اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7413
اصناف شهر
تنگستن کارباید قهرمان

توضیحات آگهی

تنگستن کارباید قهرمان

تنگستن کارباید قهرمان عرضه کننده بهترین کیفیت تنگستن کارباید برای مصارف صنعتی مختلف می باشد. آیا می دانید تنگستن مقاوم تر از فولاد می باشد و برای ساخت ابزارهای برش کیفیت بهتری از کار را تولید می نماید؟ بسیاری از کارخانجات صنعتی تنگستن کارباید مصرفی مورد نیاز خود را از تنگستن کارباید قهرمان تهیه می کنند.
کیفیت بالا و خلوص تنگستن های عرضه شده مشتری های بیشمار و وفاداری را همراه ما نموده است. در بازار شاد آباد تنگستن کارباید قهرمان بدون رقیب است و بهترین محصولات مشتقه از تنگستن را با بالاترین عیار و ارزان ترین قیمت ها عرضه می نماید.

تنگستن کارباید جهت مصارف کارخانجات

تنگستن کارباید از ترکیب تنگستن و کربن در شرایط خاص تولید می شود. این ترکیب چند برابر فولاد مقاومت و استحکام دارد. سایش و مقاومت بالای این ترکیب در مقابل حرارت های بالا باعث کاربری زیاد تنگستن کارباید در صنایع مختلف برش کاری و فرز کاری در تمامی کارگاه های صنعتی شده است. ابزارها و دستگاه هایی که به روش های تخصصی با ترکیب تنگستن کارباید پوشش داده می شوند طول عمر بیشتر و  مفیدتری دارند.

به علت سختی شرایط کاری، گاهی اوقات فلز فولاد نیز با این همه سختی می شکند و یا قادر به اجرای عالی کار نمی باشد، در چنین مواقعی افراد ماهر از فلز تنگستن کارباید برای عملکرد عالی دستگاه های برش و پرداخت ماشین کاری استفاده می نمایند. با خرید تیغه های تنگستن کارباید از قهرمان بهترین کیفیت را در طول مدت زمان مفید بیشتری استفاده خواهید نمود. این تیغه ها به سهولت و سرعت تمامی مواد پلاستیکی و فلزی را برش می دهند.

 

خرید بهترین کیفیت مواد از تنگستن کارباید قهرمان

  • شمش مفتول
  • پودر کشش مفتول

برای اجرای کارهای پروژه و کارگاه خود به خالص ترین درجه شمش مفتول و پودر کشش مفتولی نیاز دارید؟ بهترین کیفیت و عالی ترین گرید مورد نیاز خود را از تنگستن کارباید قهرمان تهیه خواهید کرد. در کنار شما هستیم تا با کمترین هزینه ها به بهترین کیفیت مفتول دسترسی داشته باشید.

 

معادن

در معادن همیشه سنگ های گران بها و ارزشمندی وجود دارند که با روش های تخصصی باید آن ها را جداسازی و خالص نمود. دریل یکی از ابزارهای مورد استفاده در استخراج سنگ های منتخب از معادن کشور می باشد. به علت سختی سنگ های معادن احتمالا دریل ها می شکنند. یکی از راهکارهای موثر استفاده از پودر تنگستن کارباید برای استحکام بیشتر در نوک دریل ها می باشد.

 

حفاری

شرایط حفاری در معادن سخت و طاقت فرسا می باشد. هر ماده ای نمی تواند در چنین شرایطی زمینه عالی کار را فراهم نماید. در این شرایط سخت است که ترکیب تنگستن کارباید مانند ماده معجزه آسایی همه کارها را به بهترین شکل ممکن عملیاتی و اجرایی می کند. دستگاه های بسیاری فقط با این ترکیب می توانند در محیط های سخت حفاری و معادن کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. اگر بخواهیم چند مدل از این دستگاه ها را نام ببریم می توانیم به دستگاه های رولر کاتر، ریمرز و پیک اشاره کنیم.

 

سنگ شکن

سنگ شکن های تنگستن کارباید با بیشترین توان و قدرت برای سوراخ کاری و برش کاری مورد استفاده قرار می گیرند. هر جایی که دستگاه های معمول از اجرای کار باز می مانند، دستگاه های پردازش شده با تنگستن بیشترین عملکرد مثبت را از خود بر جای می گذارند. برای سنگ شکن های سنگی از نوک کارباید تنگستن استفاده می شود. بهترین کیفیت تنگستن را از تنگستن کارباید قهرمان خرید خواهید کرد. با انتخاب تنگستن کارباید قهرمان از بهترین کیفیت اصل خرید خواهید کرد و بهترین نتیجه را در کار خود خواهید دید.

 

ابزار سازی

پودر تنگستن در بهترین کیفیت خاکستری رنگ و ریز می باشد. در موقع خرید دقت داشته باشید که هر چه این اندازه ذرات ریزتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. نانو ذرات تنگستن نیز در تولید ابزارها و پولیش دستگاه ها پر کاربرد می باشد. به علت مقاومت و استحکام بالا از پودر تنگستن برای تولید انواع قالب ها و پوشش فلزات و ساخت ابزارهای برش استفاده می شود.

ابزاری که در این روش تولید می شود در مقایسه با ابزارهای معمولی با ظرافت و دقت بالاتری برش را بدون هیچ گونه علایم سایش ایجاد می کند. تنگستن در ترکیب با سایر مواد از جمله کبالت اثر بخشی و کارایی بیشتری را در تولید انواع ابزارهای صنعتی ایجاد می نماید.

 

قالب سازی

پیش نیاز کارایی مناسب هر کارگاه صنعتی داشتن قالب های صنعتی متنوع با کیفیت بالا می باشد. هر کارگاهی با داشتن بهترین کیفیت قالب های صنعتی می تواند بیشترین تعداد محصول را از سفارشی واحد در طول روز تولید نماید. در کارگاه تنگستن کارباید قهرمان بهترین کیفیت قالب های مقاوم با ابعاد و طرح مورد نیاز مشتری تولید می شود.

ساخت قالب سفارشی با بهترین کیفیت مواد تنگستن درخواست بسیاری از مشتریان این کارگاه صنعتی می باشد. کارهای تعمیرات قالب های تنگستن توسط بهترین نیروهای ماهر و با تجربه انجام می شود. از بیشترین سفارش های قالب این مجموعه می توان به قالب های پیچ و پرچ اشاره نمود که با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها انجام می شود.

 

سنگهای CBN و دیاموند

تا چندی پیش سنگ زنی سنگ های سخت و سرامیکی چالشی بزرگ در کارهای صنعتی مختلف بود، با طراحی سنگ های CBN و دیاموند عملیات سنگ زنی و برش با کیفیت بهتری انجام می شود. با این دو متریال می توان کیفیت بهتری از کار را با هزینه های کمتری تولید نمود. به نظر شما چه ویژگی هایی این تکنولوژی را برتر و پر تقاضا تر نموده است؟ سرعت بالاتر اجرای کار، کاهش ضایعات و کیفیت بالاتر تولیدی و هدایت بالا  از مهمترین دلایل رضایت مصرف کننده ها می باشد. بهترین کیفیت ستگ های CBN و دیاموند را با ارزان ترین قیمت ها عرضه می کنیم.

کمتر ماده صنعتی مانند سنگ های CBN  و دیاموند با ویژگی های عالی بالای مقاومت سایشی، استحکام فشاری، هدایت گرمایی و سختی بالا بتواند یار و کمک کار شما در اجرای کارهای سنگ زنی و انواع تراش ها باشد. همکاران تنگستن کارباید قهرمان در کنار شما هستند تا بهترین کیفیت این مواد را خریداری نموده و به عالی ترین شکل ممکن کارهای خود را به پایان برسانید.

 

راه های ارتباط با تنگستن کارباید قهرمان

تماس:
02166810762
09015177437
آدرس:
تهران- شادآباد- خیابان 17 شهریور- روبه روی درمانگاه رضوان- پاساژ خسروان- طبقه همکف- پلاک 11

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تنگستن کارباید قهرمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *