اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4495
اصناف شهر

توضیحات آگهی

حلیم معنوی (حاج علی و پسران)

حلیم معنوی (حاج علی و پسران) با بیش از چهار دهه فعالیت بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه مینمایند. ما در دو شعبه در منطقه پیروزی در خدمت مشتریان عزیز خود میباشند و بهترین کیفیت حلیم و انواع آش را به مشتریان خود ارائه میکنند. علاوه بر مردم منطقه پیروزی بسیاری از اداره های دولتی و خصوصی برای تهیه صبحانه پرسنل خود حلیم معنوی را انتخاب می نمایند.

حلیم-معنوی-(حاج-علی-و-پسران)
حلیم-معنوی-(حاج-علی-و-پسران)

حلیم معنوی (حاج علی و پسران) در پیروزی

حلیم معنوی در پیروزی با مدیریت خانوادگی به بهترین شکل ممکن اداره میشود و بهترین سرویس را به مشتریان ارائه میکنند. این حلیمی در دو شعبه مجزا در منطقه پیروزی خوشمزه ترین حلیم و آش را برای مشتریان خود میپزند. به علت کیفیت بالای حلیم و انواع آش هر زمانی که از جلوی حلیمی معنوی گذر کنید خیلی از انبوه مشتریان در صف را خواهید دید که منتظر دریافت سفارش حلیم و آش خود میباشند.

حلیم-معنوی-(حاج-علی-و-پسران)-در-پیروزی
حلیم-معنوی-(حاج-علی-و-پسران)-در-پیروزی

بهترین حلیم فروشی با کیفیت عالی در منطقه 14

حلیم در صبح جمعه خیلی میچسبد. دوست دارید بهترین حلیمی منطقه 14 خیابان پیروزی را به شما معرفی نماییم تا بهترین کیفیت حلیم و آش را از  آنها تهیه نمایید. کیفیت حلیم های معنوی به قدری مشهور میباشد که نه تنها مردم منطقه پیروزی بلکه بسیاری از مردم منطقه های همجوار نیز این حلیمی را انتخاب مینمایند.

حلیمی معنوی با قدمت بیش از چهل سابقه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه مینمایند. به علت کیفیت بالای حلیم های ما بسیاری از مردم منطقه های همجوار درخواست نمایندگی حلیم معنوی را داشته اند ولی به علت مشغله های کاری و تلاش ما بر ارائه بهترین خدمات فعلا فقط در دو شعبه پیروزی در خدمت شما عزیزان میباشیم.

بهترین-حلیم-فروشی-با-کیفیت-عالی-در-منطقه-14
بهترین-حلیم-فروشی-با-کیفیت-عالی-در-منطقه-14

بهترین حلیم و آش در ماه مبارک رمضان در پیروزی

درست است که حلیم و آش رشته در طول سال میچسبد و خوش مزه میباشند ولی در بعضی مواقع سال طرفداران بیشتری دارد. از جمله در ماه مبارک رمضان میزان سفارش حلیم و آش بیشتر میشود. به علت کیفیت بالای حلیم و انواع آش های معنوی در تمام طول ماه مبارک رمضان صف مقابل حلیمی معنوی تا انتهای خیابان نیز میرسد. پس از ساعت ها روزه داری، افطار با آش و حلیم معنوی لذت خاصی دارد. ما بهترین کیفیت حلیم و آش را برای سفره های افطار شما عزیزان تهیه میکنیم.

بهترین-حلیم-و-آش-در-ماه-مبارک-رمضان-در-پیروزی
بهترین-حلیم-و-آش-در-ماه-مبارک-رمضان-در-پیروزی

تهیه و توزیع حلیم حاج علی و پسران

حلیم حاج علی و پسران با بیش از چهل سابقه بهترین و خوشمزه ترین حلیم های با کیفیت را به مردم منطقه ارائه میکنند. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه ما  از بهترین مواد اولیه برای پخت حلیم استفاده مینمایند . از  بهترین کیفیت گوشت گوسفندی خالص در تهیه حلیم استفاده میشود، درصد بالای گوشت حلیم های ما باعث کش آمدن حلیم و طعم خوشمزه و عالی آن میشود.

تهیه-و-توزیع-حلیم حاج-علی-و-پسران
تهیه-و-توزیع-حلیم حاج-علی-و-پسران

توزیع انواع آش

متنوع ترین آش های خوشمزه را از حلیم معنوی انتخاب کنید . ما برای احترام به سلایق غذایی مشتریانمان انواع متنوع آش را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه میکنیم. اگر در فصل سرد زمستان هوس آش کرده اید کافی است با شماره تماس ما ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایید، ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را به صورت گرم و داغ درب منزل به صورت رایگان تحویل میدهیم.

 

آش رشته

یکی از خوشمزه ترین آش های پرطرفدار در میان ما ایرانی های آش رشته میباشد. این آش در اعیاد و مناسبت های مذهبی خاص به صورت نذری نیز پخته و بین مردم توزیع میشود. شاید تصور کنید که پخت آش رشته راحت و بی دردسر میباشد ولی اگر یک بار برای تعداد زیادی آش رشته بپزید متوجه سختی کار آن خواهید شد. زیرا باید حواس شما به مقدار رشته و سبزی و حبوبات و پخت عالی حبوبات و گرفتن نفخ آنها باشد.

اگر مقدار رشته اش شما کم باشد آش آبکی خواهد شد و اگر رشته زیادی بریزید به اصطلاح آش شما خمیر مانند میشود. حالا که به سختی درست کردن آش ایمان آوردید،  برای مراسمات خود سفارش آش را از حلیم معنوی ثبت کنید تا بهترین آش را برای مهمان های خودتان تدارک ببینید و میزبان عالی برای مهمان های خود باشید.

 

آش شله قلمکار

در حلیم حاج علی و پسران بهترین کیفیت آش شله قلمکار برای شما پخته میشود. آش شله قلمکار یکی از خوشمزه ترین آش های ما ایرانی ها میباشد که به علت داشتن مواد پروتئینی گوشتی خواص غذایی فراوانی دارد. برای اینکه آش شله قلمکار شما خوشمزه بشود باید تجربه کافی داشته باشید . در حلیم معنوی بهترین سرآشپزان حرفه ای و با تجربه خوشمزه ترین و خوش طعم ترین آش شله قلمکار را تهیه میکنند. این آش به علت داشتن گوشت فراوان خواص تغذیه ای فراوانی داشته و باعث تقویت بنیه بدنی میشود.

 

آش دوغ

یکی از خاص ترین آش های محلی ما ایرانی های آش دوغ میباشد. این آش محلی که مخصوص افراد خوش معاشرت ترک زبان میباشد خیلی خوشمزه و پرطرفدار میباشد. حتی افراد غیر ترک زبان نیز اگر یک بار این آش را امتحان کرده باشند عاشق عطر و طعم این آش میشود. این آش در عین سادگی خیلی خوش طعم میباشد. در حلیمی معنوی از بهترین کیفیت برنج های ایرانی و گوشت چرخ کرده و دوغ های محلی بهترین و خوشمزه ترین آش دوغ ها پخته میشود.

 

عدسی

یکی از خاص ترین و پر طرفدار ترین منوهای غذایی حلیم معنوی، عدسی های خوشمزه آن میباشد. از بهترین کیفیت عدس های بازار برای تهیه عدسی های خوش خوراک استفاده میشود. عدسی های معنوی خوش لعاب و خوش مزه میباشد و برای وعده های غذایی صبحانه و ناهار و شام مناسب میباشد. عدسی های خوشمزه معنوی  در کنار نان داغ لذتی خاص دارد که این حرف تمامی مشتریان ما میباشد.

توزیع-انواع-آش
توزیع-انواع-آش

خدمات برتر حلیم حاج علی و پسران

تجربه بیش از چهار دهه

بهترین کیفیت غذاهای تازه

استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه غذایی

عرضه خوشمزه ترین حلیم

توزیع انواع آش های رشته و شله قلمکار و دوغ

قیمت های مناسب

حجم غذای مناسب نسبت به قیمت دریافتی

خدمات-برتر-حلیم-حاج-علی-و-پسران
خدمات-برتر-حلیم-حاج-علی-و-پسران

راه های ارتباطی با حلیمی معنوی:

مدیریت : جناب آقای حاج علی معنوی

تماس :

09121544453 – 02133336562 – 02133304723 

آدرس :

تهران ، خیابان پیروزی ، بین بزرگراه امام علی و شکوفه ، روبروی درب اصلی جنگ افزارسازی ، پلاک 1000

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حلیم معنوی (حاج علی و پسران)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *