اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تعمیرات چمدان امید در چیذر

تعمیرات چمدان امید در چیذر کلیه خدمات تخصصی تعمیری انواع چمدان را با کیفیت بالا انجام میدهد. تعویض قفل و زیپ و انواع شکستگی های چمدان های خود را از تعمیرات امید بخواهید.

 

بهترین تعمیرات چمدان در چیذر تهران

دانستن بهترین تعمیرکاران هر صنفی در مواقعی که نیاز ضرورری برای تعمیر آن کالا داریم خیلی مفید و موثر میباشد. مثلا فکر کنید چند ساعت قبل سفر چمدان شما از ارتفاعی می افتد و می شکند و بلیط هواپیما یا قطار هم رزرو کرده اید، ناگهان یاد این مطلب ما می افتید که بهترین تعمیرکار انواع چمدان را به شما معرفی کرده ایم و نام تعمیرات چمدان امید در ضمیر ناخودآگاه شما باقی مانده است.

تعمیرات امید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات تعمیری انواع چمدان و کیف و کوله پشتی و سامسونایت را در منطقه چیذر برای مشتریان عزیز انجام میدهد. کیفیت کارهای تعمیری چمدان امید به حدی بالا میباشد که انگاری تازه این چمدان و کیف را از بازار خریده اید.

بهترین-تعمیرات-چمدان-در-چیذر-تهران
بهترین-تعمیرات-چمدان-در-چیذر-تهران

لیست بهترین تعمیرات چمدان در چیذر تهران

  • تعمیرات کیف و چمدان آنلاین تجریش
  • کفاشی گلستان 252
  • مرکز تعمیرات تخصصی کیف و چمدان در بازار سنتی تجریش
  • تعمیرات کیف و کفش و چمدان علی در تجریش
  • تعمیرات کیف و چمدان اسماعیلی در اول بازار تاریخی تجریش

همگی مراکز تعمیری کیف و چمدان بالا از بهترین همکاران مرکز تعمیرات امید میباشند. مرکز تعمیرات چمدان امید با بیش از سه دهه فعالیت مستمر در زمینه تعمیر انواع چمدان ها و کیف و کفش ها از بهترین و نامبروان ترین مراکز خدماتی صنف خود میباشد. رضایت بالای مشتریان و وجود مشتری های ثابت و وفادار نشان از کیفیت بالای خدمات این مرکز تعمیری میباشد.

 

جنس انواع چمدان

جنس سخت یا هارد

  • آلومینیوم

  • فایبرگلاس

  • چمدان های فایبرگلاس

جنس نرم یا سافت

  • پلی استر

  • نایلون

  • پارچه ای

 

علت رضایت بالای مشتریان از خدمات تعمیرات چمدان امید

 

تعمیرات سامسونایت

برند سامسونایت یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع کیف و چمدان در بازار های بین المللی میباشد. کیفیت بالای کیف های تولیدی این برند باعث استقبال زیادی از این برند تولیدی شده است. هر برند باکیفیت چمدان نیز در طول زمان نیاز به تعمیرات پیدا میکند، تعمیرات تخصصی امید برای ارائه بهترین خدمات تعمیری کیف و چمدان به مشتریان این برند فعالیت خود را شروع کرده و اکنون از بهترین مراکز شناخته شده تعمیری انواع چمدان های برند سامسونایت میباشد.

 

تعمیرات تخصصی چمدان های با جنس های مختلف  در چیذر

در مرکز تعمیراتی چمدان امید کارهای تعمیرات تخصصی انواع چمدان های سامسونایت و نایلونی و پارچه ای و چرم و فایبرگلاس و پلی کربنات با بالاترین کیفیت انجام میشود. تعمیرات قفل و پارگی چمدان و شکستگی ها چمدان و چرخ ها با استفاده از بهترین قطعات اورجینال برای مشتریان عزیز انجام میشود.

 

حرفه ای ترین تعمیرگاه شکستگی های چمدان فایبر گلاس

ابتدایی ترین چمدان ها از جنس های سخت مانند فایبرگلاس ساخته میشدند، به این امید که عمر مفید بیشتری داشته باشند ولی پس از زمان کوتاهی از ساخت این چمدان ها بعلت قابلیت شکنندگی بیشتر آنها، کمتر مورد استقبال مشتری ها واقع شدند. همانطور که قبلا ذکر شد یکی از معایب چمدان های فایبرگلاس، شکننده بودن این چمدان ها میباشد. اگر بعد از خرید چمدان های فایبرگلاس متوجه این نقیصه شده اید، اصلا جای هیچ نگرانی نیست.

مرکز تخصصی تعمیرات شکستگی چمدان های فایبرگلاس امید با استفاده از بروزترین دستگاه های مورد نیاز و مواد اولیه باکیفیت کار تعمیرات شکستگی چمدان های شما را انجام میدهد. کیفیت کارهای تعمیرات شکستگی امید به حدی است که خود شما از نتایج کار شگفت زده میشوید، با امید کمی چمدان خود را به تعمیرات امید می آورید و بهتر از روز قبل از شکستگی آن را تحویل میگیرید. در مرکز تعمیرات امید واکس و پولیش چمدان های فایبرگلاس به براقی و زیبایی کار جلای خاصی میدهد. بهترین خدمات را از تعمیرات چمدان امید بخواهید.

 

تعمیر چمدان پارچه ای در چیذر

برای جبران شکننده بودن چمدان های با جنس های سخت، چمدان های با جنس های پارچه در اولویت تولید قرار گرفتند. این چمدان های پارچه ای نیز بعلت وزن بیشتر و قابلیت پارگی کم کم تقاضای کمتری در بازار پیدا کردند. بهترین تعمیرات چمدان های پارچه ای در مرکز تعمیرات امید انجام میشود.

 

 تعمیر چمدان های پلی کربنات در اندرزگو

در ادامه با تولید چمدان های پلی کربنات که هم از وزن کمتری و قابلیت شستشو برخوردار بودند مشتریان بیشتر به خرید این چمدان ها روی آوردند. این چمدان ها علاوه بر ماندگاری و طول عمر بیشتر از رنگبندی های شاد و متنوعی برخوردار میباشند. بهترین خدمات تعمیری چمدان های پلی کربنات را از متخصصین مرکز تعمیرات امید دریافت میکنید.

 

تعمیر چمدان های چرم

  • پوسته پوسته شدن چرم
  • واکس و پولیش
  • دسته های چمدان
  • رولی چمدان چرم
  • زیره چمدان های چرم

چمدان های چرم از شیک ترین چمدان های موجود در بازار میباشند. البته باید در موقع خرید چمدان های چرم از فروشگاههای معتبر خرید خود را انجام بدهید که باکیفیت ترین اجناس را خرید کنید. کار تخصصی تعمیرات چمدان های چرم امید در میان مشتریان ما از رضایت کافی برخوردار میباشد.

 

تعمیر قفل چمدان در اندرزگو

اگر قفل چمدان شما خراب شد و چمدان شما باز نمیشود و یا رمز قفل خود را فراموش کرده اید اصلا نگران نباشید، با مراجعه به تعمیرات چمدان امید در اسرع وقت تعمیرات قفل چمدان های شما انجام میشود. اگر قفل چمدان قابل تعمیر نباشد در مرکز تعمیرات امید از قفل های برند و اورجینال با کیفیت برای تعمیرات چمدان استفاده میشود.

تعمیر-قفل-چمدان-در-اندرزگو
تعمیر-قفل-چمدان-در-اندرزگو

تعمیر چرخ چمدان

چرخ های چمدان در مقایسه با سایر قسمت های چمدان، بعلت حمل بار زیاد یا پرتاب شدن از ارتفاع، بیشتر خراب میشوند. گاهی اوقات تعمیر چرخ های شکسته چمدان امکان پذیر میباشد و در بعضی موارد بعلت ضربه زیاد چرخ کاملا شکسته و باید تعویض شود. در مرکز تخصصی چرخ های چمدان امید، در صورت امکان چرخ ها تعمیر میشود که مشتری هزینه کمتری پرداخت کند. در صورت خسارت زیاد به چرخ و امکان پذیر نبودن تعمیر، کار تعویض چرخ با بهترین چرخ های اورجینال با مناسب ترین قیمت ها انجام میشود.

 

برای تعمیر زیپ چمدان در بلوار اندرزگو یا چیذر کجا بریم

گاهی اوقات پیش می آید که کیف و چمدان کاملا سالم هست و فقط زیپ آن خراب شده است. تعمیرات زیپ چمدان امید در منطقه اندرزگو بهترین خدمات تعمیری را به مشتریان عزیز خود ارائه میکند، با تجربه و تخصص بالای تیم تعمیرات امید کار تعویض و تعمیر انواع زیپ های چمدان با کیفیت بالا انجام میشود. در مرکز تعمیرات زیپ امید از بهترین زیپ های اورجینال برای کارهای تعویضی استفاده میشود و به علت استفاده از بهترین چرخ خیاطی های صنعتی کیفیت دوخت خیلی تمیز و حرفه ای میباشد.

 

بهترین تعمیرات کتونی در چیذر

  • تغییر سایز و گشاد و تنگ کردن کتونی
  • تعمیر پوسته شدن
  • پارگی روی پنجه و بغل کفش
  • دور دوزی کفش
  • تعویض زیره کفش

قلب پای دوم انسان میباشد، بنابراین بهتر است بهترین جنس کفش را انتخاب کنید. در میان انواع کفش ها، کفش های کتانی بعلت اسپورت و راحت بودن طرفداران زیادی دارد. در تعمیرات کفش امید، انواع خدمات تخصصی تعمیرات کفش های کتانی با بالاترین کیفیت انجام میشود. مناسب بودن تعرفه های تعمیرات کفش امید و تحویل زود هنگام از مزیت های این مرکز خدماتی تعمیری میباشد.

 

خدمات برتر تعمیرات چمدان امید

  • کیفیت بالای خدمات تعمیری
  • تعمیر انواع خرابی های چمدان از جمله زیپ و قفل و چرخ
  • رضایت بالای مشتریان
  • قیمت های مناسب
  • انجام کارهای خدماتی در کمترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات اورجینال

 

راه های ارتباطی با تعمیرات چمدان امید در چیذر

مدیریت: جناب آقای امیر عباس هاشمی علیا

تماس: 

02122206465

09196022069

آدرس:

تهران- بلوار اندرزگو

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیرات چمدان امید در چیذر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *