اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3321
اصناف شهر

توضیحات آگهی

خدمات اتومبیل ویستا در صادقیه

خدمات اتومبیل ویستا در صادقیه کلیه خدمات تعمیری انواع گیربکس های اتوماتیک را با بالاترین کیفیت برای مشتریان عزیز انجام میدهد.

 

خدمات-اتومبیل-ویستا-در-صادقیه
خدمات-اتومبیل-ویستا-در-صادقیه

تعمیرات گیربکس های اتومات در غرب تهران

با پیشرفت های چشمگیر در صنعت خودروسازی، ماشین های اتومات جای ماشین های دستی را به مرور گرفته اند. این ماشین های اتومات باعث راحتی بیشتر در رانندگی شده اند ولی بعلت تخصصی تر بودن سیستم این ماشین ها بهتر است تعمیرات آنها را به مراکز حرفه ای و شناخته شده بسپارید. خدمات اتومبیل ویستا در صادقیه با مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های مورد نیاز و بهترین متخصصین باتجربه ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیری انواع گیربکس های اتومات در غرب تهران میباشد.

 

بهترین تعمیرگاه انواع ماشین های اتومات در غرب تهران

تعمیرگاه اتومبیل ویستا با پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات عیب یابی و دیاگ زنی بهترین خدمات تعمیری انواع ماشین های اتومات را در غرب تهران به مشتریان خود ارائه میکند. متخصصین مرکز ویستا ابتدا با دیاگ زنی و سایر روش های تخصصی، مشکل مربوطه را پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن با بهترین روش های موثر به حل مشکل مربوطه اقدام میکنند.

بهترین-تعمیرگاه-انواع-ماشین-های-اتومات-در-غرب-تهران
بهترین-تعمیرگاه-انواع-ماشین-های-اتومات-در-غرب-تهران

چرا خدمات اتومبیل ویستا ؟

 

بزرگترین مجموعه تعمیرات گیربکس در غرب تهران

خدمات اتومبیل ویستا بعلت تنوع خدمات ارائه کننده از بزرگترین مجموعه تعمیرات گیربکس در غرب تهران میباشد. دامنه خدمات متنوع این مرکز شامل سرویس های دوره ای فیلتر هوا و روغن گیربکس و تعمیرات گیربکس اتومات و دستی ماشین های خارجی و داخلی و دیاگ زنی میباشد. روی خدمات تخصصی گیربکس های اتومات ویستا حساب ویژه ای باز کنید. با انجام سرویس های دوره ای با کمترین هزینه ها از خسارات جدی و هزینه بر زیاد در طول زمان جلوگیری کنید.

 

تعمیر کلیه گیربکس های اتوماتیک

تعمیر-کلیه-گیربکس-های-اتوماتیک
تعمیر-کلیه-گیربکس-های-اتوماتیک

شناخت کامل از سیستم انواع گیربکس ها

خدمات اتومبیل ویستا بعلت تجربه کاری بالا و بهره مندی از بهترین متخصصین، شناخت و آشنایی کافی از سیستم گیربکس انواع ماشین های داخلی و خارجی داشته و بهترین خدمات تعمیری را به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. خدمات اتومبیل ویستا از معدود مراکزی میباشد که خدمات تعمیری انواع گیربکس های اتومات ماشین های داخلی مانند دنا و ماشین های خارجی را باکیفیت بالا و در اسرع وقت انجام میدهد.

 

قطعات اصل و اورجینال

خدمات اتومبیل ویستا کلیه کارهای تعمیری انواع گیربکس را با بهترین کیفیت انجام میدهد، در صورتی که قطعه ای کاملا معیوب باشد و امکان تعمیر آن نباشد، کارشناسان مرکز ویستا از قطعات اورجینال با بهترین کیفیت برای کار تعویض قطعه استفاده میکنند و بدون هیچ معطلی میتوانید ماشین را تحویل بگیرید و مانند بعضی مراکز چندین روز و یا ماه منتظر دریافت قطعه اصل نمی مانید.

 

هزینه تعویض روغن گیربکس های اتومات

از عوامل موثر بر تعویض روغن گیربکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در ضمن مطمعن باشید در ویستا بسته به کیفیت خدماتی که دریافت میکنید مناسب ترین قیمت ها از شما عزیزان دریافت میشود، در هنگام مقایسه قیمت های ما با سایر خدمات اتومبیل حتما به کیفیت روغن موتورهای ما توجه کافی داشته باشید.

 

برند و کیفیت روغن گیربکس

در خدمات اتومبیل ویستا از بهترین روغن های گیربکس برای تعویض استفاده میشود که باعث بهبود عملکرد ماشین میشود. هیچ گاه برای کمی قیمت پایین تر از روغن های گیربکس کیفیت پایین تر استفاده نکنید چون به مروز زمان باعث آسیب به گیربکس و کاهش عملکرد طبیعی آن میشود.

 

هزینه های سرویس

در مرکز ویستا تخصصی ترین خدمات حرفه ای را از کارشناسان باتجربه و متخصص با کمترین تعرفه های میان همکاران دریافت میکنید. دریافت سود کم و منطقی از مشتریان باعث خلق مشتری های ثابت و وفادار برای مجموعه ویستا شده است. از امتیازات بزرگ مجموعه ویستا دریافت بهترین خدمات تعمیری با مناسب ترین قیمت ها میباشد.

 

تعمیرات حرفه ای گیربکس های هیوندا، کیا

کارشناسان مرکز ویستا بعلت شناخت کافی از سیستم موتور و گیربکس اتوماتیک ماشین های هیوندا و کیا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیری این دو ماشین در صادقیه میباشند. بعلت تخصصی و پیچیده بودن سیستم گیربکس ماشین های هیوندا و کیا نسبت به سایر ماشین های اتومات، تعمیرکاران معدودی از پس انواع تعمیرات حرفه ای و درست گیربکس این دو ماشین برمی آیند. با اطمینان خاطر از دریافت بهترین خدمات تعمیر گیربکس، ماشین های هیوندا و کیا خود را تعمیرگاه ویستا در صادقیه بسپارید.

تعمیرات-حرفه-ای-گیربکس-های-هیوندا،-کیا
تعمیرات-حرفه-ای-گیربکس-های-هیوندا،-کیا

آب بندی گیربکس تازه تعمیر

آب بندی اصولا به رعایت کلی مواردی گفته میشود که انجام آنها بعد از تعمیرات باعث عملکرد بهتر بخش های مختلف ماشین در آینده میشود. قسمتی از این مراحل آب بندی ماشین توسط تعمیرکاران حرفه ای مرکز ویستا انجام میشود و بخشی توسط صاحب ماشین. کلیه موارد آب بندی بعد از تعمیرات گیربکس با دقت و مهارت بالا توسط کارشناسان مرکز ویستا انجام میشود، از این موارد میتوان به حرکت درجای ماشین و چرخش چرخ ها در سرعت مشخص به مدت زمان معین اشاره کرد.

 

روش های صحیح نگهداری گیربکس برای جلوگیری از خرابی های زود هنگام

از آنجا که گیربکس یکی از اصلی ترین قطعات ماشین میباشد و عملکرد صحیح آن در کارایی موتور و ماشین تاثیر بسزایی دارد در حفظ و نگهداری آن باید بسیار کوشا بود، چون کوچکترین اختلالی در سیستم گیربکس باعث ناکارآمدیی عملکرد بقیه بخش های ماشین از جمله موتور و چرخ ها میشود.

برای نگه داری بهتر گیربکس بهتر است سرویس های دوره ای آن با دقت کافی انجام شود، بعضی از این سرویس های دوره ای میتواند توسط صاحب ماشین چک شود مانند چک میزان روغن گیربکس و چکه نکردن آن و بقیه موارد تخصصی آن باید با دستگاه های پیشرفته و تخصصی توسط نیروهای باتجربه چک شود.

روش-های-صحیح-نگهداری-گیربکس-برای-جلوگیری-از-خرابی-های-زود-هنگام

خدمات برتر مجموعه ویستا در صادقیه

  • بزرگترین مجموعه خدمات تعمیری گیربکس اتومات
  • بهترین تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه
  • بهترین تعمیرکار گیربکس ماشین های ایرانی و خارجی
  • ارائه بهترین خدمات گیربکس اتومات هیوندا و کیا
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • مجهزترین مرکز به دستگاه های پیشرفته تشخیصی و تعمیری
  • دیاگ زنی حرفه ای برای پیدا کردن علت عیوب
  • رضایت بالای مشتریان
  • انجام سرویس های دوره ای
  • کیفیت بالای خدمات
  • دریافت مناسب ترین تعرفه ها
  • انجام خدمات تعمیری در کوتاه ترین زمان ممکن
  • بیشترین خدمات پس از فروش و گارانتی
خدمات-برتر-مجموعه-ویستا-در-صادقیه

راه های ارتباطی با خدمات اتومبیل ویستا در صادقیه

مدیریت: آقای جواد کسبکار

تماس:

09125152426

02144063229

آدرس:

تهران- فلکه دوم صادقیه- بلوار فردوس شرق- گلستان شمالی- نبش میدان- پلاک 19

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. mohammad rasoli

    سلام و خسته نباشید
    بابت استارت یک ماشین مزدا داشتم چقدر تعمیرش زمان بر میباشد؟

    • asnafshahr

      تعمرگاه مزدا بابت تعمیر استارت ماشین شما باید بررسی های لازمه را انجام بدن متخصصین و پس از آن هزینه برآورد شده و خدمت شما بزرگوار ارسال میگردد.
      فقط لطفا دقیقا بفرمایید چی شده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *