اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد

تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد ارائه کننده بهترین خدمات تخصصی تعمیری انواع ساعت های برند و هوشمند میباشد. تعمیرات ساعت عارفی در کنار خدمات تعمیری، بهترین مرکز خرید انواع ساعت های برند و هوشمند میباشد.

 

خیابان 15 خرداد

بازار تهران و 15 خرداد از مراکز خرید اصلی در تهران میباشد. بیشتر افراد برای خریدهای اصلی خود به بازار تهران مراجعه میکنند. خیابان 15 خرداد یکی از مراکز اصلی عرضه انواع ساعت میباشد. تعمیرات ساعت عارفی جزو ده فروشگاه برتر عرضه انواع ساعت ها و خدمات تعمیری ساعت میباشد.

 

بهترین فروشنده ساعت در خیابان 15 خرداد

تعمیرات ساعت عارفی از قدیمی های بازار 15 خرداد در راسته ساعت فروش ها میباشد که سالیان متمادی ارائه کننده بهترین خدمات به مشتریان خود میباشد. سطح کیفی بالای این خدمات باعث جذب مشتری های ثابت و وفادار به این فروشگاه شده است. ارائه ساعت های اصل با ضمانت، نشان از کیفیت بالای این فروشگاه میباشد. هر جا سخن از ضمانت میباشد بدون شک بخاطر اطمینان فروشنده به کیفیت بالای کارهای خود میباشد.

فروشگاه-حرفه-ای-ساعت-و-قدیمی-در-15-خرداد
فروشگاه-حرفه-ای-ساعت-و-قدیمی-در-15-خرداد

آقای سید مجتبی عارفی

 

آقای سید مجتبی عارفی که مدیریت فروشگاه ساعت عارفی را به عهده دارند یکی از بهترین فروشنده های ساعت در بازار 15 خرداد میباشند که به خوش نامی در این بازارشهره میباشند. در بازار 15 خرداد تهران اکثر کسبه برای خرید انواع ساعت های برند به آقای عارفی مراجعه میکنند و ایشان را به افرادی که برای خرید ساعت به بازار 15 خرداد مراجعه کرده اند معرفی میکنند.  در بازار 15 خرداد همه جا سخن از تجربه و تخصص بالای آقای عارفی در تعمیرات  تخصصی انواع ساعت های برند و هوشمند میباشد. آقای عارفی جزو تعمیر کننده های حرفه ای میباشند که کلیه کارهای تعمیراتی ساعت شما را در کسری از زمان انجام میدهند.

 

فروش انواع ساعت در بازار

اگر بدنبال خرید ساعت برند و یا هوشمند میباشید ولی نگران هستید شاید بجای ساعت اصل، ساعت فیک را به شما بفروشند. جای هیچ نگرانی نیست با خرید مطمعن از فروشگاه های معتبر و قدیمی بهترین انتخاب را از میان برندهای اصلی داشته باشید. مرکز خرید ساعت عارفی عرضه کننده انواع ساعت های برند از مارک های رولکس و سیتیزن و امگا و سواچ و غیره میباشد، هر برندی که مد نظر شما باشد مطمعنا در فروشگاه ساعت عارفی موجود میباشد.اگر قصد خرید ساعت های هوشمند و یا اسمارت واچ را دارید، خریدی مطمعن از فروشگاه ساعت عارفی خواهید داشت. عرضه ساعت های فیک بجای ساعت های اورجینال گاهی باعث ضرر مشتریان میشود، تنها راه خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده میباشد.

فروش-انواع-ساعت-در-بازار
فروش-انواع-ساعت-در-بازار

فروش ساعت های ست برای عروس و دامادها

زیباترین و شیک ترین ساعت های ست را برای بهترین مناسبت زندگیتان را از تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد خرید کنید. تنوع بالای ساعت های فروشگاه عارفی و تخفیف های ویژه به عروس و دامادها لذت خریدی شیرین را برای شما به ارمغان می آورد .

 

تعمیرات تخصصی ساعت در خیابان 15 خرداد

اگر بدنبال بهترین مرکز برای انجام کارهای تعمیرات ساعتتان میباشید، بهترین گزینه پیشنهادی تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد میباشد. کافی است به بازار 15 خرداد رفته و از کسبه محل آدرس مرکز تعمیرات ساعت آقای عارفی را بپرسید، بعلت قدمت و تجربه بالا آقای عارفی، خیلی سریع مرکز تعمیرات ساعت عارفی را پیدا میکنید. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از خدمات تعمیری مرکز عارفی میپردازیم:

 

تعمیر بند ساعت

اگر بند ساعت شما پاره و یا کمی قدیمی و کهنه شده است، تعمیرات ساعت  عارفی در خیابان 15 خرداد تعویض بند ساعت را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میدهد و از بندهای اورجینال با بهترین کیفیت برای تعویض استفاده میکند. بندهای با تنوع بالای جنس و طرح و رنگ در فروشگاه عارفی موجود میباشد. بهترین بندهای استیل و فلزی را در فروشگاه عارفی خواهید دید. انجام کارهای تغییر سایز بندهای ساعت در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه عارفی برای شما عزیزان انجام میشود.

 

تعویض باطری در بازار

فکر کنید یک دفعه ساعت شما از کار می افتد، شاید کمی نگران شوید. جای هیچ نگرانی نیست باطری ساعت شما تمام شده است و با مراجعه  به تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد در سریع ترین زمان ممکن بهترین باطری برای ساعت شما انداخته میشود. باطری های اورجینال و اصل باعث کارکرد بیشتر ساعت میشوند، بهترین باطری های انواع متنوع ساعت را از تعمیرات ساعت عارفی بخواهید.

بهترین-فروشنده-ساعت-در-خیابان-15-خرداد
بهترین-فروشنده-ساعت-در-خیابان-15-خرداد

تعمیر و تعویض شیشه شکسته ساعت 

تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد کار تعویض شیشه ساعت را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میدهد. بهترین جنس شیشه های انواع متنوع ساعت ها را در سایزهای مختلف در تعمیرات ساعت عارفی خواهید دید.

 

تعمیرات تخصصی ساعت های هوشمند

تعمیرات تخصصی انواع ساعت های هوشمند در برندهای آیفون و سامسونگ و شیائومی در  تعمیرات ساعت عارفی برای شما عزیزان انجام میشود. به علت قیمت بالای این ساعت های هوشمند، بهتر است تعمیرات تخصصی آنها را به مراکز معتبر و شناخته شده بسپارید که بصورت اصولی و حرفه ای کارهای تعمیرات را برای شما انجام بدهند.

 

تعمیر و تعویض ال سی دی شکسته ساعت های هوشمند

انجام کارهای تعمیرات و تعویض ال سی دی ساعت های هوشمند توسط آقای عارفی در بهترین کیفیت ممکن انجام میشود. تمامی قطعات ال سی دی های شکسته انواع ساعت های هوشمند در تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد موجود میباشد و در سریع ترین زمان ممکن انجام کارهای تعویض در بالاترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میشود. مناسب ترین تعرفه های تعویض ال سی دی های ساعت های هوشمند را از فروشگاه ساعت آقای عارفی بخواهید.

 

مجهزترین ابزار و لوازم تعمیر ساعت در فروشگاه ساعت عارفی

در کار تعمیرات ساعت، علاوه بر تجربه بالای کاری، نیاز به ابزار و لوازم حرفه ای میباشد که کارهای تعمیرات شما بصورت تخصصی و در سریع ترین زمان ممکن انجام بشود. تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد  کلیه ابزارها و لوازم مورد نیاز برای تعمیرات تخصصی انوا ع ساعت ها را موجود داشته و بهمین خاطر با دقت کافی و سرعت بالا، کارهای تعمیرات شما عزیزان را انجام میدهند.

 

خدمات برتر ساعت عارفی

  • فروش انواع ساعت های برند
  • فروش ساعت های هوشمند
  • تعمیرات تخصصی انواع ساعت های برند
  • تعمیرات حرفه ای انواع ساعت های هوشمند
  • تجربه بالای تعمیرات تخصصی انواع ساعت ها
  • مناسب ترین تعرفه ها
  • انجام خدمات در کمترین زمان ممکن
  • رضایت بالای مشتریان
  • مجهز بودن فروشگاه آقای عارفی به همه تجهیزات مورد نیاز تعمیری
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • ارائه ساعت های برند رولکس و سیتیزن و امگا و سواچ

 

تماس با تعمیرات ساعت عارفی در خیابان 15 خرداد

مدیریت: آقای سید مجتبی عارفی 

شماره تماس:

02155803022

09122204562

آدرس: تهران ، خیابان 51خرداد ، روبروی قیصریه ، پاساژ ساعت ، طبقه اول ، پالک 5

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. فریبا

    خیلی خیلی انسان خوبی هستن، خیلی کارشون خوب هستش. چقدر حرفه ای تعمیر کردن. یک انسان خیلی باحال و خوش صحبت هستن که خیلی با تجربه هستن.
    من یه ساعت قدیمی گرون قیمت داشتم، که فقط ایشون تونست در ۱۵ خرداد درست کنه.
    مرسی از معرفی خوب اصناف شهر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *