اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5538
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تشک ماه تی تی نماینده تشک رویا

فروشگاه تشک ماه تی تی یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب و لوازم مربوطه می باشد. تمامی محصولات این فروشگاه با کیفیت فوق العاده و قیمت های مناسب به مشتریان عرضه میشود. هر کالای خوابی که مد نظر شما باشد، در جدید ترین مدل ها در فروشگاه ماه تی تی موجود میباشد. امکان ندارد دست خالی از فروشگاه ما خارج شوید.

 

تشک ماه تی تی در ولیعصر

فرئشگاه تشک ماه تی تی تمامی کالا های خواب را به طور کامل موجود دارد  و هر وسیله ای که شما مشتریان نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می دهد. تمامی این محصولات از برند های اصل و کیفیت فوق العاده هستند. شما با خیال راحت می توانید از این فروشگاه خرید کنید و تا سال  ها از لوازمی که از این فروشگاه می خرید استفاده کنید چرا که تمامی آن ها ظاهر و کیفیت خود را تا مدت طولانی ای حفظ می کنند.

 

کالای خواب با کیفیت در فروشگاه ماه تی تی

کالای خواب شامل انواع تشک های طبی و نیمه طبی و غیره ، بالش و رو تختی های ست و کامل می باشد. کیفیت کالای خواب در سلامت شما بسیار تاثیر گذار است. استاندارد بودن ابعاد و دوخت تشک از کمر درد و پا درد های شما جلوگیری می کند پس فراموش نکنید که خرید یک تشک با کیفیت و استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

جنس پارچه های بالش و رو تختی های این فروشگاه مرغوب و با کیفیت هستند. در صورت داشتن اندکی مراقبت، این کالا های خواب در خانه ی شما تا مدت های مدیدی قابل استفاده خواهند بود

 

تشک و ملحفه 

ملحفه های موجود در این فروشگاه تنوع زیادی دارند، در واقع ملحفه ها در متراژ و رنگ بندی های مختلفی دوخته می شوند و شما میتوانید با توجه به ابعاد تخت و رنگ سایر لوازم اتاق خوابتان، ملحفه و تشک مد نظرتان را انتخاب کنید.

تنوع تشک ها نیز در این فروشگاه زیاد است و شما هر نوع تشکی که بخواهید را می توانید با بهترین کیفیت در این فروشگاه پیدا و تهیه کنید. در صورتی که دیسک کمر و یا مشکلاتی از این قبیل دارید قبل از خرید تشک با پزشک خود مشورت کنید تا به شما بگوید که بهتر است کدام نوع از تشک ها را تهیه کنید.

تشک-رویا
تشک-رویا

بالشت هوشمند با کیفیت

بالشت های هوشمند برای کم کردن  عوارض شتابی که فضاپیما ها بر بدن افراد فضانورد وارد می کنند طراحی شده است. درواقع این بالش ها باعث میشوند فشار کمتری به  ناحیه گردن وارد شود و  از آسیب های جدی گردنی جلوگیری  می کنند.

این بالشتک های هوشمند بعد از اینکه سر روی آن گذاشته می شود، با توجه به اندازه  و حالت سر شما تغییر شکل می دهند و دقیقا حالتی را به خود می گیرند که مناسب فرم گردن و سر شما هستند. استفاده از بالشت های هوشمند امروزه در خانه ها بسیار رواج پیدا کرده است چرا که این بالشت ها باعث جلوگیری از گرفتگی عضلات گردن و گردش بهتر خون می شوند.

 

انواع رو تختی در فروشگاه ماه تی تی

رو تختی های مختلف و بسیار متنوعی در این فروشگاه موجود می باشد، این رو تختی ها در رنگ بندی ها مختلف و در طرح و نقش های زیبایی تولید شده اند. همچنین رو تختی ها به دسته بندی های بزرگسالان، دو نفره و تک نفره و بچگانه تقسیم شده است و شما رو تختی مناسب با هر سن و جنسیتی بخواهید در این فروشگاه وجود دارد.

این رو تختی ها مدل و طرح های ساده و شلوغ و برجسته دارند. که مشتری ها به راحتی می توانند هر مدلی که می خواهند را انتخاب کنند. رنج قیمت رو تختی ها هم متنوع است و شما با توجه به بودجه ی خودتان می توانید کیفیت و تعداد رو بالشتی و اجزای رو تختی خود را انتخاب کنید.

بهترین-تولید-کننده-تشک
بهترین-تولید-کننده-تشک

انواع پتو مسافرتی در 

پتو های مسافرتی به دلیل سبکی وزن و حمل آسان تر نسبت به سایر پتو ها، بسیار پر کاربردتر میباشند. این پتو های مسافرتی هم به صورت دو نفره موجودند و هم به صورت تک نفره. قیمت پتو های مسافرتی تک نفره کمتر از دو نفره ها می باشد.

همچنین پتو های مسافرتی طرح ها و ضخامت های مختلفی دارند اما در کل همه ی آن ها از پتو های عادی نازک تر می باشد.

 

حوله تن پوش مردانه و زنانه در شهرک ولیعصر

فروشگاه ماه تی تی علاوه بر کالای خواب دارای انواع مختلف حوله های تن پوش زنانه و مردانه می باشد. این حوله ها به صورت ست و سرویس کامل و همچنین به صورت حوله های تن پوش تک به فروش می رسند. حوله های تن پوش این فروشگاه بسیار با کیفیت و لطیف هستند و هیج آسیبی به سطح پوست بدن شما نمی زنند.

آلودگی روی سطح این حوله ها باقی نمی ماند و قابل شستشو هستند؛ در واقع شما با خرید حوله از فروشگاه تی تی بهترین کیفیت محصولات را با مناسب ترین قیمت تهیه می کنید.

 

به طور کلی محصولات موجود در فروشگاه تی تی شامل:

  • انواع تشک و ملحفه
  • انواع رو تختی در مدل های مختلف
  • بالشت های هوشمند
  • انواع پتو
  • انواع حوله های تن پوش
بهترین-تعمیرات-تشک-در-شهرک-ولیعصر
بهترین-تعمیرات-تشک-در-شهرک-ولیعصر

جهت ارتباط با تشک ماه تی تی نماینده تشک رویا

مدیریت: جناب آقای منصور پلوزاده

تماس : 09169244974

آدرس: تهران، شهرک ولیعصر، حیدری جنوبی، پلاک 7

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک ماه تی تی نماینده تشک رویا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *