اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6195
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تعمیرگاه گیربکس دنده فیکس

تعمیرگاه گیربکس دنده فیکس بهترین برند در زمینه تعمیرات تخصی انواع گیربکس های ماشین های داخلی و خارجی می باشد. گیربکس های اتومات زمینه تخصصی این مجموعه تعمیرگاهی می باشد و به صورت انحصاری بهترین خدمات تعمیری و سرویس های دوره ای را برای مشتریان خود انجام می دهند. تعمیر گیربکس al4 کلیه خودروهای فرانسوی خود را با بهترین کیفیت از تیم حرفه ای ما بخواهید. در زمینه تعمیرات حرفه ای گیربکس MVM مجموعه ای روی دست ما نخواهد بود.

 

تعمیرگاه مرکزی گیربکس اتوماتیک

سال ها است که به علت خدمات تخصصی عالی انواع گیربکس های اتوماتیک ماشین های داخلی و خارجی، به عنوان تعمیرگاه نمونه مرکزی گیربکس در غرب تهران شناخته شده ایم. متخصصین حرفه ای این تعمیرگاه با ارائه بهترین خدمات سرویس و تعمیرات از نام دنده فیکس برندی معتبر در تعمیرات تخصصی گیربکس ساخته اند. به گونه ای که اگر در منطقه مرزداران به دنبال تعمیرگاه انواع گیربکس های اتوماتیک باشید، حتما و به وطور قطع ما را به شما معرفی خواهند کرد. کیفیت تنها چیزی است که تکراری نمی شود .

بزرگترین-مجموعه-تعمیرگاه-در-غرب
بزرگترین-مجموعه-تعمیرگاه-در-غرب

بهترین تعمیرگاه گیربکس در غرب تهران 

در دنده فیکس از مجهزترین دستگاه های پیشرفته عیب یابی استفاده می کنیم تا ایراد گیربکس ماشین شما را در کوتاه ترین زمان ممکن علت یابی و رفع کنیم. بعد از پیدا کردن علت از کم هزینه ترین روش های ممکن برای تعمیرات تخصصی استفاده می کنیم.

با مراجعه به این تعمیرگاه از بابت استفاده از بهترین کیفیت مواد مصرفی و روغن گیربکس ها کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد. ما با انجام عالی کلیه سرویس های دوره ای از هر مشتری، مشتری وفادار و همیشگی برای تعمیرگاه خود می سازیم. ارائه خدمات، اول راه آشنایی ما با مشتریان عزیزمان می باشد. با بهترین کیفیت خدمات همیشه سعی می کنیم رضایت تمامی مشتریانمان را به عالی ترین شکل ممکن جلب نماییم.

 

اختصاصی ترین تعمیرگاه گیربکس در غرب تهران

در انتخاب بهترین تعمیرگاه به چه نکاتی باید بیشتر دقت کنیم؟ از نظر شما مهمترین عامل برای انتخاب تعمیرگاه خوب چه نکته ای می باشد؟ به نظر بیشتر تعمیرکاران حرفه ای، مرکزی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی در یک زمینه خاص تعمیراتی فعال باشند. علت را می دانید؟ چون در این صورت بهترین متخصین حرفه ای را گلچین کرده اند و این افراد تجربه بسیاری در تعمیرات موارد مختلف پیدا کرده اند.

در این تعمیرگاه های تخصصی دیگر با نبود قطعه و یا نداشتن دستگاه های پیشرفته به روز مواجه نخواهید شد. آنها از بهترین کیفیت قطعات اصل و مجهزترین دستگاه های به روز برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود استفاده می کنند. باعث افتخار ما است که در بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تعمیرات تخصصی گیربکس فعال بوده و همیشه بهترین ها را برای مشتریان خود انجام داده ایم.

تعمیرگاه-مرکزی-گیربکس-اتوماتیک
تعمیرگاه-مرکزی-گیربکس-اتوماتیک

تعمیرگاه حرفه ای گیربکس اتوماتیک

بسیاری از ما علاقه داریم ماشینی با گیربکس دنده اتومات خریداری کنیم، تا در رانندگی راحت تر باشیم. اما می دانید گیربکس های اتومات  نسبت به گیربکس های جعبه دنده ای نیاز به مراقبت های بیشتری و تعمیرکاران حرفه ای تری دارند. جای هیچ نگرانی نیست، لازم نیست شما متخصص گیربکس های اتوماتیک باشید، تنها کاری که باید بکنید این است که تعمیرگاهی حرفه ای پیدا کنید و بقیه کارها را به آنها بسپارید.

ما حرفه ای ترین در کار خود می باشیم، با انجام سرویس های دوره ای در این مرکز صاحب ماشینی با شتاب و سرعت بیشتری در طول زمان خواهید بود.

تعویض-روغن-گیربکس-و-روغن-موتور
تعویض-روغن-گیربکس-و-روغن-موتور

تعمیرات گیربکس ماشین های خارجی

گیربکس بعد از موتور، قلب دوم ماشین تان می باشد. برای اینکه شتاب و طول عمر مفید ماشین تان را بیشتر کنید باید بیشترین مراقبت های تخصصی را از گیربکس انجام بدهید. یک نکته مهم در انجام سرویس های دوره ای و تعمیرات گیربکس این است که تنها به تعمیرگاه های خوش سابقه و با تجربه اعتماد کنید. اهمیت این موضوع در مورد تعمیرات گیربکس های ماشین های خارجی دو برابر می باشد، زیرا به علت پیچیده تر بودن باید توسط افراد متخصص و با تجربه باز و تعمیر شوند.

مرکز تعمیرگاهی دنده فیکس با بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه تخصصی، همیشه بهترین خدمات تعمیری را برای گیربکس های انواع ماشین های آمریکایی، اروپایی، چینی،ژاپنی و کره ای ارائه کرده است.

تیونینگ-و-تقویت-خودرو-در-غرب-تهران
تیونینگ-و-تقویت-خودرو-در-غرب-تهران

تعمیرات حرفه ای گیربکس  MVM

کارشناسان ما با شناخت کافی که از گیربکس MVM دارند بهترین روش های نگه داری عالی از گیربکس ماشین تان را به شما آموزش می دهند. ما از نمونه روغن و بوی روغن گیربکس شما متوجه علت خرابی آن خواهیم شد و با بهترین روش های ممکن تعمیرات آن را در سریع ترین زمان انجام خواهیم داد. اگر ماشین MVM شما نشتی روغن قرمز رنگ دارد، برای تعمیر سریعا اقدام نمایید تا با کمترین هزینه های ممکن کارهای تعمیرات گیربکس را برای شما انجام بدهیم.

یکی دیگر از نشانه های خطر برای تعمیرات گیربکس وجود لرزش های غیر عادی در ماشین و حرکت نکردن خودرو در دنده می باشد. هر کدام از نشانه های بالا را که در خودروی MVM خود دیدید کارهای عیب یابی و تعیین نوع مشکل گیربکس و حل آن را به کارشناسان حرفه ای ما بسپارید.

در سریع ترین زمان ممکن ماشین سالم را به شما تحویل خواهیم داد. در مورد کمبود قطعات در بازار جای هیچ نگرانی نیست، از بهترین قطعات اورجینال برای کارهای تعویضی استفاده می کنیم. کار تعمیر گیربکس خودروی MVM خود را به اهل فن و متخصص آن سپرده اید، خیالتان کاملا راحت باشد که بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم کرد.

مجموعه-حرفه-ای-فیکس-وین

تعمیر گیربکس  al4

گیربکس های al4 یکی از بهترین کیفیت گیربکس ها میباشند که درصد زیادی از مردم از آنها راضی هستند. این مدل گیربکس بیشتر در خودروهای فرانسوی مانند رنو و پژو بسته شده است. خودرو 206 یکی از معروفترین خودروهای داخلی با گیربکس al4 می باشد. تعمیرکاران حرفه ای و متخصص تعمیرگاه دنده فیکس کلیه بخش های مکانیکی، هیدرولیک، برق و کامپیوتر گیربکس های al4 را بررسی و چک می نمایند تا شما با بهترین عملکر ممکن رانندگی کنید.

از بهترین کیفیت روغن های درجه یک برای تعویض روغن گیربکس استفاده می کنیم و تعمیرات گیربکس al4 را به صورت گارانتی های معتبر یک ساله انجام می دهیم.

 

راه های ارتباط با تعمیرگاه گیربکس دنده فیکس

مدیریت: جناب آقای فرشاد حیدری

تماس:

09125384034

09129384034

آدرس:

تهران- مرزداران- خیابان رضایی نژاد- گاراژ رالی 110- تعمیرگاه حیدری ( هیروتیک سابق )

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیرگاه گیربکس دنده فیکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *