اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4451
اصناف شهر
جنرال سرویس غرب

توضیحات آگهی

جنرال سرویس غرب

جنرال سرویس غرب بهترین خدمات مربوط به انواع خودروهای داخلی و خارجی را به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. اگر به دنبال بهترین خدمات تعمیرگاهی برای خودروهای کیا و هیوندا و تویوتای خود میباشید بهترین خدمات مربوطه را از جنرال سرویس غرب دریافت خواهید کرد.

 

جنرال سرویس غرب در سعادت آباد

جنرال سرویس غرب در سعادت  آباد با بهترین نیروهای متخصص و با تجربه کلیه خدمات تعمیری ماشین های کیا و هیوندا و تویوتا را برای مشتریان عزیز انجام میدهند. ما با مجهزترین دستگاه ها و ابزارهای مورد نیاز بهترین خدمات تخصصی را ارائه میکنیم. به علت ارائه همین خدمات تخصصی، مرکز ما به عنوان بهترین مرکز تعمیرات تخصصی خودروهای کیا و هیوندا و تویوتا شناخته شده است. از کلیه نقاط تهران برای تعمیر تخصصی و حرفه ای به ما مراجعه میکنند، چون از کیفیت کارهای تعمیرات و اصل بودن قطعات ما اطمینان خاطر دارند.

 

خدمات جنرال سرویس شامل:

در این مطلب قصد داریم خدماتی را که از جنرال سرویس غرب میتوانید دریافت کنید به طور خلاصه و مفید برای شما عزیزان معرفی نماییم. آشنایی با بهترین تعمیرکاران حرفه ای در موقع خرابی ماشین باعث میشود با کمترین هزینه های ممکن بهترین خدمات را در کوتاه ترین بازه های زمانی دریافت کنید.

 

تعمیرات سرویس های دوره ای شامل:

  • شارژ گاز کولر
  • دیاگ
  • تعویض انواع لنت و باطری خشک
  • تعویض روغن انواع خودرو

در ابتدا به معرفی سرویس های دوره ای این تعمیرگاه میپردازیم. با انجام به موقع سرویس های دوره ای دیگر مجبور به پرداخت هزینه های کلان برای تعمیرات ماشین خود نخواهید بود. چون با انجام سرویس های دوره ای در بازه های زمانی لازم جلوی خرابی های اساسی موتور و سایر قطعات ماشین را میگیرید.

در جنرال سرویس غرب ما بهترین خدمات مربوط به انجام سرویس های دوره ای را برای مشتریان عزیز خود انجام میدهیم. ما از اصل ترین و اورجینال ترین قطعات و مواد برای انجام سرویس های دوره ای استفاده مینماییم. مثلا ما از بهترین کیفیت برای شارژ گاز کولر ماشین شما استفاده مینماییم. کارشناسان ما با روش دیاگ زنی به سهولت و به سرعت مشکل ماشین را شناسایی کرده و با بهترین روش های ممکن کارهای تعمیرات را انجام میدهند.

مجهزترین و به روز ترین دستگاه های دیاگ زنی را برای ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان تهیه نموده ایم. تعویض لنت و انواع باطری های ماشین از بهترین برندهای با کیفیت برای مشتریان عزیز انجام میشود. به علت اهمیت روغن خودرو در روان کار کردن موتور و سایر قطعات ماشین، ما از بهترین کیفیت روغن موتورهای موجود در بازار برای تعویض روغن خودرو شما در بازه های زمانی معین استفاده مینماییم.

 

تعمیر حرفه ای انواع تویوتا

آیا آخرین باری که تعمیرات ماشین تویوتا خود را انجام داده اید از سطح خدمات ارائه شده رضایت کافی نداشته اید؟ آیا دوست دارید بهترین مرکزی که تعمیرات تخصصی ماشین های تویوتا را با بهترین کیفیت انجام میدهند به شما عزیزان معرفی نماییم؟ جنرال سرویس غرب در سعادت آباد خوش نام ترین مرکز برای تعمیرات تخصصی ماشین های تویوتا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها میباشد. با یک بار استفاده از خدمات تخصصی ما مشتری ثابت و دائمی ما شده و ما را انتخاب خواهید کرد.

 

تعمیر هیوندا در جنرال سرویس غرب

کلیه خدمات تخصصی انواع ماشین های هیوندا از قبیل هیوندا سانتافه و الانترا و غیره را با بهترین خدمات رسانی از جنرال سرویس غرب دریافت خواهید کرد. انجام خدمات سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن و شمع و فیلتر و تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس های انواع ماشین های هیوندا را از تعمیرکاران تخصصی ما بخواهید. تعمیرات جلو بندی و صافکاری و تنظیم موتور و برق ماشین را با مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان انجام میدهیم.

 

بهترین تعمیرگاه خودرو کیا در غرب تهران

بهترین خدمات مربوط به انواع خودروهای کیا از جمله سراتو و اسپورتیج و اپتیما و سورنتو را از جنرال سرویس غرب دریافت خواهید کرد. تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ما با شناخت کافی و کامل از موتور و کلیه قطعات خودروهای کیا، در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد و مشکل خودوری شما را شناسایی کرده و با کمترین هزینه های ممکن کارهای تعمیرات را برای شما انجام میدهند. اگر قطعه ای کاملا معیوب شده باشد و دیگر قابلیت تعمیر نداشته باشد، تعمیرکاران ما از بهترین قطعات اورجینال برای جایگزینی استفاده مینمایند.

 

جلوبندی انواع خودروهای هیوندا ، کیا ،تویوتا و سیتروئن

جنرال سرویس غرب با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران حرفه ای و متخصص که با تمامی قسمت های جلوبندی انواع خودروهای هویندا، کیا،تویوتا و سیتروئن آشنایی کامل داشته ، بهترین خدمات تخصصی را به مشتریان خود ارائه میکنند. تعمیرکاران ما سیستم فرمان و چرخ ها و تعلیق جلو و فنر و کمک فنرهای شما را بررسی کرده و در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی را انجام داده و بهترین خدمات تعمیری را انجام میدهند. کار تعویض کلیه قطعات مورد نیاز نیز با قطعات اصل و اورجینال انجام میشود.

 

تعمیر گیربکس اتومات ماشین های داخلی و خارجی

با پیشرفت در خودروسازی دیگر در بسیاری از ماشین های به روز به جای گیربکس های دنده ای از گیربکس های اتومات استفاده شده است. گیربکس های اتوماتیک باعث راحتی راننده شده ولی به علت پیچیده بودن این سیستم ها هر تعمیرکاری قادر به انجام تعمیرات این سیستم ها نبوده و برای دریافت بهترین خدمات باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید. در جنرال سرویس غرب بهترین متخصصین حرفه ای و با تجربه کارهای سرویس های دوره ای و تعمیرات گیربکس ماشین شما را انجام داده و بهترین خدمات را از ما دریافت خواهید کرد.

 

خدمات برتر جنرال سرویس غرب

  • کادری مجرب و متخصص
  • تجهیزات پیشرفته و به روز
  • رضایت مشتریان
  • انجام تعمیرات در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن
  • تعمیرات تخصصی ماشین های کیا
  • بهترین تعمیرگاه برای ماشین های تویوتا
  • عرضه قطعات اورجینال کلیه ماشین های کیا و تویوتا و هیوندا
  • تعمیرکاران حرفه ای ماشین های هیوندا
  • خوش قولی
  • دریافت مناسب ترین قیمت ها
  • انجام بهترین سرویس های دوره ای و چکاپ های زمانی
  • تعمیرکاران حرفه ای موتور
  • مرکز تخصصی انواع تعمیرات گیربکس اتومات

 

راه های ارتباط با جنرال سرویس غرب

مدیریت: جناب آقای امیر شریف نیا

تماس :

09122909623

02188689404

آدرس :

تهران ، سعادت آباد ، پایین تر از میدان کاج ، نبش خیابان 23

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جنرال سرویس غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *