اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4453
اصناف شهر
تهیه غذای هاشمی علیا

توضیحات آگهی

تهیه غذای هاشمی علیا

تهیه غذای هاشمی علیا با منوی غذایی کامل خوشمزه ترین غذاها را به مشتریان خود ارائه میکند. ما با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه غذایی، لذیذترین غذاها را طبخ میکنیم. این تهیه غذا به علت داشتن سرآشپزان ماهر و با تجربه بهترین کیفیت غذاهای خوشمزه را موجود داشته. ما در تمامی ساعات طول روز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنیم.

 

بهترین تهیه غذا در فرمانیه تهران

همه ما دوست داریم بهترین کیفیت غذا را سفارش داده و نوش جان کنیم. تهیه غذای هاشمی علیا به عنوان بهترین تهیه غذا در فرمانیه تهران شناخته شده است. بهترین کیفیت غذا به همراه منوی غذایی کامل و رعایت کامل مسائل بهداشتی باعث برتری این تهیه غذا در میان مردم منطقه فرمانیه شده است. در این تهیه غذا  مشتریان عزیز بیشترین ترین مقدار غذا  را در مقایسه با مبلغ پرداختی دریافت میکنند که از لحاظ اقتصادی عالی و مقرون به صرفه میباشد.

 

بزرگترین تهیه غذا در فرمانیه تهران

تهیه غذای هاشمی علیا در فضایی بزرگ و گسترده بهترین خدمات را ارائه میکند. ما با بزرگترین فضای آشپزخانه ای و بیشترین تعداد اجاق گاز ها و فرها و سایر تجهیزات سریع ترین خدمات تهیه غذا را به مردم منطقه ارائه میکنیم. این تهیه غذا با بیشترین تعداد آشپزان و سرآشپزان حرفه ای بیشترین تعداد پرس غذا را در هر وعده غذایی طبخ کرده و بهترین خدمات را ارائه مینمایند.

 

تهیه غذا برای هیئت ها در فرمانیه

آیا شما نیز از عاشقان اهل بیت میباشید و دوست دارید در اعیاد مذهبی خاص در محافل خود غذای نذری نیز توزیع کنید. تهیه غذای هاشمی علیا نیز دوست دارد در این کار خیر شریک شما  شده و  بهترین کیفیت غذایی را برای مراسمات هیئتی شما تهیه کند. خورشت قیمه های  تهیه غذای هاشمی علیا خیلی پرطرفدار بوده و  در اکثر مراسمات هیئتی منطقه فرمانیه سفارش داده میشود.

 

سفارش غذای تعداد بالا در شمال تهران

تهیه غذای هاشمی علیا به علت داشتن بیشترین تعداد سرآشپزان حرفه ای و آشپزخانه مجهز میتواند سفارشات تعداد بالای مشتریان عزیز خود را قبول کرده و در ساعت مقرر آنها را تحویل بدهد.  برای آگاهی از منوی غذایی ما و ثبت سفارش غذای مورد دلخواهتان به تعداد مورد نیاز تنها کافی است با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کرده و  سفارش خود را ثبت نمایید. کیفیت بالای تمامی منوهای غذایی ما باعث شده تمامی مشتریانی که تنها یک بار از ما سفارش غذا داده اند به مشتریان ثابت و همیشگی ما تبدیل شوند.

 

منوی تهیه غذای فرمانیه

منوی تهیه غذای فرمانیه کلیه غذاهای پرتقاضای مشتریان را شامل میشود و بر طبق نظرسنجی های دوره ای که از مشتریان گرفته میشود این منوی غذایی تغییر کرده و  غذاهای مورد علاقه مشتریان بیشتر طبخ میشود. کلیه خورشت های قیمه و قورمه سبزی و کرفس را  با بهترین کیفیت و بیشترین مقدار گوشت میتوانید از ما تهیه کنید.

علاقه مندان انواع کباب میتوانند سفارش کباب های لقمه و سلطانی و برگ خود را از منوی غذایی ما انتخاب کنند. خوشمزه ترین زرشک پلو با مرغ و جوجه کباب را  از بهترین کیفیت مرغ برای شما عزیزان طبخ میکنیم. یکی از برترین امتیازات تهیه غذای ما منوی غذایی کامل میباشد که شامل تمامی غذاهای مورد علاقه طبع ایرانی ها میباشد.

 

خاص ترین منوی غذایی، چلو مرغ مجلسی

دوست دارید خاص ترین منوی غذایی تهیه غذای هاشمی علیا را به شما عزیزان معرفی نماییم. این منوی غذایی تقاضای بالایی داشته و بیشترین رضایت بالای مشتریان را دارد. این وعده غذایی چلو مرغ مجلسی ما میباشد که طعم خاص و لذیذی داشته و جزء اولین سفارش های غذایی مشتریان ما میباشد. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه ما بهترین روش های پخت مرغ مجلسی را داشته و لذیذترین چلو مرغ های مجلسی را برای مشتریان خود میپزند.

پس حتما در اولین سفارش خود چلو مرغ مجلسی ما را سفارش بدهید، با یک بار سفارش چلو مرغ ما متوجه طعم عالی آن شده و برای همیشه طعم خاص آن را فراموش نخواهید کرد.

 

ته چین های خوشمزه تهیه غذای هاشمی علیا

ته چین های خوشمزه ما خاص ترین منوی غذایی ما میباشد. آشپزان با تجربه ما خاص ترین ته چین های خوشمزه را برای مشتریان عزیز تهیه میکنند. پس از  یک بار سفارش ته چین های ما عاشق آن شده و دیگر طعم هیچ ته چینی را نمی پسندید و هر بار که هوس ته چین کنید حتما تهیه غذای هاشمی علیا را انتخاب میکنید.

 

چرا باید تهیه غذای تهیه غذای هاشمی علیا را انتخاب کنیم

کیفیت بی نظیر و طعم لذیذ غذاها

یکی از نقطه نظرات مشترک در میان تمامی مشتریان ما، کیفیت بی نظیر و طعم عالی غذاهای ما میباشد. ما برای بررسی نظرات مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان خود در بازه های زمانی مشخص و معین از مشتریان خود نظرسنجی های متعددی را انجام داده و  بر اساس این نظرسنجی ها خدمات مورد نظر مشتریان را به آنها ارائه میکنیم.

 

برنج خالص ایرانی

در تهیه غذای هاشمی علیا از بهترین کیفیت برنج های ایرانی خالص استفاده میشود.  مسئول خرید ما با شناخت بهترین عرضه کنندگان دست اول برنج ایرانی بهترین برنج های ایرانی با کیفیت را برای مشتریان عزیز انتخاب میکنند. عطر خاص برنج های ایرانی ساده و دودی ما باعث رضایت مشتریان ما شده است. خورشت های لذیذ و کباب های عالی این تهیه غذا  در کنار برنج ایرانی ترکیبی خاص و خوشمزه میباشد.

 

قیمت های مناسب

بهترین کیفیت غذاها را با مناسب ترین قیمت ها از تهیه غذای هاشمی علیا دریافت خواهید کرد. بعضی تهیه غذاها به خاطر کیفیت پایین تر غذا یا حجم کمتر وعده های غذایی، قیمت های پایین تری را به مشتریان خود ارائه میکنند ولی در تهیه غذای هاشمی علیا بیشترین مقدار غذای با کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها دریافت خواهید کرد.

 

خدمات برتر تهیه غذای هاشمی علیا

  • منوی غذایی کامل
  • خوشمزه ترین و لذیذ ترین غذاها
  • بیشترین رضایت مشتریان
  • استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه غذایی
  • قیمت مناسب غذا
  • بزرگترین تهیه غذای شمال تهران
  • امکان ثبت سفارش تلفنی
  • تحویل به موقع غذاها به صورت گرم

 

راه های ارتباطی با تهیه غذای در فرمانیه

مدیریت: جناب آقای سید مهدی هاشمی

تماس:

09128484840

02122219696

آدرس:

تهران- فرمانیه- اندرزگو- میدان ندا- خیابان هاشمی اولیا- جنب پاساژ ولیعصر

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تهیه غذای هاشمی علیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *