اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تریتا بهترین قالیشویی در شهرک غرب

تریتا بهترین قالیشویی در شهرک غرب میباشد، اگر میخواهید بهترین خدمات قالیشویی را با مناسب ترین قیمت ها دریافت کنید بهترین پیشنهاد قالیشویی تریتا میباشد.

قالیشویی-تریتا.
قالیشویی-تریتا.

بهترین قالیشویی در غرب تهران

آیا دوست دارید بهترین قالیشویی غرب تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم، قالیشویی تریتا یکی از قدیمی ترین قالیشویی های معتبردر غرب تهران میباشد. رضایت بالای مشتریان این قالیشویی نشانگر کیفیت بالای شستشوی انواع قالی ها وفرش و موکت این قالیشویی میباشد. سرمایه اصلی قالیشویی تریتا، مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه میباشد که همگی پس از یکبار استفاده از خدمات عالی این قالیشویی مشتری همیشگی ما میشوند.

 

کدام قالیشویی را در غرب تهران انتخاب کنیم

آیا احساس میکنید فرش های شما کمی کثیف شده اند و نیاز به شستشو دارند و به دنبال بهترین مرکز قالیشویی در غرب تهران هستید. از آخرین باری که یک قالیشویی فرش های شما را خیلی تمیز نشده است و قسمتی از ریشه های آن را پاره کرده است برای دادن فرش هایتان به قالیشویی ترس و هراس دارید.

بری اطمینان خاطر از رضایت بالای مشتریان ما میتوانید به سایت قالیشویی تریتا سری بزنید و نظرات مثبت مشتریان ما را بخوانید تا با خیال راحت فرش های خود را به قالیشویی تریتا بسپارید. مطمئن باشید باشید با بالاترین کیفیت شستشوی فرش های شما را انجام میدهیم و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را به شما تحویل میدهیم.

کدام-قالیشویی-را-در-غرب-تهران-انتخاب-کنیم
کدام-قالیشویی-را-در-غرب-تهران-انتخاب-کنیم

در هنگام انتخاب قالیشویی باید به چه مواردی دقت داشته باشیم

  • بهتر است قالیشویی را انتخاب کنید که قدمت و سابقه خوبی داشته باشد
  • قالیشویی مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین خطوط مکانیزه شستشو باشد
  • مطمئن شوید از بهترین مواد شوینده بدون حساسیت برای شستشوی فرش استفاده میشود
  • قالیشویی را انتخاب کنید که بیشترین درصد رضایت مشتریان را داشته باشد
  • بهترین متخصصین رفوی حرفه ای فرش را داشته باشد
  • روش های متنوعی برای شستشوی انواع فرش ها داشته باشند
  • در مورد فرش های دستبافت، ضمانت نامه های بیمه ای صادر کنند
  • برای اطمینان خاطر از دقت در حمل و نقل فرش ها، به نحوه انتقال ها فرش ها دقت کنید
  • در کمترین زمان ممکن فرش را تحویل بدهند

 

بهترین روش های شستشوی فرش در منزل

اگر منزل ویلایی یا پارکینگ بزرگی دارید و وقت کافی برای شستشوی فرش نیز دارید بهتر است خودتان دست به کار شده و فرش هایتان را خودتان بشورید. فقط به موارد خاصی دقت کافی داشته باشد تا فرش هایتان در کنار تمیزی، سالم و با کیفیت باقی بمانند. بهتر است آبی که برای شستشو فرش ها استفاده میکنید آب ولرم باشد، چون آب داغ باعث از دست رفتن کیفیت فرش ها میشود.

راستی خواستان باشد که موقع جابجایی فرش ها را لوله کنید چون در غیر این صورت فرش تا میخورد و شکسته میشود. یادتان باشد حتما غبار فرش ها را  در ابتدای کار بتکانید چون گرد و غبار فرش ها خود باعث کدری و کثیفی فرش ها میشود.به مرور زمان غبار فرش ها باعث فرسودگی خود فرش میشود. برای شروع کار ابتدا فرش را خیس کنید و از بهترین شوینده های مناسب برای شستشوی فرش ها استفاده کنید و پس از اتمام کار فرش ها را به گونه ای قرار بدهید تا آب زیر آنها جمع نشود.

 

به نظر شما بهترین فصل برای شستشوی فرش ها کدام فصل است

برای شستشوی بهتر فرش ها بهتر است تایم های پیک کاری قالیشویی ها مانند نزدیک های عید را برای شستن فرش هایتان انتخاب نکنید. ترجیحا فصل های بهار و تابستان را برای شستشوی فرش ها انتخاب کنید، چون در این فصل ها قالیشویی ها  بیشتر در هوای آزاد فرش ها را خشک میکنند و هیچ گونه رطوبتی در فرش ها باقی نمی ماند.

 

خدمات متنوع قالیشویی تریتا در غرب تهران

تریتا بهترین قالیشویی  در شهرک غرب کلیه خدمات تخصصی شستشوی انواع فرش های دستی و ماشینی و ابریشمی شما را با دقت و کیفیت بالا انجام میدهد. برای حفظ کیفیت فرش های خود بهتر است فقط از خدمات تخصصی این قالیشویی استفاده کنید. مطمئن باشید از تمامی خدمات قالیشویی تریتا رضایت خاطر خواهید داشت. کیفیت و مشتری مداری سرلوحه تمامی کارهای این قالیشویی میباشد.

خدمات-متنوع-قالیشویی-تریتا-در-غرب-تهران
خدمات-متنوع-قالیشویی-تریتا-در-غرب-تهران

شستشوی حرفه ای انواع فرش های ماشینی

بهترین قالیشویی برای شستشوی حرفه ای انواع فرش های ماشینی در غرب تهران، قالیشویی تریتا میباشد. نیروهای حرفه ای این قالیشویی ابتدا انواع فرش های ماشینی موجود در قالیشویی را بررسی کرده و از بهترین روش های ممکن برای شستشوی دقیق آنها استفاده میکنند. در قالیشویی تریتا از بهترین مواد شوینده که کمترین تغییر رنگ را در فرش های ماشینی ایجاد میکنند استفاده میشود تا در کنار شستشوی دقیق، کیفیت فرش های شما کاملا حفظ شود.

 

شستشوی انواع فرش های دست بافت

فرش دست بافتی دارید که از مادر بزرگتان به شما ارث رسیده است و به نوعی میراث خانوادگی شما میباشد و برای شستن آن استر س دارید و نمیدانید کدام قالیشویی را انتخاب کنید تا کیفیت فرشتان کاملا حفظ شود. نگران نباشید، بدون هیچ نگرانی فرش های نفیس خود را به قالیشویی تریتا بسپارید و به تمیزی گل آنها را تحویل بگیرید.

در قالیشویی تریتا به خاطر اطمینان به کیفیت بالای کارهایمان، فرش های دست بافت و نفیس شما را بیمه کرده و با بهترین ضمانت نامه های معتبر کار شستشوی آنها را برای شما انجام میدهیم.

 

رفوگری فرش های دست بافت و نفیس

بهترین تیم حرفه ای و متخصص در قالیشویی تریتا، با بهترین روش های ممکن کار رفوگری فرش ها را انجام میدهند. اگر به خدمات بعضی قالیشویی ها اعتماد ندارید و در انتخاب بهترین قالیشویی برای رفو فرش تان تردید دارید، بهترین خدمات رفو تخصصی انواع فرش های دست بافت را در غرب تهران از قالیشویی تریتا دریافت میکنید.

در قالیشویی تریتا کلیه تعمیرات تخصصی رفو فرش مانند ترمیم فرش های سوخته و پاره و ترمیم ریشه های رنگ گرفته و یا پاره با دقت و سرعت بالا توسط بهترین متخصصی ممکن انجام میشود.

اگر بچه های مهمان شما بطور تصادفی و اتفاقی آب میوه روی فرش تان ریخته و باعث پس دادن رنگ تکه ای از فرش تان شده اند، رفع این مشکل را به متخصصین قالیشویی تریتا بسپارید و بهتر از روز اول فرش خود را تحویل بگیرید.

 

شستشوی حرفه ای انواع مبل های اداری و منازل

آیا بچه های کوچک شما لکه های بستنی و شکلات روی مبل ریخته اند و جای لکه های آنها باقی مانده است، بهتر است  بجای تعویض رویه مبل های قدیمی خود، از خدمات قالیشویی تریتا برای شستشوی حرفه ای رویه مبل خود با هزینه های کمتر استقبال کنید.

تنها کافی است با شماره های قالیشویی تریتا ارتباط برقرار کرده و درخواست شستشوی مبل خود را ثبت کنید. در کوتاهترین زمان ممکن شرکت نیروهای متخصص خود را به منزل یا محل کار شما میفرستند تا بصورت حرفه ای با بهترین مواد شوینده کار شستشوی انواع مبل های چرم و پارچه ای شما را انجام بدهند. در انتهای کار از شدت تمیزی و کیفیت کار شگفت زده خواهید شد.

خدمات برتر قالیشویی تریتا

  • تجربه و قدمت چندین ساله
  • بیشترین نیروهای با تجربه
  • استفاده از بهترین مواد شوینده
  • مجهزترین دستگاه های پیشرفته
  • رضایت بالای مشتریان
  • مناسب ترین قیمت ها و تعرفه ها
  • تحویل فرش در کوتاه ترین زمان ممکن
  • صدور بیمه نامه برای فرش های دست بافت
  • داشتن گواهی نامه های معتبر از نهادهای مربوطه
خدمات-برتر-قالیشویی-تریتا
خدمات-برتر-قالیشویی-تریتا

تماس با قالیشویی تریتا:

مدریت: جناب آقای مرتضی احمدیان

شماره تماس:

09120692913
02146054981
02146054983
02146054986

آدرس:

تهران ، شهرک شهید باقری ، مجتمع تجاری سما ، پلاک 22

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تریتا بهترین قالیشویی در شهرک غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *