اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6166
اصناف شهر
تشک آقای خواب

توضیحات آگهی

تشک آقای خواب

تشک آقای خواب بهترین عرضه کننده کلیه محصولات خواب در آیت الله سعیدی می باشد. متنوع ترین تشک های طبی را در سایز بندی های مختلف عرضه می کنیم. بهترین کیفیت محافظ تشک ضد آب و بالشت های طبی را برایتان موجود کرده ایم. با انتخاب تشک آقای خواب، هر آنچه که برای خوابی راحت نیاز دارید را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه کرده ایم. همکارن با تجربه ما با ارائه بهترین پیشنهادی ممکن باعث انتخاب عالی تر شما خواهند شد.

 

فروشگاه کالای خواب در آیت الله سعیدی

فروشگاه کالای خواب در آیت الله سعیدی بهترین نمایندگی محصولات کالای خواب رویا میباشد. کالای خواب رویا با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه تولیدات خواب، همیشه بهترین کیفیت محصولات را به مشتریان خود ارائه کرده است. این برند معتبر با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا پیشرو ترین تولید کننده نمونه انواع محصولات خواب می باشد.

بهترین کیفیت انواع تشک ها و بالشت های طبی و روتختی را از این برند معتبر خرید کنید. مدل های متنوع تشک های کودک ونوجوان و بزرگسال مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت ها از ما خرید خواهید کرد.

 

خدمات فروشگاه تشک آقای خواب

  • بالشت های طبی
  • تشک طبی
  • تشک فنری
  • روتختی
  • محافظ تشک
  • ملحفه های متنوع و رنگارنگ

 

نمایندگی فروش تشک های رویا اصل

با انتخاب فروشگاه آقای خواب مطمئن خواهید بود بهترین کیفیت تشک های رویای اصل را با ارزان ترین قیمت ها خرید خواهید کرد. تشک رویا یکی از خوش نام ترین تولید کننده های نمونه انواع تشک های طبی، میهمان و نوجوان با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. با خرید تشک های مورد نیاز خود از نمایندگی های معتبر این برند، بیشترین خدمات پس از فروش را دریافت خواهید نمود، به عنوان نمونه می توانید تشک های اولترا پلاس را با 9 سال و تشک های بونل را با شش سال خدمات پس از فروش انتخاب کنید.

برای اینکه بهترین مدل تشک های رویا را انتخاب کنید حتما به سه نکته مهم دقت کافی داشته باشید، درجه نرمی تشک که با آن احساس راحتی داشته باشید، انتخاب تشک با توجه به ابعاد تخت و در نهایت انتخاب بهترین کیفیت با توجه به قیمت ها و بودجه اقصادی تان.

 

بزرگترین فروشگاه تشک های طبی در تهران

برای راحتی خواب شما پیشنهادهای جالبی داریم. بخش زیادی از عمر خود را به خواب و استراحت می گذرانیم. برای اینکه خستگی خود را در خواب به طور کامل برطرف کنیم و از ساعات بیدار بودنمان بیشترین استفاده مفید را ببریم، بهتر است از تشک های طبی استفاده کنیم. تشک های طبی برای درمان دردهای ستون فقرات و پیشگیری از مشکلات این چنینی توصیه می شود. این تشک های طبی در دو دسته کلی فنر منفصل یا پاکتی و فنر متصل یا فلزی طبقه بندی می شوند.

تشک های فنر منفصل یا پاکتی به علت اینکه با استحکام و تعدد فنرهای خود، کلیه انحناهای بدن را پوشش می دهند میتوانند انتخاب بهتری باشند. تشک های فنر متصل با کیفیتی نیز در بازار میباشند که بتوانند نیازهای شما را تامین کنند. بهترین مشاوره های تخصصی خرید انواع تشک های طبی را از همکاران فروشگاه آقای خواب دریافت خواهید کرد، تا بسته به بودجه اقتصادی خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

 

مرکز فروش انواع روتختی

متنوع ترین مدل های روتختی را در بهترین جنس ها و رنگ بندی های عالی عرضه می کنیم. اگر برای جهیزیه خود قصد خرید بهترین کیفیت مدل های روتختی را دارید، حتما به فروشگاه آقای خواب سری بزنید. مطمئن هستیم مدل و رنگ بندی دلخواه شما را داریم. انواع متنوع روتختی های ترک، طرح ژاکارد، بافتنی و اسپرت را در فروشگاه ما خواهید دید. سعی کرده ایم برای هر سلیقه ای مدلی را عرضه کرده باشیم، تا رضایت تمامی مشتریان خود را به دست بیاوریم.

 

5 نکته مهم در انتخاب مدل روتختی

  • در انتخاب روتختی حتما به فصل پیش رو دقت داشته باشید
  • برای آنکه از لحاظ اقتصادی بهترین تصمیم را گرفته باشید، روتختی های چهار فصل را انتخاب کنید
  • طرح و رنگی را انتخاب کنید که با بقیه وسایل اتاق خواب شما هماهنگ باشد
  • برای اینکه طرح کار بهتر دیده شود حتما اندازه رو تختی متناسب و فیکس تخت باشد
  • برای اتاق های کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید

 

فروش انواع بالشت های طبی

برای اینکه سر و گردن و ستون فقرات شما درخواب در حالت نسبی بهتری قرار داشته باشند و گردش خون در بدن تان جریان بهتری داشته باشد، حتما از بالشت های طبی استفاده کنید. متنوع ترین بالشت های طبی را با بهترین خصوصیات عرضه می کنیم. برا اینکه جریان هوا در بالشت به بهترین شکل ممکن برقرار باشد، حتما در انتخاب به نوع الیاف و کیفیت الیاف استفاده شده دقت کافی داشته باشید.

لایه روکش بالشت انتخابی شما باید ضد حساسیت و تعریق باشد، تا خواب بهتری را تجربه کنید. از پرفروش ترین مدل های بالشت طبی میتوان به مدل های پلی استر، مموری فوم اشاره نمود. راستی برای اینکه بهترین بالشت طبی را انتخاب نمایید حتما قابلیت ارتجاعی بالشت را تست کنید.

 

فروش انواع محافظ تشک

برای افزایش طول عمر و ماندگاری بهتر تشک خود قصد دارید محافظ تشک تهیه کنید. فروشگاه آقای خواب متنوع ترین محافظ تشک را در جنس ها و سایز بندی های مختلف عرضه می کند. بهترین پیشنهاد خرید محافظ تشک ضد آب می باشد، لایه رویی این تشک های ضد آب از مواد بدون حساسیت و ضد تعریق و آنتی باکتریال می باشد. برای اینکه  لایه ضد آب تشک محافظ شما خراب نشود، به صورت دستی و یا در ماشین لباسشویی شسته و از اتو کشیدن آن جدا خودداری نمایید.

 

دلایل برتری تشک آقای خواب نسبت به سایر همکاران

  • کیفیت بالای کلیه محصولات عرضه شده
  • تنوع محصولات
  • بهترین گارانتی های معتبر
  • راهنمایی و مشاوره های تخصصی
  • بهترین قیمت های عرضه
  • رضایت اکثریت مشتری ها
  • ارسال رایگان
  • خرید اینترنتی
  • نمایندگی اصل محصوت رویا

 

راه های ارتباطی با تشک آقای خواب

مدیریت: جناب آقای ولی اله داداشی

تماس:

09125585838

02191090066

وب سایت : www.mrsleep.shop

آدرس:

تهران- آیت الله سعیدی- روبروی ایران خودرو دیزل- خیابان سدید- خیابان یادگار- خیابان مفتح- بن بست صنعت- پلاک 10

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک آقای خواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *