اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت

گروه تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت تولید کننده انواع صفحات کابینت و توزیع کننده ورق های mdf خام و سفید می باشد.
گروه تولیدی و صنعتی پارسیان یکی از بهترین ها در حوزه تولید انواع صفحات کابینت می باشد و شما می توانید با کیفیت ترین محصولات را از این مجموعه تهیه کنید.

در ادامه این مطلب همه تولیدات تولیدی صفحه کابینت پارسیان را برای شما بر می شماریم. هدف ما این است که با معرفی تولیدات گروه پارسیان به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از با کیفیت ترین محصولات استفاده کنید.

نکته قابل ذکر این است که این مجموعه قابلیت تولید انواع صفحات کابینت به صورت یکپارچه و با ضخامت 32 میل و طول 410 سانتی متر می باشد.

 

شرکت آرشا نماد پارسیان

شرکت آرشا نماد پارسیان سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع صفحات کابینت دارد و در حال حاضر توانسته فعالیت بسیار زیادی در تولیدات و صادرات محصولات تولیدی خود داشته باشد.
این مجموعه در سال 1382 شروع به کار کرد و در ابتدا فعالیت خود را با تولید مواد اولیه صنایع چوب آغاز کرد و بعد از دو سال فعالیت تولید صفحات کابینت را شروع کردند. در این گروه تولیدی و صنعتی، همه صفحات کابینت با به کارگیری مرغوب ترین مواد اولیه و توسط ماشین آلات پیشرفته اروپایی تولید می گردد.

تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت عرضه کننده انواع صفحات کابینت ایرانی و خارجی، ام دی اف خام خارجی و ایرانی، ام دی اف فایریک سفید، آف کات، هایگلاس خام و سایر محصولات می باشد.

هدف اصلی شرکت آرشا نماد پارسیان تولید با کیفیت ترین صفحه کابینت ها و با منصفانه ترین قیمت می باشد که تا کنون به خوبی توانسته در این زمینه رضایت مشتریان را جلب کند و آن ها را خشنود سازد.

حال در ادامه مطلب برخی از تولیدات این گروه تولیدی و صنعتی را به شما معرفی می کنیم.

 

تولیدات گروه تولیدی صفحه کابینت پارسیان 

  • صفحات کابینت (تاپس) 3.5 و 7 سانتی متری
  • ورق های 3 میلی متری گلاسه و پرینتی
  • ورق های براق یا ورق های هایگلاس
  • پروفیل های ام دی اف
  • صفحات ضد آب پلی وود 3.5 و 7 سنتی متری
  • ورق های ملامینه یا ام دی اف و نئوپان
  • ورق های بین کابینتی با روکش هایی در رنگ ها متنوع
  • صفحات کابینت یک تکه اچ پی ال آرتاویل
  • صفحات کابینت ضد آب آرتاویل
  • تولید ورق های ملامینه
  • انواع ام دی اف های ایرانی، خارجی، سفید فابریک، پارس، آرین و سفید
  • تولید نئوپان های سفید

 

بهترین تولید کننده صفحه کابینت در تهران

می توان گفت گروه تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت بهترین تولید کننده صفحه کابینت در تهران می باشد. دفتری مرکزی گروه صنعتی پارسیان در مرزداران و کارخانه آن در صفا دشت واقع شده است و شما می توانید با مشاوران آن جا تماس بگیرید و محصولات مورد نظر خود را با بالا ترین کیفیت تهیه کنید.

این کارخانه تولیدی یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید انواع صفحات کابینت در کشور می باشد که تا کنون توانسته محصولات تولیدی خود را به کشور های دیگر صادر کند.

در این تولیدی برای تولید صفحات کابینت با کیفیت از چوب های خام و مغزی های مرغوب ایرانی و خارجی استفاده می شود که از بالاترین کیفیت برخوردار است.

شما می توانید انواع صفحات کابینت با روکش های مختلف در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی را از گروه تولیدی و صنعتی پارسیان تهیه کنید که در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم می باشد.

 

فروش صفحه کابینت در تهران

تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت یکی از بهترین ها برای فروش صفحه کابینت در تهران می باشد که با بیش از 20 سال سابقه خدمت رسانی، آمادگی لازم برای تولید انواع صفحات کابینت در سایز های مختلف و صفحات یکپارچه و یک تکه را دارا می باشد و متناسب با سفارشات و نیاز های مشتریان محصولات خود را با مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند.

بنابراین شما می توانید محصولات با کیفیت گروه تولیدی و صنعتی پارسیان را در ابعاد مختلف و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. بخش زیادی از نیاز های صنعت چوب کشور توسط گروه پارسیان تامین می گردد.

اگر قصد خرید صفحات کابینت از گروه تولیدی و صنعتی پارسیان دارید می توانید برای ثبت سفارش با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و صفحات کابینت مورد نیاز خود را با ابعاد و طرح و رنگ های دلخواه خود سفارش بدهید.

کارکنان و پرسنل حرفه ای و با تجربه گروه تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت تمام تلاش خود را می کنند که با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات را به شما تحویل دهند و سبب خشنودی و رضایت شما شوند.

 

صفحه کابینت با روکش آرتاویل

صفحه کابینت با روکش آرتاویل از محبوبیت زیادی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. یکی از دلایل این محبوبیت این است که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. این صفحات در رنگ ها و طرح های متنوع چوبی، سنگی و سایر طرح ها تولید می گردد.

پر استفاده ترین و معروف ترین جنس روکش مورد استفاده در محصولات تولید شده در داخل کشور روکش آرتاویل می باشد و اکثر کارخانه های تولیدی از آن استفاده می کنند.

صفحات کابینت با مغز ام دی اف از دو بخش اصلی تشکیل می شود که این بخش ها ورق ام دی اف خام و روکش های HPL می باشد. کیفیت و استحکام صفحات کابینت نهایی به مرغوبیت و کیفیت اچ پی ال و ورق ام دی اف خام بکار برده بستگی دارد. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که صفحات کابینت با برند های معتبر تهیه کنید.

اگر قصد خرید و تهیه صفحه کابینت با روکش آرتاویل را دارید به شما پیشنهاد می دهیم که با مشاوران گروه تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت تماس بگیرید و صفحه کابینت با روکش آرتاویل در ابعاد مورد نیاز و رنگ و طرح دلخواه خود سفارش دهید.

 

راه های ارتباط با گروه تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت

مدیریت: جناب آقای علیرضا صفر

اینستاگرام: parsian_tops

آدرس سایت: pwig.ir

تماس :
02165741675
09123491811
09193760703

آدرس: صفا دشت، بی بی سکینه، امیر آباد، میدان امیر آباد به سمت شش، انتهای بلوار، خیابان پرستو، پلاک 10

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی صفحه کابینت پارسیان صفا دشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *