اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5347
اصناف شهر
تعمیرات مبل در اکباتان جزیره

توضیحات آگهی

تعمیرات مبل در اکباتان جزیره

تعمیرات مبل در اکباتان جزیزه به صورت کاملا تخصصی و تضمینی بهترین خدمات تعمیری انواع مبل کلاسیک و سلطنتی را انجام میدهد. تیم تعمیرات این مجموعه در کار خود فوق العاده حرفه ای و ماهر میباشند. کیفیت کارهای تعمیری این مجموعه کاملا عالی و تمیز و خوش دوخت میباشد. کار تعمیرات مبل، کاری نیازمند دانش و کاملا حرفه ای تخصصی میباشد، این کار تخصصی را به تیم حرفه ای و آموزش دیده تعمیرات مبل جزیره بسپارید.

 

 بهترین تعمیرات مبل و رویه کوبی در اکباتان

با توجه به قیمت های بالای خرید مبلمان، بهتر است بهترین تعمیراتی مبل را در محله خود بشناسیم تا بتوانیم با صرف کمترین هزینه ها زیباترین دکوراسیون را برای منزل خود داشته باشیم. با این کار میتوانیم بر طبق آخرین مد روز و یا  دکوراسیون جدید منزلمان، کم هزینه ترین مبلمان را برای دیزاین منزلمان تهیه کنیم. متخصصین تعمیرات مبل جزیزه، پس از تحویل ابتدا رویه پارچه مبل را بررسی کرده و در صورت نیاز به تغییر پارچه، بر طبق سلیه و نظر شما پارچه مبل را تعویض مینمایند.

از بهترین کیفیت جنس پارچه ها و متنوع ترین رنگ بندی برای تعویض کارهای پارچه رویی مبل استفاده میشود. شما میتوانید برای ست کردن دکوراسیون منزلتان، رنگ مورد نظر خود را سفارش بدهید تا با کمترین هزینه ها، متناسب ترین ترکیب رنگی را میان وسایل منزلتان ایجاد کنید.

در مرحله بعدی تعمیرات رویه کوبی، تمامی محتویات داخلی مبل از لحاظ کیفیت بررسی میشود و در صورت نیاز به تعمیر، کارهای تعمیرات فوم و کلاف مبل انجام میشود. اگر کیفیت فوم و کلاف و سایر محتویات داخلی مبل به قدری پایین باشد که دیگر قابل تعمیر نباشد، کارشناسان ما از بهترین کیفیت مواد اولیه برای تعویض استفاده مینمایند. به این صورت با کمترین هزینه های مالی میتوانید زیباترین و شیک ترین مبل را داشته باشید.

 

تعمیرات تخصصی مبلمان در اکباتان

تعمیرات مبل جزیره با بیش از 35 سال سابقه مفید در این حوزه تخصصی، بهترین خدمات را برای مشتریان خود انجام میدهد. در کلیه کارهای تعمیری از بهترین کیفیت مواد استفاده میکنیم تا عالی ترین کارها را برای شما انجام بدهیم. به پشتوانه فعالیت های مستمر در این حوزه تعمیراتی، با بسیاری از تولید کننده گان فوم و کلاف و پارچه وچوب مبل آشنایی کامل داشته و توانسته ایم بهترین کیفیت جنس ها را با مناسب ترین قیمت ها خرید کنیم.

در نتیجه میتوانیم کارهای تعمیرات را با کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت ها انجام بدهیم. رضایت بالای مشتریان ما نشانگر کیفیت بالای کارهای ما میباشد. تخصصی ترین کارهای تعمیرات مبل خود را به ما بسپارید. کلیه کارهای تعمیراتی مبل های کلاسیک و سلطنتی شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در اسرع وقت انجام میدهیم.  کلیه کارهای تعمیراتی تخصصی مبل را از تیم فوق حرفه ای ما بخواهید.

 

خدمات شامل

  • رنگ کاری
  • رویه کوبی
  • تعمیرات اساسی چوب و مبل

تیم حرفه ای تعمیرات مبل در اکباتان جزیزه، در یک نگاه بخش هایی از مبل شما را که نیاز اساسی به تعمیر دارند را شناسایی میکنند. در ادامه با صرف کمترین هزینه های ممکن به بهترین شیوه کارهای تعمیرات را انجام میدهند. مثلا در بعضی مبل ها تنها با تعویض پارچه مبل، شیک ترین و زیباترین مبل را خواهید داشت. اگر مدت زمان بیشتری از مبل مورد نظر استفاده کرده باشید، تیم تعمیرات ما کلاف خالی شده مبل را با استفاده از بهترین کیفیت مواد سازگار با مبل شما پر میکنند.

تعویض فوم مبل نیز به افزایش کیفیت مبل و نشیمن راحت تر مبل کمک میکند و باعث میشه در موقع نستن احساس راحت تری داشته باشید. اگر دوست دارید رنگ چوب مبل خود را تغییر بدهید، کارشناسان ما با استفاده از بهترین کیفیت رنگ های خارجی ، شیک ترین رنگ مبل را برای شما در خواهند آورد. تعمیرات پایه ها و دسته های شکسته مبل نیز با کیفیت عالی انجام میشود. از دیگر خدمات تعمیرات تخصصی انواع مبل، میتوان به تعمیرات فنرهای مبل اشاره نمود، که به صورت کاملا عالی و تضمینی انجام میشود.

 

علت های رضایت مشتریان از تعمیرات مبل جزیره

کادر بسیار مجرب مبل ایران

کارهای رویه کوبی و تعمیرات دیگر مبل، نیاز به کادری متخصص و با تجربه دارد که در نهایت بهترین کیفیت کار را دربیاورد. کلیه تیم این مجموعه با داشتن تجربه و تخصص کافی، بهترین کیفیت کارهای تعمیرات را برای مشتریان عزیز انجام میدهند. برای اینکه کار تعمیرات بدون هیچ گونه نقصی و در سطح عالی کیفی انجام شود، بهترین نیروهای متخصص را گلچین نموده ایم تا رضایت صد درصدی شما را جلب نماییم.

 

35 سال سابقه در زمینه مبل

تعمیرات مبل در اکباتان جزیزه، با تیمی کاملا خوش سابقه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند. در تمامی این 35 سال سابقه همواره در تلاش بوده ایم که با استخدام بهترین متخصصین و استفاده از مجهزترین دستگاه های به روز رضایت مشتریانمان را کسب نموده باشیم. وجود مشتری های ثابت و دائمی نشانگر رضایت مشتریان و کیفیت بالای کلیه کارهای ما بوده است.

 

نکات مهم در تعمیرات انواع مبل

  • بهتر است بهترین کیفیت جنس پارچه و فوم و کلاف وغیره را برای کارهای تعمیرات انتخاب نمایید
  • کار تعمیرات را به مراکز حرفه ای و خوش سابقه بسپارید
  • مطمئن شوید مبل شما ارزش تعمیر کردن دارد
  • تنها بخش های لازم را تعمیر کنید و هزینه زیادی خرج نکنید. مثلا اگر جنس پارچه مبل شما کیفیت دارد و به قولی هنوز دل شما را نزده است تنها فوم و اسفنج مبل را تعویض کنید.
  • فقط در صورتی که چوب مبل شما خیلی آسیب دیده است، آن را تعویض کنید و از تعویض چوب مبل به خاطر چندین خراش کوچک صرفه نظر نمایید.

 

خدمات برتر تعمیرات مبل جزیره

  • بهترین و مجرب ترین نیروهای متخصص
  • استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه
  • رضایت بالای مشتریان
  • خوش سابقه ترین، 35 سال سابقه در منطقه اکباتان
  • بهترین تعمیرات مبل در اکباتان
  • دریافت بهترین تعرفه های قیمتی
  • انجام کارهای تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن
  • تنوع پارچه های رنگی برای رویه مبل
  • استفاده از بهترین جنس کلاف برای تعمیر مبل
  • استفاده از بهترین کیفیت فوم
  • خوش دوختی و تمیزی عالی کارهای تعمیرات
  • رعایت انصاف و مشتری مداری
  • تعمیرات تخصصی رویه کوبی مبل در منطقه

 

راه های ارتباط با تعمیرات مبل در اکباتان جزیره

مدیریت: جناب آقای امیر قاسم خانی

تماس:

09199495855

آدرس:

محله اکباتان، بیمه

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. منیره سبزه واری

    واقعا کارشون حرف نداره، خیلی کیفیت کارشون بالاست
    توی تعمیرات مبل در اکباتان جز بهترین هستند، مبلمان مارو انقدر خوب تعمیر کردن که الان یک سال هستش که بدون کوچکترین اشکالی در حال کار کردن هستش و هرکی دیدتش کلی لذت برده ازش

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبت شما،
      ما سعی کردیم در اکباتان یک مجموعه ای از تعمیرات مبل را راه اندازی کنیم که واقعا جزو بهترین باشیم و رضایتمندی های زیادی را تا به امروز خدارو شکر به دست آوردیم

  2. سعیده حجت

    سلام و تشکر از کار حرفه ای تعمیرگاه مبل اکباتان
    واقعا کارشون حرف نداره، خیلی کیفیت عالی ارائه میکنند و قیمت بسیار مناسبی دارند.
    از هر نظر کارشون بی نظیر و بی نقص هستش، با دقت و ظرافت بسیار بالایی کار میکنند و انقدر از الیاف و جنس پارچه عالی استفاده میکنند که میتوان گفت در اکباتان کارشون از همه بهتره.
    بازم ممنون

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما
      واقعا در این مجمموعه بهترین تعمیرات مبل و استفاده از بهترین متریال الگوی تمامی همکاران ما میباشد.
      ما سعی کرده ایم در مجموعه تعمیرات مبل اکباتان جزو برترین ها واقع شویم و شما عزیزان به ما اطمینان کنید تا بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *