اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5537
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تشخیص رنگ قلی پور

امروز به معرفی مرکز تشخیص رنگ قلی پور میپردازیم، آقای قلی پور از متخصصین خبره در زمینه تشخیص رنگ خودرو و چکاب و بازدید خودرو می‌باشند. مغازه آقای قلی پور در منطقه ستارخان میباشد، کار فنی و تشخیص رنگ قلی پور در منطقه ستارخان درجه یک هست و از بهترین مراکز تشخیصی در حوزه خودرو می‌باشند.

وقتی که شما میخواهید یک ماشین را بخرید مخصوصا در کشور ما، این امر بسیار مهمی میباشد که حتما حتما این ماشین مشکلی از نظر شاستی، رنگ، ضرب از پشت، تصادف سنگین، چپ شدگی و بررسی دقیقی باید صورت گیرد تا شما خدای ناکرده ضرر نکنید. با قیمت های حال و بسیار بالای خودروهای ایرانی که امروز بسیار هزینه های گزافی را شما باید برای خرید خودرو خود بدهید این بسیار مهم میباشد که حتما از کوچکترین اشکال خودروی خود با خبر بشید و نگذارید تا سرتان کلاه برود. ما در این بخش به شما کمک خواهیم کرد و قول خواهیم داد ماشین شمارا با بالاترین دقت و با بالاترین جزئیات مورد بررسی قرار دهیم و کوچکترین اشکالات را برای شما یادداشت خواهیم کرد.

بهترین تشخیص رنگ در ستارخان

خوب همه ی شماها دوست دارید بدانید بهترین تشخیص رنگ در منطقه ستارخان چه کسی میباشد. این حق شماست به طور حتما به خاطر ماشین های میلیاردی که هزینه میکنید بتوانید از تمامی اشکالات این ماشین ها با خبر باشید. پس به ما اعتماد کنید و از ما بخواهید تا به کوچکترین اشکالات را برای شما خارج کنیم. یک سابقه 15 ساله در کنار کلی تجربه که با مدرک های مختلف قابل رویت میباشد ما تا به امروز نگذاشته ایم که سر عزیزان کلاه برود و ماشین های تصادفی خریداری کنند. ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و هرگز نمیگذاریم تا شما در معامله ضرر نمایید.

تشخیص رنگ قلی پور به جرات میتوان گفت یکی از بهترین تشخیص رنگ ها در ستارخان میباشد، در هر زمان و موقعیتی سعی کرده است که در کنار مشتریان عزیز باشد و با دقتی ده چندان کلیه بخش های خودروی شما را مورد بررسی قرار دهیم و هر گاه دچار اشکالی گردد ما به شما بهترین مشاوره را خواهیم داد. اگر انسان بسیار سخت گیر و وسواسی هستید برای خرید خودرو با خیالی آسوده به تشخیص رنگ ما تشریف بیاورید تا ما کلیه جزئیات را برای شما در بیاوریم و با خیالی آسوده خرید خود را نهایی کنید و یک خرید فوق العاده داشته باشید. اینکه شما عزیزان به ما اعتماد میکنید برای ما بالاترین افتخار است.

موارد لازم برای چکاپ خودرو

شاید از خودتون بپرسید چرا اصلا باید به مراکز تسخیص رنگ و قطعات خودرو مراجعه کرد؟ چرا باید شاسی و قطعات خودرو را چک کرد؟

خرید خودرو یکی از مهمترین خریدهای هر کدوم ما هست. از آنجا که خرید خودرو هزینه زیادی دارد و بعد خرید خودرو تا مدت های زیادی به فکر تعویض خودرو خود نیستیم . در کنار هزینه زیاد  خرید خودرو، دردسرها و گرفتاری های بی توجهی به این موضوع را نیز باید در نظر گرفت. تجربه ای  ازدوستان را برایتان تعریف کنم تا به اهمیت این موضوع بیشتر پی ببرید و حتما موقع خرید خودرو به بررسی و چکاب خودرو اهمیت بدهید و حتما پیش متخصص این فن مراجعه کنید.

یکی از دوستانم همین چند وقت پیش از یکی از مراکز اصلی  بازار خرید خودرو، سفارش خرید خودرو خودشو انجام داد، با کلی وام و قسط و بدهی . هنوز یک ماه نشده ماشین خراب شد و در تعمیرگاه متوجه شد که خودرو چپی و تصادفی هست و کلی هزینه اضافی پرداخت کرد، اگر همان اول هزینه چکاب خودرو میداد این اتفاق نمیافتاد .

تشخیص-رنگ-قلی-پور
تشخیص-رنگ-قلی-پور

لزوم چکاپ تخصصی خودرو در موقع خرید ماشین 

به قول خودش برای کمی صرفه جویی درهزینه از انجام چکاب سرباز زد ولی متحمل هزینه بیشتر شد. یا بگذارید مثال دیگری بزنم که واقعا برای انجام چکاب خودرو کاملا متقاعد شوید.  خود آقای قلی پور تعریف می‌کرد چند وقت پیش مشتری پیش ایشون آمده بود برای چکاب کلی خودرو، مشتری تعریف می‌کرد که بعد تصادف درادامه راهنمایی و رانندگی متوجه شده که شماره شاسی و موتور با پلاک ماشین همخوانی ندارد و کلی دردسر برای حل مشکل داشته اند ولی اگر موقع خرید این موضوع چک کرده بودند بعدا این همه مشکل براشون پیش نمی آمد

حالا که قانع شدیم باید ماشین از همه لحاظ چک کنیم، به سوال مهم می‌رسیم، چرا باید به مرکز تشخیص رنگ قلی پور مراجعه کنیم ؟ متاسفانه خیلی افراد بی انصاف ادعای تشخیص درست رنگ ماشین و خوردگی و تضمین قطعات ماشین را دارند ولی کمترین تخصص لازم را در این زمینه دارند و برای مسائل مالی خودشون، ماشین رنگ شده بجای ماشین سالم به شما اعلام می‌کنند ولی آقای قلی پور یکی از متخصصین و خوشنام ترین افراد در این حوزه در منطقه ستارخان شناخته شده اند.

آقای قلی پور در کنار تخصص عالی،  صداقت و انصاف هم پیش روی کار خودشون قرار داده اند و بهترین کیفیت کار را در سابقه کاری خودشون دارند . یکی دیگر از نکات فوق العاده مهم مرکز تشخیص رنگ قلی پور خوش قولی و انجام کارها در اسرع وقت هست که بنظر من در کنار کیفیت کارعالی ایشون خیلی نکته پراهمیتی میباشد.

 

تخصص های کاری آقای قلی پورمتنوع و کاربردی هستند که در ادامه متن به آنها اشاره می‌کنم

 

تست تشخیص رنگ شدگی خودرو 

مرکز تشخیص رنگ قلی پور با بروزترین روش های تشخیص رنگ شدگی خودرو به صورت تخصصی با پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتالی و مغناطیسی بهترین خدمات را ارائه میکند. به صورتی که با کمترین زمان بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد. ما به راحتی تشخیص می دهیم که ماشین رنگ خورده هست یا نه، حتی اگر یه قسمت ماشین رنگ خورده باشد برای شما مشخص می‌کنند. تشخیص رنگ و کیلر نیز از خدمات و سرویس دهی مرکز تشخیص رنگ قلی پور میباشد.

این مرکز همچنین بخاطر اطمینان خاطر شما عزیزان نمایش و اسکن رنگ نموداری خودرو را نیز برای شما انجام میدهد در کلام آخر مرکز تشخیص رنگ قلی پور بازدید رنگ شدگی خودرو شما را با بهترین کیفیت برای شما انجام می‌دهند. مرکز تشخیص رنگ قلی پور،بهترین دستگاه ها و تجهیزات را برای تشخیص رنگ خودرو دارند و با آخرین و پیشرفته ترین تجهیزات بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند.

تشخیص-رنگ-مطمئن-در-تهران
تشخیص-رنگ-مطمئن-در-تهران

تجهیزات مرکز تشخیص رنگ قلی پور

مرکز تشخیص رنگ قلی پور با بهترین دستگاه ها و تجهیزات، بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.  مرکز تشخیصی رنگ قلی پور، مجهز به جک های بالابر برای بازدید قسمت های زیر خودرو و شاسی ها هست ،که این بخش ها را بطور دقیق بازدید میکنند و عیوب یا صحت آنها را به طور دقیق بررسی میکنند. این مرکز همچنین مجهز به دستگاه ها و دوربین های اندوسکوپی برای تشخیص بهتر شاسی ها و ستون ها میباشد، که در اسرع وقت عیوب بخش های داخلی را شناسایی کرده و با تخصص عالی و تجربه عالی  خودشون برای حل مشکل اقدام میکنند.

 

چکاب های لازم برای ماشین

بازدید شاسی خودرو از خدمات اولیه و ضروری در مرکز ما میباشد که از لحاظ کیفی مورد بررسی های چند جانبه قرار می‌گیرند. در مرکز تشخیص ما، کلیه قطعات خودرو به طور دقیق بازبینی میشود . کارشناسان با تجربه ما تمامی قطعات تعویضی ماشین را تشخیص میدهند. مثلا اگر  موتور یا شاسی یا سقف یا ستون ها ی ماشین تعویضی باشد، کارشناسان ما متوجه خواهند شد.

تشخیص ضربه به شاسی و سقف و ستونها  با دستگاه های مجهز قابل  شناسایی میباشد.یکی از نکات مهم در قیمت گذاری ماشین، سالم بودن بدنه ماشین میباشد. تشخیص این نکته مهم را به کارشناسان حرفه ای مرکز قلی پور بسپارید. از دیگر نکاتی که مرکز ما براحتی تشخیص می‌دهد  تعویض بدنه ماشین هست که خیلی نکته مهمی در قیمت گذاری  ماشین میباشد .

تماس با ما تشخیص رنگ خودرو قلی پور

مدیریت: جناب آقای دکتر مخمدرضا قلی پور

تماس:

09308283900

02166526482

آدرس:

تهران ، ستارخان ، ابتدای خیابان شادمهر- شادمان پلاک 471

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشخیص رنگ خودرو قلی پور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *