اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6170
اصناف شهر
تولیدی جوراب ایاق

توضیحات آگهی

تولیدی جوراب ایاق

تولیدی جوراب ایاق با سال ها تجربه و بهره گیری از مدرن ترین خطوط تولیدی و دستگاه های پیشرفته به روز توانسته است بهترین کیفیت انواع مدل های متنوع جوراب زنانه، بچه گانه و مردانه را در جنس های مختلف تولید کند. متخصصین این مرکز تولیدی با استفاده از دانش فنی به روز همیشه بهترین کیفیت ها را با ارزان ترین قیمت ها برای مشتریان عزیز خود تولید میکنند. جوراب ایاق در هر فصلی بهترین جنس جوراب را برای شما عزیزان تولید می کند، در فصول سرد سال جوراب های حوله ای و در فصل های گرم تر جوراب های نخ پنبه خالص ما را بپوشید.

 

بهترین تولیدی جوراب در تهران

با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه از جمله بهترین نخ های موجود در بازار همیشه بهترین ها را برای مشتریان خود تولید کرده ایم. در تولید انواع جوراب ها از بیشترین درصد نخ و یا پنبه خالص در هر جوراب استفاده کرده ایم، تا در طول روز بیشترین درصد راحتی را در پاهای خود داشته باشید. در این سال های فعالیت به تجربه متوجه سبک و طرح جوراب مورد علاقه مشتریان خود شده ایم و بهترین آنها را تولید کرده ایم. برای اینکه رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاوریم، بهترین کیفیت جوراب های زنانه، مردانه و بچه گانه را تولید کرده ایم.

با انتخاب ایاق می توانید جوراب کلیه اعضای خانواده خود را از ما تهیه کنید. متنوع ترین طرح های جوراب را برای استفاده های روزمره، اداری و مهمانی ها تولید کرده ایم. بهترین جوراب های چهار فصل، حوله ای مخصوص فصل زمستان و جوراب های نخی تابستانه مورد نیاز خود را از ما بخواهید.

 

چرا ایاق سال ها است که تنها انتخاب ما است

 

زیباترین طرح های جوراب های بچه گانه

زیباترین طرح های جوراب دخترانه و پسرانه را برای شما تولید کرده ایم. در تولید جوراب  های بچه گانه همیشه از بهترین کیفیت جنس نخ ها استفاده کرده ایم. مدل های متنوع جوراب بچه گانه را در طرح های ساده تک رنگ و یا رنگین کمانی تولید کرده ایم. زیباترین جوراب های بچه گانه را در طرح های کارتونی مورد علاقه دخترانه و پسرانه طراحی می کنیم.

با هر سلیقه ای که باشید، زیباترین طرح ها را برایتان تولید کرده ایم. جوراب های ساق بلند دخترانه را در طرح های عالی و رنگبندی های شاد برای هماهنگی بیشتر با انواع پیراهن های دخترانه عرضه می کنیم. زیباترین جوراب های مچی طرح برجسته سوزن دوزی دخترانه را از فروشگاه ما تهیه کنید.

 

تولید کننده انواع جوراب های مردانه

متنوع ترین جوراب های مردانه را در فروشگاه ایاق خواهید دید. هر طرح و جنس و رنگی که مد نظر مشتریان عزیزمان باشد، تولید کرده ایم. با گشتی در فروشگاه ما حتما مدل های مورد پسند خود را خواهید دید. راستی بهترین مدل های جوراب های ضد بو، آنتی باکتریال را با استفاده از علم نانو ذرات نقره تولید کرده ایم و در بهترین قیمت ها عرضه می کنیم.

برای جلب نظر و رضایت حداکثری مشتریانمان، جوراب های تولیدی را در زیباترین بسته بندی ها به فروش می رسانیم. با خرید جوراب های مورد نیاز خود در حراج های فصلی ما می توانید بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت های بازار تهیه کنید، حتما از فرصت های محدود حراجی ما نهایت استفاده را ببرید.

 

فروش عمده جوراب های زنانه

جوراب های زنانه را در طرح ها و رنگ بندی های کامل به صورت عمده می توانید از تولیدی جوراب ایاق تهیه کنید. جوراب را در سایز بندی های سه ربع، جوراب مچی، ساق بلند تولید کرده ایم. انواع جوراب های حوله ای را با بهترین قیمت های عمده از ما خواهید خرید.

اگر در حوزه فروش جوراب زنانه فعال هستید، همکاری با ما به نفع و سود اقتصادی شما خواهد بود. با رعایت استانداردهای لازم در تولید جوراب، موفق شده ایم مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کنیم. با تولید جوراب های با بالاترین استاندارد های دنیا، بهترین کیفیت جنس جوراب قابل رقابت با جنس های خارجی را تولید کرده ایم. بهترین ها را با ارزان ترین قیمت ها خرید کنید.

 

بزرگترین تولید کننده جوراب های حوله ای

پا قلب دوم ما میباشد، با انتخاب بهترین کیفیت جوراب ها به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید. یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای فصول سرد سال، جوراب های حوله ای می باشد. با انتخاب جوراب های حوله ای رطوبت و دمای پا در حد معمول حفظ میشود. جوراب های حوله ای را در طرح های مچی، ساق بلند و کالج عرضه کرده ایم. با خرید از ما از کیفیت و دوام جوراب کاملا خیالتان راحت و آسوده خواهد بود.

جوراب های حوله ای را با بیشترین تراکم و کیفیت نخ بالا از فروشگاه ایاق انتخاب خواهید کرد. باعث افتخار است که بهترین تولید کننده جوراب های حوله ای مردانه، زنانه و بچه گانه در بازار تهران می باشیم. اگر تنها یک بار به توصیه های دوستان خود برای خرید جوراب از ایاق گوش بدهید، جذب کیفیت و طرح های زیبای ما خواهید شد و از این به بعد تنها انتخابتان ایاق خواهد بود.

 

پخش عمده جوراب در بازار تهران

اگر به دنبال بهترین تولید کننده انواع جوراب ها در بازار تهران می باشید، که خرید خود را بدون هیچ واسطه ای از تولید کننده اصلی بخرید حتما به فروشگاه جوراب ایاق در خیابان خیام سری بزنید. وقتی وارد راسته بازار عباس آباد بشوید، از هر فروشنده ای آدرس ایاق را بخواهید شما را راهنمایی خواهند کرد. کوچه حسام لشگر را برای خرید عمده انواع جوراب همیشه به خاطر بسپارید. بهترین کیفیت های جوراب ها را با بیشترین سود بخرید و در کسب و کار خود بیشترین سود ممکن را ببرید.

زیباترین و شیک ترین جوراب های کالج را در رنگ بندی های زیبا و متنوع به صورت عمده انتخاب کنید. جوراب های کالج این فروشگاه همیشه اولین جورابی است که موجودی آن صفر می شود. در اولین باری که به فروشگاه ایاق مراجعه کردید، از طرح های متنوع کالج های ما حتما دیدن بفرمایید، مطمئن هستیم حتما از چندین مدل آنها خوشتان خواهد آمد.

 

راه های ارتباطی با تولیدی جوراب ایاق

مدیریت: جناب آقای سلیمی

تماس:

09123081936

02155577070

آدرس:

تهران- خیابان خیام- بازار عباس آباد- کوچه حسام لشگر- بن بست دوم- پلاک 38

کارخانه: قرچک

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی جوراب ایاق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *