اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تشخیص رنگ خودروی قوامی در بومهن

تشخیص رنگ خودرو قوامی در بومهن یکی از بهترین مراکز تشخیص فنی ماشین در حومه تهران و بوهمن میباشد که تشخیص رنگ و تعویضی بودن قطعات و تصادفی را با بهترین دستگاه های موجود چک میکند.

تشخیص-رنگ-خودروی-قوامی-در-بومهن

آقای مجید قوامی

آقای مجید قوامی مرکز تشخیص رنگ خودرو قوامی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و با تجربه و تخصص کاری بالا در این زمینه ارائه دهنده بهترین خدمات تخصصی تشخیص به شما عزیزان میباشند.

آقای قوامی با مجهز کردن مرکز خود به بهترین دستگاه های مورد نیاز برای کلیه تست های تشخیصی و گلچین کردن بهترین نیروهای با تجربه و متخصص بهترین خدمات تشخیصی را به شما عزیزان ارائه میکنند.

آقای-مجید-قوامی

بهترین کارشناس تشخیص رنگ در بومهن

اگر به تازگی ماشینی چشم شما را گرفته است و قصد خرید آن را دارید برای چک و بررسی خصوصیات فنی و ظاهری آن حتما به مرکز تشخیص خودرو قوامی مراجعه کنید. در این مرکز کلیه خصوصیات فنی و موتوری ماشین و شاسی ها و رنگ بدنه و احتمال تصادفی بودن و یا دستکاری کیلومتر ماشین برای شما چک میشود و در صورت تایید فنی کارشناسان ما با خیال راحت میتوانید از خرید ماشینی سالم مطمعن بوده و سفارش خرید خود را نهایی کنید.

مرکز تشخیص رنگ خودرو قوامی در بومهن یکی از بهترین مراکز تشخیص میباشد که با بهره گیری از بهترین کارشناسان با تجربه و متخصص ارائه کننده بهترین خدمات تشخیصی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان میباشد. در مرکز قوامی علاوه بر نظرات تخصصی کارشناسان، از مجهزترین و بروزترین دستگاه های مورد نیاز برای انجام کلیه تست های تشخیصی استفاده میشود و نظراتی کاملا دقیق در مورد مشخصات فنی و ظاهری ماشین مورد نظر به شما ارائه میشود.

بهترین-کارشناس-تشخیص-رنگ-در-بومهن
بهترین-کارشناس-تشخیص-رنگ-در-بومهن

 کارشناسی تشخیص رنگ خودرو

امروزه بعلت افزایش خرید و فروش ماشین در شهرهای بزرگ و انجام معامله میان افراد غریبه و عدم آشنایی و عدم اعتماد میان افراد بهتر است قبل از اقدام به خرید ماشین حتما از سالم بودن ظاهری و فنی ماشین مطمعن باشید. هر چقدر از مکانیک ماشین آگاه باشید باز هم مواردی در تعیین سلامت فنی ماشین مطرح میباشد که امکان دارد از چشم شما غافل بماند و چک کردن این موارد بهتر است توسط کارشناسان باتجربه توسط دستگاه های بروز انجام شود.

مرکز تشخیص خودرو قوامی کلیه قسمت های ماشین را چک کرده و اطلاعات لازم را برای انتخاب بهترین تصمیم به شما عزیزان ارائه میکنند. شاید از نظر بعضی از شما عزیزان صرف این هزینه برای چکاپ خودرو غیر منطقی و هزینه اضافی میباشد و خودتان با شناختی که از ماشین دارید میتوانید بهترین تصمیم خرید را بگیرید و به قولی محال است کسی از شما سوء استفاده کند.

گر شما نیز اینگونه فکر میکنید در ادامه مطلب حتما با ما همراه باشید. با صرف هزینه های مصوب کارشناسی تشخیص رنگ خودرو شما کاملا از سلامت فنی موتور و سایر قسمت های ماشین خیالتان راحت میشود. تنها یک فرض را در نظر بگیرید که ماشینی را بدون تایید کار کارشناسی خریده اید و بعد از چند ماه دچار نقص فنی میشوید که میلیون ها تومان به ضرر شما شده و از میزان قیمت ماشین شما میافتد، یا ماشینی چپی و تصادفی را با قیمت بالا به  شما فروخته اند و از این موضوع حرفی نزده اند، مطمعن هستم شما نیز اکنون به اهمیت کار کارشناسی خودرو ایمان آورده اید.

کارشناسی-تشخیص-رنگ-خودرو

علت انتخاب مرکز تشخیص خودرو قوامی

 

کارشناس تخصصی رنگ بدنه در بومهن

یکی از مهمترین تست هایی که در مرکز قوامی برای شما با دقت بالا انجام میشود تست رنگ بدنه میباشد. با انجام دقیق این تست ها بطور قطع به شما اعلام میکنیم که خودرو رنگ شده است یا رنگ فابریک کارخانه را دارد. حتی اگر در کوچکترین نقطه ماشین رنگ خورده باشد ما آن را برای شما تشخیص میدهیم و به شما اعلام میکنیم.

شاید برای عده ای هنوز علت اهمیت رنگ خوردن ماشین خیلی مشخص نباشد، اگر ماشینی به هر علتی مانند تصادف رنگ خورده باشد از قیمت آن کاسته میشود و در صورت خرید، شما باید با قیمتی کمتر آن را بخرید. ولی متاسفانه تعدادی افراد از رنگ دار بودن ماشین حرفی نمیزنند و قصد فروش به قیمت های بالاتر رادارند پس در این مواقع کارشناسان ما به شما اطلاعات لازم را در این موارد داده و باعث انتخاب بهترین تصمیم خرید شما با مناسب ترین قیمت ها میشوند.

کارشناس-تخصصی-رنگ-بدنه-در-بومهن

کارشناس سیار خودرو در حومه و شرق

مرکز تشخیص رنگ قوامی علاوه بر ارائه بهترین خدمات مورد نظر در مرکز، تنها با یک تماس تلفنی آماده ارائه خدمات تشخیصی در محل مورد نظر شما میباشد. کارشناسان سیار خودرو قوامی ارائه دهنده بهترین خدمات تشخیصی فنی در حومه و شرق تهران میباشند. این مرکز با داشتن بروز ترین دستگاه های تشخیصی سیار کلیه تست های مورد نیاز را با دقت کافی در محل برای شما انجام داده و با نظرات مثبت کارشناسان ما میتوانید با خیالی راحت و مطمعن سفارش خرید خود را نهایی کنید.

کارشناس-سیار-خودرو-در-حومه-و-شرق

آموزش کارشناسی صفر تا صد تشخیص رنگ قوامی در بوهمن

در مرکز تشخیص رنگ خودرو قوامی در بومهن، علاوه بر ارائه خدمات تشخیصی، دوره های آموزشی برای کارشناسان برگزار شده و در این دوره ها کلیه نکات کلیدی از صفر تا صد به دوره آموزان آموزش داده میشود، بطوری که پس از اتمام دوره براحتی میتوانند در مراکز تشخیص فنی مشغول بکار بشوند. کاربردی ترین نکات تشخیص رنگ خودرو را در مرکز تشخیص رنگ خودرو قوامی بطور عملی فرا بگیرید.

آموزش-کارشناسی-صفر-تا-صد-تشخیص-رنگ-قوامی-در-بوهمن

خدمات ارائه شده در مرکز تشخیص خودرو قوامی

  • کارکرد صحیح کلیه قطعات ماشین چک میشود
  • اصل و اورجینال بودن قطعات و هر گونه تعمیر و تعویض قطعات مشخص میشود
  • شاسی ها و ستون و بدنه ماشین بررسی شده
  • تصادفی و چپی بودن ماشین مورد ارزیابی قرار میگیرد
  • دستکاری کیلومتر شمار ماشین بررسی شده
  • رنگ خوردن ماشین حتی بصورت لکه های کوچک به شما اطلاع داده میشود
  • کلیه بخش های زیرین ماشین چک میشود

 

 مزیت مرکز تشخیص رنگ خودرو قوامی

  • بهره گیری از کارشناسان باتجربه و متخصص
  • مجهز بودن به بروزترین کلیه دستگاه های تست خودرو
  • کارشناسان سیار خودرو
  • آموزش نیروهای متخصص و کارشناس
  • خوش قولی و مشتری مداری
  • مناسب بودن تعرفه های قیمتی
  • کارشناسی تخصصی بدنه خودرو
  • سرعت عمل کافی در انجام کلیه تست های تشخیصی
  • تشخیص تصادفی و چپی بودن ماشین
  • امکان تشخیص رنگ خوردگی ماشین حتی در اندازه های کوچک
  • داشتن مجوزهای قانونی و گواهینامه های مورد تایید از مراجع ذی صلاح

 

تماس با تشخیص رنگ خودروی قوامی در بومهن

مدیریت: آقای مجید قوامی 

شماره تماس: 09123835296

آدرس: تهران،انتهای بومهن ،بلوار امام ،کوچه کارواش ، پلاک84

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشخیص رنگ خودروی قوامی در بومهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *