اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تعمیرگاه مزدا در شرق تهران

تعمیرگاه مزدا در شرق تهران با کادری مجرب بهترین خدمات تعمیری ماشین های مزدا را انجام میدهد. اگر به دنبال تعمیرگاهی قابل اعتماد و خوش سابقه در شرق تهران میباشید، سری به تعمیرگاه ما بزنید. به علت تشخیص دقیق و کیفیت بالای کارهای تعمیراتی ما و قیمت های مناسب، مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد. کلیه کارهای تعمیری و تعویضی ماشین های گروه مزدا را از تیم حرفه ای ما دریافت خواهید نمود.

 

بزرگترین مجموعه تعمیرگاهی مزدا در شرق

این مجموعه از ابتدا کار خود را از تعمیرگاهی کوچک در شرق تهران آغاز نمود. با تلاش و پشتکار فروان توانسته ایم هر سال مقداری به متراژ مغازه و کسب و کار خود اضافه کنیم. به لطف خدا امروزه به عنوان بزرگترین مجموعه تعمیرگاهی خوش سابقه در شرق تهران شناخته شده ایم. خدا را شاکریم و در ادامه نیز تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود میکنیم.

تعمیرگاه حرفه ای ماشین های مزدا در شرق تهران

کلیه کارشناسان این مرکز شناخت عمیق و کاملی از کلیه قطعات موتوری و سایر بخش های ماشین های گروه مزدا داشته و در کمترین زمان ممکن کارهای تعمیرات شما را به نحو عالی انجام میدهند. سعی همکاران ما همیشه بر این است که کارهای تعمیراتی مشتریانمان را با کمترین هزینه های ممکن انجام بدهیم. اگر قطعه ای کاملا معیوب و قابل تعمیر نباشد، از بهترین کیفیت قطعات برند اصلی برای تعویض استفاده میشود.

بهترین تعمیرگاه در شرق

تعمیرگاه مزدا در شرق تهران به علت داشتن کادری مجرب و مجهزترین دستگاه های مورد نیاز بهترین خدمات تعمیری انواع ماشین های مزدا را به مشتریان خود ارائه میکند. مدیریت این مجموعه همیشه در تلاش بوده است با استخدام بهترین نیروهای متخصص بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند. از نگاه بسیاری از مشتریانمان ما بهترین تعمیرگاه ماشین های مزدا در شرق تهران هستیم. خیلی خوشحال هستیم که توانسته ایم رضایت مشتریان عزیز خود را جلب نماییم.

 

تعمیرات تخصصی انواع خودروهای مزدا 

ماشین های گروه مزدا به علت کیفیت بالای موتوری توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب نماید و مشتریان زیادی در بازار داخلی نیز دارد. اگر از مجموعه مزدا ماشینی را دارید، بهترین خدمات تخصصی را از تعمیرگاه ما دریافت خواهید نمود. خدمات تخصصی که در تعمیرگاه شرق تهران دریافت میکنید شامل تمامی موارد زیر میباشد: تعمیرات تخصصی موتور، گیربکس ماشین های مزدا، تعمیرات برق خودرو، جلوبندی خودرو، سرویس های دوره ای. با اعتماد کامل ماشین خود را به تعمیرکاران این مجموعه بسپارید و مطمئن باشید تمام تلاششان این است که بهترین سطح کیفی خدمات را به شما ارائه نمایند.

بهترین تعمیرگاه تخصصی مزدا وانت و 2000

اگر در شرق تهران ساکن هستید و به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی ماشین های مزدا وانت و 2000 میباشید تنها گزینه پیشنهادی ما تعمیرگاه مزدا در شرق تهران میباشد. کلیه مشتریان این مجموعه به خاطر کیفیت بالای کارهای تعمیراتی و خوش انصافی، کاملا از این مجموعه رضایت کامل دارند. کلیه خدمات تعمیری ماشین های مزدا وانت و 2000 به صورت کاملا تضمینی برای مشتریان عزیز انجام میشود.

قطعات اصل مورد نیاز تعمیرات ماشین های مزدا وانت خود را از ما دریافت خواهید کرد. استفاده از قطعات تقلبی باعث میشود در آینده خیلی نزدیک هزینه های گزافی را برای تعمیر ماشین خود بپردازید، زیرا قطعه ای خراب و تقلبی میتواند عملکرد صحیح سایر قطعات ماشین شما را نیز با اختلال مواجه کند.

 

تعمیر تخصص مزدا 3

کلیه خدمات تخصصی تعمیری خودرو مزدا 3 را از همکاران ما دریافت خواهید نمود. تیم متخصص ما در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت کارهای تعمیرات جلوبندی، تعمیرات برقی، نصب آپشن های مزدا 3، تعنیرات گیربکس و موتور ماشین شما را انجام میدهند. مطمئن باشید از با کیفیت ترین و اصل ترین قطعات در کارهای تعمیراتی ماشین شما استفاده مینماییم و نسبت به سایر همکاران خود کمترین تعرفه های قیمتی را از مشتریان خود دریافت میکنیم.

اگر تعمیرگاه قابل اعتماد و آشنایی برای انجام سرویس های دوره ای ماشین مزدا 3 خود سراغ ندارید، به تعمیرگاه مزدا در شرق تهران مراجعه کنید. به علت کیفیت بالای خدمات ارائه شده و تخصص کلیه پرسنل آن، مشتری همیشگی و دائمی آن خواهید شد.

تعمیرگاه تخصصی انواع گیربکس مزدا 3 

گیربکس بعد از موتور ماشین از اصلی ترین قطعات برای کارکرد عالی ماشین میباشد. گیربکس های ماشین های گروه مزدا از قدرت بالایی برخوردار میباشند. همکاران ما تخصص کافی در تعمیرات گیربکس ماشین های مزدا دارند. در ابتدا همکارن ما کلیه قطعات و بخش های مختلف گیربکس ماشین شما را بررسی کرده و ریشه یابی مشکل را انجام میدهند.

پس از پیدا نمودن مشکل سعی میکنیم از کم هزینه ترین روش های ممکن برای تعمیرات استفاده کنیم. فقط در صورتی که قطعه به کلی خراب باشد و دیگر قابل تعمیر نباشد، از تعویض قطعات استفاده میکنیم. در تعویض قطعات نیز از بهترین نمایندگی های اصل با گارانتی های معتبر قطعه مورد نظر شما را تهیه میکنیم که به سود شما عزیزان باشد.

 

از کجا متوجه خرابی گیربکس ماشین مزدا خود بشویم
  • دنده به خوبی جا نمی افتد
  • بوی سوختگی از ماشین می آید
  • روشن شدن چراغ چک ماشین
  • لرزش ماشین در حین حرکت
  • حرکت نکردن و روشن نشدن ماشین

 

سرویس های دوره ای ماشین های مزدا 3

کارشناسان حرفه ای ما با بیشترین سابقه کاری، ارائه دهنده بهترین سرویس های دوره ای برای ماشین های گروه مزدا میبانشد. بهتر است خدمات سرویس های دوره ای را از تعمیرکاران مجاز و متخصص دریافت کنید. با انجام سرویس های دوره ای با صرف کمترین هزینه های ممکن میتوانید جلوی خرابی بیشتر قطعات اصلی ماشین خود را بگیرید. کلیه سیستم های خودرو شما بر طبق زمان بندی های معین با رعایت اصول مهم چک میشود. مثلا روغن موتور و انواع فیلترها و سیستم سوخت رسانی و انژکتور و برقی ماشین شما توسط کارشناسان حرفه ای ما به صورت دقیق و تضمینی چکاپ میشود.

 

خدمات برتر تعمیرگاه مزدا در شرق تهران

  • کادری مجرب و متخصص و دلسوز
  • ارائه بهترین راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی در حین تعمیر
  • استفاده از بهترین کیفیت قطعات
  • رضایت تمامی مشتریان
  • تعمیرگاه تخصصی مزدا در شرق تهران
  • دریافت مناسب ترین قیمت ها
  • خوش قولی و تحویل به موقع ماشین

 

راه های ارتباط با تعمیرگاه مزدا در شرق تهران

مدیریت: جناب آقای حسین رضی کاظمی

تماس:

02122314825

09123893945

آدرس: 

تهران- اتوبان بابایی شرق به غرب- لاین کندرو- بعد از لشگرک- کندرو- بعد از پمپ گاز- شهید رسولی- داخل کارواش یزدان 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. حامد خلیلی

    سلام و خسته نباشید، ببخشید اگر بخواهید گیربکس اتوماتیک را تعمیرات انجام بدین چقدر زمان بر میباشد؟
    مدل مزدای ما ۳ هستش سال ۲۰۱۵
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • asnafshahr

      سلام و تشکر از نظر شما
      ببینید معمولا اگر بخواهید گیربکس را تعمیر کنید بین ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت نیاز به زمان داره، التبه با وقت قبلی در تعمیرگاه مزدا.

  2. امیر اردلان

    شما در شرق تهران هستید؟
    روزهای تعطیل هم باز هستید؟

    • asnafshahr

      ما نمایندگی های مختلفی در سرتاسر تهران داریم. لطفا قبل از تشریف آوردن حتما هماهنگی های لازمه را انجام دهید.

  3. موسی سلمانی

    با سلام و خسته نباشید
    بنده بسیار تعریف شمارا از همکاران و دوستان شنیده ام، کل خانواده ما ماشین مزدا سوار میشن، میخواستیم کلیه زحمات این ماشین ها را اعم از سرویس و تعمیر به شما بسپاریم.
    ممنون میشم لطف بفرمایید چطور با شما میتوانیم هماهنگ شویم و خدمت برسیم.
    با تشکر

    • asnafshahr

      سلام و روز بخیر و تشکر از شما دوست عزیز
      جهت مراجعه میتوانید برای هر بخشی از تهران که میخواهید تشریف بیارید رزرز قبلی را انجام داده و مراجعه فرمایید.
      با تشکر فراوان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *