اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5607
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تولیدی لباس کار در تهران

تولیدی لباس کار در تهران عرضه کننده متنوع ترین لباس های کار در سهروردی میباشد. در هر صنفی که فعال باشید بهترین کیفیت لباس های کار و وسایل ایمنی را برایتان موجود کرده ایم. انواع لباس های کار حرفه های آشپزی،آتش نشانی، خدماتی، کارگری، روپوش های پزشکی و رستورانی را در مدل های متنوع تولید نموده ایم. کلیه تجهیزات ایمنی جانبی مانند دستکش و کمربند و کفش ایمنی را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده ایم.

 

بهترین تولید کننده لباس کار در تهران

آیا شما کارآفرینی نمونه هستید؟ برای نظم و انضباط و شناسایی بهتر و سریع تر پرسنل تان ترجیح میدهید که کارکنان تان از لباس فرم استفاده کنند. انواع متنوع لباس های فرم صنوف مختلف را در بهترین کیفیت از سهروردی انتخاب کنید. فروشگاه تولیدی لباس ما عرضه کننده کلیه لباس های کار به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت ها میباشد. بسیاری از رستوران ها و بیمارستان های تهران، کلیه پوشاک مورد نیاز خود را به صورت عمده و با تخفیف های عالی از ما خرید میکنند. کیفیت کارهای ما دائمی و همیشگی بوده، این کیفیت مشتریان وفاداری را برایمان به ارمغان اورده است.

کفش کار ( کفش ایمنی )

 در مجموعه ایران کارا یکی از نکاتی که به آن بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است کفش کار میباشد که جزو واجب ترین بخش تولیدات یک محصول ایمنی میباشد. کفش امری بسیار مهم است که حتما عایق باشد و چون در بسیاری از فضاها به خاطر خطرات ناشی از ناهموار بودن، لیز یا چرب بودن کف زمین، احتمال برق گرفتگی، برندگی کار مانند شیشه برهای عزیز که نیاز دارند یک کفش بسیار مستحکم و محافظ در پایشان باشد از همین رو ما کفش های عایق بسیار ایمنی را تولید کرده ایم تا با پایین ترین قیمت و کیفیت بسیار بالا به شما عزیزان ارائه کنیم تا حافظ جان شما باشیم.

دقت داشته باشید این کفش ها دارای گارانتی های بلند مدت میباشد و در برابر آتش سوزی، سور خوردن، ناهمواری ها، بالا رفتن از داربست، زمین هایی که کف آن تیزی و برندگی دارد میتواند بهترین محافظ جان شما باشد و با یک کفش معمولی اگر شما فعالیت کنید ممکن است که دچار مشکل شوید، پس دقت کنید که باید حتما کفش پای شما بسیار متناسب با محیط کاری باشد.

لباس کار ارزان قیمت

با انتخاب تولیدی لباس سهروردی بهترین کیفیت لباس های کار را با مناسب ترین قیمت ها خرید خواهید کرد. قیمت های ارزان این فروشگاه نسبت به سایر همکاران، باعث شده انتخاب همیشگی بسیاری از مشتریانمان باشیم. شاید با عنوان کلمه ارزان قیمت، به طور اشتباه فکر کنید که ما کیفیت پایین کار را با قیمت های پایین عرضه میکنیم. با یک بار خرید از ما متوجه خواهید شد که بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ها خرید کرده اید.

تولید روپوش پزشکی

یکی دیگر از محصولاتی که در مجموعه ایران کارا تولید میگردد و روی آن سرمایه گذاری بسزایی شده است که از بهترین کیفیت برای فضاهای پزشکی و آزمایشگاهی قرار گیرد تولید انواع روپوش های پزشکی میباشد که این محصولات همگی با بهترین مواد اولیه نخ و پنبه ساخته شده است تا هم از جذب آلودگی جلوگیری میکند و هم در براقرار کردن تعادل دمای فیزیکی به شما خیلی میتواند کمک کند.

روپوش های پزشکی از چند نظر بسیار حائذ اهمیت میباشد که یکی از مهمترین آنها شناخته شدن عناصر یک سازمان ( آزمایشگاه ها، جراحان، پرستاران، دکتران، تیم خدمه و سایر خدمات ) میباشد که سبب شناسایی این افراد میگردد و باید از جنسی تهیه و تولید شود که از هر گونه جذب آلودگی و فضای مناسب جهت رشد میکروب جلوگیری کند. پس ما در این امر بسیار دقت کرده ایم و روی روپوش پزشک ها سعی کرده ایم که در کنار نازلترین قیمت بهترین کیفیت را ارائه کنیم.

کالاهای موجود در تولیدی 

  • لباس کار
  • لباس فرم
  • لباس آشپزی
  • روپوش پزشکی
  • کفش کار
  • کاپشن
  • دستکش
  • کلاه ایمنی
  • کلاه آشپزی

 

انواع لباس کار

  • لباس فرم اداری، مهندسی، کارگری
  • لباس آشپزی و سرآشپز
  • روپوش های پزشکی و دندانپزشکی

 

متنوع ترین مدل های به روز لباس فرم را در تولیدی لباس سهروردی خواهید دید. مهمترین نکته در انتخاب لباس کار، راحتی پرسنل میباشد. به این طریق به طور غیر مستقیم به بهره وری بیشتر نیروهای خود کمک کرده اید. کلیه لباس های فرم در تمامی سایزهای اسمال تا ایکس لارج موجود میباشد. اگر هر طرح خاصی مد نظر شما باشد، همکاران تیم تولیدی ما طرح مورد نظر شما را برایتان طراحی میکنند و در سریع ترین زمان ممکن سفارش های شما آماده میشود.

 

پوشاک رستورانی و لباس آشپزی

وقتی وارد محیط یک رستوران میشویم، اولین نکته ای که توجه مشتریان را به خود جلب میکند نوع پوشش هماهنگ پرسنل آن رستوران میباشد. زیباترین و با کیفیت ترین لباس های فرم رستورانی را مانند انواع لباس های آشپز، سرآشپز و پرسنل پذیرایی را از تیم تولیدی سهروردی بخواهید . باعث افتخار ما است که با داشتن کارگاه تولیدی لباس پیشرفته و مجهز و به لطف پرسنل خیاطی ماهرمان توانسته ایم لباس های رستوران های صاحب نام تهران را تهیه کنیم.

هر طرحی که مد نظر شما باشد برایتان طراحی و تولید خواهیم نمود. ست های کلاه و پیش بند آشپزی تولیدی ما را حتما میپسندید. لباس های ست سفید لباس و شلوار آشپزخانه شما نشانگر رعایت بهداشت و تمیزی پرسنل شما میباشد و باعث احساس خوب رضایت در مشتریانتان خواهد شد.

 

خرید کاپشن های کار 

اگر به دنبال خرید عمده لباس کار برای پرسنل شرکت خود میباشید، متنوع ترین لباس های کار را با قیمت های مناسب از سهروردی خرید خواهید کرد. تولیدی لباس کار سهروردی به مدیریت آقای شیرازی، با بهترین تیم خیاط های مزون دوز و چرخ های خیاطی صنعتی پیشرفته، کلیه سفارش های شما را در اسرع وقت تحویل میدهد. متنوع ترین کاپشن های کار و کاپشن طرح بوفالو را در بهترین کیفیت برایتان تولید کرده ایم.

با انتخاب تولیدی ما بهترین لباس های کار را از تولید کننده اصلی و بدون هیچ واسطه ای با بهترین قیمت ها خرید خواهید کرد. ست های کاپشن های کار را با شلوار در متنوع ترین رنگ بندی ها موجود کرده ایم. از پرفروش ترین رنگ های مشتری پسند میتوان به رنگ های آبی،طوسی اشاره کرد.

 

راهکارهای مناسب برای نگه داری بهتر لباس های کار

در قدم اول بهتر است لباس های کار را از بهترین جنس و کیفیت خرید کنید. از آنجا که این لباس های کار به طور مرتب و روزانه استفاده میشوند، بهتر است با خرید جنس با کیفیت تر در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. اگر درمحیط کار شما امکان لکه شدن لباس بیشتر است، مثلا در حرفه های آشپزی و رستوان داری، بهتر است در اولین موقعیت مناسب لکه های روی لباس را پاک نمایید.

در شستشوی لباس ها به نکات لازم برای شستن لباس بسته به جنس پارچه آن دقت کافی داشته باشید. مثلا از آب گرم کمتر در شستشوی لباس استفاده کنید، لباس ها را در حین شستن پشت و رو کنید، کمتر از ماشین لباس شویی استفاده کنید. در موقع اتو کشیدن نیز از درجه حرارت مناسب آن جنس پارچه استفاده کنید. لباس را به صورت مرتب آویزان کنید

 

تجهیزات ایمنی 

تجهیزات ایمنی در محیط های کاری برای حفظ جان پرسنل و کاهش میزان آسیب های جانی مفید میباشد. یکی از موارد ایمنی در محیط های پر خطر کاری، استفاده از تجیهزات ایمنی مانند استفاده از کلاه ایمنی، دستکش و کفش طبی میباشد.

تولیدی لباس سهرودی با تجربه کاری بالا و تیمی متخصص، تولید کننده و عرضه کننده بهترین کیفیت لباس های ایمنی کار مانند انواع دستکش و عینک و کلاه میباشد. تیم تولیدی ما بسته به شرایط محیطی کاری مختلف، بهترین تجهیزات ایمنی را تولید میکنند، که خدای نکرده در مواقع حادثه مانع خسارت های جانی افراد میشود.

 

امتیازات خرید از تولیدی 

  • کیفیت بالای تمامی لباس های کار
  • تنوع طرح های انواع لباس
  • رنگ بندی بالای کارها
  • امکان دوخت سفارشی لباس کار
  • بهترین عرضه کننده انواع لباس های رستورانی
  • مناسب ترین قیمت های عرضه
  • تحویل سریع
  • رضایت بالای مشتریان
  • بهترین تولید کننده انواع لباس های کار در سهروردی
  • استفاده از بهترین مواد اولیه
  • امکان سفارش آنلاین
  • مجهزترین تجهیزات ایمنی کار مانند انواع دستکش های تخصصی

 

راه های ارتباط با تولیدی لباس کار در تهران

مدیریت: جناب آقای شیرازی

تماس:

02177656038

02177656039

09121267570

آدرس:

تهران ، ابتدای خیابان سهروردی جنوبی ، پلاک 2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی لباس کار در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *