اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تعمیرگاه تخصصی محمد در غرب تهران

تعمیرگاه تخصصی محمد یکی از بهترین مراکز تخصصی تعمیرات انواع اتومبیل ها در غرب تهران میباشد. بعلت تجربه بالا در این امر و داشتن کلیه تجهیزات بروز مورد نیاز، بهترین خدمات تعمیری را خدمت شما عزیزان ارائه میکند. تعمیرات حرفه ای گیربکس را در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت از تعمیرگاه تخصصی محمد بخواهید.

شستشوی-انژکتور-با-دستگاه
شستشوی-انژکتور-با-دستگاه

بهترین خدمات تخصصی اتومبیل در غرب تهران

تعمیرگاه تخصصی محمد یکی از با سابقه ترین و خوشنام ترین مراکز تخصصی تعمیرات انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی میباشد. آقای محمدی که مدیریت تعمیرگاه محمد را به عهده دارند با تجهیز تعمیرگاه به پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه های مورد نیاز بهترین خدمات تخصصی را به شما عزیزان ارائه میکنند.آقای محمدی با توجه به تجربه چندین ساله در این حرفه، بهترین کارشناسان و تکنسین های با تجربه را گلچین کرده و بهترین خدمات تعمیری را ارائه میکنند.

تعویض-روغن-هیدرولیک-و-روغن-موتور
تعویض-روغن-هیدرولیک-و-روغن-موتور

معرفی تیزر تعمیرگاه محمدی

چرا تعمیرگاه تخصصی اتومبیل محمد در آیت الله کاشانی؟

رضایت بالای مشتریان تعمیرگاه تخصصی محمد نشانگر کیفیت بالای خدمات تعمیری این فروشگاه میباشد. وجود مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه نشان از کیفیت بالای خدمات میباشد. استفاده از قطعات اورجینال در کنار ضمانت های معتبر و گارنتی های چندین ساله نشان از اعتماد این مرکز به خدمات خود میباشد. هر جا که سخن از ضمانت خدمات میباشد بعلت کیفیت بالای کار و نظارت دقیق در حین انجام کار میباشد.

 

آشنایی با دستگاه دیاگ

بعلت پیشرفت های تکنولوژی ها در تمامی زمینه ها، این پیشرفت ها در تعمیرات تخصصی ماشین نیز بوجود آمده است و دیگر مانند زمان های قدیم برای تشخیص علت خرابی ماشین دیگر نیاز به باز کردن کلیه قسمت های ماشین و موتور نمیباشد. امرزوه در بیشتر ماشین های تولیدی قطعه ای به نام کامپیوتر ماشین تعبیه شده است که بوسیله رابط هایی با بخش های کلیدی ماشین مانند موتور و گیربکس و غیره ارتباط دارد و در صورت خرابی به وسیله این رابط کدهایی از قسمت معیوب به کامپیوتر ماشین فرستاده میشود، هر کد برای عیب خاص در قطعه خاص میباشد.

بنابراین وقتی ماشینی خراب میشود و به تعمیرگاه ارسال میشود با بررسی ارورهای کامپیوتر ماشین براحتی و بدون باز کردن بخش های مختلف ماشین به نوع مشکل پی برده میشود. به دستگاهی که این کار را برای ما انجام میدهد دستگاه دیاگ میگویند که در انواع متنوع در تعمیرگاه های مختلف وجود دارد. دستگاه دیاگ بوسیله رابط هایی از یک طرف به کامپیوتر ماشین وصل شده و از طرف دیگر به سیستم لب تاب یا گوشی کارشناس .

صافکاری-خودرو
صافکاری-خودرو

بهترین دیاگ زنی در غرب تهران

تعمیرگاه تخصصی محمد با انواع متنوع و پیشرفته دستگاه دیاگ در اسرع وقت نوع مشکل ماشین شما را متوجه شده و بدنبال رفع این مشکل با کمترین هزینه ها و در اسرع وقت میباشد. گاهی اوقات بعد از حذف ارور مربوطه مشکل کاملا حل شده و در غیر این صورت کارشناسان با تجربه تعمیرگاه محمد بسته به نوع ارور مربوطه، قطعه معیوب را شناسایی کرده و در صورت تعمیر آن را تعمیر کرده و اگر این قطعه نیاز به تعویض داشته باشد با استفاده از بهترین قطعات اورجینال کار تعویض قطعه را در اسرع وقت انجام میدهند.

 

تعمیر حرفه ای گیربکس

تعمرگاه تخصصی محمد ارائه کننده بهترین خدمات تخصصی تعمیرات حرفه ای انواع گیربکس در آیت الله کاشانی میباشد. بهترین تیم متخصص و با تجربه، با دقت و سرعت کافی کارهای تعمیرات انواع گیربکس ماشین های ایرانی و خارجی را با کیفیت بالا انجام میدهد. تعمیرگاه تخصصی محمد با پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های مورد نیاز کارهای تعمیرات شما را با بهترین کیفیت انجام میدهد

از آنجا که میدانید گیربکس یکی از قطعات اصلی برای کارکرد عالی ماشین میباشد و باعث انتقال قدرت از موتور به چرخ ها و حرکت ماشین میشود. هر گونه نقص در عملکرد گیربکس باعث کاهش کارایی موتور و در نهایت عدم حرکت ماشین میشود. بنابراین برای جلوگیری از آسیب زیاد به گیربکس نیاز به سرویس های دوره ای این قطعه میباشد که بعلت پیچیدگی گیربکس بهتر است این سرویس های دوره ای توسط تعمیرکارهای متخصص و در فواصل زمانی معین انجام شود.

این فواصل زمانی بستگی به میزان استفاده از ماشین و یا مقدار کیلومتر کارکرد ماشین دارد. شرایط آب و هوایی آن منطقه نیز در مدت زمان این سرویس های دوره ای موثر میباشد. در حالت کلی میتوان بر اساس زمان ذکر شده در دفترچه راهنمای ماشین اقدام به این سرویس های دوره ای کرد.

 

خدمات تعمیری گیربکس در تعمیرگاه تخصصی محمد

سرویس های دوره ای

تکنسین های تعمیرگاه تخصصی محمد با توجه به سابقه و تجربه کاری بالا، از سیستم گیربکس کلیه ماشین های داخلی مانند پراید و انواع پژو و تیبا و غیره و همچنین انواع گیربکس های اتوماتیک ماشین های خارجی اطلاعات و شناخت کافی داشته و سرویس های دوره ای و چکاپ این ماشین ها را با دقت و کیفیت بالا انجام میدهند. این سرویس های دوره ای در ماشین های مختلف شامل چک فیلتر هوا و میزان روغن و کیفیت روغن میباشد.

در زمینه روغن گیربکس باید دقت کرد که روغن به اندازه کافی و با کیفیت و بدون هیچ براده و مواد خارجی باشد، چون بعلت کارکرد مداوم ماشین، روغن کیفیت خود را از دست میدهد و برای کارایی بالا باید تعویض شود. در تعمیرگاه تخصصی محمد انواع روغن گیربکس از بهترین برندهای بازار موجود میباشد. در تعمیرگاه محمد بهترین دستگاه های پیشرفته برای تعویض روغن سوخته گیربکس موجود میباشد که تا قطره آخر این روغن قبلی را خارج میکند و باعث کارایی بهتر گیربکس میشود.

دیاگ-و-کلیه-خدمات-اتومبیل
دیاگ-و-کلیه-خدمات-اتومبیل

خدمات تعمیری انواع گیربکس

تعمیر گیربکس های دنده ای

در تعمیرگاه محمد در صورت تشخیص خرابی گیربکس های دنده ای، از قطعات اورجینال برای تعمیرات استفاده میشود و در اسرع وقت ماشین تحویل شما میشود.

تعمیر گیربکس های اتوماتیک

گیربکس های اتوماتیک بعلت پیچیدگی ساختاری، نیاز به تکنسین های حرفه ای دارند و بهتر است تعمیرات گیربکس های اتوماتیک را به افراد کم تجربه نسپارید. در تعمیرگاه تخصصی محمد بهترین کارشناسان با تجربه و متخصص با دقت و سرعت کارهای تخصصی تعمیرات گیربکس های اتوماتیک شما را انجام میدهند. روی خدمات عالی ما حساب ویژه ای باز کنید. مطمعنا پس از یکبار استفاده از خدمات تخصصی تعمیرگاه محمد بعلت کیفیت بالای خدمات و امانت و انصاف، مشتری دائمی ما میشوید.

 

خدمات تخصصی اتومبیل محمد

  • تعمیرات تخصصی انواع اتومبیل های داخلی
  • بهترین تعمیرکار خودروهای خارجی
  • تجربه و تخصص بالای تعمیرکارها
  • مجهزترین تعمیرگاه با پیشرفته ترین دستگاه های بروز
  • ارائه با کیفیت ترین خدمات با مناسب ترین تعرفه ها
  • تحویل بموقع و خوش قولی
  • رضایت بالای مشتریان
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • ارائه بیشترین خدمات با گارانتی های معتبر
بهترین-خدمات-تخصصی-اتومبیل-در-غرب-تهران
بهترین-خدمات-تخصصی-اتومبیل-در-غرب-تهران

 

تماس با تعمیرگاه تخصصی محمد در غرب تهران

مدیریت: جناب آقای محمد محمدی

 تماس:

02144310305

09123041733

آدرس : تهران ، آیت اله کاشانی ، میدان الغدیر ، پلاک 4

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیرگاه تخصصی محمد در غرب تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *