اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6092
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی

تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در تهران با بیش از 5 شعبه فعال بهترین خدمات تشخیصی رنگ خودرو را به مشتریان خود ارائه میکند. اگر به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز تشخیصی برای کلیه خودروهای داخلی و خارجی میباشید، بهترین خدمات را از کارشناسان حرفه ای این مرکز دریافت خواهید کرد. با مجهزترین دستگاه های دیاگ زنی و عیب یابی، کلیه عیوب فنی ماشین را بررسی و به شما اطلاع خواهیم داد. کارشناسان با تجربه مرکز عبادی تصادفات و تمامی ضربه ها به ستون ها و شاسی ها را چک می نمایند تا شما با اطمینان کامل ماشین مورد نظر خود را بخرید.

احتمال رنگ شدگی خودرو را با بیشترین درصد موفقیت برای مشتریان عزیز خود تعیین می کنیم. تمامی خدمات تشخیصی را با ضمانت های نامه های معتبر انجام می دهیم. در ضمانت های ما قید شده است که اگر اشتباهی در خدمات تشخیصی این مرکز صورت بگیرد، سقف پرداختی تا 48 ساعت به مشتری عودت داده می شود. با انتخاب تشخیص رنگ خودرو عبادی مطمئن خواهید بود که کلیه بخش های فنی و موتوری و برقی ماشین را به طور دقیق برایتان چک خواهیم کرد و با اطمینان کامل خرید خود را انجام خواهید داد. بهترین کیفیت کارشناسی خودرو را با ارزان ترین تعرفه های قیمتی دریافت خواهید کرد.

 

بهترین تشخیص رنگ در سعادت آباد

دوست دارید بهترین عواملی که بسیاری از مردم برای انتخاب بهترین تشخیص رنگ ها به آنها توجه ویژه ای دارند را به طور خلاصه برای شما عزیزان بیان کنیم؟ اولین عامل مهم در انتخاب بهترین تشخیص رنگ، کادر مجرب و متخصص آن مرکز میباشد. تشخیص اشتباه پرسنل مراکز تشخیص رنگ، هزینه های زیاد اقتصادی برای شما دارد. مراکز عالی حتما از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و سیستم های عیب یابی و تشخیصی استفاده می کنند. انجام به موقع خدمات و دریافت مناسب ترین تعرفه های قیمتی نیز در درجه های بعدی اولویت مشتریان می باشند.

انجام خدمات در محل مورد نظر و در زمان مورد نظر مشتری نیز امتیاز بزرگی برای مراکز تشخیصی خودرو میباشد. تضمین خدمات به صورت کتبی و با قید عودت هزینه نیز کاملا خیال مشتریان را راحت و آسوده خواهد کرد. حالا که تمامی خصوصیات بهترین مرکز تشخیص رنگ خودرو را بیان کردیم، میخواهید بهترین مرکزی را که از نظر ما تمامی این خصوصیات را دارا میباشد، به شما عزیزان معرفی کنیم؟ پس از بررسی های میدانی فراوان و خواندن نظرات مثبت کاربران در فضای اینترنت مرکز عبادی را به عنوان بهترین مرکز تشخیص رنگ انتخاب کرده ایم.

 

معروف ترین کارشناسی و تشخیص رنگ خودرو در سعادت آباد

با انتخاب تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی نگران افراد دلال و سود جو نباشید، این مرکز به عنوان معروف ترین و بهترین مرکز تشخیص خودرو در تهران به شما کمک خواهند کرد که سالم ترین ماشین را از لحاظ فنی و بدنه با مناسب ترین قیمت ها انتخاب کنید. همکاران با تجربه این مرکز بهترین توصیه ها و مشاوره های تخصصی را برای بهترین انتخاب به شما ارائه می کنند. علت های معروفیت این مرکز تشخیصی را می دانید؟ جزء محدود مراکز تشخیصی خودرو در تهران هستیم که بیش از 400 قطعه از ماشین را بررسی می کنیم.

کمتر مرکزی را پیدا خواهید کرد که قطعات مصرفی ماشین مانند فیلترها و روغن موتور و غیره را از لحاظ تاریخ انقضا چک نمایند. در مرکز تشخیص عبادی تمامی قطعات مصرفی که باید در سرویس های دوره ای معین تعویض شود را بررسی می کنیم. بله معروفیت مرکز عبادی به علت ارائه خاص ترین خدمات تشخیصی به مشتریان عزیز خود می باشد. خاص ترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ها دریافت خواهید نمود. با هر مشتری به نحوی برخورد می کنیم که نام مرکز عبادی را برای همیشه در خاطر خواهند داشت و انتخاب های بعدی آنها نیز ما هستیم. مشتری مداری و برخورد عالی با مشتری و ارائه بهترین خدمات را وظیفه خود می دانیم.

 

بیش از 5 شعبه اصلی در تهران ( سهروردی، سعادت آباد و آجودانیه )

به علت استقبال مشتریان از این مرکز، بهترین خدمات تشخیصی را در 5 شعبه اصلی در تهران ارائه می کنیم. در تمامی شعبات از مجرب ترین نیروهای متخصص با تجربه و مجهزترین دستگاه های فنی استفاده کرده ایم تا بهترین خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه کنیم. خدمات ارائه شده در همه شعبه های سهروردی، سعادت آباد و آجودانیه کاملا تخصصی و حرفه ای میباشد. بسته به اینکه کدام مرکز به شما نزدیک تر است از خدمات تخصصی تشخیص رنگ خودرو عبادی استفاده کنید. پنج شعبه این مرکز بهترین کیفیت خدمات تشخیصی را با مناسب ترین تعرفه های قیمتی برای مشتریان عزیز خود انجام میدهند.

در صورت درخواست شما، بهترین کارشناسان خود را در کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر شما می فرستیم و کلیه تست های لازم را انجام خواهیم داد. در تمامی شعبه ها پس از بازبینی و بررسی ماشین، تمامی موارد تشخیصی در برگه ضمانت نامه کتبی قید شده و به مشتری تحویل داده میشود. کارشناسان ما در قبال تمامی موارد قید شده در برگه مسئول میباشند. در تمامی طول سال های فعالیت همواره بیشترین رضایت مراجعین را جلب نموده ایم و جزء اولین انتخاب های مردم عزیز تهران برای کارشناسی خودرو بوده ایم. اکثر مشتریان ما با معرفی دوستان و آشنایان خود که از خدمات ما رضایت کامل داشته اند، معرفی شده اند. کیفیت کارهای ما بهترین تبلیغ برای مجموعه ما می باشد.

 

تنها شعبات اصلی در تهران

  • کارشناسی و تشخیص رنگ خودرو عبادی در سهروردی
  • تشخیص رنگ خودرو عبادی در سعادت آباد
  • کارشناسی و تشخیص رنگ خودرو عبادی در آجودانیه

برای اینکه بهترین خدمات را از تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی دریافت کنید، حتما به آرم و لوگوی سه شعبه اصلی ما در سعادت آباد، آجودانیه و سهروردی دقت داشته باشید. با افتخار اعلام می کنیم جز معدود مراکز تشخیص رنگ خودرو میباشیم که سلامت ترمز و فرمان را در تست های خود بررسی می کنیم. در هنگام بررسی عملکرد صحیح خودرو حتما صحت و سلامت کلاج را چک می کنیم. به علت تجربه کاری بالا به علائم هشدار دهنده مانند بوی سوختگی، نشتی روغن و صداهای غیر طبیعی توجه ویژه ای می کنیم، تا بهترین و دقیق ترین تشخیص را داشته باشیم.

بررسی قطعات الکترونیکی ماشین مانند برف پاک کن و بالابر شیشه را در موارد تشخیصی خود لحاظ می کنیم، تا با اطمینان صد در صدی از عملکرد عالی ماشین با شما صحبت کنیم. با تست رانندگی عملکرد استارت، سیستم تهویه و سرعت فن را اندازه گیری  میکنیم. یکی از نکاتی که با وجود اهمیت زیادی که دارند شاید توسط سایر مراکز بی اهمیت تلقی شود، بررسی قفل خودرو میباشد. خیالتان راحت و آسوده باشد که حتی صحت باز و بسته شدن درب خودرو را برایتان چک خواهیم کرد و حواسمان به همه موارد میباشد.

 

خدمات برند عبادی شامل:

در این قسمت به معرفی بهترین خدمات تشخیص خودرو عبادی می پردازیم. کلیه خدمات تخصصی را به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد، تا در هنگام مقایسه خدمات ما با سایر مراکز متوجه خاص بودن و جامع بودن خدمات ما باشید. تمامی قسمت های ماشین را کارشناسان با تجربه با مجهزترین دستگاه ها بررسی می کنند، تا بهترین قیمت کارشناسی را برای خرید به شما اعلام کنند. با خرید خودرو از مراکز تشخیصی، سال های سال با خیالی راحت رانندگی ایمن و آسوده خواهید داشت.

 

معتبرترین و دقیق ترین کارشناسی رنگ خود رو در سعادت آباد

در ابتدا اصالت ماشین را از لحاظ شماره سریال و اتاق خودرو بررسی می کنیم تا خدای نکرده در آینده گرفتار مشکلات متعددی نشوید. کادر متخصص و مجرب مرکز تشخیص خودرو عبادی با مجهزترین دستگاه های دیاگ زنی، لانچ و لیزر بدنه معتبرترین و دقیق ترین خدمات تشخیصی را به مشتریان خود ارائه می کنند. سلامت فنی بدنه و قطعات موتور و گیربکس و جلو بندی و قطعات مصرفی دوره ای را با بهترین کیفیت بررسی می کنیم.

با تایید کارشناسان ما از اصالت و کیفیت ماشین مورد نظر اطمینان پیدا می کنید و خریدی منطقی و اقتصادی خواهید داشت. کارشناسان ما با دقت و حوصله بالا تمامی بررسی ها را انجام داده و با اطمینان کامل از عملکرد عالی ماشین مورد بررسی سخن خواهند گفت.

 

کارشناسی و تشخیص رنگ ماشین های مدل بالا

قصد دارید ماشین بنز بخرید؟ مدل خاصی را پسندیده اید ولی از صحت موتوری و بدنه آن اطمینان خاطر ندارید؟ فروشنده، آشنا نیست و اطمینانی به گفته های ایشان در مورد سالم بودن ماشین ندارید؟ جای هیچ نگرانی نیست، روی خدمات ویژه مرکز تشخیص رنگ خودرو عبادی حساب کنید. کارشناسان با تجربه ما با بررسی خودروهای لوکس و خارجی متعددی مانند بنز، هیوندا و کیا بهترین مشاوره های تخصصی خرید را به شما ارائه می کنند.

از آنجا که بسیاری از قطعات موتوری، گیربکس، بدنه و قطعات مصرفی خودروهای خارجی به سختی و با قیمت های بالا عرضه میشود، در انتخاب خودروهای خارجی دست دوم دقت کافی داشته باشید. زیرا خرید خودرو دست دوم خارجی معیوب خرج وهزینه های زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

از آنجا که خودورهای خارجی مدل بالای کمتری در کشور موجود هست، اگر عاشق خرید خودروهای خارجی میباشید حتما با احتیاط و تایید مراکز کارشناسی خودرو خرید انجام بدهید. ماشین های خارجی لوکس با تصادف و ضربه به شاسی ها و ستون های افت قیمت زیادی خواهند داشت، کارشناسان ما با بررسی تمامی قسمت های ماشین های خارجی بهترین قیمت های خرید را به شما اعلام می کنند. با انتخاب مرکز تشخیص عبادی از خرید ماشین های خارجی و رانندگی با کیفیت بالا لذت خواهید برد.

 

ضمانت 48 ساعته بازگشت وجه در صورت اشتباه

وقتی به مرکز تشخیص خودرویی مراجعه می کنید و کارشناسان به شما اعلام میکنند که کلیه خدمات را با ضمانت برایتان انجام میدهند، چقدر مصمم میشوید که آن مرکز را انتخاب کنید؟ این موضوع نشان دهنده کادر مجرب و خدمات با کیفیت تشخیصی میباشد. به طور قطع پیش خودتان خواهید گفت که این مرکز حتما بهترین کیفیت خدمات را به مشتریان ارائه میکند که از ضمانت کتبی سخن می گوید. خبر خوشی برای شما داریم.

با انتخاب مرکز تشخیصی رنگ خودروی عبادی تمامی خدمات را با ضمانت برگشت وجه پرداختی تا 48 ساعت برای شما انجام خواهیم داد. یعنی اگر اشتباهی از طرف کادر و پرسنل ما در جریان تشخیص پیش آمده باشد در جبران ضرر و زیان پیش آمده مسئول و شریک می باشیم. در بیش از ده سال فعالیت تشخیصی 5 شعبه ما به طور قطعی میتوانیم بگوییم که حتی یک مورد این چنینی نیز پیش نیامده است و تمامی مشتریان ما از خدمات رضایت کافی داشته اند.

 

بررسی انواع تصادف ماشین و میزان آسیب خوردگی

کارشناسان متخصص و با تجربه مرکز تشخیص رنگ خودرو عبادی با مجهزترین دستگاه های به روز کلیه قسمت های بدنه ماشین را از لحاظ ضربه و تصادف بررسی میکنند. با جک های بالابر پیشرفته، کلیه بخش های زیرین ماشین را از لحاظ تعویض قطعات و صحت عملکرد چک می کنیم. با دستگاه های عیب یابی کلیه بخش های فنی موتور، برقی، دیفرانسیل، گیربکس، جلوبندی و سیستم تعلیق ماشین را به طور اختصاصی و فنی سنجش می کنیم تا بهترین اطلاعات تکمیلی را به شما عزیزان بدهیم. به قدری در کار خود حرفه ای هستیم که متوجه قطعات استوک و غیر شرکتی تعویضی نیز خواهیم شد.

تمامی این موارد باعث میشود، شما ماشین مورد بررسی را با بهترین قیمت های منطقی بخرید. کارشناسان این مرکز چپی بودن و تعویض اتاق را نیز با دستگاه های مدرن خود متوجه میشوند. در اتاق رنگ پیشرفته با استفاده از تجیهزات دیجیتال حتی کوچکترین میزان رنگ شدگی و یا صافکاری بدون رنگ را نیز تشخیص می دهیم. وقتی به شما اعلام می کنیم که ماشین از لحاظ فنی و بدنه کاملا سالم میباشد با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

 

دارا بودن دقیق ترین سیستم ها جهت تشخیص

مسلما خرید خودروی بی کیفیت و دارای نقص های فنی متعدد برای همگی ما تجربه ای ناخوشایند میباشد. معامله خودرو با مشکلات فنی مستلزم صرف هزینه های مالی زیادی برای ما خواهد بود. علاوه بر هزینه باید وقت و زمان زیادی برای تعمیرات آن بگذاریم، شاید هم تعمیرات به آسانی قابل انجام نباشد و در انتها با صرف هزینه های فروان به صورت دلخواه تعمیر نشود. پس چاره کار برای جلوگیری از این رویدادها و اتفاق ها چه میباشد؟ قبل از اینکه ماشینی را خریداری نمایید، حتما به مراکز تشخیص خودرویی مراجعه نمایید و پس از اطمینان از صحت عملکرد فنی ماشین اقدام به خرید نمایید.

در هنگام انتخاب مراکز تشخیصی نیز مراکزی را انتخاب نمایید که از دقیق ترین سیستم ها در کارهای تشخیصی خود استفاده کنند. در تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی برای کلیه تست های رنگ، سلامت فنی و عیب یابی از دقیق ترین دستگاه ها و سیستم های پیشرفته استفاده کرده ایم. به طور مثال رنگ خوردگی بدنه و قطعات ماشین را در پیشرفته ترین اتاق نور با سیستم های دیجیتال تشخیص می دهیم.

به لطف این سیستم پیشرفته و جدید میتوانیم حتی لکه های رنگ کوچک و ظریف را تشخیص بدهیم و بهترین خدمات تشخیصی را برای مشتریان خود انجام بدهیم. بخش بزرگی از اعتبار و شهرت این مجموعه به خاطر استفاده از دقیق ترین و به روز ترین سیستم های تشخیصی میباشد. برای گرفتن بهترین خروجی داده های معتبر از این سیستم ها، به طور مداوم و روتین آنها را تنظیم و بررسی می کنیم.

 

بررسی کامل فنی خودرو

چه قسمت های فنی خودرو باید در چکاپ خودرو مورد بررسی قرار بگیرد؟

  • بررسی کارکرد واقعی خودرو یا کیلومتر
  • تست های معاینه فنی
  • سلامت سینی و شاسی
  • ستون و سقف و بدنه
  • کفی ماشین و کاتالیزور
  • اتاق خودرو
  • موتور و کلیه قطعات آن
  • گیربکس
  • سیستم سوخت رسانی
  • خنک کننده ماشین
  • جلوبندی و سیستم تعلیق
  • باطری
  • دینام و تسمه ها
  • تست تمامی آپشن های ماشین مانند کیسه هوا

 

تست شاسی و ستون

شاسی از مهمترین قسمت های مهم خودرو میباشد، اگر شاسی دفرمه و یا تعویض شده باشد نشان دهنده ضربه و یا تصادف شدید میباشد. ضربه به شاسی مسلما باعث افت شدیدی در قیمت کارشناسی خودرو خواهد شد. همکاران ما با تجربه کاری بالا به سرعت متوجه ضربه به شاسی و حتی میزان ضربه وارده خواهند شد. با مراجعه به تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی امکان ندارد خودرو تصادفی را به عنوان خودروی سالم به شما بفروشند، ما مدافع حق و حقوق شما خواهیم بود و حتی مسائل جزئی را به شما اطلاع خواهیم داد.

 

تست سلامت موتور

همکاران متخصص ما با تجربه کاری بالایی که دارند و استفاده از مجهزترین دستگاه های تست و عیب یابی کلیه قسمت های موتور را بررسی می کنند و از صحت و سلامت صد در صدی موتور اطمینان کامل پیدا می کنند. زیرا تعمیرات موتور پر هزینه است و اگر ایرادات آن به درستی تشخیص داده نشود در آینده هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد. کارشناسان ما با دقت و وسواس خاصی تمامی این بخش ها را چک کرده و نظرات تخصصی خود را با قید ضمانت به شما اعلام می کنند.

تجربیات موفق تمامی مشتریان ما از خرید تایید شده کارشناسان نشان دهنده کیفیت بالای کار کارشناسی ما میباشد. برای اطمینان کامل تست رانندگی با خودرو را نیز برای مشتریان عزیز خود انجام خواهیم داد.

 

بهره گیری از حرفه ای ترین کارشناسان رنگ و فنی خودرو 

مدیریت این مجموعه تشخیصی با دقت نظر خاصی بهترین کارشناسان حرفه ای باتجربه را گلچین نموده اند تا بهترین و دقیق ترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه کنند. تمامی متخصصین این مرکز دوره های پیشرفته تشخیصی و عیب یابی و بررسی عملکرد فنی کلیه قسمت های ماشین را گذرانده اند و از تخصص و تجربه کافی در بررسی کلیه ماشین های داخلی و خارجی برخوردار می باشند. برای اینکه بهترین خدمات تخصصی را به مشتریان خود ارائه کنیم، تمامی متخصصین این مرکز در دوره های ضمن خدمت شرکت می کنند تا همواره با جدیدترین تکنیک ها و متدهای به روز بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند.

کارشناسان این مجموعه خدماتی در تشخیص رنگ خودرو و مباحث فنی ماشین از تسلط و تجربه کافی برخوردار میباشند و در سریع ترین زمان ممکن بهترین تشخیص های تخصصی را برای مشتریان انجام می دهند. همه ما میدانیم اگر کارشناسی، رنگ شده بودن ماشین و یا نقص فنی ماشین مورد بررسی را به اشتباه تشخیص بدهد، چه ضرر زیادی به خریدار ماشین خواهد زد. با تشخیص عالی کارشناسان ما با خیالی راحت و آسوده خرید خود را نهایی کنید. بهترین قیمت های خرید عالی را در بررسی کارشناسی از همکاران ما خواهید شنید که در معامله خرید بیشترین سود ممکن را ببرید.

 

برترین کادر فنی و مکانیک جهت بررسی تمامی ماشین ها

در تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی بهترین مکانیک های با تجربه بررسی عملکرد ماشین را انجام می دهند. تمامی مکانیک های این مرکز تنها با یک نگاه به ماشین های مختلف، اصل و یا تعویضی بودن قطعات ماشین را متوجه می شوند. گلگیر، کاپوت، ستون، رکاب، ورق کف و سپر را از لحاظ فابریک بودن با دقت بالا چک می کنیم. شاسی خودرو را نیز با تست های مکانیکی بررسی می کنیم که قیمت نهایی خودرو را به شما اعلام کنیم.  تست درب و کابین و محفظه داخلی کابین مانند بالابرهای شیشه از جمله وظایف مکانیک های ماهر میباشد.

یک مکانیک ماهر حتما سلامت چراغ ها و لاستیک های ماشین  را نیز چک خواهد نمود. هر بخشی از ماشین که در عملکرد و قیمت گذاری ماشین موثر میباشد را با دقت بالا برای مشتریان عزیز خود بررسی می کنیم. به علت تخصص و تجربه کاری بالا خدمات کارشناسی کلیه خودروهای داخلی و خارجی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام خواهید داد. اگر به دنبال بهترین مرکز تشخیصی برای خرید خودروهای لوکس و خارجی میباشید، مرکز عبادی یکی از قابل اعتماد ترین و خوش نام ترین مراکز تشخیصی میباشد.

 

خدمات برتر مرکز تشخیص رنگ خودرو عبادی

  • کادری مجرب و متخصص
  • استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها
  • رضایت تمامی مشتریان
  • انجام خدمات در محل
  • دقت و سرعت بالا در تشخیص
  • قیمت های مناسب
  • انجام خدمات کلیه خودروهای داخلی و خارجی
  • تشخیص رنگ خودرو
  • سلامت فنی کلیه بخش های ماشین
  • شعبه های مختلف برای راحتی شهروندان

 

راه های ارتباط با کارشناسی تشخیص رنگ خودرو عبادی اصل

مدیریت: جناب آقای عبادی

تماس جهت رزرو

شعبه سهروردی:

۰۹۱۰۷۶۰۸۴۴۱

۰۹۱۲۴۹۵۸۱۷۵

شعبه آجودانیه:

۰۹۱۲۹۵۶۱۲۶۳

شعبه سعادت آباد:

۰۹۱۲۶۵۰۶۰۲۲

آدرس جهت مراجعه:

1-: خیابان سهروردی شمالی،پایین تر از تقاطع بهشتی.

3:  آجودانیه، بلوار محمدی، مجتمع خودرویی البرز.

4: سعادت آباد،بالاتر از میدان کتاب، مجتمع خودرویی آسمان.

5: خیابان سهروردی شمالی، میرزایی زینالی غربی، انتهای خیابان عشوری(مجتمع خودرویی عبادی)

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشخیص رنگ خودرو عبادی اصلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *