامپیوتری-در-حکیمیه

لوازم اداری

مجموعه خدمات کامپیوتری بایت نت عرضه کننده کلیه لوازم اداری مورد نیاز شرکت و مجموعه شما میباشد. کلیه لوازم مورد نیاز اداری خود را با بالاترین کیفیت و تنوع از بایت نت خرید کنید. انواع متنوع زونکن ها و ست های اداری و منگنه و پانج های مورد نیاز خود را از فروشگاه بایت نت تهیه کنید.

 

خدمات برتر مجموعه کامپیوتری بایت نت

  • تجربه و تخصص بالا در زمینه انجام کلیه خدمات کامپیوتری
  • انجام کلیه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری
  • انجام عالی بهترین خدمات چاپ و تکثیری
  • طراحی زیباترین کارت ویزیت ها
  • عرضه انواع متنوع لوازم التحریر
  • عرضه انواع لوازم اداری
  • مجهز بودن به بروزترین دستگاه های مورد نیاز
  • انجام به موقع کارها
  • کیفیت بالای انجام کارها
  • قیمت های مناسب
  • رضایت بالای مشتریان

 

تماس با خدمات کامپیوتری بایت نت در حکیمیه

مدیریت: جناب آقای حسین نظاره

تماس با ما:

09124707479

آدرس: 

تهران، حکیمیه، بلوار بهار، خیابان شکوفه ، پلاک 5

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات کامپیوتری بایت نت در حکیمیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *