اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران

خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران اجاره دهنده انواع چادر های مورد نیاز برای مجالس و مراسم ها در فضای باز می باشد.
اگر قصد دارید مراسم های خود را در فضای باز برگزار کنید، قطعا نیاز به چادر و خیمه و سایبان دارید. چادر دوزی یزدانی اجرا کننده انواع طرح های چادر و خیمه های برزنتی در تمام نقاط ایران می باشد. این مجموعه آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مشتریان در هر نقطه و شهری از کشور می باشد.

مهم ترین هدف این مجموعه ارائه خدمات برای برگزاری هر چه بهتر و زیبا تر مراسم های شما می باشد که تاکنون توانسته به خوبی این هدف خود را محقق سازد و سبب جلب رضایت و خشنودی مشتریان گردد.

تمامی چادر های ارائه شده توسط این مجموعه ضد آب می باشد و از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پارچه ها تهیه شده است.

شما برای تهیه و اجرای انواع چادر مجالس در ابعاد و اندازه های مختلف می توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و مطابق با اندازه و طرح مورد نظر خود سفارشات خود را انجام دهید.

 

اجاره انواع چادر و خیمه برای مراسم ها

اگر به دنبال اجاره انواع چادر و خیمه برای مراسم ها می باشید، به شما پیشنهاد می دهیم با خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره ببرید.

این مجموعه به مدیریت آقای علی یزدانی سابقه درخشانی در زمینه اجرای خدمات چادر برای مراسم هایی از جمله مراسم عروسی و سایر جشن ها می باشد که به بهترین و زیبا ترین شکل و طرح اجرا می کند.

خدمات چادر مجالس یزدانی نمونه کار های زیادی با اندازه و مدل و طرح های متنوع و مختلفی را تا کنون اجرا کرده است و شما می توانید با مشاهده نمونه کار های قبلی این مجموعه متناسب با ابعاد و تعداد میهمان ها چادر و سبک اجرایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته حائز اهمیت این است که شما با انتخاب خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران زیبا ترین و با کیفیت ترین خدمات را در ازای کمترین هزینه دریافت خواهید کرد.

شما می توانید از چادر های برزنتی و ضد آب خدمات چادر مجالس یزدانی در مراسم هایی مانند عروسی، نامزدی، همایش، افتتاحیه، تکیه و تمامی مراسم ها استفاده کنید.

بنابراین شما می توانید برای مسقف کردن فضا های باز توسط چادر برای احداث سالن های چادری برای برگزاری انواع مراسم ها از این مجموعه کمک بگیرید.

همچنین کارکنان و پرسنل این مجموعه آمادگی لازم برای اجرای جادر و خیمه جهت برپایی هیئت نیز را دارا می باشند. استفاده از چادر های برزنتی سبب آسایش میهمانان می گردد و بارش باران  و تابش نور خورشید خللی در برگزاری مراسم ایجاد نمی کند.

 

شرایط اجاره چادر مجالس

ممکن است که برای مراسم های کوچک و بزرگ خود نیاز به اجاره و احداث چادر و سایه بان داشته باشید. برای اجاره چادر مجالس های خود باید به نکاتی توجه داشته باشید. از جمله این نکات این است که چادر های احداث شده علاوه بر مقاومت بالا و کیفیت مناسب، باید قیمت منصفانه و مقرون به صرفه ای داشته باشد.

خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران با کیفیت ترین چادر ها را با هزینه ای منصفانه برای شما احداث می کند. با انتخاب این مجموعه شما می توانید در هر نوع از شرایط آب و هوایی و در فضاهای باز مراسم ها و مجالس خود را برگزار کنید.

جنس چادر های مورد استفاده بسیار با کیفیت می باشد و در انواع شرایط جوی چه در زیر نور آفتاب و چه در باران های شدید بسیار مقاوم می باشد و شما می توانید مراسم های خود را در محسطی بارانی و مرطوب و یا منطقه ای خشک و آفتابی برگزار کنید.

به هیچ عنوان نگران کیفیت چادر ها نباشید. چادر ها بسیار سبک است و حمل و نقل و جا به جایی آن بسیار آسان می باشد و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی، خراش، ترک و فرسودگی دارد.

 

اجاره چادر برای ارگان های دولتی

سازمان ها و ارگان های دولتی و یا خصوصی ممکن است قصد داشته باشند جلسات و همایش های خود را در فضای باز برگزار کنند. در وهله اول لازم است که چادر و خیمه به عنوان سایه بان تهیه کنند.

خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران متناسب با سلیقه و اندازه و سایز چادر مورد نظر شما، انواع چادر و خیمه را با دیزاین و طراحی بسیار شیک و مدرن برای شما اجرا می کند. با اجاره چادر و خیمه برای جلسات و همایش ها و اجرای بی نظیر تیم حرفه ای و با سلیقه خدمات چادر مجالس یزدانی، شما می توانید در هر نوع شرایط آب و هوایی مراسم ها و مجالس خود را برگزار کنید و آسایش و آرامش لازم را برای مهمانان خود برقرار کنید.

خدمات جادر مجالس یزدانی از با کیفیت ترین پارچه ها برای دوخت چادر استفاده میکند که همه چادرهای ارائه شده دارای خاصیت ضد آب میباشند. شما میتوانید نمونه کار های اجرا شده توسط تیم حرفه ای مجموعه خدمات چادر یزدانی را مشاهده کنید و مطابق با سلیقه خود، مدل و طراحی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

چادر دوزی یزدانی

چادر دوزی یزدانی ارائه دهنده و اجرا کننده انواع چادر و خیمه برای مراسم های شما می باشد. از جمله  این مراسم ها مراسم عروسی، همایش، جلسات و همایش های ارگان های دولتی و خصوصی و مراسم های ختم می باشد.

شما می توانید برای اجاره چادر برای مراسم ها و مجالس خود با مشاوران تیم خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران تماس بگیرید. آنها مطابق با در خواست های شما و سلیقه و تعداد مهمانها، تصاویر نمونه کار های اجرا های قبلی را برای شما ارسال میکنند.

در مجموعه چادر دوزی یزدانی از پارچه های برزنتی ضد آب و با کیفیت برای دوخت چادر و خیمه های زیبا استفاده می گردد. شما با کیفیت ترین چادر ها را برای مراسم ها و مجالس خود می توانید از خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران سفارش دهید.

 

راه های ارتباط با خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران

مدیریت: جناب آقای علی یزدانی

آدرس صفحه اینستاگرام:
majales2021

تماس :
09127391430
09362107333

آدرس: تهران- تهرانپارس- خیابان جشنواره- خیابان زهدی- بالاتر از میدان ولفجر- پلاک 119

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات چادر مجالس یزدانی شرق تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *