اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1929
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تولیدی تریکو حبیب به مدیریت حبیب اسدی، با تولید پوشاک زنانه یکی از معروف ترین و بهترین تولیدی های پوشاک در تهران به حساب میاد.

انواع محصولات موجود در فروشگاه

در تولیدی تریکو حبیب انواع لباس زنانه مثل مانتو، تونیک، هودی، شومیز و شلوار تولید می شه و از همه جنس لباس زنانه تو محصولاتش پیدا میشه. تریکو حبیب یکی از بزرگترین تولیدی های پوشاک زنانه در سعدی شمالی هست که نمونه لباس های خودش رو در تیراژ بالا به بازار می فرسته و خیلی از فروشگاه های لباس زنانه و مغازه دارها مشتریشون هستن.

تولیدی پوشاک زنانه در تهران

تولیدی تریکو حبیب رو می تونم بزرگترین تولیدی پوشاک زنانه در تهران معرفی کنم که تنوع بالایی در تولید لباس زنانه داره. در فصل های مختلف با توجه به مد روز لباس های مناسب تولید می کنه. انواع مانتوهای بهاره و تابستونی، هودی و سوئیشرت برای زمستون و انواع مختلف شومیز و تونیک تو نمونه تولیداتش داره. تولیدی حبیب انواع پارچه های تریکو رو خودش تولید کرده و در کنار تهیه پارچه، یه کارگاه تولید پوشاک زنانه هم داره. تنوع محصولاتش هم شامل گزینه های زیر هست که میگم:

  • انواع شلوار زنانه
  • بلوز و تونیک
  • شومیزهای مجلسی
  • مانتو
  • هودی و سوئیشرت زنانه
  • ست لباس راحتی

انوع مختلف پارچه تریکو

تولیدی تریکو حبیب همونجور که گفتم علاوه بر تولید پوشاک زنانه انواع مختلف پارچه تریکو هم تولید می کنه. تریکو پارچه ای نرم و لطیف هست که معمولا برای دوخت لباس های راحتی، ست کاپشن و گرمکن و تونیک میشه ازشون استفاده کرد. انواع مختلف تریکو که هم برای لباس های تابستونی و هم لباس های زمستونی مناسب هستن و با توجه به فصل خودشون تولید می کنن و از اون طرف همین پارچه هارو برای برش و دوخت پوشاک زنانه در کارگاه خیاطی خودشون استفاده می کنن. معمولا جنسی که تولید می کنن بسیار بادوام هست و قیمت خیلی مناسبی هم دارن.

انواع لباس در تولیدی پوشاک حبیب

همونجور که گفتم در کنار تولید تریکو، انواع لباس در تولیدی پوشاک حبیب هم دوخته می شه و به فروش می رسه که شامل شلوار، بلوز، مانتو، هودی و لباس های گرم هم می شه. تا اونجا که امکانش باشه همه لباس های زنانه خودشون رو با پارچه های تولیدی خودشون برش می دن و می دوزن. از پارچه های با کیفیت بالا در دوخت لباس ها استفاده می کنن که دوام بالایی هم دارن و از نظر راحتی هم جنس خیلی نرم و لطیفی دارن.

تنوع رنگشون هم خیلی زیاده و از رنگ های ساده ی سفید یا مشکی گرفته تا رنگ های شاد توی تولیداتشون استفاده می کنن، پارچه های طرح دار متنوعی هم دارن که برای دوخت انواع لباس ها می شه ازشون استفاده کرد. برش و دوخت تک تک لباس ها رو افراد ماهری انجام می دن که تجربه بالایی تو خیاطی دارن. معمولا برای دوختن لباس ها در تولیدی پوشاک حبیب از جدیدترین طرح های روز استفاده می شه که جواب گوی نیاز بازار هم باشه. تنوع لباس ها در تولیدی پوشاک حبیب برای انواع سایزها و سنین مختلف مناسبه و رو همین حساب شما می تونین برای هر نوع سلیقه و برای هر اندازه ای ازشون لباس تهیه کنین.

فروش عمده به فروشگاه های دیگر

خیلی از فروشگاه ها و بوتیک های زنانه لباس های خودشون رو از همین برند تهیه می کنن، چون بین تولیدات ایرانی هم از جنس خوب هم از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردارن. اگه دنبال لباس زنانه ارزون و با جنس خوب و با کیفیت هستین، تولیدی پوشاک حبیب می تونه بهترین انتخاب براتون باشه. همه اینایی که گفتم به خاطر اینه که از صفر تا صد مراخل تولیدشون، از تولید پارچه تا برش و دوخت لباس با خودشونه و به نسبت خیلی از تولیدی های دیگه قیمت پایین تری برای لباس هاشون دارن.

پس تولید پوشاک حبیب یکی از بهترین گزینه ها برای خرید لباس برای کسایی به حساب میاد که هم دنبال لباس خوب و هم ارزان هستن.

بهترین تولیدی پوشاک زنانه در تهران

تریکو حبیب رو می تونم بهترین تولیدی پوشاک زنانه در تهران معرفی کنم، چون هم جنس لباس هاش خیلی خوبه و هم تنوع طرح و رنگشون زیاده. در کنار تولید پوشاک زنانه، یه کارگاه تولید تریکو دارن که به  خاطرهمین اول اونا رو به اسم تولیدی تریکو حبیب می شناختن و بعد کم کم وارد تولید لباس هم شدن.

همینکه تولید پارچه رو خودشون انجام میدن کمک می کنه تا نسبت به رقباشون مزیتهایی داشته باشن و از خیلی لحاظ جلو باشن که چندتاشو همین جا براتون می شمارم. یکی اینکه همیشه پارچه ای که میخوان رو خودشون تهیه می کنن و هیچوقت کمبود پارچه ندارن و
رو همین حساب همیشه سفارشاشون رو طبق برنامه و قولی که دادن آماده می کنن،

دوم اینکه می تونن هر طرح و رنگ پارچه ای که می خوان رو تولید کنن و تنوع بالایی تو محصولاتشون داشته باشن و آخرم اینکه در کنار دوخت لباس می تونن فروش پارچه هم داشته باشن.

تنوع بسیار زیاد محصولات

در کنار همه این هایی گفتیم تنوع زیاد لباس هاشون باعث شده تا تولید سالانه لباسشون بالا باشه و مشتری زیادی داشته باشن. از انواع مختلف بوتیک زنانه و فروشگاه های خیلی بزرگ تا مغازه های کوچک، مشتری تولیدی پوشاک حبیب هستن و اگه شما فروشگاه لباس زنانه دارین، می تونین از جنس های خوب این تولیدی برای مغازتون خرید کنین.

معمولا در کنار تنوع لباس ها جنس خوب اونا و همچنین قیمت مناسبشون باعث می شه تا مشتری های خیلی زیادی داشته باشن. پس اگه می خواین از بهترین تولید پوشاک زنانه در تهران با قیمت ارزان و مناسب بهترین جنس ها رو بخرین می تونین شماره و آدرسی که تو این پیج براتون گذاشتیم رو بردارین و همین الان بهشون زنگ بزنین. می تونین برین از نزدیک جنس کار و تنوع طرح و مدلشونو ببینین و بهشون سفارش بدین.

آدرس و اطلاعات تولیدی تریکو حبیب

مدیریت: جناب اقای حبیب اسدی

تماس:

09196800616

02133997635

آدرس : تهران ، سعدی شمالی ، کوچه بیمه ، پلاک 22 ، طبقه ی چهارم ، واحد 8 و 4

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی تریکو حبیب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *